09.11.2017 20:11 | K dílu: Drogový rausch | patrio |
Je mi to uplně jasné Plamínku :)) |
||
09.11.2017 20:10 | K dílu: Drogový rausch | patrio |
Doslov je popud, na který jsem to psal. Odkazuje na skutečnost. Ano bič je daň. Děkuju za korekci Goro |
||
07.11.2017 20:44 | K dílu: Přizrak | patrio |
Děkuju jsem rád, že tě to alespoň trochu zaujalo. Na rytmus jsem mrkal ještě než jsem to publikoval, ale už jsem byl prostě v koncích. |
||
02.11.2017 14:34 | K dílu: Přizrak | patrio |
Říká se tomu přiběh, leč není nijak brilantní a forma neni mistrovská, je tam. Také je to v kategorii "jentak pro radost", ikdyž zrovna nedávno jsem přemýšlel, že bych tam měl přesunout všechna svá díla.
|
||
02.11.2017 14:16 | K dílu: vytrhnout se krysaři movsarovi | patrio |
Každý autor si přece domýšlí/vymýšlí věci pro svoji tvorbu, jde o to, že on o lidech, které potká a bere jako námět pro jeho díla, nepíše 16.45 linka tramvaje 12 Julie Hrabáková, kdežto Ty ve svém jinak celkem objektivní a povedénem díle, které vskutku autora nedehonestuje (a přirovnaní Krysaře opravdu super je :)),ikdyž si nejsem jist, zda by Movsar z té skály také skočil:) ), mluvíš a domýšlíš se o konkrétní osobě (proto ta hořkost). Jen jsem měl za to, že se kritika tímto způsobem nepíše a přišlo mi, jakoby sis řekla "Mmm, članek pěkný, ale ještě jsem si nerýpnula." :). Snad nevznikla jako obrana Gory. Ale co, nemám takového kontextu jako vy. Tak snad nekvákám kraviny. |
||
02.11.2017 13:37 | K dílu: vytrhnout se krysaři movsarovi | patrio |
Je pravda, ikdyž jsem tu jen cvhíli, že jsem si všiml skupiny lidi co si tu navzájem líbají zadky ať se děje cokoliv, až mi to kolikrát bere chuť k návratu. Ale co Ti na této kritice případá kýčovitého, to nechápu. Kritika mi přijde celkem povedená, až na ten "bonbonék" se zlou příchutí, to si mohla odpustit, ale možná to byl jen protivýpad vůči tvým textům z časti obdivných, z časti výsměšných, co se žen týče. Jinak nevím, proč by autor měl psát tak, aby to mu rozuměl každý. To je holý nesmysl. Naopak si myslím, že by se neměl stávat díkvou lehkou, né-li prodejnou. Stejně jako čtenář jeví nezájem o určitého autora, může autor jevit nezájem o určitého čtenáře. Snad to tady vyústí v pořádnou Písmáckou přestřelku, je to legrace. A za ten "bonbonek" ti Agátko nedám tip. Ha! :))) |
||
02.11.2017 10:41 | K dílu: Pracující den | patrio |
Single je nej :) Jen ... Nepřišla ? A nebo by tu pro ni bylo až příliš plno ? druhá věta přemítá proč nepřišla, takže mi spojka nebo přijde nevhodná. Mohlo by být napřiklad. Nepřišla? A zbylo pro ni vůbec aspoň jedno místo? ... jen nápad :)
A mimochodem komu by to vadilo, když je v tak dobré společnosti :D tip |
||
02.11.2017 09:33 | K dílu: Mých pět minut slávy | patrio |
