24.02.2019 08:04 | K dílu: Křídla v ohni | Whittleman |
Vlastně nenávidim, když někdo že poezie a seká to do pár slov na řádek. Tohle ale promyšlený je. Jako všechno co na posmáku máš. Ty vůbec nejsi blbej. |
||
23.02.2019 12:12 | K dílu: Cudzinec | Whittleman |
A víš co? Já ti dám tip. A výběr. A arénu a kdo ví co ještě tady najdu. A to všechno - řekněme - za... starou bílou škodovku! Reprezentuje starý dobrý časy. A s pětikvaltem (i takový byly), zakrosil bych dodnes i já móóc rád;). |
||
23.02.2019 12:06 | K dílu: Cudzinec | Whittleman |
Některý tvý věci jakoby psala Gábinka, něco Gabi, další je od Gabeny a tohle – dle mého – napsala sama Gaba. V každym případě Ti stylová i tématická rozmanitost sluší. |
||
23.02.2019 11:24 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
A děkuji za reklamu k Létu s kaubojem. Lidi tady čtou druhé spíš pro diskuze než nějaký básně. Taktéž přeji hezký den. |
||
23.02.2019 11:20 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
Vynechávání mezer za interpukcí je stupňování anti-darkismu? Piš mi dál, předpokládám zavíračku knihovny za 40minut, tak si to užij co jde. |
||
23.02.2019 11:17 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
Konstatování tvé hlouposti nestačí? Ó jak jsi neskromný:). |
||
23.02.2019 11:09 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
Mladý muži, dej k rozboru své textové vize o mě a mých náladách do ruky ochotnému znalci predikátové logiky a DOKÁŽE ti, že se i několikrát v jedné větě usvědčuješ z neschopnosti myslet. Je to tvoje věc, ale věz, že tohle je internet, kde každé slovo co napíšeš, i když jej takřka hned smažeš, stává se uloženým a dohledatelným na věky věků. (toto je reakce na první odstavec tvého posledního komu. druhý začíná kritkou třetí, zde nepřítomné osoby, a to bohužel už není jen hloupost, ale i nefér chování. proto to číst nebudu a oné mně neznámé dark posílám avi sám) |
||
23.02.2019 10:44 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
Musaši, ty vole, ty si fakt démon sebeudávání dětskosti. Ale chápu, že teď musíš využít každý minuty v tý vaší knihovně, než tě od stroje zase vykopou týnejdžři toužící po pc hrách. Teda pokud u sebe nemáš meč, jak si řikal, to by ses asi ubránil. Musaši, ty vole, je to tvoje věc, ale ať napíšeš cokoliv, fakt jen víc a víc udáváš svojí nezkušenost a -promiň - takřka ryze neškodnou, ale neuvěřitelnou hloupost. |
||
23.02.2019 10:28 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
E. Ale tak já se tě na něco taky zeptám. Co tě vede k těm pomlkám před inrepunkcí? |
||
23.02.2019 10:15 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
To je tvůj způsob sebevraždy, tvoje věc. Mě nech spíš napokoji. Měj se. |
||
23.02.2019 10:13 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
To je tvůj způsob sebevraždy, tvoje věc. Měj se. |
||
23.02.2019 10:07 | K dílu: Léto s cowboyem Péťou | Whittleman |
Mohu. Je to reprezentant školství, opakování nabiflovaného, bezvarláctví. Protipól SMYSLU tvorby. A věř mi, takový nenávidí všichni, včetně šprtů (protože i ti chodí do kina s touhou zažít něco opravdového, nového a barevného). +virtuální tip a poděkování za tvojí otázku
|
||
21.02.2019 15:03 | K dílu: Když ti jeden rozumí, kolikrát líp než kdyby dva | Whittleman |
No, už jsem se trochu vydejchal. Tip od tebe, to jsem fakt zíral. Ale text to vysvětluje a zasloužíš si odpovědnou odpověď. Obecně si myslím, že pojem Mít rád je tak subjektivní, že takřka každý jedinec mluví o něčem jiném. A když se pokusím o jakousi většinovou podobu v kontextu k písmáku, odpovídám Snad. Snad aspoň ta zdejší většina, co si recipročně vyměňuje tipy „za nic“, snad aspoň ona, přeju jim a doufám, se ráda má. |
||
21.02.2019 11:31 | K dílu: Když ti jeden rozumí, kolikrát líp než kdyby dva | Whittleman |
Přeju ti, ať dál nerozumíš mýmu druhu samoty. Fakt není o co stát. A nemít rád neni cit. A... a nic.
