13.03.2019 21:22 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
Ano, metafora o muži jakožto zahradníkovi je velmi trefná...:-)! Děkuji moc za námět a inspiraci...! |
||
04.03.2019 21:19 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
Ahaaaaa! Super, chápu, děkuji:-). Přesně takových názorných a konkrétních rad a názorů bych potřebovala mnohem víc...tímto se člověk reálně učí:-). |
||
04.03.2019 20:55 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
ysslandia: Děkuji opět za rozsáhlý názor a konstruktivní kritiku, vážím si toho, že si najdeš čas to tak podrobně okomentovat:-). Zároveň děkuji za pochvalu pozitiv v textu. Potěšilo mě, že se líbil konec a rukopis:-). Ano, myslím, že jsi velmi dobře vystihla způsob, jakým stavím text...najdu si nějaký motiv, což je většinou dojem, který se mě dotkne a pak se jej snažím popsat a vlastně kolem něj tak pořád kroužím, čímž se snažím docílit toho, abych k němu vyčerpala své asociace. Takže ono je to celé vlastně popis/ deskripce nějakého dojmu a někomu to může vyznít nezáživně nebo až ploše. Já to osobně vnímám tak, že se snažím jít do hloubky dojmu... Úplně jsem nepochopila, jak jsi to myslela o tom propojení textu:). Jestli se ti bude chtít, klidně mi to přibliž... |
||
04.03.2019 12:14 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
Musaši: No právě, já to slovo použila s významem, který jsi zmínil jako první:). Sama si bohužel nejsem vědoma toho, že by jeden význam byl častější. Pokud bych však vzala v potaz význam druhý, tak i ten nutně nemusí vyznít v tomto kontextu nelogicky, jelikož člověk se sadistickým zaměřením by mohl snít o druhém, který zarůstá plevelem. Co si o tom myslíš? :-) |
||
04.03.2019 10:58 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
Musaši: Asi ano, chápu, děkuji za kritiku:-). Původně jsem to tak chtěla, ale měla jsem potřebu tam zdůraznit, že tento obraz vycházel ze snu mé bývalé druhé polovičky... Jojo, na těch metaforách budu ještě pracovat:). A děkuji, že se nápad líbí...! |
||
04.03.2019 10:54 | K dílu: Neživá | Emmeleia |
Děkuji:-). Ty nohy v Londýně byly nutné, aby byla zachována realita:-). |
||
01.03.2019 15:57 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
Aha, už možná chápu, jak to myslíš:). Asi jsem to brala z pohledu svého oboru, kdy slovní asociace mají být prvním ryzím slovním vyjádřením, které člověka napadne, bez úprav. Děkuji! ;) |
||
01.03.2019 15:53 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
Děkuji za ozřejmění, možná jsme se trochu míjeli v pochopení významů:-). A také děkuji za mnoho cenných myšlenek a podnětů - souhlasím...ano, je to jako vlnka v oceánu a určitě nechci devalvovat kouzlo formy a psát jen o srdíčkách:-). Věřím však, že pro každého může poesie znamenat něco trochu jiného a záleží na gustu - někoho zasáhne prostý jazyk, někdo je zase na květnaté výrazy atd. |
||
24.02.2019 23:24 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
rebecca13: Hehehe, tož to su ráda! :P :-)
|
||
24.02.2019 23:23 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
Musaši: Ano, masochismus určitě není dobrá životní cesta, jsem téhož názoru, jako Ty. Taky není fajn si bolest idealizovat.. Pokud však bolesti nelze zabránit, je dobré ji přijmout a prožít si ji. Když se jí člověk bude vyhýbat, propadne lhostejnosti a apatii. Život může ztratit hloubku. O tom je tato báseň. :) |
||
24.02.2019 23:18 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
a2a2: Zajímavý názor, děkuji Ti moc!:-) To "mě" tam hlavně pro zdůraznění mé vnitřní potřeby/touhy nechat život, aby život zněl konkrétně skrze "mě". Jestli to dává smysl:-). Souhlasím, že ač to můžou být otřelé výrazy, v tu chvíli autenticky vyjadřovaly moje vnitřní prožívání a to je pro mě osobně asi důležitější, než abych psala sofistikovaným jazykem. Ráda píšu na základně volných asociací, takže touha po spontaneitě může ubírat na formě...Jak píšeš, měla bych pak pocit, že lžu - sama sobě i ostatním. :-) "Výkřik mladého člověka"? Zajímavé:-D Nabízí se mi otázka: Je snad tento výkřik v něčem méně legitimní? Z mých osobních zkušeností reálný věk moc nevypovídá o zralosti či moudrosti člověka. Ale rozumím tomuto názoru. :-)
|
||
24.02.2019 22:46 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
Gora: To mám radost, že bavilo! :-) Ano, souhlasím, jak jsem již zmiňovala výše, nicota a smrt obecně jsou asi ošoupané výrazy, ale v tu chvíli mě nic trefnějšího nenapadlo. Pro mě osobně ty výrazy možná nejsou tak ošoupané a jsou součástí přirozeného jazyka, který mám ráda, proto jsem je použila... |
||
24.02.2019 22:41 | K dílu: Znít skrz | Emmeleia |
ysslandia: Děkuji moc za kritiku a názor, vážím si toho! :-) To mě těší...Je pravda, že v tomto textu je myšlenka určitě viditelnější než v tom předchozím. Na druhou stranu si říkám, zda je důležité, aby v textu byla myšlenka? Nestačí jen volné asociace k určitému prožitku? :-) A ano, souhlasím, smrt a nicota by se daly vyjádřit určitě jinak a lépe...v tu chvíli mě však nic trefnějšího nenapadlo :-D. |
||
24.02.2019 22:28 | K dílu: Tmavě modrá | Emmeleia |
Rebecca13: Ano ano, souhlásím! Taky se stavím proti formalitám, struktuře za každou cenu atd. Popis vnitřního prožitku, aby byl autentický, přece nemůže podléhat vnějším pravidlům. Subjektivita si často jede to svoje, nezávisle na tom, co by se mělo:-). Ani nevíš, jak mě to moc těší, že jsi to ucítila! ;) |
||
21.02.2019 19:30 | K dílu: Tmavě modrá | Emmeleia |
ysslandia: Děkuji moc za Vaši kritiku, vážím si jí. To je mi líto, že to s Vámi nezarezonovalo...třeba to příště bude lepší:-). |
||
21.02.2019 19:26 | K dílu: Tmavě modrá | Emmeleia |
ysslandia: Děkuji Vám za kritiku a vážím si jí. To je mi líto, že to s Vámi nezarezonovalo...Třeba to příště bude lepší:-). |
||
21.02.2019 19:21 | K dílu: Tmavě modrá | Emmeleia |
Gora: Děkuji Ti moc za kritiku a za tip:-)! Chápu, že to může znít vágně. Tou "modrou" samozřejmě není míněna pouhá barva, ale možná se za ní skrývá osoba... :-). |