20.11.2024 20:09 | K dílu: POMINUTÍ | kuba.49vojenciak |
Mohl bych hluboce přemýšlet nad významem, ale nechci. Líbí se mi nejasné obrazy uzavřené pocitem. |
||
13.11.2024 11:23 | K dílu: Název netřeba | kuba.49vojenciak |
Moc děkuju za krásná slova! |
||
06.11.2024 14:01 | K dílu: Próza měsíce: září 2024: vyhlášení výsledků | kuba.49vojenciak |
Herr Jaroslav nás všechny brutálně porazil a zničil. Gratuluju |
||
30.10.2024 15:54 | K dílu: Dýchánek | kuba.49vojenciak |
Stagnazer- doufal jsem, že už ta inspirace není tak očividná, ale asi budu muset lépe tajit vliv beatniků, a vlastně nejen jich. Taková zajímavost, tenhle text vznikl za střízliva, v čistém stavu. |
||
19.10.2024 18:57 | K dílu: HLASOVÁNÍ prozaických děl za zářijovou PM | kuba.49vojenciak |
3 body- Milenci z Malvazinek za kreativitu a sugestivní jazyk 2 body- Autobusem za humor a svižnost čtení 1 bod- Holy Bible za plynulý a zábavný příběh |
||
10.10.2024 22:48 | K dílu: Anorektička, agorafobička a Mireček | kuba.49vojenciak |
Dialogy jsou rozhodně nejlepší část, působí upřímně. Zbytku něco málo chybí, alespoň někde, jakási živelnost. |
||
03.10.2024 03:32 | K dílu: Dýchánek | kuba.49vojenciak |
K3- samozřejmě můžeš. Je škoda, že moc nestíhám aktivně projíždět písmák a reagovat na všechny debaty. Bohužel, škola a práce polikají čas bez žvýkaní. |
||
17.09.2024 11:37 | K dílu: Dýchánek | kuba.49vojenciak |
Moc děkuju za opravy chyb a vřelá slova. Drogy jsou velké téma i pro mě, jsou v mém životě zakořeněné. Jestli lze vyhnout se závislosti? Upřímně nevím jak odpovědět, někdy jsem přesvědčený že ano, jindy ne. |
||
01.09.2024 10:05 | K dílu: Nad ránem... | kuba.49vojenciak |
Závorky jsou skvělé! Tady sedí jak prdel na hrnec. Je poznat vlastní styl, to považuji za důležité. |
||
23.08.2024 23:43 | K dílu: Sen | kuba.49vojenciak |
Ježíš je zde jakožto výrazná osobnost, ostatní nejsou v jedné řadě s jeho tělem astrálním i fyzickým kvůli tomu že by byli srovnávání. |
||
23.08.2024 13:32 | K dílu: Sen | kuba.49vojenciak |
Upřímně moc nevím jak reagovat na chválu, je to mnohdy složitější než napsat báseň. |
||
18.08.2024 18:27 | K dílu: Anarchisti | kuba.49vojenciak |
Jak se od Ježíše, Satana a otázky definice svobody dostaneš k politice? To je ohromný mentální veletoč. Na pouti by za něj mohli vybírat klidně dvě stovky, ta jízda za to musí stát. |
||
12.08.2024 15:08 | K dílu: Potomci jsou zdraví, veselí a hraví | kuba.49vojenciak |
Jooooooooo! Ivo! |
||
11.08.2024 12:15 | K dílu: Byt | kuba.49vojenciak |
Gora, a já doufal, že už v textech tolik chyb nemám. No nic, večer si nad tím sednu a pokusím se aspoň nějaké najít. J.Rose, upřímně, dialogy jsem nikdy moc nepsal, jelikož mi nepřišli tolik zábavné, ale tady jsem je chtěl mít. Nejspíš protože jsem zrovna četl Zápisky starého prasáka, a tam jsou udělané skvěle. Trocha touhy vyrovnat se literárnímu (ne životnímu) vzoru. |
||
11.08.2024 12:11 | K dílu: Ptáček | kuba.49vojenciak |
Moc děkuju za chválu. Jani, s těmi kopí máš pravdu a vím o tom. Doufal jsem, že si nikdo nevšimne, ale tak nějak jsem to opravil. Nejspíš příště budu muset hledat nevšímavé a trochu hloupé publikum, jestli chci, aby mi to prošlo. |
||
22.07.2024 19:45 | K dílu: Charlie Parker | kuba.49vojenciak |
Tohle je vykoupení za fuckup s knihou |
