15.06.2017 17:01 | K dílu: *** | Lakomecek |
Omalovánky od 18 a více :) díky |
||
16.01.2017 18:38 | K dílu: Táta | Lakomecek |
jste ztracené dítě Václava Hraběte? |
||
05.12.2016 17:33 | K dílu: Opeřené kostry II | Lakomecek |
Za finální, nebo spíš lepší, považuji tuto verzi. S kůží na trh chodím až spíš v časopisech a tištěných publikacích. Toto chápu jako předstupen, cedítko, kde roztřídím to úplně tragickéod toho méně tragického. |
||
05.12.2016 17:19 | K dílu: Opeřené kostry II | Lakomecek |
Neberu publikování básní na internetu jako něco závazného. Spíšzde hledám třeba rady, proto více verzí. Hledám svůj rukopis, lepší verze básní. podle mě to není škoda, naopak důležité pro nalezení své polohy. Pokud vůbec k nějaké poloze mám potenciál :D A co, líbí se ti má básnička? |
||
03.12.2016 14:26 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
díky, mám tendencibásně nechávat v zárodku, porotože mám strach, že je pak příliš vykonstruuji a zbavím je něčeho, v čem je podlě mě skrytá jejich hodnota, asi se na ní vrhnu zpátky, díky :) |
||
01.12.2016 19:48 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
Děkuji, tohle jsem potřeboval :) |
||
30.11.2016 09:48 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
A jak si můžeš být tak jistá, že je to neosobní? Kde bereš tu jistotu? Naopak je to psáno po celkem osobním a silném emotivním zážitku. |
||
28.11.2016 13:42 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
To jsem rád :) Zkusím, zkusím s tím nějak pohnout, možná to víc doříct, ale nejdřív musím hnout s horou v sobě, tak enrad něco předělávám. :D |
||
28.11.2016 13:35 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
j text vnímán. :) čárka je tam , protože se jedná o oslovení.skrčené, protože něco nedefinovatelného, prostě střední rod. To, co neznáme. Je to tak záměrně napsané, ta nejednoznačnost, nejistota atd. Fakt je to tak kostrbaté, i když už víš, jak je to zamýšlené? Děkuji za názor a ukázání, jak je můj text vnímán. :) |
||
28.11.2016 13:34 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
j text vnímán. :) čárka je tam , protože se jedná o oslovení.skrčené, protože něco nedefinovatelného, prostě střední rod. To, co neznáme. Je to tak záměrně napsané, ta nejednoznačnost, nejistota atd. Fakt je to tak kostrbaté, i když už víš, jak je to zamýšlené? Děkuji za názor a ukázání, jak je můj text vnímán. :) |
||
28.11.2016 13:32 | K dílu: Opeřené kostry | Lakomecek |
čárka je tam , protože se jedná o oslovení.skrčené, protože něco nedefinovatelnéh, prostě střední rod. To, co neznáme. Je to tak záměrně napsané, ta nejednoznačnost, nejistota atd. Fakt je to tak kostrbaté, ikdyž už víě, jak je to zamýšlené? Děkuji za názor a ukázání, jak je muj text vnímán. :) |
||
05.09.2016 20:53 | K dílu: Kotník srpem | Lakomecek |
Co vy na to? Takhle je to šikovnější? :)
Léto znavené jako kejklíři po štaci odchází na jih bez rozloučení nechává za sebou srpen o francouzských holích zraněný srpem krvácí z kotníku na mraky
Je brzy k ránu a fintivé září už navléká první korálky na babí léto snad jen zpěvem nočních ptáků se nese že byl poslední |
||
05.09.2016 20:48 | K dílu: Kotník srpem II | Lakomecek |
díky, to by šlo :) |
||
05.09.2016 12:31 | K dílu: Kotník srpem II | Lakomecek |
Už ti rozumím, děkuju moc za pomoc. :) |
||
05.09.2016 02:24 | K dílu: Kotník srpem II | Lakomecek |
Díky za upozorněné, safiáne. Prosím, takto ti to přijde lepší? Jinak, já jsem zvyklý říkat, že někdo chodí o holi, nebo je o holi. To je jazykově opravdu nesprávně? |
||
31.08.2016 11:19 | K dílu: Kotník srpem | Lakomecek |
díky, agáto, já to ještě promyslím :) |
||
31.08.2016 11:15 | K dílu: Kotník srpem | Lakomecek |
díky, agáto, já to ještě promyslím :) |
||
31.08.2016 09:54 | K dílu: Kotník srpem | Lakomecek |
díky, je to jen pracovní verze, proto to sem vkládám, abyste poradili, řekli :) |
||
07.08.2016 12:19 | K dílu: Šilhavé léto | Lakomecek |
Je to věta s infinitivním větným ekvivalentem, který je znám z předešlé věty. Věřte nebo ne, i věty bez verba finita existují věty. Ale s tím podmětem si budu stát za svým. Třešně by se daly brát za podmět v případě, že by před nimi byla číslovka vyšší než číslo pět nebo číslovka neurčitá. Pár zde však užívam jako číslovku určitou. |
||
06.08.2016 18:59 | K dílu: Šilhavé léto | Lakomecek |
Aleee, zajímevé. A co je tam tedy podle tebe podmět? |
||
05.08.2016 17:15 | K dílu: Šilhavé léto | Lakomecek |
Mmm, chápu, že s tím párem to může zamotat hlavu, ae gramaticky je to podle mě naprosto správně. "Pár" je jednoduše podmět a "třešní" je zase přívlastek, proto v další větě užívám zájmeno "který" protože se vztahuje k podmětu, k páru třešní. Pár třešní, jakožto podmět rozvitý pomocí přívlastku, podlě mě není nesmysl. Za tím si stojím, každopádně díky za odpověď a zauvažuji nad tím, jestli to přeci jen trochu nepřekopat, aby nedocházelo k takovému zbytečnému karambolu znovu.
