24.12.2003 00:00 |
K dílu: 7. 7. - sedm hodin
|
Kakabus
|
No omlouvám se, že su dneska tak pesimistickej, ale nesouhlasím s tím, že pravda může bejt vždy jen jediná...
|
03.01.2004 00:00 |
K dílu: Věštkyně
|
Kakabus
|
Co dodat.... :o)
|
31.01.2004 00:00 |
K dílu: o životě
|
Kakabus
|
Tak, to ti vůbec nezávidím...život je krásnej v tom, že je neopakovatelnej...věčností tuto vlastnost ztrácí....doporučuju přečíst Věc Makropulos...přeju pěkný den :o)
|
24.12.2003 00:00 |
K dílu: o životě
|
Kakabus
|
Já nevím, nechci bejt věčný...
|
03.01.2004 00:00 |
K dílu: Pramínek
|
Kakabus
|
Hold smutek bude vždycky naše músa...
|
25.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Neni co dodat...MeTB vše za mě řekl - asi sme serfovali na stejné myšlenkové vlně...měj se... :o) K.
|
01.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Víš, když ona ta žlutá je tak pěkná barva... :o)
|
01.02.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
No, tenhle žánr se mi zdá poněkud nešťastný aneb "statečná to žena"...Teď vážně: forma dobrá, vhodně volený slova, avšak co je forma bez náplně, náplň dodává formě smysl...no a tady se dostáváme ke kámenu úrazu...náplň je poněkud bezvýrazné chuti...toť vše
|
27.03.2002 00:00 |
K dílu: Zimní návrat
|
Kakabus
|
Pohodovka pro všechny romantiky...vůbec to na mě nepůsobí sprostě...spíš to na mě působí jako touha mít někoho vedle sebe, někoho kdo tě podrží, konečně najít toho pravýho nebo pravou. A koneckonců milování k lásce přeci patří a navíc je to všechno moc hezky napsaný.
|
15.03.2002 00:00 |
K dílu: Slunce
|
Kakabus
|
Ahoj.....hezkýýýý....takový osvežující....mě se to líbí a na to, že je to uplně první, fakt paráda.
|
02.05.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
Makča: Můj komentář a názor je: Komunistická strana se měla zrušit již po revoluci, ano zmizel by jen název, možná by to byla jen taková kosmetická úprava, ale podle mého názoru tehdy by to donutilo lidi trochu víc přemýšlet...teď je možná už pozdě. Hromadu lidí volí komunisty jen jaksi ze zvyku, protože byli takhle režimem naučeni a měli jakžtakž sociální jistoty, najednou nastala cosi jako demokracie a lidi najednou mají odpovědnost za existenci...a hle!!! Spousta lidí se jí bojí. Neexistuje kritický nadhled a vše špatné se moc rychle zapomíná, lidé se dají populistickými výroky lehce ovládat...podle mě ty "výkřiky" jak jim říkáš mají smysl, již jenom kvůli tomu, že člověk se třeba zarazí a věnuje tomu alespoň myšlenku. Samozřejmě, tahle petice nejspíš nic nezmění, ale tím, že byla zmínka v televizi, tím, že se o tom diskutuje na netu, dochází k jakési osvětě, k jakýmusi uvědomovávní si a opakování si nedávné historie, která je součástí každého z nás....
|
27.04.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
Makča: Mohl bych se prosím zeptat co si představuješ pod slovem demokracie
|
19.04.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
Empty: přesně nevím v čem si myslíš, že jednají demokratičtěji než-li strany ostatní.....ale opravdu si myslíš, že když ve vedení strany jsou lidé, kteří se stále veřejně hlasí ke starým odkazům KSČ, je toto srovnávání zcestný??? Jediný co se dá na KSČM ocenit (a to ještě po dvou panácích) je jejich upřímnost v názoru, což se například o některých vladnoucích činitelých říct nedá...
|
14.04.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
Inlajn.: sohlasím s tebou, aktivita je mnohem důležitější než prázdný plácání, ale internet patří mezi nejmasovější média, tedy můžou se k tomuto dostat i lidi, kteří o této akci ani nevědí a tahle petice je nejjednodušší způsob jak úkázat svoji nelhostejnost.....inforomovanost je taky hodně důležitá, nemyslíš???