Pět minut slávy bez potlesku. |
||
02.11.2017 09:32 | K dílu: Mých pět minut slávy | patrio |
Pět minut slávy bez potlesku. |
||
30.10.2017 11:20 | K dílu: Rád sa smejem na hlúpych ľuďoch [UKRADENÁ] | patrio |
Řekl bych, že orignál je podstatně lepší :) |
||
20.09.2017 19:20 | K dílu: asd | patrio |
zachvilku to smažu nepatří to sem :) |
||
20.09.2017 19:17 | K dílu: asd | patrio |
Věc a veřejná? nic takovýho mi ani nevytanulo na mysli. Hvězdičko :) |
||
20.09.2017 18:51 | K dílu: asd | patrio |
Eeeeh to vůbec nemělo být veřejné... ani to neni dílo. Zajímalo by mě zda jsi tak odvážná(nevázaná) i v reálu. |
||
18.09.2017 18:37 | K dílu: Přízrak | patrio |
Nestalo se nic. Nad čistou duší nemá moc. Snad jen tu přičetnost trochu pocuchal pohled na něj a jeho skřek. |
||
18.09.2017 09:24 | K dílu: Diabolo Magnum | patrio |
Jó Magnum... ten si sjedná ticho v soudní síni. * |
||
17.09.2017 20:19 | K dílu: Balada o mravenečkovi | patrio |
Proti gustu... :) |
||
13.09.2017 17:05 | K dílu: Sen | patrio |
Nejde ani tolik o smysl života, jako o to jak s životem nakládá člověk. Sákra, to je výborný nápad! Škoda, že mě něco takového nenapdlo, to by mohl být kopec srandy. :) |
||
12.09.2017 19:26 | K dílu: Vůně dobromysli | patrio |
Přestože je todle téma jak sepraná košile, tak mě to tolik zaujalo, že když jsem se odlepil, zjistil jsem, že mi ujely 3 autobusy a 4. nestíhám :) (no co, doma je stejnak nuda). Postavy jsou pěkně uvěřitelné. Líbilo se mi jak má Šimon strach zatěžovat někoho svými problémy, ale zárověň podvědomě tuší, že sám to nezvládne a Iška je ta správná osoba, která mu pomuže ráda.Výborná je část o emocionální kontrole Išky a reakce Šimona otázkou "kdo vlastně jsi". Je toho mnohem víc, nebudu tu přepisovat tvoje dílo :) Co se týče délky. Myslím si, že je to přesně takové jaké to má být. Popravdě bych řekl, že škrtání by mohlo usmrtit ňějakou důležitou myšlenku, nebo vložený cit. Když jsem to četl, hluché místa jsem tam necítil. To, jestli někoho odradí délka, je prostě jeho blbost a nevim jak čte normální knihy. No, ale je to jen názor laika, co to nebere jako rozborku pistole. :) /* |
||
12.09.2017 15:31 | K dílu: Popi | patrio |
Člověk jen sedí a poslouchá příběh úplně neznámého člověka, v hlavě se mu honí myšlenka jak se rozplynout, i když ví, že to nejde a také přemýšlí jak mu pomoct a ví, že to také nemůže. Ptá se tě co má dělat, jak se má rozhodnout, ale jak na to vůbec můžeš odpovědět? Nakonec na tom nezáleží. Potřebuje se jen někomu svěřit, odlehčit ten tlak, vystoupit aspoň na chvíli z té všudypřítomné beznaděje a samoty. Možná nejsi městská zombí. Možná nevraždíš všechny spolusardinky v MHD zlými pohledy. Možná se díváš, vnímáš, nasloucháš, snažíš se pochopit. Možná proto přitahuješ lidi.Možná. Snad.
