03.10.2016 17:36 | K dílu: Defíně z Holandie | Sambuca |
Přesně, proto se vyplatí jednou za čas něco z toho šuplíku vytáhnout, hodit to sem a počkat si na kritiku :) Vím, co myslíš - ono tady se zkrátka potkávají lidi s úplně odlišnými představami o tom, jak by měla literární tvorba vypadat. Já třeba hovorovou češtinu miluju, ale zároveň bych byl nerad, aby češtinu jako celek táhla "dolů". Možná proto to všechno míchám, aby se to nějak vyrovnalo :)
|
||
03.10.2016 17:25 | K dílu: Defíně z Holandie | Sambuca |
Díky za komentář :) Chápu, že to působí zvláštně. Jde o to, že já takhle vlastně i mluvím, hodně míchám starší výrazy s "moderní" mluvou (včetně anglicismů). Vlastně jsem takovej ve všem - třeba jsem vždycky nadšenej, když vycestuju do nějakého historického města, ze kterého vyrůstají moderní mrakodrapy (jak jsem to nedávno třeba viděl v Haagu). Líbí se mi decentní sepětí hodně starého a hodně nového, ale zároveň vím, že jsem v tom docela osamocen :) A krom toho si úplně nejsem jist, jestli se mi to třeba v téhle básni povedlo podat "decentně". To je něco, o co se právě pokouším :) Každopádně ještě jednou díky za komentář! ;) |
||
02.10.2016 17:57 | K dílu: Defíně z Holandie | Sambuca |
Upřímně o "propad sem" jsem dobře věděl, napsal jsem to tak, jak mi to "znělo" v hlavě - protože popisuji to, co by si pomyslela moje "duše", chci zároveň, aby to znělo autenticky. Nechtěl jsem to svazovat přísnou gramatikou. Uznávám ale, že "sem" je patvar a nemá to tam žádný smysl. Ono "propad" si tam ale s dovolením nechám. Každopádně díky za korekci, příště si to pohlídám ;) | ||
02.10.2016 15:40 | K dílu: Defíně z Holandie | Sambuca |
opraveno |
||
02.10.2016 14:57 | K dílu: Vanitas vanitatum et omnia vanitas | Sambuca |
Nádherný. "Nevíš, zda miluješ (...) Cítím se svázaný, obouvám další boty." Asi v tom vidím něco jinýho, než cos tím myslel ty. Ale o tom to je :) Tip |
||
14.05.2014 16:23 | K dílu: všednodenní uvědomění | Sambuca |
Však jsme mladý, třeba to ještě přijde ;) |
||
13.05.2014 12:13 | K dílu: všednodenní uvědomění | Sambuca |
Jo, přesně! Když člověk není v hajzlu a rozervanej, najednou to psaní nějak nejde... Mám to tak taky a občas na ty rozervaný časy docela rád nostalgicky vzpomínám :D |
||
13.05.2014 00:17 | K dílu: všednodenní uvědomění | Sambuca |
Sem si říkal, jestli ještě žiješ, claymane :D Mám rád jednoduchost, ale tohle už není ani jednoduchý, spíš, jak tady někdo napsal - retardovaný. Ale jestli tě to uklidní, podobnejch retardovaností mám taky kupu :D
|
||
07.02.2014 20:49 | K dílu: Všechny přímky světa | Sambuca |
Pěkný * |
||
07.02.2014 20:35 | K dílu: Všechny přímky světa | Sambuca |
Pěkný * |
||
07.02.2014 19:41 | K dílu: Všechny přímky světa | Sambuca |
Pěkný * |
||
06.02.2014 14:31 | K dílu: Medailon za sen | Sambuca |
Líbí se mi tvůj styl. Nenásilnej, jednoduchej, nad věcí. Přesně takovej, jakej jsem měl vždycky rád, ať už u Salingera, Saroyana, Bukowského a dalších. Docela rád bych si přečetl tvůj román. Nebo aspoň kousek. Doufám, že ti to jednou vyjde a uvidím ho někdo ve výloze. Lék pro sebevrahy. Sounds good. Jo a taky sem rád, že nejsem jedinej, kdo nesnáší ty kraviny, který tady i jinde sklízej největší úspěch - tady se tomu říká "Miniatury", "Hříčky" nebo trochu fešněji - "Haiku". Já tomu říkám sračky. Jinak... Drž se. Fandím ti. |
||
06.02.2014 14:24 | K dílu: Medailon za sen | Sambuca |
