07.07.2020 11:44 | K dílu: Vigan's Nuclear Option | Apecko |
Ahoj Vigan, pokud někomu napíšeš pod dílo, že (cituji):"No tak...kdybys nebyla dcera Pomerancové, bylo by to hodně špatné , myslím básnička, sice jim nerozumím, ale tohle je tak kýčovitě blbé, a že jí jsi, tak je to špatný..hehe..." nediv se, že jsem Pomerančové poslala avízo. Mluvit o někom za jeho zády není slušné, o to víc, pokud to děláš, abys mohla do světa vypustit alibistickou urážku. Je mi úplně buřt, co si myslíš o mých dílech a mém psaní, já si o tom tvém také myslím svoje, ale ohánět se nějakýma rodinnýma vazbama, to svědčí o určité duševní malosti, zvláště pokud se po požadavku na vysvětlení tohohle tvého jedového plivnutí stáhneš se slovy (cituji): "Už to nechejme, díky. " a pak se dramaticky smažeš. Mohla bych ti napsat plno podobných věcí, ale myslím si, že jsme tu všichni proto, že nás psaní baví a očekáváme konstruktivní kritiku, ne že budeme na druhé plivat pro jeho/její rodinnou příslušnost (viz výše) nebo snad proto, že v minulosti měli, byť jen krátce, nějakou funkci (slova: "Tys byla kdysi redaktor, že? A tak jo..jsou tu i horší...:-)))" ti asi taky budou povědomá, že?). Na závěr, pokud lidi urážíš, nemůžeš čekat, že si to nechají líbit. A napsat tu někomu, že je vychlastaný debil, ale zároveň se urážet, že nějaké tvé podobné výlevy si někdo nenechal líbit... No dělá to o tobě dost nepěkný obrázek. Že se tvoje próza líbí většině neznamená, že si ostatní mají nechat líbit tvoje útočné a jedovaté výpady. |
||
07.07.2020 11:42 | K dílu: Vigan's Nuclear Option | Apecko |
Ahoj Vigan, pokud někomu napíšeš pod dílo, že (cituji):"No tak...kdybys nebyla dcera Pomerancové, bylo by to hodně špatné , myslím básnička, sice jim nerozumím, ale tohle je tak kýčovitě blbé, a že jí jsi, tak je to špatný..hehe..."nediv se, že jsem Pomerančové poslala avízo. Mluvit o někom za jeho zády není slušné, o to víc, pokud to děláš, abys mohla do světa vypustit alibistickou urážku. Je mi úplně buřt, co si myslíš o mých dílech a mém psaní, já si o tom tvém také myslím svoje, ale ohánět se nějakýma rodinnýma vazbama, to svědčí o určité duševní malosti, zvláště pokud se po požadavku na vysvětlení tohohle tvého jedového plivnutí stáhneš se slovy (cituji): "Už to nechejme, díky. " a pak se dramaticky smažeš. Mohla bych ti napsat plno podobných věcí, ale myslím si, že jsme tu všichni proto, že nás psaní baví a očekáváme konstruktivní kritiku, ne že budeme na druhé plivat pro jeho/její rodinnou příslušnost (viz výše) nebo snad proto, že v minulosti měli, byť jen krátce, nějakou funkci (slova: "Tys byla kdysi redaktor, že? A tak jo..jsou tu i horší...:-)))" ti asi taky budou povědomá, že?).Na závěr, pokud lidi urážíš, nemůžeš čekat, že si to nechají líbit. A napsat tu někomu, že je vychlastaný debil, ale zároveň se urážet, že nějaké tvé podobné výlevy si někdo nenechal líbit... No dělá to o tobě dost nepěkný obrázek. Že se tvoje próza líbí většině neznamená, že si ostatní mají nechat líbit tvoje útočné a jedovaté výpady. |
||
29.06.2020 15:10 | K dílu: Říjen | Apecko |
Ahoj Vigan, velmi ocenuji tve odhodlani precist nekolik mych del, i kdyz jsi presvedcena, ze nestojej za nic. A jeste pod tri napsat primo komentar, to si snad ani nezaslouzim, takovou peci... |
||
22.06.2020 14:45 | K dílu: Říjen | Apecko |
fusky: díky za rady, já to zas tak vážně neberu, občas sem hodim dobrou věc, občas (třeba tohle) jenom proto, aby to někde bylo.)Majaks: tady ti pšenka nepokvete, jdi si hledat ovečky jinam :) |
||
19.06.2020 18:45 | K dílu: Říjen | Apecko |
díky, řekla bych, že se nad tvou radou bohužel ani nebudu zamýšlet |
||
21.04.2019 20:53 | K dílu: Zrnka | Apecko |
dekuji.) |
||
23.02.2019 20:12 | K dílu: Tlení duše | Apecko |
Náhodné použití klávesy enter a slovosled vykleštěný jen by to vznešeně vypadalo nedělají báseň.) |
||
08.02.2019 22:20 | K dílu: Šumava | Apecko |
