10.05.2015 16:09 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
Milane, chceš říct, že sis vydal nějaké knihy? Tak to gratuluju, to se jen tak někomu nepodaří. A čím se jinak živíš, že si to můžeš dovolit? Suchými rohlíky? |
||
10.05.2015 16:01 | K dílu: Pravda se přeceňuje | Tomáš Sedlačík |
Vystydla mi polévka. |
||
10.05.2015 12:37 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Přítomnost je jen opakováním minulosti. Pouze pro pobavení:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=164434 |
||
10.05.2015 10:01 | K dílu: DOKUMENTACE JAKO VIZUALIZACE NEVIDĚNĚ NEVIDITELNÝCH VĚCÍ. | Tomáš Sedlačík |
Není nutné mi to posílat i zprávou. Ta nutkavost na mě přišla se zpožděním až dnes ráno. Tedy potvrzuji. |
||
09.05.2015 21:51 | K dílu: DOKUMENTACE JAKO VIZUALIZACE NEVIDĚNĚ NEVIDITELNÝCH VĚCÍ. | Tomáš Sedlačík |
No autor tohoto čehosi je pravděpodobně zhmotnělou neexistencí člověka, který dovede psát. Ten slovosled je místy až fascinující.
Celé je to fascinující.
Co se týče těch dvou obrázků, tak oba mi asociují močení. Tu nutkavost ale nemohu potvrdit, protože jsem se před chvílí vyprázdnil. |
||
09.05.2015 21:47 | K dílu: DOKUMENTACE JAKO VIZUALIZACE NEVIDĚNĚ NEVIDITELNÝCH VĚCÍ. | Tomáš Sedlačík |
No autor tohoto čehosi je pravděpodobně zhmotnělou neexistencí člověka, který dovede psát. Ten slovosled je místy až fascinující.
Co se týče těch dvou obrázků, tak oba mi asociují močení. |
||
09.05.2015 21:42 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Snad jen vypadá, protože to už tu bylo. |
||
09.05.2015 21:35 | K dílu: Pravda se přeceňuje | Tomáš Sedlačík |
Tak kecám, skoro jsem ti nedal ani jeden. |
||
09.05.2015 21:33 | K dílu: Pravda se přeceňuje | Tomáš Sedlačík |
Já jsem ti to říkal, že to je dobrý.
Safra, skoro jsem ti dal dva tipy, až tak je to dobrý. |
||
09.05.2015 21:29 | K dílu: O cigaretě | Tomáš Sedlačík |
haha, tady už jsem "kritiku" jednou psal :))) |
||
09.05.2015 21:28 | K dílu: O cigaretě | Tomáš Sedlačík |
~~když zmizí člověk, kterého jsme TO JE SCHVÁLNĚ? ~~že žádné město není tak malé, aby se v něm člověk nedokázal užrat samotou. SNAŽÍM SE TUTO MATEMATIČTINU ROZLUŠTIT a připadá mi, že ses přepočítal, takže vkastně nevím, jak jsi to myslel
Na konci by se mi spíše líbilo hladší: Je nový den. Kouřím a pozoruji se.