Líbí se mi tvůj styl. Nenásilnej, jednoduchej, přesně takovej, jakej jsem měl vždycky rád, ať už u Salingera, Saroyana, Bukowského a dalších. Docela rád bych si přečetl tvůj román. Nebo aspoň kousek. Doufám, že ti to jednou vyjde a uvidím ho někdo ve výloze. Lék pro sebevrahy. Sounds good. Jinak... Drž se. Fandím ti. |
||
06.02.2014 14:15 | K dílu: Idiot | Sambuca |
Zatraceně dobrý |
||
03.02.2014 23:32 | K dílu: Víly | Sambuca |
Líbilo se mi to. Je to taková naivní pohádka, která ale vůbec není naivní... naopak, smutně pravdivá. Nebo aspoň tak mi to připadá. Jenom škoda, že se nedozvím, jak dopadl borec. Ale hádám, že dost blbě... Patří mu to. Ne, vážně - napsaný je to skvěle a čtivě. Jen tak dál :)
|
||
04.01.2014 00:01 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
Oldřich: Díky za koment, za názor. Já to vidím tak, jak to skvěle popsal tassa. :)) |
||
02.01.2014 23:20 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
Díky! :)) |
||
02.01.2014 23:13 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
Díky! :)) |
||
02.01.2014 22:45 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
Díky! :)) |
||
02.01.2014 16:16 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
díky :) |
||
01.01.2014 23:38 | K dílu: Druhej pátek v měsíci | Sambuca |
Díky Ápéčko, sem moc rád, že se to líbilo :)) |
||
01.01.2014 23:32 | K dílu: Balada s happy endem | Sambuca |
O tom žádná ;) |
||
18.12.2013 13:12 | K dílu: STÍNY | Sambuca |
Díky, tobě taky :)) |
||
16.12.2013 11:45 | K dílu: Druhej pátek v měsíci | Sambuca |
Díky za kritiku Lakrov. Cením si toho :) Ta chyba - to je trapas prostě. Příběh měl bejt nelogickej - chtěl jsem zkusit něco kafkovskýho. Každopádně fakt dík, už sem se bál, že se k tomu nevyjádří nikdo ;) |
||
15.12.2013 10:18 | K dílu: Telefonní čísla | Sambuca |
Ještěže patřím k fejsbukový generaci - zavolat, to bych asi nedal. To bych oněměl ;) * |
||
15.12.2013 10:15 | K dílu: Opilej vítr v uších, dívka s jahodami na tričku srká limonádu. | Sambuca |
Luxusní * |
||
15.12.2013 10:14 | K dílu: Tisíckrát lepší nikdo | Sambuca |
Pěkný ;) SIce jsem to nepochopil - ale what the fuck - třeba sem ani neměl. Líbilo se mi to, to je hlavní * |
||
15.12.2013 10:12 | K dílu: Polarita | Sambuca |
Pěkný ;) * |
||
15.12.2013 10:11 | K dílu: STÍNY | Sambuca |
..."mámení" tam vůbec nesedí "slýchají" mi tam taky nesedí. To už by se mi tam víc líbilo i "slýchající" "líbezný" - zas mi to tam nesedí. Jinak to má potenciál, to určitě, ale v téhle podobě to na mě dobře nepůsobí... |
||
15.12.2013 10:06 | K dílu: Syndrom vyprázdnění | Sambuca |
V tom je víc flegmatismu jak depky :) Ale je to fajn ;) * |
||
15.12.2013 10:04 | K dílu: Důvod | Sambuca |
Nice |
||
14.12.2013 23:40 | K dílu: Obyčejnej den v životě pana Kreténa | Sambuca |
Sem rád, že se ti to líbilo :)) (I když teď, když sem si to po dlouhý době znova přečet, mám chuť na tom změnit tak milion věcí.) Kdy bude pokračování nevím. Mám kupu rozdělanejch povídek z života pana Kreténa, ale nic publikovatelnýho. Zatím. Každopádně to chvilku potrvá - za chvíli mi začne zkouškový :)) |
||
14.12.2013 19:45 | K dílu: Boží mlejny | Sambuca |