|
||
21.02.2019 05:32 | K dílu: Když ti jeden rozumí, kolikrát líp než kdyby dva | Whittleman |
20.02.2019 11:34 | K dílu: Něco tady kňourá, ale jinak dobrý | Whittleman |
Je to tak. A ten náš věhlasnej pátej pád zní kolikrát nejen krlomně, ale přímo až pitomě;). |
||
20.02.2019 11:29 | K dílu: Něco tady kňourá, ale jinak dobrý | Whittleman |
No, vždyť já si to vlastně taky myslim. Ten náš věhlasnej pátej pád zní kolikrát krlomně, amnohdy až pitomě;). |
||
20.02.2019 11:29 | K dílu: Něco tady kňourá, ale jinak dobrý | Whittleman |
No, vždyť já si to vlastně taky myslim. Ten náš věhlasnej pátej pád zní kolikrát krlomně, amnohdy až pitomě;). |
||
12.02.2019 04:35 | K dílu: Kašpárka si schovám do písku | Whittleman |
Neměla by ses nad sebou zamyslet? Co to je, pochválit něco, co jinak nedostane ani tip? Jsi divná;). |
||
10.02.2019 16:41 | K dílu: Zápisky z in-cest | Whittleman |
Necejtim se poškozenej, ale když myslíš, tak se nad tim ještě zamyslim;). č |
||
10.02.2019 10:04 | K dílu: Brr | Whittleman |
Na tomhle by se dalo vysvětlit... zkusím: Chtěl bych tenhle (čistě emoční) "styl" umět. Pak bych ho ale používal jen zdánlivě. Ve skutečnosti by mi byl jen zástěnou, za kterou bych opět a jen lépe nerozpoznatelněji matlal ty svý manipulákoviny. Nebo jinak: ty většině z toho co píšu rozumíš. Proto vlastně jsi moje cílová skupina až druhotně (prvotně mi už "patříš";)). Já musím oslovovat nepřátele, přetahovat je na svou stranu. Mnozí už dnes váhají, je tu tedy velký prostor k záslužné činnosti;). Proto pyskuju když chválíš ty, co si to zaslouží (jen) nějakým detailem. Podle mě jim tím škodíš. Chybně si rozšíří pochvalu na celek a minou tak rozcestí, kde změna byla možná. A o změnu, aspoň lehký posun k lepšímu, by měli usilovat den co den všichni. A nebo verze poslední: Já nejsem svatouš, ale chci druhým pomáhat. PROTO mě nesmí mít (autoři) rádi, proto je musim (přiměřeně) srát. A dopadlo by to tak i ze zkrýše za kytičkovanou dekou, jen bych odtamtud zasahoval efektivněji jejich slabá místa. Moje aktivity bolí, já to vím, NIKDY ale nezpůsobí skutečná poranění. Já už se dávno vzdal pochval od těch, kteří možná nejvíc by mi měli děkovat. Měj se.
|
||
10.02.2019 09:56 | K dílu: krovky | Whittleman |
Ještě že nevěřím v mimosmyslový přenosy. Když jsem ti psal ve zprávě o písmáckých červech a nás, písmáckých exotech, později mě mrzelo, že jsem je nenazval pruhovanými a exoty červy tečkovanými. |
||
08.02.2019 13:18 | K dílu: Na špičkách u třímetrové zdi | Whittleman |
už netrpím idiosynchrazií ale navěky tu stejně bude |
||
08.02.2019 09:40 | K dílu: Na špičkách u třímetrové zdi | Whittleman |
už netrpím idiosynchrazií ale navěky tu stejně budu
|
||
07.02.2019 14:19 | K dílu: Do Kyjeva už vždycky jen přes Košice | Whittleman |
JJasně;). |
||
07.02.2019 14:09 | K dílu: Do Kyjeva už vždycky jen přes Košice | Whittleman |
Jó, cejtil jsem se Zenevřenej, fakt. A už ne. Skvělý! Jsem rád, že mě čteš. Ozvi se někdy až budeš mít chuť a čas, dáme pokec. Ale asi sis tu všimla – přilišnym kdovíčim, odradim svižně. Tak si to možná... přeci jen ještě předem rozmysli;).