Jinak pěkné. Líbí se mi tvá snaha o originální obraznost. |
||
09.05.2015 21:17 | K dílu: Útěk / On | Tomáš Sedlačík |
Přiznej se, je to fragment něčeho většího a my jsme pokusní králíci. Což o to, pěkné to je, jen je mi to těžké hodnotit jako povídku. |
||
09.05.2015 21:10 | K dílu: 167cm | Tomáš Sedlačík |
Tak jsem si ten text nejdřív přeměřil na šířku a vůbec to nemá 167 cm, takže to číst nebudu. |
||
09.05.2015 00:29 | K dílu: Certifikát | Tomáš Sedlačík |
Přijde mi, že to nemá zdaleka tu kvalitu jako Hotel C. Narážím stále na divnosti jako "Z ruky mu stoupala pára. / zabodnout vtěřinu / A nebo proto, že má kancelář ve čtvrtém, takže je tu asi řidší vzduch." V tom posledním případě jsi asi myslel "takže je TAM"... Až potud to nemá spád a to je dost. No a přiznám se, že mě to ani tematicky nebaví, takže vzhledem k výše uvedenému jsem nedočetl. |
||
09.05.2015 00:19 | K dílu: Hotel Cathedral | Tomáš Sedlačík |
Mnó, to neni vůbez špatný. Hezky vystupňované napětí, solidní dialogy.. Ale trošku vlažný začátek. Navrhl bych například prohození vět, toto by možná mohlo být první: Bydlet nějaký čas v hotelu Cathedral je věcí prestiže. Nebydlet tu, je jako nebýt nikdy v Africe lovit buvoly. Proč, protože to jsou jediné zajímavé, nosné věty. Nebo možná lépe úvodní odstavec proškrtat. Průměrná doba rezervace je jaksi nezajímavá. V závěru bych se nebál vypustit: Dívá se na mne, přímo na mne.Už takhle bylo jasné, proti komu si sedl, tak bych to nenatahoval, ačkoli chápu, že to má vyjádřit jeho vzrušení. To jsou samozřejmě drobnosti, se kterými se dá nesouhlasit. Bál jsem se, že to sklouzne k červené knihovně, ale jsem rád, že jsem vydržel číst. |
||
08.05.2015 13:10 | K dílu: Okno 2 | Tomáš Sedlačík |
Ale abych nekecal, tohle pobavilo: ~~dřela do úmoru, s velkým sebezapřením až do roztrhání těla. Ke kterému došlo přesně v den jejích dvacátých narozenin - na začátek něco takového patří, protože čtenář by se do čtení neměl nutit |
||
08.05.2015 13:06 | K dílu: Okno 2 | Tomáš Sedlačík |
Zoufalství se stupňuje, to ano. Ale jinak mě to nebavilo. |
||
08.05.2015 12:56 | K dílu: Beran | Tomáš Sedlačík |
~~Ten venkov, kde jsem vyrostl, který formoval moji povahu a moje zásady,
To je hezké. Ale teď vážně. Sice to začíná jako nějaký fejeton na uspávání hadů, ale i tak jsem tady dlouho nic tak dobrého nečetl. Asi to bude tím, že jsme tady dlouho nic nečetl... Ne, už to zase zlehčuju. Psát rozhodně umíš a vybočuješ ze zdejšího průměru o parník. Má to myšlenku, pointu, zdá se to prožité, jsou tam zvraty, je to humorné, ale žádná přehnaná taškařice, naopak je to zřetelně vážný text, patosu na můj vkus je v něm přiměřeně. Úvaha v povídce se tady jen tak nevidí.
Ale jinak to byla ztráta času, to je jasné. |
||
08.05.2015 12:31 | K dílu: Veliká Magdaléna | Tomáš Sedlačík |
Chtěl jsem si to přečíst, fakt jo. Ale po tom působivém prologu bych nechtěl být zklamán. |
||
08.05.2015 12:11 | K dílu: Babička umřela | Tomáš Sedlačík |
"Pokud se pohnuly, věděl jsem, že je živá." Takhle nějak by se mělo začínat. A i končit, s tím okem mi to připadá už navíc. "Byla mrtvá. Ani jeden vous na její tváři se nehnul." - to "byla mrtvá bys mohl klidně škrtnout.
Úsměvné, zajímavé. |
||
08.05.2015 12:05 | K dílu: Moje sestra | Tomáš Sedlačík |
celkem zajímavé |
||
08.05.2015 11:53 | K dílu: Moje první láska | Tomáš Sedlačík |
Docela fajn momentka, kde mi vadí akorát mírná škobrtnutí jako "políbí mě. Mě..." |
||
08.05.2015 11:49 | K dílu: Revolvery nejsou, co bývaly | Tomáš Sedlačík |
Asi to mělo být humorné a svým způsobem je. Ale taky je to dost naivní a spíš bych to viděl jako skicu. Nechal jsem se napálit výběry... :) To jsi psal asi ještě někdy na střední? Nic nového už sem dávat nechceš? Celkem by mě zajímalo, jak jsi se vypracoval. |
||
08.05.2015 09:43 | K dílu: Špaček na grilu | Tomáš Sedlačík |
Nevidím na té kritice nic tak hrozného. Přestal jsem ji brát vážně s větou "tato zmínka přijde naprosto nečekaně, nikde před tím zmínka, že se schyluje k dešti"- to je tak hloupé, že by se to dalo tesat.
