28.01.2022 17:02 K dílu: Nejde Gabriel V.

Svět (většina lidí) prostě dělá vše uměle a nic přirozeně. A prolog vypovídá o jejich primitivní tuposti. :-)

08.01.2022 10:06 K dílu: Translated with www.DeepL.com/Translator (14) Gabriel V.

Aha...

04.01.2022 12:25 K dílu: úvaha z letiště Gabriel V.

Stopro. Ten odhalí všechno.

04.01.2022 12:24 K dílu: novorocnich 10 Gabriel V.

Jaký je to programovací jazyk??? :)))

04.01.2022 12:22 K dílu: Translated with www.DeepL.com/Translator (14) Gabriel V.

Nemá to být náhodou diplomová práce? Překlad slušný. ;-)

31.12.2021 11:53 K dílu: Svátek má David Gabriel V.

Speluješ - jako od anglického spell?

31.12.2021 11:51 K dílu: Posilvestrovská Gabriel V.

Hezky rozverné.

31.12.2021 11:50 K dílu: Šepot v lázních Gabriel V.

Poslední dva verše - šťastný to kluk/muž. ;-)

To láznách a srŕdce je úmyslně, nebo překlep?

31.12.2021 11:45 K dílu: Vzpomínka 2022 Gabriel V.

Hvězdy se rodí a hasnou... RIP.

31.12.2021 11:43 K dílu: Až nebude Gabriel V.

První lehce nostalgická, druhá hezky sentimentální a ta poslední decentně metaforická. Tak sleduji, že tyto kompoziční básně tu mají skvělou živnou půdu... :)

31.12.2021 11:38 K dílu: RTFM Gabriel V.

Nebo taky UTFG. Rozumu je v dnešním světě jako šafránu. Skvělé! :-)

31.12.2021 11:35 K dílu: BUILD SUCCESSFUL Gabriel V.

Světem jsme oblečeni všichni a pořád. Andgasmy jsou mužské orgasmy? A ty druhé unisex? Pokud to dobře chápu...

31.12.2021 11:34 K dílu: BUILD SUCCESSFUL Gabriel V.

Světem jsme oblečeni všichni a pořád. Andgasmy jsou mužské orgasmy? A ty druhé unisex? Pokud to dobře chápu...

31.12.2021 11:31 K dílu: Trapasy z gymplu Gabriel V.

Ty průšvihy jsou vážně hodně soft, ale pointa v závěru moudrá.

31.12.2021 11:26 K dílu: Gödelova hráz Gabriel V.

Přesně tak... Pravdivé.

31.12.2021 11:24 K dílu: Gödelova hráz Gabriel V.

Přesně tak... Pravdivé.

31.12.2021 11:22 K dílu: Vánoční andělská Gabriel V.

Roztomile naivní... :)

14.10.2019 10:52 K dílu: KAKÁ CELÝ PÍSMÁK X. Gabriel V.

Úžasné!!! Moc tady ty autory neznám, ale jistě je to celé pravdivé, kol. kakání je zde již zavedený expert. :-) Dávám megaveliký, zasloužený tip.

17.04.2019 19:06 K dílu: Posmrtný život Josefa Krále Gabriel V.

Díky Lakrov za avi.

Něco už napsali čtenáři přede mnou. Autor má občas lepší formu, jindy zase horší, obecně však ujde v celém textu. Trochu mi to připomíná knihu Velký rozvod nebe a pekla od C. S. Lewise, kterou jsem nedávno četl. Nejvíc se vyprávění těch, kteří přežili klinickou smrt, blíží ta část, jak duše různých lidí vyčítají hlavnímu hrdinovi, co jim za života způsobil.

Příběh zajímavý, i když témata z pohádek a akčních filmů bych tam moc nedával. V této míře ještě budiž. Sám jsem kdysi ve stavu blízkém smrti zažil "ochutnávku" pekla i nebe. Nebo očistce? To není podstatné. Bylo to hodně abstraktní, s žádnou "osobou" jsem se nepotkal, jen jsem napřed "lítal" v něčem nepříjemném a pak v něčem příjemnějším. Taky jsem v tom druhém případě viděl shora sám sebe.

By mě zajímalo, jestli jsi toho Lewise taky četl... :-) Snaha tu byla, i dostatek talentu, proto hodnotím kladně s tipem. A přeji bystrý rozum a přízeň múz do další tvorby.