||
21.07.2024 12:29 | K dílu: Kniha | kuba.49vojenciak |
Jani, nerad to přiznávám, ale máš pravdu. |
||
21.07.2024 12:28 | K dílu: Kniha | kuba.49vojenciak |
Safian- uznávám, že je to hodně a že jsem se měl obrátit jinam. Počet výtisků nebyl můj nápad, ale důrazné doporučení samotné Pointy. Zcela upřímně, vydavatelství jsou pro mě cizí hvězda, takže jsem důvěřoval lidem, kteří se okolo ní otáčejí už pár let. Marketing mi taky úplně nejde, i zde doznávám vinu, jelikož mě neskutečně nebaví, nesnáším to. Mimochodem, stran by mělo být 180, vazba měkká a samotná obálka je na webu. Grafik odvedl skvělou práci. Všeobecně si na korektora a grafika atd. nemůžu stěžovat, chovali se profesionálně a přívětivě. |
||
16.06.2024 14:11 | K dílu: HLASOVÁNÍ (květen 2024) - Próza měsíce | kuba.49vojenciak |
Mám rád tuhle soutěž. Ne kvůli nominaci mých děl, ale protože si můžu pročíst něco nového, často jiného než je obvyklé. To mi dělá radost. Snad se postupně chytí víc lidí a bude tu hlasovat každý druhý. |
||
11.06.2024 21:33 | K dílu: Šílenci | kuba.49vojenciak |
Gora- určitě můžeš, budu rád. Kdo už je vlastně nominovaný? Abych věděl kdo je mím nepřítelem a soupeřem v bitvě. |
||
10.06.2024 14:38 | K dílu: Neonová generace | kuba.49vojenciak |
Netvrdím, že tohle je správně, jen popisuju pocity a nálady lidí kolem mě. |
||
31.05.2024 00:09 | K dílu: PRÓZA MĚSÍCE ZA DUBEN 2024 - HLASOVÁNÍ | kuba.49vojenciak |
Je to zvláštní, vidět, jak mě ostatní drtí a mít z toho radost. Chci vzdát hold vám všem. |
||
23.05.2024 12:49 | K dílu: Sonet o vzkazech | kuba.49vojenciak |
Občas mám tendenci zapomínat jak strašně jsi dobrá. Je nutné si to připomínat. |
||
21.05.2024 20:32 | K dílu: PRÓZA MĚSÍCE ZA DUBEN 2024 - HLASOVÁNÍ | kuba.49vojenciak |
Národ vyvolený, národ židovský - tři body za humor a čtivost. Ve stínu posledních křížů - dva body kvůli zajímavému nápadu i stylu Vzkaz v lahvi - jeden bod ze stejných důvodů jako kříže |
||
12.05.2024 12:51 | K dílu: Šílenci | kuba.49vojenciak |
A děkuju všem za chválu. |
||
12.05.2024 12:51 | K dílu: Šílenci | kuba.49vojenciak |
Děkuju Janině za opravu chyb |
||
04.05.2024 14:50 | K dílu: Viktor | kuba.49vojenciak |
Moc děkuju za chválu. Je krásné vidět, že to co dělám za něco stojí. Nejspíš v předurčení nevěřím, ale taky vím jak často se někomu povede z koloběhu závislosti dostat. Nemyslím si, že lidi popisuju lepší než jsou, snažím se je zachytit podle pravdy, tak jak je vidím. Možná v tom je důvod proč vypadají ve slovech jako andělé a ve světle slunce pohasínají svatozáře. Asi v nich chci vidět dílo Boží
|
||
02.05.2024 22:22 | K dílu: Ach | kuba.49vojenciak |
Alegna, děkuju. Jani, tohle má být takové pomalé a trochu repetitivní, jelikož takový byl ten večer. Nás vztah není v pořádku, ale nějak jsme oba zaseklí v cyklu nezdravých vzorců |
||
02.05.2024 17:45 | K dílu: nezbytné věci | kuba.49vojenciak |
Tohle je dobrá báseň. Je v tom vidět upřímnost a jisté zoufalství vyvážené láskou |
||
01.05.2024 20:03 | K dílu: Nová verze Deluxe | kuba.49vojenciak |
Próza měsíce, určitě! Pokaždý děkuju a poděkuju i tentokrát |
||
01.05.2024 01:48 | K dílu: Próza měsíce: Březen 2024: vyhlášení výsledků | kuba.49vojenciak |
Čest poraženým, sláva vítězům! |
||
21.04.2024 01:15 | K dílu: Prosáklá až k hloubce nejtvrdší kosti | kuba.49vojenciak |