Hlavně si nesmíš kritiky tolik brát. Je to jen názor jednoho člověka, který podle všeho psaní nerozumí o nic více než my ostatní. |
||
08.05.2015 09:38 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
a co ten Oldjerry nakonec?
mě to láká zase něco napsat, rád bych pomohl, ale práce jako na kostele... |
||
08.05.2015 09:36 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
možná ano, to mě nenapadlo, zkusím to, díky za nápad |
||
07.05.2015 09:21 | K dílu: V kolikátým patře jsi? | Tomáš Sedlačík |
No vida, to už jsem četl. Já bych se ho na to právě dál ptal. |
||
07.05.2015 09:19 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
jak to vypadá? |
||
07.05.2015 09:18 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
aleš-novák:
klidně se ho na to zeptej, že to bude na chlup stejný, to asi ne - jinak nevim, proč to sem tahat
tvůj poslední koment budu nadále brát spíše jako pruzení, ale jinak díky za podporu v tom předchozím :) jen ti vysvětluji, že k některým autorům, o které bych stál, se nedostanu bez pomoci Oldy, už to vše řeším někdy od ledna (nejprve s Derem) a je to docela únavné a několikatýdenní prodlevy v jednání považuji přinejmenším za zbytečné, víc se k tomu nebudu vyjadřovat |
||
07.05.2015 09:11 | K dílu: Špaček na grilu | Tomáš Sedlačík |
psal jsem, že to byl můj pocit a že si to asi ještě přečtu, bylo celkem pozdě - s těmi citacemi to může být problém, někdy se člověk moc ponoří do věcí, které miluje a chce to jaksi prodat, předat - ale běžného čtenáře to bude trochu nudit, pokud spíše náhodou není stejně naladěn - samozřejmě je tu ještě možnost narazit na zvídavého jedince, ale u mě by to muselo být spíše jiným směrem :) koncovka je dobrá právě, to jsme si asi nerozuměli, komenty přede mnou nečtu, na to není čas, zpětně mi to došlo, že se matka zafixovala na dítě skrze útoky manžela, asi může být, psycholog nejsem a z pohledu toho dítěte je mi to bližší, to jsem zažil, teda jako být dítě a chovat se "dospěle" :) |
||
07.05.2015 00:41 | K dílu: Špaček na grilu | Tomáš Sedlačík |
Výborně. Sice mám po úchvatném začátku dojem, že ti trochu docházel dech a měl jsem velké obavy, aby z toho nebyl tuctový příběh s dojemným koncem nebo tak něco, ale to bohatě vyvážil závěr, v němž se díky bohu nepouštíš do nějakého řešení, jen podtrhuješ situaci přenosem problémů a emocí do chování kluka. Měl jsem ale až do konce problém ho věkově zařadit a to zejména kvůli tomu, jak se vyjadřuje, plus to krmení, trochu mě to rušilo, no ale na konci už to je jasné. Podroušený varhaník na mě působí dosti jako klišé, na druhou stranu je to asi na Moravě pravděpodobná „normálka“. Tempo jsem ztratil – a možná i ty – v pasážích s citacemi, těch bylo nějak až příliš. No víc mě teď nenapadá, docela bych si to ještě přečetl jednou, je už dost pozdě na dojmy i hodnocení. Ten začátek má rozhodně styl, který se mi velmi zamlouvá, a povídka nejde odnikud nikam, což u povídky má být, ale není to pravidlem ve zdejší kategorii povídky. |
||
06.05.2015 23:51 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
aleš-novák:
jo, ve zdůvodnění bylo, že si Dero nepřeje, abych kritizoval starou gardu, to jistě není zbůhdarma, protože to bylo porušování pravidel přímo do nebe volající :)))
ne, tímto jsem opravdu ty klacky pod nohama nemyslel
jen tak na okraj, ty prudíš schválně, nebo omylem? ;) |
||
06.05.2015 17:19 | K dílu: Jiné životy Hynka Harra | Tomáš Sedlačík |
Asi je to zodpovědnost uživatele. |
||
06.05.2015 17:18 | K dílu: | Tomáš Sedlačík |
Myslel jsem si to. To byla jen taková otázka z vlastní frustrace... Za mě zatím k horšímu. |
||
05.05.2015 09:24 | K dílu: V Heraklionu | Tomáš Sedlačík |
V dobách ne tak docela dávných by tady tohle už dávno nebylo.