08.04.2019 12:45 K dílu: Srdce Gabriel V.

Hezké. Hlavně ten závěr. ;-)

12.03.2019 20:15 K dílu: Vesmírné civilizace Gabriel V.

Lakrov: díky za podnětnou reakci.

05.03.2019 19:35 K dílu: Vesmírné civilizace Gabriel V.

Tak, zvážil jsem to a taky předělal.

05.03.2019 19:33 K dílu: Hrad a cyklista Gabriel V.

Tak jsem to sroval podle tvého např. :-)

23.01.2019 19:24 K dílu: Vesmírné civilizace Gabriel V.

Taky předěláno. To dlouhé souvětí a pár dalších malých úprav. To něj a jejich vyslance ještě zvážím. ;-)

23.01.2019 19:15 K dílu: Hrad a cyklista Gabriel V.

Předěláno. Co na to teď říkáš? ;-)

23.01.2019 18:27 K dílu: Hrad a cyklista Gabriel V.

Gora: děkuji za povzbuzení a beru na vědomí. :-)

23.01.2019 18:23 K dílu: Vesmírné civilizace Gabriel V.

Danny: díky za inspiraci, kouknu se... ;-)

Musaši: tohle je silná nadsázka, máš samozřejmě pravdu. :-) Díky za návštěvu a tip.

K3: také díky za zastavení se, všechny připomínky a komentáře. Román bych z toho vážně nedělal, to by muselo být úplně jinak pojaté. No, každopádně mám ještě hodně rezerv na dohánění... :-)

Gora: jsem rád za Tvé redaktorské hodnocení, vážím si toho. :-)

Moc mě těší, že vás tu bavím i poučuji současně. :)

 

17.01.2019 19:45 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Musaši: Klepařov si tím jistý být nemůže, my ano. :)

Alojs: díky za uznání. :-)

17.01.2019 19:42 K dílu: 10 milionů voltů Boží lásky Gabriel V.

Musaši: to jsem moc rád, že se Ti to líbí. :o)

Alojs: nevadí, třeba Tě zaujmu jinými díly... ;-)

17.12.2018 21:52 K dílu: Co když jsme právě v nebi? Gabriel V.

orane, možná mi začneš více věřit po přečtení mé nové básně... ;-)

13.12.2018 22:11 K dílu: Co když jsme právě v nebi? Gabriel V.

No to je mi slovo do pranice... :o) Vím dobře o čem mluvím. Osobních zážitků na velmi vysoké duchovní úrovni mám víc než dost. I nastudované teorie. :-)

Jak se říká: sytý hladovému nevěří, a tohle je učebnicový příklad.

13.12.2018 22:04 K dílu: Marion Gabriel V.

Hezký den a není zač! ;-) Tvé námitky chápu - každý má trochu jinak nastavené, co je obvyklé a co ne.

13.12.2018 22:01 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

V pohodě, Musaši...

Tak až ti dá tipa Gabriel V., budeš mít jistotu, že to nejsi ty... :)

27.11.2018 00:46 K dílu: Marion Gabriel V.

Milé nostalgické počtení... :-)

Ale rozhodně si oprav to se mY blýskala... pleš - mu, ne?

Pak ještě ze kterĚ Jitka. Radši i ty tři spojky a na začátku pátýho odstavce od konce (i na začátku toho následujícího) by nemusely být. No, budiž...

Taky mě autor nechtěně lehce pobavil těmi ústy plnými zubů. Zuby obvykle v ústech bývají, není potřeba uvádět... :) Respektive to šlo vyjádřit obratněji. Otevřel ústa a vystavil nám na odiv svůj zdatný chrup...

 

K obsahu - jo, jo, sváteční a obecně lepší oblečení se "nejradši" špiní, to znám. Třeba i taková rez je pěkná potvora. A uzenkám se z tohoto důvodu vyhýbám velkým obloukem - stejně je nemám rád.

Trochu mi to tematicky připomíná film Helimadoe. Jinak věštkyně, čarodějnice apod. bývají (ideálně) většinou snědší a brunetky, víc to k nim pasuje. Ovšem to je můj soukromý dojem, že áno... :-)

27.11.2018 00:17 K dílu: Stará stodola Gabriel V.

Spíše taková epizodka. Chvíli už jsem byl tak natěšený na nějakou "bulvární" senzaci, a pak takové zklamání... Ale ne, v pořádku, nějaké mystérium v tom musí být. :-)

Oprav si - strkám ji, 4. pád, pod bundu.