Tak předně, díky za upozornění, Lakrov :) Lei, líbilo se mi to, moc rád sem si to přečetl. Jasně, někteří tu píšou, že sebevrahova psychika vůbec nepůsobí reálně, to je pravda, ale nemám dojem, že by to čemukoliv vadilo. Ta povídka totiž vůbec není reálná, nemá bejt, zařadil bych ju mezi imaginativní prózu. A v takový próze prostě není pro realitu moc místo. Hádám, že jádrem tý povídky je ta myšlenka o lásce. Že na tom jediným záleží. To sem si taky vždycky myslel a sem rád, žes mi to připomněla. Líbí se mi ten nenásilnej styl, myšlenka, jednoduchost, snovost... že špatně píšeš nepřímou řeč je jenom formalita. Ale abych jenom nechválil, ve chvíli, kdy si sebevrah najednou uvědomí, na čem v životě doopravdy záleží, a začíná plánovat jak všechno to, co posral, napraví... ta nádherně přitažlivá snová atmosféra příběhu rychle zmizí. Proč? Na začátku sem psal, že vůbec nevadí, že psychika sebevraha nepůsobí reálně - patří to k atmosféře, ale v tuhle chvíli, když ten člověk najednou racionálně přemejšlí, to už k atmosféře nepatří. Je to moc reálný. Tím mizí kouzlo příběhu - aspoň pro mě. A to je škoda, protože jinak se mi to moc líbilo. No nic, to je jenom můj názor, každopádně piš dál, házím si tě mezi oblíbený autory - nechci přijít o další pokusy. Tip
|
||
21.11.2013 11:08 | K dílu: Slibuji svou duši! | Sambuca |
Dobře psycho :) Vždycky rád ocením něco, co jde trochu mimo. Postava pekaře mi tak trochu připomíná Lennyho z O myších a lidech. Je mi jasný, že to nebyl záměr, ale takovej prosťáček, co vlastně jenom neví, co dělá, by tam zapadl skvěle. Není to přece žádnej psychopat. Anyway, dávám ti tip * |
||
08.11.2013 18:49 | K dílu: próza | Sambuca |
Tak to budem víkend trávit dost podobně :D Si to užij chlape ;) |
||
04.11.2013 20:47 | K dílu: próza | Sambuca |
Hej klidně bych zašel :D Jestli budeš někdy v Brně, dej vědět :D |
||
28.10.2013 18:54 | K dílu: próza | Sambuca |
To by nešlo. Psát poezii i prózu (tohohle typu) prostě znamená žít a občas, když máš dojem, že ti duše už každu chvíli exploduje, to prostě hodíš na papír. A o tom to je, proto to tak rád čtu. Vymyslet si to? To nejde, to je pičovina.. To se musí cítit... Hele tuhle prózu většina lidí číst nebude a když jo, tak je to nezaujme nebo nebudou vědět, co na to napsat. Já bych řek, že je to na ně moc opravdový. A většina lidí v knížkách, básních a tak hledá přesnej opak. Únik před skutečností. Podle mě. Nevím, možná píšu sračky, mám kocovinu. Každopádně tohle je zatím nejlepší, co sem od tebe čet. Takže blij dál. |
||
28.10.2013 12:16 | K dílu: próza | Sambuca |
To by nešlo. Psát poezii i prózu (tohohle typu) prostě znamená žít a občas, když máš dojem, že ti duše už každu chvíli exploduje, to prostě hodíš na papír. A o tom to je, proto to tak rád čtu. Vymyslet si to? To nejde, to je pičovina.. To se musí cítit... Hele tuhle prózu většina lidí číst nebude a když jo, tak je to nezaujme nebo nebudou vědět, co na to napsat. Já bych řek, že je to na ně moc opravdový. A většina lidí v knížkách, básních a tak hledá přesnej opak. Únik před skutečností. Podle mě. Nevím, možná píšu sračky, mám kocovinu. Každopádně tohle je zatím nejlepší, co sem od tebe čet. Takže blij dál. |
||
28.10.2013 12:11 | K dílu: próza | Sambuca |
To by nešlo. Psát poezii i prózu (tohohle typu) prostě znamená žít a občas, když máš dojem, že ti duše už každu chvíli exploduje, to prostě hodíš na papír. A o tom to je, proto to tak rád čtu. Vymyslet si to? To nejde, to je pičovina.. To se musí cítit... Hele tuhle prózu většina lidí číst nebude a když jo, tak je to nezaujme nebo nebudou vědět, co na to napsat. Já bych řek, že je to na ně moc opravdový. A většina lidí v knížkách, básních a tak hledá přesnej opak. Únik před skutečností. Podle mě. Nevím, možná píšu sračky, mám kocovinu. Každopádně tohle je zatím nejlepší, co sem od tebe čet. Takže blij dál. |