... jinak pěkně a poutavě napsané. * |
||
12.09.2017 13:38 | K dílu: filosofie007 | patrio |
Tolik smrti |
||
12.09.2017 12:30 | K dílu: Bez kosmických prostředků | patrio |
Děkuji Ti Planoucí |
||
12.09.2017 12:26 | K dílu: Proč | patrio |
Děkuji Ti Ozzo |
||
10.09.2017 17:33 | K dílu: Flashback | patrio |
Jo, sedí to k ní. Určitě by se jí líbil. |
||
07.09.2017 12:32 | K dílu: William Blake Ze zpěvů nevinnosti | patrio |
Pěkný, povedený překlad. Líbí se mi v ní i tvůj otisk :). Kamarád překládá celé Blakovi sebrané spisy, občas se po prohýřené noci dokolébáme k němu a řešime a dolaďujem peprnější části. Musím uznat, že to není jentak, takže chválím a tipuji :) Jentak dál |
||
04.09.2017 14:22 | K dílu: Kdo střeží odraz sebe sám | patrio |
Tak to jó :) něco podobného jsem si představil pod pojmem "nezanedbat se" Zodpovědnost se mi jako důležitá asociuje ke vztahu k druhým. Jak se řiká: Bez práce nejsou koláče. ( Ikdyž v nemocnici mi řikali: Nejdřív koláče pak můžes do práce.x¨) Děkuju za rozvedení |
||
04.09.2017 13:48 | K dílu: Tvořivá síla | patrio |
Díky za to, že nad přirodou nemáme takovou moc.
Nejsem si jistý, v češtině celkem plavu, ale nejsou ty dvojité zápory blbost? Nebo mě to aspoň moc nejde přes pysky. zakázat myšce, aby si neolizovala čumáček - >zakázat myšce olizovat si čumáček Ale nevim, promiň jestli plácám blbosti :) |
||
04.09.2017 13:19 | K dílu: Kdo střeží odraz sebe sám | patrio |
Jo, má to i své plusy. Jak to myslíš v oblasti zodopvědnosti? Když člověk nemá závazky vůči dětem atd., tak to může být svobodný/divoký život. Ale to jen tak polemizuji, buhví co je na tom pravdy. |
||
04.09.2017 13:09 | K dílu: Talíř u sloupu | patrio |
Super atmosféra, úplně cejtim ten psí gulášek zpod mostu. Brr * |
||
04.09.2017 11:59 | K dílu: Kdo střeží odraz sebe sám | patrio |
Nedá se nad ním vyhrát, nejde proti němu bojovat, ani přetočení hodinek nepomáhá. :-( Alespoň, že z otevřených ran dělá jizvy. * |
||
04.09.2017 11:28 | K dílu: Kápo | patrio |
Super. Pobavilo. Ten profesor je ale pěkný šťoura a takhle nehezky Rouška napráskat. : ) * |
||
03.09.2017 21:49 | K dílu: Hra | patrio |
Pěkné. Úplně se bojím co bys se stalo, kdyby snědl špatného červíka. * |
||
03.09.2017 02:37 | K dílu: Biosféra | patrio |
Je to tajnej program vlády - Plácačka
|
||
03.09.2017 02:13 | K dílu: Slovní jahodové sudoku | patrio |
Nezvládl jsem to. :-t |
||
25.08.2017 09:31 | K dílu: Motivuji druhé | patrio |
Tak to vypadadá, že se k pohybu motivujete navzájem :) |
||
24.08.2017 12:09 | K dílu: šotek | patrio |
Kuju pěkně |
||
23.08.2017 14:58 | K dílu: Špinavej obchod | patrio |
Jsi ňáká přecitlivělá :) lidi si myslej horší věci (občas i nahlas) i kvůli větším hloupostem než je sedadlo v autobuse. Zabalovat všechno do cukrový vaty? No to bych z toho asi za chvílí vrhnul. Samozřejme nevadí, že nedočteš, snad tě to moc nepohoršilo :) |
||
23.08.2017 13:28 | K dílu: Útěk | patrio |
Za mě pěkný, příjemný oddych : ) |
||
23.08.2017 09:22 | K dílu: šotek | patrio |
Kde přebývá ta mrška? V prvním verši? Napsat báseň je zvolání(rozkaz), je tam důležitá pomlka. No možná tam měla být tečka. Netopýra už bohužel neopravím, snad mě omlouvá stav ve kterém jsem to psal :D
|
||
22.08.2017 23:50 | K dílu: šotek | patrio |
Nekácet se když dá život facku. On má ještě jednu pracku.