27.11.2018 00:03 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Musaši: jó, aha... Tak to jsme takoví dva (alias jistě mnohem víc). :)

zvedavec: tak se zkus přidat, ale předesílám, že nechci být žádným manipulátorem. :-)

26.11.2018 23:57 K dílu: Trubky - novodur Gabriel V.

zvedavec: to je v podstatě ironie. Novodur ne, nové mravy ano. Konec výkladu :-)

26.11.2018 23:54 K dílu: Hrad a cyklista Gabriel V.

Sršáň: to má být poezie, ale chápu tvou poznámku na co narážíš...

Musaši: dobrá, tak šel. ale velkoměsto je prostě velkoměsto. ;-)

black: to mě těší, že sis u mě našel i neco podle svého gusta.

zvedavec: i u tebe mě to těší.

26.11.2018 23:46 K dílu: Otce máš pouze jednoho Gabriel V.

Díky za přečtení i komentáře.

Nebojte, tajemna i většího "odvazu" se dočkáte. Tohle je jen začátek... :-)

04.09.2018 20:41 K dílu: Samec Gabriel V.

K3 - to už je porno. Aspoň mi někdo občas připomene, že nemám pořád myslet jenom na teoretické a abstraktní věci. I když, pravda, trochu drsnější formou.

04.09.2018 20:35 K dílu: Nevíte někdo, co to bylo za film? Gabriel V.

To já taky marně pátrám po mnoha filmech, písničkách a tak...

S tímhle bohužel neporadím. Filmy z válečnou tématikou mě nikdy  moc nebraly. Co přítel Google a jeho mocné vyhledávací nástroje? :-)

04.09.2018 20:26 K dílu: Existuje apikace, která ti připomene... Gabriel V.

Myslíš značku Acer? :)

04.09.2018 20:23 K dílu: Vyhnání z ráje Gabriel V.

ano ano, přesně tak, lidi na straně zákona (nebo třeba i pes, že) :) suverénně vítězí.

V mém životě někdy vyhrávají i ti zloduši, ale snažím se jejich občasné triumfy maximálně potlačovat.

04.09.2018 20:18 K dílu: Sám nejsi nikdy Gabriel V.

No jo, v blázincích jsou také... :-)

i když ty vymyšlené si můžeš vytvořit k obrazu svému, zato skutečné musíš brát takové, jací jsou. Jinak souhlasím. Starý dobrý přtel je jako staré dobré víno.

04.09.2018 20:14 K dílu: Hrad a cyklista Gabriel V.

Dagmaram: těší mě, že to vidíš tak široce... :-)

Musaši: vlastně, v původní verzi byl asi zámek... Poté, co mi odešel starý hdd, jsem o něco ze své tvorby přišel. Tak jsem to doplnil podle paměti.

Jinak máš pravdu, ačkoli vesnický zámek by tak snadno nešel utopit. :))

04.09.2018 20:08 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Já vím, že Radovan je už za čárou, ale svou touhu po slávě, obdivovatelích apod. prezentuje tak, že to nelze brát moc vážně, spíše jako recesi. Tady se mi to zdálo taky až tak moc vážný, že mě napadlo, jestli to taky není recese.

Tím vůbec nemyslím, že bys byl stejně jako on vulgární atd. Jenom to ortodoxní lpění na popularitě mi připadá podobné.

To je vše. Nemělo by se příliš tlačit na pilu. Ostatně, lidí kteří tě opravdu obdivují a mají rádi, nikdy není moc. Většina příznivců jsou hlavně prospěcháři, ale to je samozřejmě všeobecně známá věc.

Na druhé straně, někdy se autorovi podaří zaujmout i něčím obyčejným a průměrným, od čeho si nic neslibuje, to bych taky nepodceňoval.

28.08.2018 13:20 K dílu: Odstraňování duchovních nesmyslů Gabriel V.

Ono to samozřejmě není tak jednoduché. Tohle je teorie. Ale co praxe? Bůh stvořil svět z chaosu. Takže, laicky řečeno, Božím (i naším) úkolem je přeměnit zlo v dobro. Čili ono vytváření a šíření světla znamená řád, organizaci, od nedokonalého k dokonalému, od primitivního k sofistikovanému atd.