Mmch – na ploše mám teď jeden dětskej obrázek. Dokonalej. Jmenuje se Zima a... odkud já si ho vlastně stáhl;)?
|
||
07.02.2019 06:50 | K dílu: Do Kyjeva už vždycky jen přes Košice | Whittleman |
Tohle je zase rozpatlaný. Sama budeš dělat co chceš a jak chceš, to nezpochybnuju, ale za takovejhle podmínek to na diskuzi neni. Přinejmenším já to cítím tak, že tím ztrácím. Ale že nemůžu mít všechno, na to jsem zvyklý. :(
Když jsi chlupy četla, sakra, tak by si tři holý věty mohla. A nemá to přece nic společnýho s nějakejma v sifonu (do háje), ale s fuzzy logikou, uplatňovanou na humanitní obory (historii).
A lhát ti nebudu v ničem. Nejasnost prohlubuješ, místo věcnosti se vyjadřuješ ke gramatice. To bolí. To nasere.
|
||
05.02.2019 03:15 | K dílu: Lehce přetížený, těžký náklaďák | Whittleman |
Díváte se s holkama, když vám zpoza kopce startujou rakety do vesmíru? čus P |
||
04.02.2019 10:54 | K dílu: Mý básně | Whittleman |
Je v tom logika, bestie ta bezcitná: máš co říct, a právě proto slovy šetříš.
|
||
04.02.2019 04:49 | K dílu: Je mi zle | Whittleman |
to silene: :))) jednoduchá odpověď - uplně nejvíc tipanů na posmáku dostaneš k pozvánce na OSOBNÍ, "kulturní" setkání lietrátů. alias ty smajlíky v úvodu by měly bejt uplně obráceně. avotomtoje |
||
03.02.2019 12:59 | K dílu: Je mi zle | Whittleman |
Žádná trága Maruš, taky jsem se nechal trochu unést. Jen holt v řadě s autory, které běžně chválíš, necejtim se vůbec dobře. A pochvala literáta literátem bez jediný literky?! Vždyť víš. Měj se fajn, P |
||
03.02.2019 12:14 | K dílu: Je mi zle | Whittleman |
Měli by jste dostat každej omezenej počet tipů. Tři denně třeba. By sis to pak rozmyslela, mě s nima srát. Je v tobě hodně škodolibosti qvíčalo. A - asi to dobře víš. čus P |
||
29.01.2019 12:34 | K dílu: | Whittleman |
nick jak od profesionální reklamní agentury. vynikající práce. |
||
29.01.2019 12:27 | K dílu: Nabubřelá kokotina | Whittleman |
Hele neřijej že nevíš, jak je to dokonale zpěvný. Nabídni svý dovednosti, repertoár, šestnáctiletý raperce a do deseti let jste s Ježíšem v Trojznaku Lidství. Ale myslim to vážně, za tohle co Umíš, autore, se na trhu dobře platí. Neváhej a šťastnou cestu. |
||
28.01.2019 14:54 | K dílu: Nabubřelá kokotina | Whittleman |
Vlastně tomu vůbec nerozumim, jen to rezonuje s mojí náladou. Psaní je šance, možnost osvobození, ale... Pokud to někdo jakkoliv spojuje s uveřejňováním na podobných serverech, jde se jen bezmocně, pološíleně smát. Neozumím ti, ale stejně si myslím, že s tebou totálně souhlasím. |
||
28.01.2019 10:15 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
Někdy býváš hodně vtipná, někdy trochu míň. Jinak to být nemůže. Jojo. P |
||
28.01.2019 10:01 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
Kvíčalo neser:)))! Vzpomínáš? Je to asi rok, byl jsem tenkrát ještě malý Národní divadlo. A tys mě fakt za pravopis zprcla. A já to normálně ustál a požádal tě... Jenže tys využila situace, projevu mí přiznaný slabosti a suše mi oznámila, že na mě nemáš čas, že děláš jen co se ti chce a ať... Dodneška mě z toho bolí klouby prstů, co jsem si v pěstích a vzteku omlátil o zeď. Kvíčalo kvíčalo, asi tě k nám pozvu na návštěvu. Si ty díry v sádrokartonu zakytuješ, ty;).