Nebojím se facky, kráčím tiše tmou, netopíry šedé, ruším lucernou. |
||
22.08.2017 19:32 | K dílu: PES | patrio |
Jakto domů? Přeci na dobrodružství, když je MJ kartograf. Možná jsou to chytrý telefony, ale člověk se o světu dozví kulový.Moc rád slyšim, že někdo pozoruje, to pak umí i naslouchat. |
||
22.08.2017 16:14 | K dílu: -1- | patrio |
Ehm :D |
||
22.08.2017 13:26 | K dílu: PŘETLAK | patrio |
Je to k nevydržení, že? |
||
22.08.2017 13:20 | K dílu: Jednota tří | patrio |
Pěkné. Jen škoda, že to neni delší. pit |
||
22.08.2017 13:03 | K dílu: NESTÁVÁ SE ČASTO | patrio |
Z koní mám sice ohromný respekt, ale tohle je pěkné zastavení. Sledování sportu mě moc nebere, ale parkrát jsem koukla na Velkou pardubickou a tam by se o zvládání rychlostí, skoků atd. dalo debatovat a co teprve o volnosti (volné koně v závodě), je to hrůzná podívaná. |
||
22.08.2017 12:34 | K dílu: Fantazie nebo Realita? | patrio |
Realita, král sedící na trůnu a Fantazie rádce našeptávající do ouška. Zajímavé ** |
||
22.08.2017 12:26 | K dílu: Balada o mravenečkovi | patrio |
nesmíš se jeho koncem trápit ten osud nešel nijak zvrátit lepší než býti pobodán naposled project tobogán |
||
22.08.2017 12:26 | K dílu: Balada o mravenečkovi | patrio |
nesmíš se jeho koncem trápitten osud nešel nijak zvrátitlepší než býti pobodánnaposled project tobogán |
||
22.08.2017 12:26 | K dílu: Balada o mravenečkovi | patrio |
Pradu díš RLko děkuju |
||
22.08.2017 08:12 | K dílu: -1- | patrio |
Děkuju moc Clair. Jsem rád, že se ti líbí, konec konců vznikla díky dívce.
|
||
22.08.2017 07:56 | K dílu: BEZ CHLEBA | patrio |
Tak já se vrátim za 30, až na tebe budu dosti vyzrálý. Snad mezitím někam neuletíš. Čest a slávu |
||
22.08.2017 07:43 | K dílu: Co ti na očích vidím | patrio |
Mockrát děkuju L.R. konečně někdo, kdo neleze po stropě kvůli i, ale zamyslí se nad tím. Děkuju |
||
21.08.2017 16:40 | K dílu: POSLEDNÍ TANEC VEČERA BYL S DĚVČETEM | patrio |
Skvělý :D |
||
21.08.2017 16:16 | K dílu: Proč nemám bábu ani žábu. | patrio |
Super nápad |
||
21.08.2017 12:51 | K dílu: -1- | patrio |
Je pravda, že zájmen je tu opravdu zbytečně moc, musím to pročistit jen jsem se na na to zatím moc necítil. Nějaké ohlasy to mělo, jenže jsem dílo omylem smazal... Řitní alpinismus není úplně moje nejoblíbenější činnost :) |
||
21.08.2017 12:40 | K dílu: BEZ CHLEBA | patrio |
Nejde o to, že bych tě chtěl trestat, ani si nemyslím, že tě zasáhne do srdce absance tipu od nějakého anonyma. Jelikož literární teorii nejsem úplně políbený, dávám prostě na dojem a ten si mi zkazil svojí ostrou reakcí nepřipouštějící chybu. Přijde mi to tu jako z části sociální siť a tak jsem nebál rozhodnout se nedát tip na základě dojmu nejen z díla, ale i z autora. K první strofě. Ty obrazy mi přijdou přehnané. Naopak si myslím, že "rozbití úst" moc často neprobíhá. A sebevražda? No možná se jen pohybuji trochu v jiném okruhu lidí, nebo jen slepě veřím, že svět není plný hlupáků. To, že lidí nechápou tvoji celkem přímočarou tvorbu je mi líto. Škoda vysvětlovaní, osobně to dělám nerad ( trochu to bolí), je to podle mě ve většine případů bezúčelné, protože jak si říkal každý má SVŮJ názor a nasloucháni v dnešní době je kámen úrazu. Pokud obravdu nasloucháš, tak ti za to děkuji a uznaně pokyvuji. O co se týká kritiky a oponování, s odvahou by problém nebyl, jen si říkám, jakým právem to dělám.