||
27.10.2013 19:30 | K dílu: próza | Sambuca |
* Luxus. Fantastickej. Vyblít se do prózy byl kurva dobrej nápad. |
||
27.10.2013 19:26 | K dílu: trocha sebeúcty? | Sambuca |
nvm, jestli se zlepšuješ, ale každopádně je to furt ta undergroundová "poezie, kterou si vždycky rád přečtu. * |
||
20.09.2013 21:43 | K dílu: Bleskosvod | Sambuca |
Ne-e. Chybí tomu takovej ten šmrnc... |
||
13.09.2013 10:25 | K dílu: Cave & waits | Sambuca |
Vole tohle se mi líbí.) * btw. čet sem si to nahlas (šepotem, nechcu aby si bratr ve vedlejší místnosti myslel, že su cvok :D ) |
||
11.09.2013 22:27 | K dílu: Sonety a jiné | Sambuca |
Paráda |
||
11.09.2013 14:16 | K dílu: Nesouvisející, skutečná a nedosažitelný. | Sambuca |
Luxusní. |
||
11.09.2013 13:34 | K dílu: Život není vždy jen zlý | Sambuca |
Ale tak to byl jenom takovej obrat )) Já se spasím sám, samozřejmě :D |
||
11.09.2013 12:55 | K dílu: Život není vždy jen zlý | Sambuca |
Hodím ti sem tip, protože chci, aby si to lidi přečetli. Ale já tomu týpkovi stejně moc nevěřím. Kvůli němu máme třeba dražší benzín... Přitom peněz už má dost, sám to říká... Ale moc může bejt taky dobrá motivace... Já dám taky občas žebrákovi dvacku. Dělá to ze mě dobrýho člověka s čistými úmysly? Pochybuju... Ale určitě lepší ho zkusit než čekat až nás spasí Sobotka, Kalousek, komunisti nebo ti dutoni z ods. |
||
11.09.2013 01:03 | K dílu: Obyčejnej den v životě pana Kreténa | Sambuca |
DT - díky moc a neboj, o panu Kreténovi se toho chystám napsat víc )) 12 opic týdně - Díky za koment, su rád, že se ti to líbilo.) A neboj, erotický kousky budu komentovat dál. Docela mě to totiž baví :D |
||
11.09.2013 01:00 | K dílu: Špinavej bar | Sambuca |
Díky za komentář. Skutečnější rvačka... Tím sem chtěl naznačit, že nejde o jednu z takových těch běžných barových rvaček, kdy se dva opilci perou způsobem, který spíš vypadá, jako by se roztomile objímali... Věta o růžích... Ta mi tam zkrátka seděla, co jsem tím chtěl říci... No jako metafora je to hodně otřepané, já chtěl, aby z toho byla cítit spíše naprostá deprese člověka, který má dojem, že nic na světě už ho nemůže těšit. Protože ví, že se nakonec popíchá, a tak to ani nezkouší a vyhovuje mi to tak a raději pije a čeká až ho někdo zabije Nechtěl jsem úplně, aby to zezačátku působilo jako vypravěčův nadhled. Chtěl jsem, aby to působilo jako naprostý flegmatismus. Ten člověk je na dně a je mu to jedno... Přehnaně drsné policejní řeči... Tam jsem taky nechtěl, aby to působilo drsně. Ale zkrátka flegmaticky, cynicky. Chtěl jsem, aby to působilo jako povídka o člověku, kterého zabije ON SÁM, a že to nikoho nezajímá. Ale jinak vážně moc díky za komentář. Jestli tě správně chápu, připadalo ti to vlastně celé dost nevyrovnané. A to je fajn, že to vím.) Budu rád, když mě budeš komentovat dál, a vůbec se neboj použít příště drsnější (přesnější) výrazy. ))
|
||
11.09.2013 00:40 | K dílu: mít klid | Sambuca |
Hele clayman, ze tří komentářů na to nemůžeš hned zanevřít.. Diana píše, že v tom není cítit nálada. Já, i když si furt stojím za svým prvním komentářem, v tom tu náladu naopak cítím. A to jako hodně. A to je i ten důvod, proč jsem z toho měl tak rozporuplnej pocit. Ale rozhodně na tom oceňuji jedno, že jsi se to sem nebál dát. Kurva.