|
14.04.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
Mini.: Je mi smutno z lhostejnosti, lidi moc rychle zapomínají a vše se stále opakuje, opakuje, opkajue a opakuje...ty by ses nebál kdyby u nás byla stále pěkně zachovaná strana pod názvem NDSAP, s líbivým politickým programem??? Asi je to krutý přirovnání, ale KSČM mělo hodně obdobný praktiky.....a víru bych do toho nepletl............
|
14.04.2005 00:00 |
K dílu: Petice: Zrusme komunisty!
|
Kakabus
|
No, docela ste mě překvapili........a začínám se bát :o(
|
22.03.2005 00:00 |
K dílu: Matematika: Ženy vs. Muži
|
Kakabus
|
......aneb přirozený život si vždycky najde cestu, i když mnoho vědců a vědkyň si hraje na boha a manipuluje s přirozeností života, nevím snad se chovám zpátečnicky, ale mně to připadá strašně zvrácený, nemyslíte ???
|
22.03.2005 00:00 |
K dílu: Matematika: Ženy vs. Muži
|
Kakabus
|
Makča: No nevím jestli zrovna potřebuju právě Tebe :o), ale svět bez žen (kterých si moc vážím, i když jim vůbec nerozumím), eventuálně bez chlapů, si nedovedu představit.....
Joe: Podle mýho názoru se lidská sexualita za více jak 40000 let prakticky nezměnila, nemyslím, že pár set let na tom něco změní.....mění se vnímání a myšlení, myslím, že podstata ne.
|
21.03.2005 00:00 |
K dílu: Matematika: Ženy vs. Muži
|
Kakabus
|
Dr.Faust: Jo, máš pravdu, základem diskuse je říci svůj názor.....jaký je na to Tvůj názor????
|
21.03.2005 00:00 |
K dílu: Matematika: Ženy vs. Muži
|
Kakabus
|
....o pardon, totiž "mně"...
|
21.03.2005 00:00 |
K dílu: Matematika: Ženy vs. Muži
|
Kakabus
|
Super, su rád, že to vyvolalo takovou diskusi,vidím, že pohlavní téma na jakýkoli úrovni je pořád aktuální aneb diskuse je základem prozumnění, ne? Prostě děláte mi jenom samou radost.
Makča: Za ty -íčka je mě docela trapně, vím není to omluva, ale ty roky na strojařině mě nejspíš degenerují....ale pozor pracuju na tom...
|
22.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Ju, tak to sem rád, že aspoň někdo rád mě vidí:o)...ne já jen kvůli tomu, že Tvoje první básničky byly takový něžný a teď najednou Kukluxklan :o).....Štastný a veselý :o)
|
17.12.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Ty jo,docela v pohodě, ale proč zrovna ku-klux-klan???
|
17.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Vinki: Nu,nepatri,diky bohu............jen se snažím některý věci prostě pochopit a tak sem se jednoduše zeptal...takze zde sedostáváme k jádru věci...nebyl to výkříik byla to otázka, dá se to snadno zjistit, podíváš se nakonec věty a tam je, světe div se, otazník...koneckonců ta otázka nebyla na tebe, tak nechápu proč se ozýváš
SB: haf, haf......já si tvůj odchod nevymyslel, jen mě udivilo jaký se tady pořádaly okultní diskuse,toť vše....a pořád tajně doufám, že mi odpovíš aneb na každým šprochu pravdy trochu...
|
14.09.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nu tenhle odkaz neznám - du ho omrknout
Vzkaz pro SB: Juj, já myslel, že si před nedávnem zhrzena z tohoto servru odešla, a nebo zastáváš filosofii odchodů Dominika Haška???
Dokonce se tady,nemýlím-li se, uspořádala jakási, lehce nesmyslná a neplodná, diskuse k tvému odchodu...nu, každopádně buď pozdravena...
|
27.07.2004 00:00 |
K dílu: Písmák bez sleeping?
|
Kakabus
|
Hmm, shrnul bych to asi takhl....pánaboha, lidi, vzpamatujte se!!!!!!!!!! Pořád tady řešíte, s prominutím, kraviny a poddáváte se žabomyším válkám, vládne tu arogance, ne umění a já du po tichu do koutku zvracet....Sleeping odchází??? No a co??? Je to její čistě soukromé rozhodnutí, nikdo jí nenutí a pokud jí vadí, občasné perversní kritiky, mnohdy nesouvisející s tématem, na její dílka...no, mezináma, s tím přeci musela počítat se stylem s jakým kritiky psala ona sama, lidi jsou prohnilí aneb kdo se nikdy neprovinil, ať hodí první šutrem....tahle diskuze zdá se mi poněkud neplodná.....sbohem, odhazuji širák v dál.......