Diky obema. Zabyvam se dlouhodobe dekonstrukci pisnove formy a jejim prolinanim s formou "klasicke basne", stejne tak zkoumam, kolik toho verse unesou, aby jeste drzely pohromade... a tak. Jeste jednou diky za zastaveni a komentar. |
||
19.11.2018 11:07 | K dílu: Surinam | Apecko |
Díky, teď už mám jasno.) |
||
14.11.2018 17:17 | K dílu: Surinam | Apecko |
Mě by zajímalo, kdo tomu dělal korektury a redakci. Jen tak ze zvědavosti. |
||
22.09.2018 15:30 | K dílu: Šumava | Apecko |
Zcela zamerne. Diky za kritiku. |
||
20.09.2018 13:34 | K dílu: ...& svět se točí... | Apecko |
Šimon bude mít radost, že už se dostává i do básní.) |
||
25.08.2018 20:20 | K dílu: Volary | Apecko |
Je to taková nesmyslnost.)Díky za všechny kritiky, že jsi věnoval čas těm hovadinkám.)) |
||
24.07.2018 16:57 | K dílu: Tulák | Apecko |
Veteran a profesional nejsou synonyma.) Nebudu se asi oznacovat za veterana, kdyz jsme vrstevnici... A porad jsi me nepochopil. Zmenu dila po tobe nikdo nechce. Co po tobe chci je, abys o nem netvrdil, ze je necim, co neni. |
||
23.07.2018 22:12 | K dílu: Tulák | Apecko |
No... Nemas pravdu. "předat syrovou realitu a myšlenky co mi právě běhaly hlavou", aniz by to melo nejakou formu a struturu, to neni vzacny, to dela prave uplne kazdy, kdo se pak nazyva umelcem a pak se hada s profesionaly, ze jeho dilo jenom nepochopili. Ver mi, potkala jsem vas uz stovky a vsichni jste ve vysledku akorat arogantni, pokud se setkate s kritikou. Seberozvoj by mel byt primarnim cilem, ne jen vyzvracet to, co chces, a pak se nazyvat umelcem. Apropos, pokud ses nesnazil o kategorii poezie, pak to nezarazuj do vazne minene poezie. Dekuji. |
||
23.07.2018 12:30 | K dílu: Tulák | Apecko |
S timhle pristupem moc daleko nedojdes.) Emoce jsou v dilech sice fajn, ale taky je tam clovek nesmi kydat jako gulas na talir ve skolni jidelne. Porad jsi u kategorie "muj mily denicku", nikoliv u poezie. |
||
23.07.2018 11:39 | K dílu: Tulák | Apecko |
No a co místo hledání vhodné kategorie psát líp a nepodléhat grafomanii? |
||
22.07.2018 22:59 | K dílu: Tulák | Apecko |
Já bych snad jen chtěla podotknout, že ten příšerný rytmus a přeházené přízvuky neomluví ani kategorie "volné verše".) |
||
14.05.2018 21:02 | K dílu: Střepy | Apecko |
Diky, leta prace a brouseni.) moje texty jsou jedine uderny a hruby, jinak bych to ani nebyla ja.)) |
||
21.04.2018 14:45 | K dílu: Střepy | Apecko |
Tuze děkuji a ještě děkuji za zastavení.) |
||
20.04.2018 21:01 | K dílu: Střepy | Apecko |
Samosebou, že je to citlivá holka. Ale taky pěkně blbá. |
||
24.03.2018 10:27 | K dílu: Má lásko | Apecko |
Je to zcela účelové, stejně jako zavádějící název. |
||
24.03.2018 10:14 | K dílu: Má lásko | Apecko |
No a není to jedno? Já myslim, že docela jo .) |
||
21.02.2018 21:23 | K dílu: President Blaník - trezorový film? | Apecko |
Souhlas, ta povolební vlna tomu zajistila značnou míru popularity a jistá rozčarovanost z výsledků voleb mohla zapůsobit jako impulz k pozitivnímu hodnocení filmu, protože navodil pocity, s kterými bylo snadné se ztotožnit. A jak říkáš, za rok to vyčpí. Ale přiznám se, že by mě taky ten druhý konec zajímal, klidně bych investovala do DVD, kdyby se na něm kromě samotného filmu nacházela i kolonka "Bonusy" :) |
||
21.02.2018 15:22 | K dílu: President Blaník - trezorový film? | Apecko |
Mně na tom naopak přišla nejsilnější Kavárna a poslední půlhodinka, jinak jde o film nemastný, neslaný, prvoplánový a s až trestuhodně velkým nevyužitým prostorem. Prvních 60 minut je o ničem (což je u 90 minut dlouhého filmu docela špatný), role Bartoše je trapná, působí na sílu. Ač jsou postavy Žížaly, Lenky a Blaníka napsané dobře, zbytek postav ve filmu působí jako jakési neforemné figurky, které tam jsou všechny jen proto, aby se na nich dal vystavět gag. Závěrem: Politická satira má smysl jen ve chvíli, když má přesah. Prezident Blaník pouze mapuje realitu, to je na satiru sakra málo. |
||
15.02.2018 14:21 | K dílu: Ignácius Čorba | Apecko |
Díky za zastavení a komentář :) |