Očekávám plodnou diskusi. |
||
05.05.2015 09:08 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Ahoj Oldo. Nesplnil jsi ani jednu věc, kterou jsi zprvu slíbil a v podstatě nekomunikuješ. Chtěl bych slyšet jasnou odpověď, zda nás podpoříš v záměru vydat knihu místních povídkářů, nebo nám budeš házet klacky pod nohy jako X dalších lidí. Prostor pro ego: |
||
05.05.2015 09:00 | K dílu: | Tomáš Sedlačík |
Tak co Janino, jaký máš pocit teď? |
||
03.05.2015 19:53 | K dílu: Povídka roku 2014 - Vyhlášení | Tomáš Sedlačík |
už jsem to našel u něj na profilu, ale díky |
||
02.05.2015 14:02 | K dílu: Jiné životy Hynka Harra | Tomáš Sedlačík |
reko, ohledně toho publikování vědeckých článků - jak má tohle ošetřené ResearchGate? oni od toho dávají ruce pryč? nikdy jsem to neřešil a když jsem byl vyzván, tak jsem tam to něco málo nahrál :) a vím o řadě profesorů, co mají články kompletně na svých osobních stránkách
ke knize blahopřeju a už je mi ledacos jasné... škoda pro nás |
||
02.05.2015 13:58 | K dílu: Povídka roku 2014 - Vyhlášení | Tomáš Sedlačík |
Hlasujících je opravdu málo. Byl byc býval rád hlasoval, ale sotva jsem se rozkoukal a nestihl jsem přečíst všechny nesmazané povídky.
Rekovi blahopřeju.
A on má knihu? Aha, tak už chápu... Kde ji seženu? |
||
29.04.2015 21:46 | K dílu: Kniha s rozšířenou realitou | Tomáš Sedlačík |
Dneska mě třikrát vykostili v autobusu, jsem lůzr. Pravidlo číslo jedna, nikdy nebuď příliš zvědavej. Pravidlo číslo dvě, nikdy se nezdržuj. Pravidlo číslo tři, nikdy nikomu nepomáhej. :D |
||
28.04.2015 20:53 | K dílu: Partonyma - Sen vs. Realita - VÝZVA AUTORŮM | Tomáš Sedlačík |
. | ||
27.04.2015 17:08 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Vyhlášení | Tomáš Sedlačík |
Blahopřeji. Akorát škoda, že to má k povídce daleko a je to spíš takový fragment. |
||
27.04.2015 00:54 | K dílu: Kniha s rozšířenou realitou | Tomáš Sedlačík |
Bomba, díky, aspoň promrskám angličtinu. :) Snad nebudu po těch drahných letech zklamán. |
||
27.04.2015 00:30 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
Švédsko 1: Bez urážky, ale co sis šlehnul? Tebe by z fleku zaměstnali na psaní anotací. :) |
||
27.04.2015 00:25 | K dílu: Kniha s rozšířenou realitou | Tomáš Sedlačík |
Já jsem teda smažil Lone Wolfa s takovým úchylným pravidlem, že když mě sejmuli, tak jsem začal knihu znovu, záchytný bod byla dohraná kniha. Tuhle jsem byl v lomu Kobyla a v tom vstupním tunelu, byla už noc, jsem si vzpomněl, jak mě několikrát v přesně takovym tunelu vykostili, než jsem se za nějdostal. Nejsou nějaký Androidí reinkarnace? Docela bych zavzpomínal. |
||
26.04.2015 15:48 | K dílu: Kdo příliš mnoho sní | Tomáš Sedlačík |
Existuje dost sebeironických žen, které by to napsaly podobně. |
||
26.04.2015 12:53 | K dílu: Kniha s rozšířenou realitou | Tomáš Sedlačík |
To muselo dát práce... Myslim, že pokud někdo o něčem něco neví, tak pokud chce, zjistí si to. Má-li být něco interaktivní a funkční, nemělo by to násilně odvádět mou pozornost, protože pak to není součástí díla. Tohle je jen texts odkazy, nic nevého, ale pro literaturu se to vůbec nehodí. |
||
26.04.2015 00:36 | K dílu: | Tomáš Sedlačík |
Oldjerry, myslím si, že pleteš dvě různé akce dohromady. Sci-fi soutěž pořádá Marking Machine. |
||
21.04.2015 09:19 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Taky to tady můžeš pěkně promazat, kdyby náhodou někdo byl pitomec a nevěděl, co si má myslet. Takženení třeba mě žádat o laskavost.Těch pár kliknutí tě nezabije, ne? |
||
21.04.2015 09:16 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Tady někdo nemá moc smysl pro nadsázku. Hele, mně to je jedno, jen ti říkám, jak to vypadá. Chápu, že nejsi ochotná připustit, že je to zbytečný a tedy poněkud malicherný a nebo že sem just tu povídku kvůli hlasování na chvíli nedáš, nebo že ji nenahraješ k přečtení jinam. Vždyť by to stejně bylo jenom kvůli mně, hodní čtenáři ji číst nebudou.