|
||
21.08.2017 10:12 | K dílu: Co ti na očích vidím | patrio |
To se nedá nic dělat :) |
||
21.08.2017 09:50 | K dílu: Co ti na očích vidím | patrio |
Ano měkké i je záměrně :) Snad tenhle výkřik s barbarským a nelítostným Íčkem nedává smysl pouze mě. Ale i to se může stát. | ||
21.08.2017 09:43 | K dílu: BEZ CHLEBA | patrio |
Zdravím tě Juliáne. Docela pěkná báseň. I když nejsem žádný odborník, řekl bych, že rytmus je celkem v pořádku, ale kdybych měl dát na tvojí poučku "blbý/excelentní a nic mezi tím", tak bych řekl spíš blbý. První sloka mi moc nesedí, přijde mi vypocená a trochu zbytečná. Možná by si neměl takhle "trochu provokovat". Přijde mi to jako, že tě názor ostatních nezajímá,ledaže se shoduje s tvým. (Chudák malá qíčalka) Chtěl jsem za báseň dát tip, ale po přečtení diskuze jsem si to rozmyslel. | ||
21.08.2017 09:11 | K dílu: Iný život | patrio |
Zajímavé myšlenky. * | ||
20.08.2017 13:46 | K dílu: Co ti na očích vidím | patrio |
Spíš ne :) | ||
19.08.2017 18:09 | K dílu: relax | patrio |
Dneska se hodlám taky jen pohupovat na vlnách. Možná se rozteču * | ||
18.08.2017 09:55 | K dílu: Balada o mravenečkovi | patrio |
Heh, to je výborný slovo, Latrinálie :) No myslím, že by ze mě neměli v práci radost, kdybych jim to tady zkrášloval záchodky svými výštěky | ||
18.08.2017 09:44 | K dílu: Smíchy plakat | patrio |
Hehe Snad pan Pórek nevychladl, než se Cibule svlékla :) |
||
17.08.2017 11:52 | K dílu: Život je srozumitelnější, když není na koho svalit vinu | patrio |
Nevím jestli je pak život srozumitelnější, ale je dobré uvědomit si, že život nejde projet na sedadle spolujezdce. Pěkné. * | ||
17.08.2017 11:39 | K dílu: Na lovu - říkačka | patrio |
Pěkná legrácka :) | ||
17.08.2017 09:15 | K dílu: Sen | patrio |
Je to neuvěřitelný, ale i chlap má city. S ohledem na to kolik smrti svých druhů a dětí si prožil, bych mu slzy klidně dopřal a navíc nikdo ho u toho neviděl x) "probouzí mě slunce a kokrhání. nazouvám se do holínek a jdu ty mý miláčky nakrmit..." dobrý nápad, ale to je úplně jiný příběh.Začínám mít pocit, že jsem asi nesdělil uplně to co jsem chtěl. Za tip děkuji. |
||
17.08.2017 08:51 | K dílu: Sen | patrio |
Samozřejmě máte pravdu! Pardon Nechápu, co proti tomu máš :D no nic necháme to být. |
||
17.08.2017 08:23 | K dílu: Sen | patrio |
Díky K3, je to jen takové zachycení myšlenky a nechtěl jsem to mazat na moc velký krajíc. | ||
17.08.2017 08:13 | K dílu: Sen | patrio |
Avízo dávám, jen jsem po úpravě už nic nepsal :) No, v podstatě se propadá do propasti prozření,pochopení a přeci jen to nemůžu měnit k obrazu tvému x), ale děkuji za postřeh goro, je to takhle přeci jenom lepší. Ahoj Agi, nejsem si teda jistý, ale řekl bych, že je to správně 4.p. rozdala pro (koho, co) mladé. Díky za přečtení | ||