|
||
07.09.2013 10:44 | K dílu: zklidnění | Sambuca |
Pěkný. Trochu rušivej mi připadá verš "pozorujíce nebe". Ale jinak je to krásně melodický... Za mě lajk.) |
||
06.09.2013 10:35 | K dílu: Čím | Sambuca |
A mně zase napsal Zeman samý kecy marně hledám pravdu ... a co na to český občan? Cože? Pravdu? Nechci.
|
||
06.09.2013 10:30 | K dílu: klikač obecný | Sambuca |
Napsaný je to v pohodě. Ale nechápu to. |
||
06.09.2013 08:57 | K dílu: pohyb/nehybnost | Sambuca |
Tak tohle se mi líbí/ vážně.) |
||
06.09.2013 08:31 | K dílu: Obyčejnej den v životě pana Kreténa | Sambuca |
Aleš - díky :)) Přesně takhle to působit mělo :D |
||
06.09.2013 08:30 | K dílu: Obyčejnej den v životě pana Kreténa | Sambuca |
Díky za koment. Hlubší smysl to mít nemělo, spíš to mělo být něco... zkrátka jednoduchého. Na druhou stranu jsem nechtěl, aby čtenář po dočtení ani nevěděl, co že se vlastně stalo. To úplně záměr nebyl... |
||
05.09.2013 10:59 | K dílu: Zápolení v myčce - fejeton | Sambuca |
Janina to řekla za mě... :D |
||
04.09.2013 21:57 | K dílu: Deštivý ráno | Sambuca |
Tak teda říkám :D Je to teda o poznání větší korektura, ale teď je to aspoň srozumitelný přesně tak, jak sem to chtěl...)) |
||
04.09.2013 21:33 | K dílu: Školačka | Sambuca |
Gito, je fakt, že sem si tak trochu říkal, že ta mělkost mohla být jenom záměrem. Způsobem jak upoutat pozornost. A v tom případě jsi to zvládla bravurně a minimálně mě si na sebe upozornila.) Ale příště už mě něco podobnýho nezaujme. Tak bacha :D
|
||
04.09.2013 16:35 | K dílu: Edna | Sambuca |
Obvykle mě slovenština odradí (nic xenofobního, jenom jí moc nerozumím), ale tohle jsem dočetl do konce. Je to napsaný dobře, je to napínavý, má to všechno, co má každá správná povídka mít. )) ...a Omar je pěknej parchant. |
||
04.09.2013 14:27 | K dílu: V tramvaji | Sambuca |
Myslím, že se to dalo napsat "fejetonověji" Ale jinak díky, je to příjemný čtení.) |
||
04.09.2013 14:25 | K dílu: | Sambuca |
Děkuju.)) Njn, když už někde napíšu, že su z Vysočiny, musím se rovnou jedním dechem distancovat od Zemana... :D |
||
04.09.2013 14:07 | K dílu: mít klid | Sambuca |
Chcu ti k tomu něco napsat, ale nějak nevím, co. Mám dojem, že je to supr a pak mám dojem, že je to sračka. Chybí mi tam rytmus nebo melodie nebo zpěvnost nebo tak něco, ale pak si zas říkám, jak chceš pičovat... melodicky Každopádně sem z toho dostal chuť přečíst si toho od tebe víc. Takže asi dobrý nebo co. |
||
03.09.2013 22:28 | K dílu: ... | Sambuca |
A nechceš mi napsat, co znamená ten název? Mi-e frica câ te iubesc google mi moc neporadil. Zmetek. |
||
03.09.2013 22:26 | K dílu: Vyflusnuté ze sobotního kontextu | Sambuca |
Je to takový šestnáctiletý Ale úplně z toho cítím, že za pár let budeš psát mnohem vyrovnanější verše.) A poslední dvě sloky... Geniální. Závidím ti, žes Bukowského objevila už tak brzo. )) |