Mnoho (většina) lidí má o Bohu, jeho moci a schopnostech špatné (naivní) představy. A nejspíše je to i tento případ. Jen si vezmi, jaký by to bylo, kdyby někdo po tobě chtěl vytvořit něco, co ještě nikdy nikdo nedělal, z něčeho naprosto nesrozumitelného, nevyzpytatelného a záhadného. A každý ti to potom kritizoval a nadával, že to děláš blbě, že on by to jistě zvládl mnohem líp.

To je základ, ze kterého musíme vycházet. Ani náš stvořitel to nemá vůbec lehké, natož pak my, daleko omezenější a "nižší" bytosti. Už to je vlastně zázrak, že z toho absolutního chaosu vůbec něco vzniklo.

Ale nerad se o takových věcech s někým bavím. Kdo nemá abstraktní myšlení a představivost dostatečně rozvinuté, vůbec tomu nechápe, i kdyby se na hlavu stavěl.

Ale zpátky k praxi - sám dobře vím, jaký je to házení hrachu na stěnu, když se pokouším šířit světlo a přivádět ostatní k těm správným hodnotám. Náboženství (nejen křesťanské) je pro inteligentní a vyspělé tvory, ne pro stádo tupců. A jak tak pozoruju svět, mám pocit, že drtivá většina patří spíše do té druhé skupiny.

Třebaže se k nějaké víře a k něčemu duchovnímu hlásí několik miliard lidí, kolik z nich žije opravdu podle jejich příslušných přísných pravidel a zásad? Kolik je skutečných, aktivních a uvědomělých Božích služebníků???

To je jako, když odbočím, přesvědčit lidi, ať necestují autem, ale letadlem. Nestačí jen opakovat, že letadlo je ten nejlepší a pravý dopravní prostředek, ale vysvětlit jim všechny jeho výhody, přiznat a probrat i jisté nevýhody, že je vážně mnohem bezpečnější a pohodlnější než auta, ale nedostane se s ním člověk všude, nicméně tam, kam se dostane, doletí velmi rychle. A tak dále...

Čekal bych tu radši "nenásilné" úvahy/fejetony, třeba s názvem Proč jsem křesťanem. 1.) až 10.) Například. Tohle je pouze jakýsi planý výkřik do tmy, který asi moc nových duší "nenaverbuje".

 

Avšak přes to všechno si moc vážím toho, že tu mám nějaké spřízněné duše. A jsem taky moc rád, že se tady někdo snaží, i když ne zrovna šťastnými prostředky, o dobrou věc. :-)

 

Gabriel

28.08.2018 12:09 K dílu: Sám nejsi nikdy Gabriel V.

Když máš fantazii, můžeš si vymyslet tolik přátel a hrdinů, až to není pěkný... :-)

28.08.2018 12:05 K dílu: Existuje apikace, která ti připomene... Gabriel V.

Moment, aplikace? Takový přežitý archaismus! Snad appka, ne? :D

28.08.2018 11:41 K dílu: Vyhnání z ráje Gabriel V.

:-)

To by se muselo vysílat zásadně po desáté večer a ještě by to museli televizáci hodně cenzurovat. :-D

28.08.2018 11:39 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Movsar: skutečný problém je ovšem v tom, že "pubertální" tvorba vypadá úplně jinak. :-)

Musaši: a jsi si jistý, že tipy a jejich počet je spolehlivý "punc" kvality? Nota bene, když tu není žádná oficiální odborná porota, jako třeba v soutěži Superstar, i když ani oni nejsou neomylní... Ale přeci jen - jsou to lidi od fochu a mají něco za sebou.

Hele - a neděláš si tu ze mě trochu legraci ve stylu Radovana Skromného? :-)

26.08.2018 16:41 K dílu: Gabriel V.

Vztah k literatuře: jeden obrázek je za tisíce slov. Moc pěkné a vydařené, potlesk! :-)

26.08.2018 16:39 K dílu: Zvnitřnění hladem Gabriel V.

Tady má někdo problém se samomluvou, nebo spíše "samopsaním". :)

Je takové pěkné latinské přísloví: "Audiatur et altera pars." Přeloženo: Vyslechněme si i druhou stranu.

Pěkný den! :-)

26.08.2018 16:36 K dílu: ŘÍKANKY, ČI MINIATURY Gabriel V.

To mi povídej, na jednoduché říkance se autor někdy hrozně nadře, zatímco "fundovaná" báseň jde často úplně sama...

26.08.2018 16:32 K dílu: Trubky - novodur Gabriel V.