|
21.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Plně souhlasím, zvedám všechny tři ruce...teda akorát nesouhlsím se zavedením kategorie "Omluva", kterou by si chtěl zavést, poněvadž poté by se počet autorů radikálně snížil :o), a to by byla možná škoda...
|
17.05.2004 00:00 |
K dílu: Lihový král
|
Kakabus
|
...že by životní zkušenost ??? :o) Ne, fakt, mně se to líbí, dýchá z toho trpká realita, jestli najdu jak se zde dává tip, určitě ho dostaneš....*
|
17.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nemyslím si, že by to bylo až tak smutný, někdy je to dokonce i sranda...neměl se na mysli totiž samotu jako, že sedím doma na zadku a jediný co mám na práci je ukájení se vlastníma představama o dobrých skutcích....samota může být i ve společnosti :o)
|
14.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Sám, samotný, samotinký....samotář :o)
|
11.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nu, z tebe asi moc dobrej kritik nebude (a asi ani psycholog)...bylo to zcela navopak, nejdřív sem to zpatlal a potom sem horkotěžko vymýšlel název...
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu: Van Helsing
|
Kakabus
|
Recenze snad....avšak film je horrová slátanina několikati stylů, další vyrobenej stroj na peníze....jináč, abych onen film jen nehanil, trikový efekty sou dobrý...
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu: Ze mě práší
|
Kakabus
|
Super, tím si mě dostala, ač nerad dávám tip, zde ho ode mne schytáš..*
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu: Nová Víra
|
Kakabus
|
Jeden pán řekl: Bůh je mrtev. Ať teď je jen na nás jestli mu věříme, stejně jako je na nás co si myslíme, že Bůh je a co má na "svědomí"...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Hmm, docela by mě zajímalo na co si při tom myslel...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
To sem rád, že by jsi si to nedovolila....beru tedy předchozí kritiku zpět a ještě jednou si to promyslím, poněvadž někdy mám dlouhý vedení a některý věci mně prostě nedochází, takže mně drž palce :o)
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Jéžiš chudák Buddha, lehce si ho zperverznila, avšak toto dílko jest být zajímavé a k zamyšlení....jdu tedy myslet
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
PetrPan: Soráč, já ale nemluvil o strachu ze smrti, já mluvil o strachu z bolesti, který ji může provázet...když to řeknu ze svého subjektivního pocitu, nebojím se smrti jako takové, spíš se bojím toho, že bych tím mohl někomu ublížit a koneckonců i té již zmíněné bolesti, poněvadž nejsem kdovíjakej drsňák...navíc jak jsem již řek, je to otázka víry (neplěť si to prosím s náboženskou vírou)....budiž, ty máš jinou víru a je jen na nás, aby sme to respektovali...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
....nu, a dokáže člověk se stoprocentní jistotou odpovědět jestli existuje??? Podle mě je to otázka víry....
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nepoznal jsem, nechci poznat a smrt neexistuje....existuje jen bolest a strach z ní...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu: Sedím opilá na letáku o týrání zvířat a nevím co bych
|
Kakabus
|
Nu, jestli bych mohl prezentovat svůj názor, tak dle mého pohledu, čistě subjektivního a ničím a nikým neovlivněného (snad jen růží rostlou na zácloně za úpěnlivého skučení), tak se jedná o autorčin vnitřní boj, který zdánlivě souvisí jen se zvířaty....avšak co je důležité zde říci, je to, že dílko se snaží spíše obecně, než konkrétně, postihnout problematiku vnitřního boje a svědomí jako takového, vnitřně si klade otázky zda udělala vše co bylo potřebné a nutné (dle jejich vnitřních etických zásad) v té a té situaci....když to zkrátím: Je to dobrý dílko :o)
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu: V Praze...
|
Kakabus
|
Nu, Dybuk opravdu neznám, ale Páku řekl bych, že jaksi asi ano....díky za vysvětlení :o)
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu: V Praze...
|
Kakabus
|
Fatal error, vůbec tomu nerozumím, možná je to tím, že sem Matrix již dávno zavrhl a nebo je to možná úplně něčím jiným....vlastně ani nevím proč ti to říkám, takže se zase stáhnu do pozorovací ulity...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Bouřka je fascinující...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Sem rád, že aspoň něco zaujalo...díky...:o)
|
17.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Zvedavec: Úctu si podle mého názoru především zaslouží ti, kteří se dokázali povznést nad sebe samotného a vnímají svět z jiné perspektivy, a hlavně o tom světě přemýšlí a nejen to - zbytečně nežvaní (jako já) a snaží se pro něj něco udělat, cokoli co pomůže jiným...toto jsou úctyhodní lidé.