Třeba: Taky pár přezrálých třešní, které už léta ví, že chutnat se má tak, jak se sluší a patří. |
||
05.08.2016 15:07 | K dílu: Šilhavé léto | Lakomecek |
Díky... Souvislost u slunce. Vysvětlovat nemá cenu, asi se to prostě minulo účinkem. Ale chtěl bych se zeptat, co je na větě s párem třešní divného? Nevím, co myslíte, děkuju. :) |
||
05.05.2016 14:42 | K dílu: Protivná klasika | Lakomecek |
Ty, já tě potkat, tak ti natlačim do pusy mýdlo z dávkovače, až by ti teklo i ušima. :D Ne, pohoda, každej má svůj názor a tohle je správně kritický, i když nesouhlasím. Ale zajímalo by mě, co třeba z kánonu naopak čteš ráda? |
||
23.03.2016 13:00 | K dílu: Už jsem napsal Kunderovi, jak se to má jmenovat | Lakomecek |
V žádném případě mě nezachraňujte! |
||
23.03.2016 09:23 | K dílu: Už jsem napsal Kunderovi, jak se to má jmenovat | Lakomecek |
:D no vidíš, jsem celej poblblej :D |
||
23.03.2016 09:19 | K dílu: Už jsem napsal Kunderovi, jak se to má jmenovat | Lakomecek |
chuchůůů :) díky, díky, vám.... Yes, inverzi tam hodím je to lepší, děkan. :) |
||
23.03.2016 07:16 | K dílu: Už jsem napsal Kunderovi, jak se to má jmenovat | Lakomecek |
To jsem rád, jupí. :) |
||
17.03.2016 12:39 | K dílu: Léto | Lakomecek |
:D Sakra, to se mi nepovedlo :D Raději to smažu, když to není ocitováno, ale jestli je Wolker za tři a já za čtyři, tak to mě vážně těší :D |
||
17.03.2016 12:37 | K dílu: Léto | Lakomecek |
:D Sakra, to se mi nepovedlo :D Raději to smažu, když to není ocitováno, ale jestli je Wolker za tři a já za čtyři, tak to mě vážně těší :D |
||
17.03.2016 12:31 | K dílu: Léto | Lakomecek |
Díky za hodnocení. A co říkáte třeba na tuhle, paní učitelko. Je dobrá alespoň na trojku? Stanu se menším a ještě menším,až budu nejmenším na celém světě. Po ránu, na louce, v létěpo kvítku vztáhnu se nejmenším.Zašeptám, až se obejmu s ním:"Chlapečku bosý,nebe dlaň o tebe opřelo sikapičkou rosy,aby nespadlo." |
||
17.03.2016 12:22 | K dílu: Léto | Lakomecek |
pošťák cuká před tím psem :D ty do všeho musíš vnášet sprosťárny :D |
||
14.03.2016 22:36 | K dílu: Pole slunečnic | Lakomecek |
Stávalo, zamýšlel jsme tim slovesu stát ve frekventativu, někde se podívám, jestli to vážně není chybné, díky. Jinak... klíčit, nevím, jestli tě chápu... jak to chápeš ty, proč ti přijde užití slova nevzklíčí nemístné?Chtěl jsem říct, že nevzklíčí, samozřejmě to má nějaké přenesené významy. |
||
14.03.2016 22:35 | K dílu: Pole slunečnic | Lakomecek |
Stávalo, zamýšlel jsme tim slovesu stát ve frekventativu, někde se podívám, jestli to vážně není chybné, díky. Jinak... klíčit, nevím, jestli tě chápu... jak to chápeš ty, proč ti přijde užití slova nevzklíčí nemístné?Chtěl jsem říct, že nevzklíčí, samozřejmě to má nějaké přenesené významy. |
||
12.03.2016 17:07 | K dílu: Pole slunečnic | Lakomecek |
Správně! |
||
12.03.2016 14:07 | K dílu: Pole slunečnic | Lakomecek |
Slušnej nářez, díky :D |
||
12.03.2016 14:05 | K dílu: Pole slunečnic | Lakomecek |
Slušnej nářez, díky :D |
||
26.02.2016 17:58 | K dílu: V akvárku | Lakomecek |
Jsem potěšen, děkuji za komentář |
||
21.02.2016 01:28 | K dílu: Sebeklam | Lakomecek |
Děkuji velice, králi :) |
||
14.02.2016 15:45 | K dílu: V akvárku | Lakomecek |
:DDDD Moc pěkný komentář, děkuji. |
||
11.02.2016 22:59 | K dílu: V akvárku | Lakomecek |