To vůbec není parodie reklamy, jednou jsem v přírodě našel vyhozené plastové trubky a nápad byl na světě... :-)

I když to jako parodie vypadá, to byl i záměr, ale ne jediný.

26.08.2018 16:29 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Movsar: vážně? Vždyť někdo je puberťákem až do smrti, a že takových je... :)))

26.08.2018 16:28 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Však jo, to je hlavní - boj se sebou samým... :-)

25.08.2018 22:06 K dílu: Zvnitřnění hladem Gabriel V.

Vše se doplňuje - světlo a tma, plus a minus... Vše je dualistické.

25.08.2018 22:02 K dílu: Trubky - novodur Gabriel V.

Samozřejmě je to více umělecké než technické. :-)

Dík, agáto.

25.08.2018 22:00 K dílu: Paskunda Radovan Gabriel V.

To je dobře, Radovane, lásky je na světě potřeba jako soli... :)

25.08.2018 21:58 K dílu: Army of nonsense Gabriel V.

Dášo: přesně tak! :-)

Radovane: vážím si tvé skromné kritiky.

Musaši: hrdost je v pořádku, seppuku se dvěma p. Fonograf už si nepamatuju, ale nevadí, je to tvé rozhodnutí. Hlavní je, na kolik tipů si svoje díla ceníš ty sám! ;-)

25.08.2018 21:52 K dílu: To mi (ne)připomínej Gabriel V.

Díky vřele, Musaši, za vyčerpávající info. Tak to asi funguje všude... S někym si sedneš, s někým ne s někým průměrně...

Beru vše na vědomí

 

qíčala: i tobě díky za návštěvu. Nemáš se náhodou psát radši s qu? :-)

25.08.2018 21:44 K dílu: Honza málem králem Gabriel V.

To máme intro hlavních postav, a nyní již vlastní, opravdu strhující, hollywoodský thriller. A ne přežvykování dutých stébel. :-)

Co taky chtít od sekulárního konzumerismu???

Právnický hlášky dobrý, i když znám i peprnější "hlody". Autorova "kritika" už nic moc...

24.08.2018 23:13 K dílu: Vyhnání z ráje Gabriel V.

To já mám realitu hodně divokou i bez TV pořadů. :-)

21.08.2018 14:43 K dílu: Co když jsme právě v nebi? Gabriel V.

No, já mám úplně jinou praxi než Osho, to je až takový nihilismus, ale pokud se s ním někdo ztotožňuje, já mu to neberu.

Bůh tento svět buduje a tvoří (spolu s námi) již miliardy let a nic není hned. Kdyby to šlo, jen by "lusknul prstem" a vše by okamžitě bylo dokonalé. Ale tak jednoduché to není. Je to diskuze tak na posezení u dvaceti piv - či jiného ekvivalentu - v hospodě (nebo kdekoli jinde). :-)

21.08.2018 14:38 K dílu: Co když jsme právě v nebi? Gabriel V.

Víra a poznání se nedají oddělit, to je jako rozum a cit, tělo a duše... Jedno může převažovat, ale nikdy nemůže úplně popřít to druhé.

Pěkný den! :-)

21.08.2018 14:36 K dílu: Gabriel V.

To mě zajímá, a moc, ale viz jak jsem psal v té kritice tvé recenze... :-)

21.08.2018 14:32 K dílu: Zmrtvýchvstání Gabriel V.

Zajímvý a podnětný mystický vytržení. Hlavně to štyři.

Koli je štyrycet a sendesát osn? :-)

Přiváže mě, způsobí mi rány a do nich pak tluče tak dlouho, dokud z nich nezačne téct krev.

Jo jo, to dělá satan moc rád...

21.08.2018 14:18 K dílu: /___________ Gabriel V.

Stručnější Radovan v bleděmodrém??? :-)

21.08.2018 14:16 K dílu: Gabriel V.

Hoj, informystiku, tak jsem na tě schválně klikl, co tu máš za matroš, a překvapils mě! Očekával jsem skromnější repertoár, vzhledem k tomu, co jsem od tebe před chvílí namátkově četl.

No jo, zdání někdy klame, pane Andersone... :-)

21.08.2018 14:07 K dílu: V tramvaji Gabriel V.

Co by za takový tramvaje číslo 7 dali v rovníkovým pásmu! :-)

hele tady ty tramvaje čtu nějak moc často. To je nějaká kompetice kdo o nich napíše lepší dílo?