|
||
28.01.2019 08:58 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
Tak doprdele upozorní mě už někdo aspoň na jednu pravopisnou chybu? Od čeho si vás kritici podporuju doprdele? |
||
28.01.2019 08:51 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
O nás kvíčalo, o nás. Posté zde opakuji: jsme jeden jako druhý. Nesešli jsme se tu náhodou, to opravdu ne. |
||
28.01.2019 08:40 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
No to si mi kvíčalo fakt nesměj. Já jsem Dušan, víš? Po úraze impotentní. A TOHLE dílo je muj jedinej možnej orgasmus. Líbí? |
||
28.01.2019 08:33 | K dílu: Dušanova rozkoš | Whittleman |
To se mýlíš, já nemám žádný názory, já jen shromažduju fakta. Těm pak dávám co nejvulgárnější podobu a plivu vám je na hlavy z panelákovýho balkonu. Jsem čurák, tááákovejhle čurák. A ty jsi kdo? |
||
22.01.2019 18:47 | K dílu: Nie je to pes, je to vec | Whittleman |
Sorry kámo, ale znát a podporovat onu náladu tvym odkazem, to znamená neznat.
|
||
22.01.2019 17:35 | K dílu: Nie je to pes, je to vec | Whittleman |
22.01.2019 17:31 | K dílu: Nie je to pes, je to vec | Whittleman |
Jsi redaktor, jsi pes. Ale aspoň se snažíš, no... Pustil jsem si kus trubky, jestli tu náladu chceš znát takřka OPRAVDICKY, poslechni si tohle. A neber si to osobně, opakuju, jsi redaktor, jsi pes. Ale... propagace Rezidenc je moje povinnost. Nazdar.
|
||
22.01.2019 17:13 | K dílu: Provaz je málo, až smyčka žije | Whittleman |
. |
||
22.01.2019 17:12 | K dílu: Provaz je málo, až smyčka žije | Whittleman |
to dgrm: Na dotazy já jsem pes. Odpovim, i když s tim dopadnu ještě hůř než s procentama;). Ale na dotazy jsem pes, stejně jak na upřimnost. Tedy:
Jizvy končí otazníkem, téma chtělo zůstat obestřené tajemstvím. Ale na druhou stranu, možná to tak bereš i ty, jen... toho tajemství chceš ještě víc;). Takže všechna krása (sexu, vztahů ap) pramení v mozku. A jak k hadímu teplu jedině nožem, tak i ke kořenum nejodevzdanější psí lásky – nejkratší cestou. |
||
17.01.2019 11:05 | K dílu: Z kostele do postela | Whittleman |
(trošíčku jsem se do toho zamotal:))) |
||
17.01.2019 11:04 | K dílu: Z kostele do postela | Whittleman |
Heč heč, punkáči posranej, mě dáša pochválila přes třicet procent, tobě nějakejch umolousanech patnáct , hehehé;). |
||
17.01.2019 10:59 | K dílu: Nákup | Whittleman |
Snad si mýho komu užiješ Míšo, já je vcm nepíšu nikdy. Ehm, jak bych ti to napsal... Někdy si připadám na posmáku, ehm, jako debil. Ale díky tvé pomoci ten pocit dnes výrazně zeslábl. Tedy dostaneš tip, výběr, arénu... Všechno ti dám, když nám nikdy nikdo nic. Šašci by se měli podporovat;).
|
||
17.01.2019 07:24 | K dílu: Pro ty rána | Whittleman |
No. Máš to tu už dost dlouho, teď už se vyhnu podezření s recipročních výchvalů. Kotě. Je v tvejch textech opravdovost, mnou asi nejvíc zacloumaj obrazy jejích kontrastů (hedvábí z koutku a pod.). Prostě se mi to líbí. A... věřím ti.