Prostor pro hlasování tu je stále. Odlišuje se jako vážná kritika.
Jinak ty tvé pochyby nemají reálný základ. Práce pro PM a mazání povídek z důvodu nespolehlivosti serveru jsou přece dvě různé věci. Naopak si třeba někdo řekne: ta Janina, taková hodná holka to je, ale kolik ona si smazala povídek, jednotky, stovky si jich smazala... nemá ona pravdu? :) |
||
21.04.2015 00:25 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
helemese:
http://pismakr3sults.userecho.com/ |
||
21.04.2015 00:22 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
helemese:
http://pismakr3sults.userecho.com/ |
||
21.04.2015 00:08 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
helemese:
http://pismakr3sults.userecho.com/ |
||
21.04.2015 00:06 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Oldo, bylo to tady, Dero to pak uzavřel. Leda by ses zeptal přímo jeho, to by nešlo?
http://pismak.userecho.com/ |
||
20.04.2015 22:29 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
No na datum, od kdy tu jsem, ses podíval hned a to ti stačilo se do mě pustit. Veškeré indicie byly k dispozici od počátku. :) My nevycházíme z Nové formy, to jsem tady dal jako (proti)příklad, který se dá ověřit. Tvá pomoc bude samozřejmě vítána. Podíváme se na cokoli nám zašleš, svého i jiných autorů. Ostatně i na ty návrhy od Zdendy jsem se podíval. :) |
||
20.04.2015 22:25 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Janino, rozhodně jsem se tě nechtěl nijak dotknout. Mezi tím, že je něco arogantním projevem a tím, že je někdo arogantní, je poměrně značný rozdíl. Určitým projevem arogance je i to, když ti přinesou v restauraci jídelní lístek, z něhož pravidelně některá jídla nemají. V takovém podniku si konzumenta příliš neváží. Pokud by povídku někdo publikoval tiskem, tak budiž, ale přiznejme si, komu se to tady stalo? Většinou to bylo z malichernosti. Když server spadne, tak se k dílu nikdo nedostane, jako by bylo smazané. Mně to připadá jen jako takové dupnutí si, o kterém by asi nikdo nevěděl, kdybych se nezeptal. Asi je velký problém tady aspoň na to hlasování tu jednu povídku mít. Na jednu stranu je to problém autora, na druhou je to poměrně škoda, řekl bych. No ale třeba jsi ostatním autorům otevřela oči a taky své povídky smažou. Pak si tady můžete zahlasovat mezi sebou a na ostatní udělat dlouhej nos. Nakonec proč ne. |
||
20.04.2015 22:23 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Fruhling: Však to někde Dero musí mít v šuplíku, asi tak dva roky zpět to přece byla hotová věc. :) |
||
20.04.2015 00:15 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
Třeba když něco napíšeš, Janino. |
||
20.04.2015 00:14 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Janino, tomu moc nerozumím. No a co, že jsi neměla přístup k profilu? Z jakého přesně důvodu zde nechceš mít díla? Myslíš, že se s nimi mohlo něco stát, nebo jak? Mně to připadá úsměvné. Z mého pohledu, dejme tomu, že bych chtěl hlasovat. Autor patrně chce, aby pro něj bylo hlasováno. Pokud ne, je v tom jakási arogance. Pokud zde je v seznamu smazaná povídka, je to opět jakási arogance. Já moc nechápu, proč v tom seznamu je nějaká povídka, když její autor nechce, abych si ji mohl přečíst. |
||
19.04.2015 23:57 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
No a co když se teda ještě ozve? |
||
19.04.2015 01:30 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