21.08.2018 14:03 K dílu: Co když jsme právě v nebi? Gabriel V.

Tento text alias "recenze" mě docela pobavil, podobně jako mnoho jiných, které jsem již přečetl.

Co vůbec víš (a máš osobně prožito) o duchovnu, mystice, "nadpřirozených" fenoménech apod.?

nemáme se stressovat tím

to zrovna můžeš napsat v originálu: we shouldn´t get stressed by that...

Ach jo. No souhlasím s tim, že člověk si s tím vážně nemusí moc lámat hlavu, protože jen málokdo je k tomu determinovaný. Většina lidí nějakého vyššího (nota bene nejvyššího) osvícení nedosáhne ani za stovky existencí, i kdyby se na hlavu stavěli. Stejně tak ne každý uběhne maratón, vyhraje Wimbledon, vyleze na Mount Everest, dostane Nobelovu cenu... A můžu dál pokračovat ještě dlouho.

Nic ve zlým vzhledem k méně pokročilým duším, vážně, ale...

bych si představoval kvalifikovanou recenzi od fundovaného zasvěceného odborníka, který tomu vážně rozumí a hlavně, plně věří!!

Že si jen tak někdo něco přečte a pak z toho dělá něco mysteriózního... :-( I když chápu, že to autor myslel dobře a upřímně.

Doporučení pro příště: dvakrát měř, jednou řež. Nebo, radši i dvacetkrát!

21.08.2018 13:43 K dílu: Dobré ráno Gabriel V.

Á, tak mám pocit, že tu mám i svou krevní skupinu... :)

musíš zase do prácevydělávat na snyco se dají koupit.

Kurnik to jsem snad psal přímo já nebo co??

21.08.2018 13:37 K dílu: Chtěla bych zešílet Gabriel V.

Mně už se to podařilo... :)))

Takže víly jsou. Jasně, že jsou, že váháš!

Supr poezie pro letní den. :-)

21.08.2018 13:33 K dílu: Kreativita Gabriel V.

Nazdar lidi

1. Ne. Ale na druhou stranu - proč ne? :-)

2. Rozhodně ano. Zrovna dneska jsem o tom četl v knize od jakýhosi Bhagavatgíty... No prostě šílený jméno!

Váš Gabriel.

21.08.2018 13:24 K dílu: Fonograf Gabriel V.

To je na mě moc umělecký nášup, ale přežvýkám a strávím.

21.08.2018 13:22 K dílu: Kostěný zuby Gabriel V.

nepanikařím

nikdy nepanikařím

 

To děláš moc dobře...

A tak žiješ nebo nežiješ, po těch víc než pěti letech???

To kdybych ti já měl popovídat moje zážitky... Hehe, to by bylo fakt na dlooouho! :))

21.08.2018 13:05 K dílu: Paskunda Radovan Gabriel V.

Moc bych asi nekombinoval archaický styl s moderním, čistě volný verš s rýmovaným a jména "celebrit" :-))) bych pro jistotu taky neuváděl ale jinak dobrý...

Možná by stačil začátek - definice společenského statusu současného "postmoderního" umělce, který bezpodmínečně "dává" všem, aby si na umělecké scéně vůbec trochu "škrtl". :)

Závěr mile překvapil čekal jsem něco mnohem "drsňáčtějšího".

21.08.2018 12:55 K dílu: Riskuješ Gabriel V.

Něco na tom bude... :)

jinak je to jasný - když už je to v hlavě moc dlouho musí to ven, to znám moc dobře..

21.08.2018 12:47 K dílu: To mi (ne)připomínej Gabriel V.

Hele a vážná kritika se uděluje kdy? to je něco jako ten tip, nebo jeho opak, že se ti to výrazně nelíbilo?

Jako abych do příště věděl. :-)

21.08.2018 12:45 K dílu: To mi (ne)připomínej Gabriel V.

Dobře, Musaši, díky za kritiku. Jakou váhu nebo význam tu má ten tip? Snad to není jako tipování v hazardních hrách... :-)

Jo a taky ti tady všechno blbne? Textovým editorem pro psaní děl počínaje, a nemožností si zobrazit žluté upozornění na nové kritiky konče?

Není to třeba mým prohlížečem? Mám na svým pc Chrome a Windows 10, to je taky případ sám pro sebe...

Dik za odpověď

Nahoru