||
03.09.2013 22:09 | K dílu: hlboko v alkoholovom deliriu | Sambuca |
Něco bych k tomu hrozně rád napsal. Protože se mi to líbí a protože jsem to četl tak stokrát, než jsem dostal dojem, že to chápu. Nainstaluj si anglickou klávesnicu a přepiš to. Takhle je toho docela škoda. I když to tak trochu zapadá.... Do alkoholového deliria.) |
||
03.09.2013 22:00 | K dílu: Deštivý ráno | Sambuca |
:D Máš recht, já to celý zkrátil tak na třetinu, než jsem to sem dal. A jitrnice sem vytrhnul z kontextu. Něco s tím udělám, nějak nenápadně :D |
||
03.09.2013 20:07 | K dílu: Špinavej bar | Sambuca |
Páni :) Tak toho si neskutečně vážím. Děkuju moc.)) |
||
03.09.2013 19:01 | K dílu: 2020 | Sambuca |
Myšlenka - otřepaná způsob psaní - prostě hroznej čtivost? Nulová
I těch pět minut času ztrávenejch psaním něčeho takovýho je neúměrně velká cena zaplacená za kus takový hrůzy. Sorry. |
||
03.09.2013 18:35 | K dílu: Mrcha | Sambuca |
Hmm, tak tohle se mi líbilo moc. Má to i tu třetí rovinu. Něco mezi řádky. Rádoby ukončenej děj s pečlivě schovaným otevřeným koncem. Nebo alespoň takovej dojem z toho mám)) |
||
03.09.2013 18:25 | K dílu: Hněv | Sambuca |
Já bych ti zkusil poradit ty verše trochu rozvolnit. Nelpět tak na tom, aby jsi dodržovala formu. A aby se to rýmovalo... Nemyslím si, že je to špatně napsaný, spíš, že to má špatnou formu. |
||
03.09.2013 18:06 | K dílu: Špinavej bar | Sambuca |
Děkuji :)) Upřímně, i mně je téma poměrně vzdálené, ani já nesouhlasím s postoji hlavních postav a vulgarity... Ty mám rád, pokud v textu plní nějakou funkci. A neslouží jen jako "ozdoba", jako lákadlo. Doufám, že tady to tak nepůsobí. Zkrátka jsem jen měl chuť napsat něco ve stylu Bukowského. Ale bez hladinky. Každopádně děkuji za komentář a za názor. Vážím si vaší upřímnosti. )) |
||
03.09.2013 18:02 | K dílu: Školačka | Sambuca |
Naopak ten dvojsmysl neber. Aspoň myslím, už se v tom sám začínám ztrácet :D
Co hlubšího bych si představoval? Tý otázky sem se tak trochu bál, protože ti do toho fakt absolutně nechcu kecat :) Ale když už sem se v tom začal vrtat... :D
Chtěl jsem tím říct asi to, že mně osobně v tom chybí nějakej třetí rozměr. Něco navíc. Nějakej přesah. Protože jinak tenhle žánr prostě působí lacině, i když je napsanej sebelíp. Podle mě. Tak třeba. Skvělá by byla pointa v tom stylu, že to takhle šlo dál, až jednou Klára ztratila nervy a učiteli rozmlátila hlavu o tabuli. A pak ji obvinili z vraždy, ona se nedokázala obhájit a skončila by blbě. Nebo tam zaplést Stockholmskej syndrom, jako že by se do něj zamilovala. Nebo s ním otěhotněla a oběsila se. Nebo tomu parchantovi ukousla péro. Dobře,... v tom už tak úplně hlubší smysl není. Tak zhruba nějak takhle jsem to myslel. Ale je to jen návrh. Jestli se ti to byť jen trochu nezdá, kašli na mě a jeď si podle sebe. Chci říct, že v žánru erotických povídek je tohle... docela obvyklý. Řekl bych, zas tolik jsem jich nečetl. :D A právě trochu toho hlubšího smyslu by tě odlišilo od toho zbytku. Podle mě. Ale pořád to ber jen jako názor amatéra, kterej se sem zaregistroval někdy dneska v jednu ráno a už si myslí, že tady může rozdávat moudra.)) Každopádně tě budu číst dál. Mě si zaujmula )) |