O tu přílišnou obraznost a zmatenost v úvodu šlo, jsou to snové vize. |
||
11.02.2016 01:23 | K dílu: Dýchám | Lakomecek |
díky za zpětnou vazbu, jsem potěšen :) |
||
29.12.2015 15:03 | K dílu: xxxx | Lakomecek |
woww, díkes O:)
|
||
29.12.2015 15:01 | K dílu: xxxx | Lakomecek |
díkes, ted už tomu rozumím :D |
||
29.12.2015 01:51 | K dílu: xxxx | Lakomecek |
hm, to jakože dobrý? |
||
01.12.2015 15:32 | K dílu: Dalekáť cesta | Lakomecek |
:DDD Ajajaj, až tak je to hrozné? Vážně, posuď více slovy, jestli tě to neobtěžuje. Budu jenom rád. |
||
01.12.2015 15:31 | K dílu: Dalekáť cesta | Lakomecek |
:DDD Ajajaj, až tak je to hrozné? Vážně, posuď více slovy, jestli tě to neobtěžuje. Budu jenom rád. |
||
11.11.2015 21:06 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Miroslawek: U této konkrétní básně tomu tak není, správně. :D |
||
11.11.2015 19:48 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Díkes, Miroslawku :D Tvé tvrzení naprosto chápu. Však já se k tomu časem vypracuji... Na mé básnické úrovni mi prostě přijde zatím vhodnější tento uvolněnější jamb, protože to tka nabývá (snad) větší estetické hodnoty, než kdybych se snažil strikntě o dodržení formy...
Podřizuji se hlavně zvukosledu, hře se slovy...
|
||
08.11.2015 10:53 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Povšiml sis toho, o co usiluju. Chci se z okovů vázaného verše trochu uvolnit, ale ne zcela, protože v okovech je něco krásného... díky za zastavení a výbornou relfexi. :) |
||
07.11.2015 11:32 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Děkuju, na můj styl jsme si s metrem pohrál až dost... většinou mám tendenci vše odbýt... díky moc za poklonu, jsme velice potěšen... mučenku jsme tam chtěl zakomponovat, bohužel, nenapadly mě žádné pěknéí motivy a rýmy, které by s ní korespondovaly. Dík :) |
||
07.11.2015 11:30 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Děkuju, na můj styl jsme si s metrem pohrál až dost... většinou mám tendenci vše odbýt... díky moc za poklonu, jsme velice potěšen... mučenku jsme tam chtěl zakomponovat, bohužel, nenapadly mě žádné pěknéí motivy a rýmy, které by s ní korespondovaly. Dík :) |
||
07.11.2015 11:26 | K dílu: Passiflora | Lakomecek |
Gora: passiflora je květina, česky mučenka... Emo, ale kdeže |
||
24.10.2015 22:09 | K dílu: Podzimní tanka | Lakomecek |
pověz, jakto, že není? |
||
04.09.2015 13:08 | K dílu: Na obzoru | Lakomecek |
Jé, to je milé :) |
||
04.09.2015 13:07 | K dílu: Dýchám | Lakomecek |
díkyyyyy :) Moc mě to těší. :) |
||
24.08.2015 15:34 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
Já verši moc neplýtvám. |
||
20.08.2015 14:39 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
Jupííí ^_^ |
||
18.08.2015 18:54 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
Se slovy opravdu nešetřím :) |
||
17.08.2015 17:25 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
díky :) |
||
17.08.2015 17:25 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
díky díky :) |
||
17.08.2015 17:25 | K dílu: Z rozmaru | Lakomecek |
díky díky :) |
||
25.06.2015 22:21 | K dílu: Dýchám | Lakomecek |
Díky :) Týjo, a to je zrovna nejdůležitější věta, jejíž rušivá forma dle mě parádně koresponduje s obsahem jakožto přídavný, pointový kopanec mezi nohy.