Herr-Jaroslav - špatné; Vigan - těžko stravitelné, Fruhling - nepovažuji za povídku + utápí se trochu v obrazech; Bohouš Krejza - to není ten Bohouš, kterýho znám, nebaví; Jakub Němeček - sní/snědí, s tím nemám vzhledem k hovorovosti problém, napsaný je to pěkně a má to i jakousi pointu, oceňuji filozofickou rovinu, čili za mě je to možný odhlasovat jedině takto:
1. Jakub Němeček |
||
19.04.2015 01:29 | K dílu: Vlasy | Tomáš Sedlačík |
Dost dobře nechápu, jak někdo zvládne poslouchat a vyexovat přitom dvě piva a velkej rum. Jo, jako je to drsný, právěže až moc. Černá kronika na entou. |
||
19.04.2015 00:19 | K dílu: Kdo příliš mnoho sní | Tomáš Sedlačík |
Vzhledem k tomu únavnému začátku bych doporučil vybrat něco z toho filozofání do prologu. Protože kdyby to nebylo v PM, tak bych to možná nedočet, což by byla škoda. |
||
19.04.2015 00:16 | K dílu: Kdo příliš mnoho sní | Tomáš Sedlačík |
No škoda je jen to, že bylo jasné, že půjde o snění a ten omyl se zdál příliš hloupý. Musím říct, že je text velmi dobře napsán, ač zprvu poněkud únavným stylem. Ta filozofická rovina má něco do sebe, mě to rozhodně bavilo. |
||
18.04.2015 23:13 | K dílu: Psi | Tomáš Sedlačík |
Jako by to nemělo začátek, ani konec. Čekal jsem, zda z toho bude něco víc než jen jakási momentka. Zařadil bych to spíš do miniatur. Některé výjevy jsi popsal pěkně, to zase jo.
Řekl bych, že když slunce obkresluje střechy, tak už je dávno ráno se vším všudy. Obracel pořadí je trochu zvláštní a mrtví by asi nenadskakovali, možná by se třásli. |
||
18.04.2015 22:53 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Janino, proč jsi tu povídku smazala? |
||
18.04.2015 22:50 | K dílu: Jak došla Amálka štěstí | Tomáš Sedlačík |
Tohle se nadá moc číst, sorry. Je to jak šaptně vyprávěná pohádka. Dal jsem tomu šanci, ale jak došlo na dialogy, tak byl konec. |
||
18.04.2015 14:31 | K dílu: Vlasy | Tomáš Sedlačík |
StvN: A když to je v PM, tak to budeš číst dobrovolně? :) |
||
18.04.2015 03:12 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
Omyl. Psaní je i otázkou cviku. Bez ohledu na talent. |
||
18.04.2015 03:10 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Oldo, nevím, proč bys mi měl vysvětlovat, že to neděláš pro peníze. Nebuď hysterický. Přihlásil jsem se, protože mám vlastní projekt. Už ti to zkoušel vysvětlit Aleš. Myslíš, že jsem si vymyslel projekt, abych tě zkritizoval? Proč bych to dělal? Hoď se do klidu. Je úplně jedno, zda jsem přihlášen pod občanským jménem, jako hrdina se věru necítim. Chybu asi nepřiznáš, že jsi mě poplísnil. Za každým sloupem není stín. Zde není ani náznak kritiky toho, co děláš, co jsi nabídl. Čím jsem co znechucoval? Pouze se mi nelíbí tvé promazávání a jeho alibistická obhajoba.Nač něco psát, když to smažeš, pokud se ti to nebude líbit. V diskusi je normální na někoho reagovat. Nenapsal jsem nic, ale hlavně že víš, že někomu něco znechucuju. Sám si děláš špatnou reklamu svým chováním, jen si to nepřiznáš. A teď se do mě můžeš zase pustit. |
||
17.04.2015 19:08 | K dílu: test | Tomáš Sedlačík |
ale přesunout by se to už dalo, ne? :P |
||
17.04.2015 19:06 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
Zajímalo by mě, co bude s povídkou autora Oldrich, pokud se ještě ozve. Nebo se ozval? Letmo jsem to prolétl a asi se v březnu něco nanominovat dalo, už jen pro zpěstření a že by daný autor získal trochu více pozornosti a nabyl motivace. Škoda. |
||
17.04.2015 19:01 | K dílu: Malá fantastická soutěž | Tomáš Sedlačík |