||
03.09.2013 16:17 | K dílu: Trafika | Sambuca |
První sloka je dobrá. V druhý prostě chybí ten jeden rým. Ten, kterej dal tý první sloce duši. A ta třetí... Ta už je jenom tak navíc, aby se neřeklo... Tak to na mě působí. |
||
03.09.2013 16:10 | K dílu: ... | Sambuca |
Wow. Strávit s tebou noc a zemřít.
A z tý básně mám skoro dojem, že by to mohlo stát za to.
Prostě... Je to dost dobrý.
|
||
03.09.2013 14:26 | K dílu: Špinavej bar | Sambuca |
Eh, řekněme, že ano :D Roviny jsou tam dvě. Poslední věta má navazovat na první část. Proto ta ich forma. Je pravda, že jsem se bál, že to nebude dostatečně očividné...) Kruci :)
A je fakt, že o policii a způsobu, jak funguje, nevím absolutně vůbec nic. Ani o policajtech. Snad jen to, co znám z televize. Ale já detektivky nikdy neměl moc rád. Na základní škole nás učitelka nutila číst Agathu Christie a od tý doby mám k tomuhle žánru hroznou nechuť :)) Ale něco k tomu určitě nastuduju. Díky moc za kritiku, cením si toho .))
|
||
03.09.2013 13:47 | K dílu: Špinavej bar | Sambuca |
... a přitom tak mladej... Lajknul bych ti to :D |
||
03.09.2013 13:29 | K dílu: Smysl | Sambuca |
Myslím, že máš docela pravdu. Černá růže mi připadá daleko víc... moje. Tohle je daleko víc "raná" tvorba. Každopádně díky za názor.) |
||
03.09.2013 12:44 | K dílu: Školačka | Sambuca |
Konečně něco, co vybočuje z řady (aspoň myslím, zas tak dlouho tady nejsem). Dávám ti bod za odvahu. V podstatě se tomu nedá nic vytknout. Jako po stylistický stránce a tak všeljak podobně. Ale... upřímně... aby to nepůsobilo jako laciný porno, chtělo by to tomu dát něco hlubšího. ... Snad to nezní dvojsmyslně. |
||
03.09.2013 12:35 | K dílu: Dala mi cigaretu | Sambuca |
Seymour má recht. Čekal sem něco jako... přirovnání lásky k rakovině. Třeba. Nebo zapálený cigarety k zapálenýmu lidskýmu srdci. Prostě... Na mě ta báseň působí asi jako cigareta, kterou si strčíš do huby filtrem napřed.
|
||
03.09.2013 12:25 | K dílu: Thomas Alva | Sambuca |
Oslepenej světlem žárovky nevidím nic než stín myšlenky |
||
03.09.2013 12:21 | K dílu: Gordický uzel | Sambuca |
Příběh je to dobrej. A je to dobře napsaný. Až moc dobře... něco tomu chybí. Spád. Poutavost. Čtivost. Chlast. ...
|
||
03.09.2013 02:16 | K dílu: Nedočtená kniha zůstane nedotčená | Sambuca |
Je to bozi. Skoda, ze nechapu ten vers 'a prece se citim lip'. Muj problem. Jinak se mi to neskutecne libi, je to syrovy, jakoby to slo bezprostredne z duse. Profesionalne. |