|
||
22.06.2015 21:41 | K dílu: Sebeklam | Lakomecek |
Jéé, bude mi ctí :) pošleš mi odkaz na tvůj blog? Rád bych si početl :) |
||
22.06.2015 15:05 | K dílu: Sebeklam | Lakomecek |
ámen :) |
||
29.05.2015 13:17 | K dílu: Sebeklam | Lakomecek |
Dál upadám zase do sladkého zapomění nevědomí.
Jo, chápu tě, zkoušel jsem psát dál, ale už jsem to prasil, zatím mám jen na takové maličké věcičky, aniž bych odbočoval nebo plácal nesmysly. :) |
||
27.05.2015 13:51 | K dílu: Sebeklam | Lakomecek |
:) |
||
26.05.2015 15:22 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Děkuji ti, já po sobě nečtu. Je to chyba, vím. A když prostě ze sebe chrlím ta slova, pravopis mi utíká. |
||
22.05.2015 16:45 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Ále. :D nesypej popel na hlavu, z 90 procent je chyba v autorovi. :D
|
||
22.05.2015 16:38 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Ále. :D nesypej popel na hlavu, z 90 procent je chyba v autorovi. :D
|
||
22.05.2015 16:26 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Ále. :D nesypej popel na hlavu, z 90 procent je chyba v autorovi. :D
|
||
22.05.2015 16:21 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Co se dá dělat. :D Jo, třeba ti to nesedlo, protože toho o nich moc nevíš, nebo si nečetl. Je tam spousta spojitostí s jejich životy, které musí působit komicky, když je znáš. Aspoň doufám :D
|
||
22.05.2015 16:19 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Teréza Nováková, Karolína Světlá, Jan Neruda, Jaroslav Vrchlický, Sládek a shluk Ruchovců. Jsem rád, že tě to zajímá :) |
||
22.05.2015 16:06 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Teréza Nováková, Karolína Světlá, Jan Neruda, Jaroslav Vrchlický, Sládek a shluk Ruchovců. Jsem rád, že tě to zajímá :) |
||
22.05.2015 15:17 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Je to povídání o něčem. Proč by se nemohlo prostě vyprávět je tak o něčem? ... Lapardona, jsem kousavý, nemám moc náladu. |
||
22.05.2015 15:15 | K dílu: Na Sedmihradsku | Lakomecek |
Znám takovou slečnu.Zvláštní to je.Máš pravdu, patří do 20. století, stejně jako Hrabal.Mácha patří do století devatenáctého.Tohle je souboj znalostí? |
||
13.04.2015 13:29 | K dílu: Havraní řeka | Lakomecek |
I špatně básně jsou básně... Znám kapelu, která složí vždy užasné kytarové riffy, ale poté je záměrně trochu zmrší, protože to tak mají rádi a přijde jim to autentičtější. Toto není můj příklad, ale přikláním se k NFI, že je více cest, i když ta k dokonalosti může být třeba jen jedna.
|
||
13.04.2015 08:31 | K dílu: Havraní řeka | Lakomecek |
Máš úplnou pravdu, bohužel, ještě nemám na to, abych udržel formu a myšlenky v dokonalém souladu, snad někdy... :) |
||
13.04.2015 08:30 | K dílu: Havraní řeka | Lakomecek |
Díky |
||
14.03.2015 17:30 | K dílu: Ve šlachách růžoví | Lakomecek |
Velice Ti děkuji, Lakrove. Musím ocenit tvůj smysl pro pronikání do textu, zvládl jsi to bez sebemenší odchylky. Jo, to Roy teda je, a to i v pokračování :) |
||
24.11.2014 21:50 | K dílu: Seznámení s NÍM | Lakomecek |
Konečně někdo pošahanej! Lezou mi na nervy ty děsně vyumělkované povídky s bůhvíjak objevným poselstvím... Kam se zakutálela moje hlava?! |
||
23.10.2014 16:51 | K dílu: Ve šlachách růžoví | Lakomecek |
Děkuji Vám. Tak vypiš své výhrady, Lakrove, prosím. |
||
23.10.2014 16:45 | K dílu: Ve šlachách růžoví | Lakomecek |
Děkuji Vám. Tak vypiš své výhrady, Lakrove, prosím. |