Fajn. Třeba něco přispěju, ale už jsem vyšel ze cviku. |
||
17.04.2015 18:59 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Admin A: To je legrační, cos napsal. :))) |
||
17.04.2015 18:57 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Oldo, nejdřív mysli a pak piš. Kritizuji tě za tvé promazávání, ano. Jak ty si to zdůvodňuješ, není vůbec podstatné. Ale je to tvoje vizitka pod touto nabídkou. |
||
16.04.2015 16:16 | K dílu: koncert pro hemofiliky | Tomáš Sedlačík |
Tohle nepodpoří jen homofilik. |
||
16.04.2015 16:05 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
Říkám, že by to chtělo přidat ještě jeden měsíc. |
||
16.04.2015 16:04 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
A některý vyhodíš dveřma a vrátí se oknem. Klasika. |
||
16.04.2015 15:52 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
A není to Povídka dvojměsíce? |
||
16.04.2015 15:51 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Hlasování | Tomáš Sedlačík |
To by chtělo přidat ještě jeden měsíc. |
||
16.04.2015 15:30 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Tomáš Sedlačík |
Miluna už to vzala za mě, je to dobrá samice. |
||
16.04.2015 14:18 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Oldo, chtěj jsem reagovat na Safiána a najednou to bylo pryč. Tak jsi to promazal, jak je tvým zvykem, nač to alibisticky okecávat. Pardon, ale tohle nesnášim. |
||
16.04.2015 11:49 | K dílu: test | Tomáš Sedlačík |
test, kdo má dnes radost |
||
16.04.2015 11:36 | K dílu: test | Tomáš Sedlačík |
Smažte to, to není diskuse! |
||
16.04.2015 11:34 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Aha, takže Vigan taky znám. :) |
||
16.04.2015 11:33 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Nominace | Tomáš Sedlačík |
Jakeš vs. Predátor, to byla přímo povídka, nemýlím-li se. Zeptám se, jasně. Jen se resocializuju. |
||
14.04.2015 22:47 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Upoutávka snad, doufám, nemusí dodržovat posloupnost "jak to chodí". A nebudeme si nalhávat, že o finance nejde. Kdyby nešlo, tak není problém to vydat a ta upoutávka by vypadala o dost jinak. Kdo není ignorant, tak si to snad přečte celé jako ty, Aleši. Ale samozřejmě se to dalo napsat i jinak, dost možná lépe, z jiného konce. Chtěli jsme maximálně zdůraznit, že to není nereálné po finanční stránce. A bez ní to nepůjde, max. jako e-kniha. Což by bylo pěkné, ale úspěch by to asi nebyl. S tím sponzoringem s tebou úplně nesouhlasím, ale to by bylo na delší debatu. Ta poznámka o zbytečné knize je pochopitelně ironická a směřuje ke Zdendovi, viz jeho předchozí komentář. Každý má hranice o zbytečnosti nastavené asi jinde, tak ho nechme být. |
||
14.04.2015 18:27 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Nevěděl jsem, že když nenapíšu nějaký stanovený počet znaků, tak se má odpověď smaže. Ale asi musí být delší i než ta tvá, když i ta je smazaná. Tak teď už by mohla, když se trošku rozepíšu: Ne, nechci vydat svou knihu. Mám odpovídat na tu otázku, co se ti smazala? Asi jsi nedopatřením napsal málo znaků. To se stane, zvláště když to pravidlo neznáš. |
||
14.04.2015 14:23 | K dílu: Povídka roku 2014 - hlasování | Tomáš Sedlačík |
Jaroslava a Vigan neznám, tož se mrknu. |
||
14.04.2015 14:20 | K dílu: Povídka měsíce - Březen (plus leden) 2015 - Nominace | Tomáš Sedlačík |
Já jsem tu fakt dlouho nebyl, takže na Krejzu bych málem zapomněl. To si rád přečtu. Má on nějakou novou knihu? |