|
||
12.01.2019 10:34 | K dílu: Přeji pohodu při zaškrtávání položek v katalogu | Whittleman |
* |
||
07.01.2019 17:02 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Ach čím vším by jste mi uměly prospět, děvčata chytrá a citlivá. Ach. Váš (bez avi) |
||
07.01.2019 17:01 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Ach čím vším by jste mi uměly prospět, děvčata chytrá a citlivá. Ach. Váš(bez avi) |
||
07.01.2019 16:58 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Ď;). P |
||
07.01.2019 16:23 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
(jen zatím nechávám, pokud by se dáša odhodlala reagovat na prosbu o názor. bez avi)
|
||
07.01.2019 16:17 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
(...evokuje situace při přechodu na tykání. bez avi;))
|
||
07.01.2019 15:56 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
(Máš pravdu! Tahle verze nabízí alternativu, že svoje jména znali a teď si je jen oficiálně potvrdili. Mlčím;))
|
||
07.01.2019 11:11 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Dovolím si tě vyzvat, aby jsi se seznámila s Katarzií KOMPLET. Jak už jsem někde zmínil: dít se i zázraky, stejně bych se dovedl s tak krásnou holkou nevyspat. Nařídil bych si to proto, aby mi zůstaly Tyhle písničky ve své nejryzejší podobě. To už neni sranda;).
Přirozenost mnohého je sporná. Ale myslím si, že např jisté Přirozenosti jsou nezpochybnitelné až hrůzostrašně. To také není legrace. :)))
Jak by si reálně zhodnotila můj věk nevím, ale mládí mladé učím, to teda jo!
A už mi nepiš, nebo se vrátím ke svým chybným představám, že kohosi (ne li snad dokonce ženu!) nějak nadlimitně bavím (tohle radši označím vtipem doslovně, na to jsou smajlíci málo;))
|
||
07.01.2019 08:16 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Asi na tu otázku bylo ještě brzo. Ale z tvých odpovědí vyplynuly další okolnosti, které se mi zeď zdají ještě důležitější. Nové okolnosti - to já potřebuju, to já rád!
pozn: --Autor by se jistě měl znát lépe než čtenář. Ale také je to jen člověk… --Přirozená vrstevnatost! Uvažují o ní měsíce. Jsem rád, že ta představa (vize, realita) necloumá jen mnou. --O tvých restech nevím nic. Ale ješitnost mě dohnala přemýšlet, nemohlo li by se mě to týkat osobně. A další moje vlastnost, nepřirozená otevřenost, mě nutí přiznat, že by mě to u tak přemýšlivého člověka jako jsi ty… sakra těšilo.
|
||
07.01.2019 07:22 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Boha. Možná se to fakt nedá rozlišit bez dlouhýho odstupu. A především: první prožití, první dojem je jako všechno první – nejsilnější. Já když udělám v textu opravu, kdykoliv to později čtu, vzpomínka je silnější než natvrdo vypálená písmena. I nahlas to „přečtu“ v původní podobě! Poprvé je poprvé. Nechceme se o to nechat připravit svým necitlivým rozumem;). Možná i ty jsi takhle ovlivněna, kdo ví. Ale posunulo mě to, děkuju. Měj se. P |
||
07.01.2019 06:26 | K dílu: Nezdržovat, ale elegantně | Whittleman |
Ahoj. Žes tipovala, poprosím: přidal jsem na závěr 2 slova. Je to lepší nebo horší. Dík za tvůj Čas. P |
||
05.01.2019 11:54 | K dílu: SM? Ne, není to o dvou písmenech. Je o záměně jediného | Whittleman |
Jano!!! Co že si viděla mýho finfulína. Ale ty jsi slyšela hlas mojí mámy! Tak tě nebudu mít nikdy, no, ale moje si stejně.
|
||
05.01.2019 11:46 | K dílu: SM? Ne, není to o dvou písmenech. Je o záměně jediného | Whittleman |
Aha. Takže SM… neni dva, ale jedno.Tak tohle jsem nechápala.
Nechápala, vím. A já zas nechápu, proč se nemůžeš nechat oject. (ať to vypadá, že tu probíhá diskuze):))
|
||
05.01.2019 11:45 | K dílu: SM? Ne, není to o dvou písmenech. Je o záměně jediného | Whittleman |
Aha. Takže SM… neni dva, ale jedno.Tak tohle jsem nechápala.
Nechápala, vím. A já zas nechápu, proč se nemůžeš nechat oject. (ať to vypadá, že tu probíhá diskuze):)) Aha. Takže SM… neni dva, ale jedno.Tak tohle jsem nechápala.