16.08.2017 16:22 | K dílu: Sen | patrio |
Je pravda, že jsem se nad tím několikrát pozastavil, ale sám jsem někdy trochu natvrdlý tak jsem to tam nechal :) Já si nemůžu pomoct, jsem na ty repetice ňákej ujetej :D Tak děkuji, jsem rád, že se líbila. | ||
14.08.2017 23:19 | K dílu: Proč | patrio |
A spousta už naopak ne | ||
14.08.2017 23:18 | K dílu: Proč | patrio |
A spousta už naopak ne |
||
14.08.2017 23:17 | K dílu: Proč | patrio |
To jsem rád kučo | ||
14.08.2017 23:16 | K dílu: Proč | patrio |
To jsem rád |
||
14.08.2017 16:25 | K dílu: Pod svícnem tma | patrio |
Je zvlaštní, že člověk co tolik času traví sám, pozorováním světa a přemýšlením o životě nedokáže vidět nic dobrého na sobě a je slepý ke zlu, které páchá. Zajímavé prostředí a pěkná povídka. |
||
14.08.2017 15:43 | K dílu: Jarní | patrio |
:) | ||
10.08.2017 11:54 | K dílu: Flashback | patrio |
Bohužel je to právě naopak :D Ačkoliv jsem se snažil, nedokázal jsem prohlédnout, jakou myšlenku jsi pod ním ukryla. |
||
10.08.2017 11:53 | K dílu: Flashback | patrio |
Bohužel je to právě naopak :D Ačkoliv jsem se snažil, nedokázal jsem prohlédnout, jakou myšlenku jsi pod ní ukryla. | ||
10.08.2017 10:01 | K dílu: Lásko | patrio |
Zdravím Alenko, tak snad se mi toho koně povedlo zkrotil a cváláme spolu za sluncem.
|
||
10.08.2017 09:54 | K dílu: Lásko | patrio |
No, když už jsi to tedy označila jako hymnus, tak proč dávat slovům civilnější kabátek, řekl bych, že právě naopak. Rým vznikl čistě náhodou. Co se týče slovosledu, věřím, že je to tak v pořádku, je to kvůli důrazu na určitá slova. Díky za tvůj čas Goro, snad jsem tentokrát nepokazil co se dalo :) | ||
10.08.2017 08:38 | K dílu: Píseň o tanci | patrio |
Zdravím Miro, již jse jsem byl od Gory poučen a odkázan na versologie.cz (kterou jsi ji poslal zrovna ty), kde jsem si uvědomil, že není od věci něco o řemeslu vědět a nepsat jak to ze mě vypadne.
Tak snad jsem té naší vlasti nezpůsobil velkou újmu. :) |
||
09.08.2017 15:12 | K dílu: O stromech a lidech | patrio |
Ano soudruhu, porušil jsi zákon, zákon přírody. "Naštěstí", člověk k němu dopsal spousty dodatků. Pěkné počtení :) | ||
09.08.2017 11:13 | K dílu: Píseň o tanci | patrio |
Díky za pozastavení a korekci Agátko Pátá. Ano, je pravda, že je to trochu patetické, ale jaký by měl být tanec se svým srdcem :)
Děkuji Eternitas, snad to dopomáhá ke kvalitní literatuře :D |
||
09.08.2017 10:28 | K dílu: Flashback | patrio |
Snad, až půjdu tou cestou, uvidím tvou pochodeň, jak plane mezi hvězdami, abych věděl, že jsi k nim doplul. Jen ten cín mi nedá spát. |