||
14.04.2015 14:16 | K dílu: Chcete mít svou knížku? | Tomáš Sedlačík |
Ne. |
||
14.04.2015 14:15 | K dílu: Vernisáž pod širým nebem | Tomáš Sedlačík |
To je nějaké úporné. |
||
14.04.2015 14:10 | K dílu: Vernisáž pod širým nebem | Tomáš Sedlačík |
Ekse Kutor, Evan Gelík... no nevim. Byl během první republiky vysekán a vydlážděn plac a k tomu vysekanému a vydlážděnému placu... Byl jednou jeden král a ten král... odtušil bratr, naznačil, uzavřel... vážně? naznačil mírně... raději bych tu mírnost cítil z textu uzavřel... já si myslím, že čtenář dobře pozná, kdy někdo něco uzavřel a zrovna tady asi líp než sám autor najednou z čista jasna se tam objeví chlapec (proč chlapec?) - já vím, že tam už byl viz tato lahev - ještě nikdy jsem nikoho neslyšel říct VIZ. rybník ve tvaru klečícího slona? vzbudil jsi otázky, o kterých jsi musel vědět, že si je čtenář (všechny) sotva zodpoví, ale výsledkem je, že mě to nebavilo, ten styl je dosti úporný i úsporný, místy úsměvný, a ty dialogy... prostě mě to nemotivuje o tom více přemýšlet |
||
14.04.2015 13:25 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Lakrove, určitě se na to podíváme. Tvé vlastní tipy samozřejmě zvážíme. Zdůvodnění je vítáno. Díky. |
||
14.04.2015 13:22 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Ahoj Janino, díky za podporu. To jsou poměrně známí autoři, jejichž texty si budeme muset připomenout. Které konkrétně bys ty vybrala? Povídku měsíce, resp. roku si samozřejmě projdeme. Z dřívější doby si ledacos pamatuju, poslední dva, tři roky jsem to nesledoval. |
||
13.04.2015 23:52 | K dílu: O redakci prózy a udělování výběrů | Tomáš Sedlačík |
Jdeš do sebe, to je dobře. Nechť se daří. |
||
13.04.2015 23:50 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Já chci ale vydat zbytečnou knížku. |
||
13.04.2015 23:21 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Nezlobím. Kolik nám přispěješ? |
||
13.04.2015 22:50 | K dílu: Kniha povídek | Tomáš Sedlačík |
Zdendo, prózy jsem tu přečetl možná více než ty (opakuji, že možná), a napsal mnoho kritik. Pokud něco vydáme, budu toho muset přečíst ještě o dost víc. A to nebude zdaleka vše, té práce bude hodně. Nemůžeme si pamatovat vše, znát vše, nemohli jsme číst vše, ačkoli bývaly časy, kdy jsem přečetl každou povídku zde. Proto žádáme o pomoc. Žádáme ty ochotné a chápavé. Dero tuto iniciativu vítá, alespoň mi to napsal v e-mailech zhruba před čtvrt rokem. Někdo má třeba oblíbeného autora a rád by mu pomohl. To není třeba tvůj případ, to je v pořádku. Máš dojem, že to děláme pro sebe, že z toho budeme něco mít krom dobrého pocitu? Fajn, to není problém. Můžeš ale jednat na rovinu. Dáváš nám tu tipy na texty, ke kterým ses vyjádřil, že nestojí za nic. My to vnímáme jako jakýsi společný projekt lidí tady. Vím, kdo se tu próze věnoval, kdo má přehled (např. Janina, StvN, Kandelábr, pozorovatel a další), kdo rozumí, byť má třeba na některé věci odlišný pohled. Zajímá mne, na jakých dílech se tu tito lidé - a nejen oni - shodnou, budou-li mít zájem na takové literární diskusi. Ale kniha také musí mít určitý koncept, takže v knize nemusí být nutně ty texty, "které získají nejvíce pomyslných hlasů". Jako redaktor prózy jsi mě tímto přístupem zaskočil, ale můžeme začít znovu a lépe. Pokud na tom nemáš zájem, tak se nic neděje, jen si myslím, žeje zbytečné dělat si nějaké naschvály a podobně. Věřím, že došlo jen k nedorozumění. |