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Andulka: Já si myslím, že už je pozdě...já už prostě zůstanu tím intelektuálním buranem :o)......ale díky za snahu :o)
|
10.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Zvedavec: Pokud hovoříš o mé úctě k ostatním lidem, tak ji vyjadřuju jen těm, kteří si ji podle mého soudu zaslouží....avšak já sem nemluvil o těch hlubších vztazích mezi lidma, já sem měl spíš namysli všední potkávání, právě na těch úřadech apod.Tam nemáš za těch pár sekund zjistit jakej ten člověk ve skutečnosti je, a to jak z mé strany, tak i ze strany toho druhého člověka, a proto ve většině případu rozhoduje onen první dojem, který je bohužel podmíněn oblečením, vůní tělesných tekutin a tak dále., jasně ten člověk může být uvnitř dobroděj, avšak předsudky fungují a neříkej, že ne....(pokud budeš mít zájem, můžu říct i nějaký příklady)
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Hmmm, krása zajímavé to téma a jestli smím, tak se k tomu i vyjádřím. Krása neexistuje!!! Je to čistě subjektivní dojem či pojem, který není univerzální pro všechny, pokud tedy nemluvíme o kráse jako o idei...ale hledání téhle krásy bych přenechal filosofům...
Vypadat dobře je v tomhle světě nezbytnost, asi nemá smysl se nad tím pozastavovat jestli je to správné či naopak (podle mě není, a proto se snžím jít proti proudu)....hrozně moc lidí dá na první dojem, a to co první onen člověk uvidí je, jak vypadá....a pro příklad nemusím chodit daleko, poněvadž já vypadám jak buran, tak si mě žádná holka nevšímá a není to jen o tom, jednají s tebou jinak na úřadech, u doktora, ve škole prostě všude...a já si to už experimntálně i zkusil...
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Jináč, abych jen blbě nežvanil, zkusím ono slovo objasnit, podle mně sis myslela, že jsem si spletl slovo "vznosný" od "vznešený", ale slovo vznosný bylo zcela úmyslný, poněvadž je to od slova vznášet se, povznést se, vznést se...aneb když lidksé oko zří onen palác, jeho duše se na prchavý okmažik vznese o oněmní
|
09.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Ha, jak chceš, abych bral tvoji kritiku vážně, když si za ni ani nestojíš???Tím si právě degradovala všecky ostatní svoje kritiky...jak mám teď vědět, za kterýma si opravdu stojíš a myslíš je vážně a který byly jen takový slovní uprdnutí??? Holka nešťastná měla by ses nad sebou zamyslet :o)....a já si tvých kritik zpočátku tak vážil....hold život je plný zklamání....
|
07.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Ty jo, stejně se těším na tvoji odpověď (tak doufám, že mě nezklameš), poněvadž za tímhle slovem si skálopevně stojím, navíc dle mého názoru (a dle kritik mnou pozorovaných) se nedovedeš POVZNÉST, a to je smutné, nemyslýš??? Dobrou noc a pěkné sny........
|
07.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
I tak se to dá říct, avšak smrt je jen slovo......
|
07.05.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nevím co je špatného na slově "vznosných", ale budiž přáno dlouhověkosti tvé kritice........když mi to vysvětlíš, třeba to i pochoím, avšak nezaručuji to, poněvadž sem jen pouhopouhý smrtelník..............
|
30.04.2004 00:00 |
K dílu: Bál (se)
|
Kakabus
|
....jako z pohádky :o)
|
30.04.2004 00:00 |
K dílu: Óda na Mloka Skvrnitého
|
Kakabus
|
Mloky mám rád
|
26.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Díky moc za vaše kritiky - vážím si jich...snad vám jen dlužím vysvětlení prvního řádku básně (resp.názvu)...název je čistě účelověj, je to prostě pojmenování toho co se mě děje v hlavě (a podle mého názoru asi to nejtrefnější co sem vymyslel), zbytek básně je právě onen chaos co se v hlavě nachází, snažil sem se ho popsat a jiná slova sem nenacházel - racionální vysvětlení nemám a myslím, že ani neexistuje, nesmí existovat, jinak by to nebyla báseň...mějte se fajn a ještě jednou díky...