Nechápala, vím. A já zas nechápu, proč se nemůžeš nechat oject. |
||
05.01.2019 11:44 | K dílu: SM? Ne, není to o dvou písmenech. Je o záměně jediného | Whittleman |
Aha. Takže SM… neni dva, ale jedno.Tak tohle jsem nechápala.
Nechápala, vím. A já zas nechápu, proč se nemůžeš nechat oject.
|
||
05.01.2019 11:42 | K dílu: SM? Ne, není to o dvou písmenech. Je o záměně jediného | Whittleman |
Aha. Takže SM… neni dva, ale jedno.Tak toto jsem nechápala. Nechápala, vím. A já zas nechápu, proč se nemůžeš nechat oject. |
||
03.01.2019 12:00 | K dílu: Takhle se to dělá | Whittleman |
bóóže:( |
||
03.01.2019 11:54 | K dílu: Takhle se to dělá | Whittleman |
pro víťu s malým v: Zrovna se pouštim do povídky o pasákovi Víťovi. Teda, on je to vlastně Vitalij, urostlej a chytrej chlap. Ty si jen víťa, truhlík. Kom vypovídá o tobě. Co v něm píšeš, o tvým problemech svědčí. víťo víťo.
|
||
03.01.2019 10:15 | K dílu: Takhle se to dělá | Whittleman |
jsou doby, kdy se musí psát na první dobrou bolí, ale... když ne slzy, sliny, krev tak aspoň ať ta písmenka snad za něco stojí snad
|
||
03.01.2019 10:14 | K dílu: Takhle se to dělá | Whittleman |
jsou doby, kdy se musí psát na první dobrou bolí, ale... když ne slzy, sliny, krev tak aspoň ať ta písmenka snad za něco stojí snad
|
||
03.01.2019 10:09 | K dílu: Takhle se to dělá | Whittleman |
https://www.youtube.com/watch?v=bIyxRv05l0w |
||
30.12.2018 13:14 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
Miluju vlastní chyby, jsou tak sexy. A jak zoufale sebou mrskaj, když je člověk znásilňuje.
|
||
30.12.2018 11:19 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
Trochu jsem to předpokládal. :))) |
||
30.12.2018 11:13 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
Zrušíš se proto jako redaktor? :))) |
||
30.12.2018 11:09 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
pravil redaktor. poezie. tak děkujem |
||
30.12.2018 09:11 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
to atk: K tomuhle máme literární servery a jejich redaktory, abychom si TOHLE řekli? Smutné? Ne. Nasrat! |
||
30.12.2018 09:10 | K dílu: Musašimu | Whittleman |
to atk: K tomuhle máme literární servery a jejich redaktory, abycom si TOHLE řekli? Smutné? Ne. Nasrat!
|
||
28.12.2018 14:54 | K dílu: Otík a psychopat | Whittleman |
Toto je koment k vlastnímu dílu, který z vnitřní nejistoty později smažu. Proč jinak bych to udělal, že? Ano, i takový hlouposti jsou zde schopni někteří doznat. |
||
21.12.2018 10:56 | K dílu: Budižván (nakvadrát) | Whittleman |
:). Je fajn, že jsem Tě nepotěšil bezvýhradně . A především jsem Tě vykradl. Ve svém jednou použiju jméno Netlemský. Ostatně i Whittleman je tak trochu Tvoje dílko (správně se to čte VYTLEMEN). „Práce“ redaktorů si opravdu nevážím, ale zlý snad nejsem. Jen s řehotem se to nám, asociálům, nechce přehánět. Podle mě není správné usmívat se, pokud pro to není důvod. Nikdo mě za to nebude chválit ani děkovat, ale existovat spravedlnost, mnozí by měli. |
||
21.12.2018 09:44 | K dílu: Budižván (nakvadrát) | Whittleman |
Normálně jsem se extra pro tohle dílko přihlásil. Ve světě dojímáčků, nevyslyšených autorů, samozvaných kritiků (co je neberou vážně především jejich děti), redaktorů Pevných i Alternativních... Ve světě smutku, opouštěnosti a nudy – tohle je nádherný! Nápaditý. Svoje. Tak dík, no. A za dárek dárky. Obejdu letos brzy ráno na první svátek vánoční některé bezdomovce v okolí a rozdám jim karton marlborek. Půlku ode mě půlku od Tebe;). Jo, měj se fajn. A ještě jednou dík.
|