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu: Opilý brouček
|
Kakabus
|
...chudák brouk...nebo spíš Rainman :o)
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu: SOU(L) in blue
|
Kakabus
|
Mně se to líbí...dokonce hodně...dokonce až tak, že to vidím na tipa....
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu: Duben 2004
|
Kakabus
|
...už aby bylo léto
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
...akorát by mě zajímalo čím si ty nohy holej...nebo to maj od přírody??? :o)
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu: Blouznění dobrovolného nedárce II.
|
Kakabus
|
...taška na šaška...
|
23.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Stejně su ti vděčnej, díky tobě (i když nepřímo) jsem si uvědomil jednu věc...takže se měj fajn a třeba zas někdy čus...Kakabus
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
..to je jen tvůj názor :o)...navíc, nějdříve si zameť před vlastním prahem a potom suď ostatní...zatím to vypadá, že slovíčkaření bude tvoje doména.....sečteno podtrženo, jak jsem se již zmínil filosofie je podle mého názoru dost individuální věc...ty si pod ní představuješ něco jinýho, já si představuju něco jinýho a ten kořeň odvedle si představuje pro změnu zas úplně něco jinýho....dobrou noc
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nu, to je tak trošku degradace filosofie říct, že každý kdo prezentuje svůj názor je v podstatě filosof...např. "asi budu nemocnej" - tohle je jen můj názor a žádnou filosofii v něm nevidím...
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Hmm, nevěřím, že je to nedožitek budoucnosti...člověk se bude ptát vždycky a ptaní se je živnou půdou pro filosofii...
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
avi
|
22.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
chroustjazz:podle mého názoru je to dost individuální..filosofie je v podstatě hledání pravdy...a pravda je pro každého jinak důležitá...takže máš v podstatě pravdu, že filosofie může neužitečná...
|
20.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Díky za zájem...docela rád bych s vámi se všemi polemizoval, ale nemůžu se jaksi dostat dovnitř do Písmáka...
Snad jen vzkaz pro Fou: Nikdo tady netvrdí, že matika byla později než-li filosofie, nebo alespoň z textu to podle mne nevyplývá...filosofie samozřejmě je těsně spjatá s matikou a občas taky matice v některých krizích pomohla (no, do některých ji i dostala), ale jak je v posledních staletích patrný - matika si už hraje na jiným písečku...
|
15.04.2004 00:00 |
K dílu: Logická policejní studie
|
Kakabus
|
...hmm, zní to docela logicky, ale zamyslím se...:o)
|
15.04.2004 00:00 |
K dílu: Slůvka v tichu
|
Kakabus
|
....co takhle "Mlčeti je zlato"....a nebo "Naslouchej druhým, aby ti bylo nasloucháno"...
|
16.04.2004 00:00 |
K dílu: Jsem sama
|
Kakabus
|
...chápu
|
15.04.2004 00:00 |
K dílu: Jsem sama
|
Kakabus
|
...takže z toho plyne, že jsi celoživotně osamocena??? Hmm, musíš být docela drsná, že to vydržíš...
|
15.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Nu, jelikož nejsem moc velký fanda do láskyplných ani do postzaláskovaných veršíků,tak bohužel moje kritiky nebudou příliš příznivé....řekl bych průměr...
|
08.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
...ty jo, rychlost tvých odpovědí mě fascinuje....jináč jestli můžu poradit, udělej si z deprese přednost, ale na to si asi už přišla...
|
08.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
...že by deprese???
|
08.04.2004 00:00 |
K dílu: Koleje
|
Kakabus
|
Rozhod sem se, že pudu proti proudu a tohle dílko ti pochválím,poněvadž ve mě vyvolalo vzpomínky na nezapomenutelnou knihu od J.Kerouaca...
|
15.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
Maličko mě mrzí, že nikdo neodkryl, tak říkajíc, skrytou podstatu tohoto rádobydílka :o)
|
08.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
Hmm, to je škoda :o(, tak třeba někdy příště
|
07.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
Nééé počky, to není vůbec fuk, teď mám úplně nevídanou chuť odpovídat na otázky...jen do toho:
|
07.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
komedie: máš pravdu, suchý oko neklouže...
|
07.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
Wiruz: Nepochopil sem otázku...
|
07.04.2004 00:00 |
K dílu: Pocta mistru Čuangovi
|
Kakabus
|
Sleeping_beauty: Myslím, že zhruba doleva...
|
08.04.2004 00:00 |
K dílu: CHIREN - Nová Bible
|
Kakabus
|
nechce....ale musí....a osobně v tom nevidím nic špatnýho..
|
25.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
...jo, taky si někdy říkám :o)
|
07.04.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Podle mýho názoru je to dobrý, dost dobrý...zařadil bych to k impulzivní tvorbě, myslím, že je super když někdo dokáže hodit na papír svoje myšlenky bezmyšlenkovitě a výsledek je myšlenkovitý... *
|
18.03.2004 00:00 |
K dílu: O prameni
|
Kakabus
|
Já nevím, mně ta miniatura jarně nepřipadá, možná su mimo, ale prostě na mě to tak nepůsobí, tím nechcu říct, že se mi to nelíbí...právě naopak...
|
25.03.2004 00:00 |
K dílu: Jean Raspail:Já,Antoine de Tounens,král patagonský
|
Kakabus
|
..jo, přesně tak :o)
|
20.03.2004 00:00 |
K dílu: Jean Raspail:Já,Antoine de Tounens,král patagonský
|
Kakabus
|
...někdy se ale i sny mění v realitu
|
18.03.2004 00:00 |
K dílu: Jean Raspail:Já,Antoine de Tounens,král patagonský
|
Kakabus
|
...to je pěknej sen,žel si myslím, že v příštích 20ti letech nesplnitelný...ale nevzdávej se, drž se toho snu - máš moje sympatie a držím ti palce...
|
18.03.2004 00:00 |
K dílu: Jean Raspail:Já,Antoine de Tounens,král patagonský
|
Kakabus
|
...to je pěknej sen,žel si myslím, že v příštích 20ti letech nesplnitelný...ale nevzdávej se, drž se toho snu - máš moje sympatie a držím ti palce...
|
11.03.2004 00:00 |
K dílu: Zítřky
|
Kakabus
|
Nu snažil jsem se nad tímto dílkem zamyslet...ale právě v tom byl problém, nic jsem nevymyslel, nic jsem si nevybavil...ale abych jenom nehanil, všiml jsem si jakýsiho pozitivního poučení, avšak to je vše co jsem našel....
|
11.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Mně se to docela líbí...máš dobrou slovní zásobu...a to je dobře :o)
|
11.03.2004 00:00 |
K dílu: Příběh, ve kterém se nevyskytuje Palmexman
|
Kakabus
|
Je to lehce uchylný, ale kdo dneska není uchylnej...promiň, ale neobejde se to bez tipu...
|
12.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
To je přeci fuk :o)....trošku fantazie...třeba ti gratuluju jen tak a nebo třeba k tomuto povedenýmu dílku a tak dále :o)
|
11.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Gratuluju...!!!
|
04.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Elyn: Nic jiného mně nezbývá než se nebát, poněvadž každej den jezdím třináctkou do školy...tam na trase číslo třináct se děje hodně věcí...stačí se jen rozhlédnout :o)
|
04.03.2004 00:00 |
K dílu:
|
Kakabus
|
Sleeping_beauty: Sama víš, že to není tak jednoduché :o)...máš pravdu, nevyhl sem se opakování, leč to bylo úmyslné :o)....ale stejně díky za kritiku....DÍKY VÁM VŠEM...
|
27.02.2004 00:00 |
K dílu: Snové dítě - předanděl
|
Kakabus
|
Děsivé, neskutečné, výborné...inspirující...sny jsou velice zajímavá látka a tvá báseň to jen dokazuje...nu, hold bez tipu se to neobejde...
|
24.02.2004 00:00 |
K dílu: antikonzum
|
Kakabus
|
Připomnělo mně to film Americkou krásu a ani nevím proč, docela se mi to líbí, akorát je mi líto medúzy :o)
|