Tohle je nádherný. Mám rád básně, které nechávají kus významu na čtenáři. Ona může být to co tě dnes ničí |
||
19.04.2024 20:51 | K dílu: Hlasování (BŘEZEN 2024) v soutěži Próza měsíce | kuba.49vojenciak |
Chci pogratulovat všem nominovaným a popřát štěstí. Ty povídky jsou výborné. |
||
19.04.2024 18:11 | K dílu: Hlasování (BŘEZEN 2024) v soutěži Próza měsíce | kuba.49vojenciak |
1) Umíš běhat z kopce. Pro syrový a špinavý styl. 2) Pisklavé ječení dívek... Pro hravost a poetičnost. 3) U plotu. Pro pocit, co ve mně povídka zanechala. |
||
15.04.2024 13:02 | K dílu: Nová verze Deluxe | kuba.49vojenciak |
Moc děkuju! Nezastírám inspiraci Kerouacem, ale snažím se zůstat osobitý |
||
14.04.2024 14:25 | K dílu: Lidskost | kuba.49vojenciak |
Merxanta, Janině i Goře jsem už mnohokrát poděkoval. Jsem jim nesmírně vděčný a jejich pomoc je pro mě důležitá. Snažím se jim děkovat v osobních zprávách. Nikoho mé gramatické chyby neštvou víc než mě. Jsem z nich frustrovaný.
|
||
13.04.2024 20:26 | K dílu: Polská tržnice | kuba.49vojenciak |
Tak jsem byl nucen uznat svou chybu a upravit text, i přes svůj odpor k přepisování. Děkuju za zpětnou vazbu, netušíte jak moc si jí vážím. |
||
13.04.2024 20:20 | K dílu: Polská tržnice | kuba.49vojenciak |
Já tam nejel příliš dobrovolně, byla to nutnost pro rodinou pohodu |
||
13.04.2024 17:54 | K dílu: N.S.B. | kuba.49vojenciak |
Upřímně netuším, co to má znamenat, ale zároveň se mi líbí tenhle styl umění, alá pohoršení nad formou a logikou |
||
09.04.2024 22:11 | K dílu: Kam doskočí Belmondo? | kuba.49vojenciak |
Tohle je vážně dobrý. Propojení hovorové a skoro až archaické češtiny. Působí to fakt dobře, neotřele. Jednoduchý styl, přímočarý a přesný. To jednoduchý myslím v pozitivním slova smyslu. |
||
08.04.2024 07:57 | K dílu: +++ | kuba.49vojenciak |
Podle mě tam nesedí jen O tom, nic víc |
||
08.04.2024 00:22 | K dílu: +++ | kuba.49vojenciak |
Silné obrazy v krásných slovech |
||
05.04.2024 21:14 | K dílu: Milovat | kuba.49vojenciak |
Chci tady veřejně poděkovat Goře a obzvlášť Janině, jelikož mi opravují chyby a vážím si toho |
||
05.04.2024 21:06 | K dílu: Milovat | kuba.49vojenciak |
Nikdy to není stejný
|
||
05.04.2024 11:01 | K dílu: Můj Magnum opus | kuba.49vojenciak |
K3- určitě ano! |
||
31.03.2024 20:03 | K dílu: údolím doubravy | kuba.49vojenciak |
Připomíná mi to básníky devatenáctého století |
||
26.03.2024 08:26 | K dílu: je jako lampa | kuba.49vojenciak |
Jednoduchá linka s hezkým pocitem. |
||
25.03.2024 11:27 | K dílu: Kdo jsi? | kuba.49vojenciak |
Je to nádherný |
||
20.03.2024 15:52 | K dílu: Smějeme se jakoby se nás to netýkalo | kuba.49vojenciak |
Vau! |
||
16.03.2024 18:46 | K dílu: Propagace předprodeje | kuba.49vojenciak |
Safian, těch výtisků bude 1000 a prodávaná v klasických obchodech. No, a pro mně je taky zbytečně drahá, jenže to všechno |
||
16.03.2024 10:07 | K dílu: Jazz | kuba.49vojenciak |
Vau, vypadá to, že hudební texty mají úspěch. Děkuju. K3, zatím je to střípek, který možná někde použiju, ale asi ho sám o sobě předělávat nebudu, to jsem nikdy nedělal a ani moc neumím |
||
14.03.2024 22:31 | K dílu: Propagace předprodeje | kuba.49vojenciak |
Děkuju, jen potřebuju co největší dosah, takže se snažím šířit. |
||
29.02.2024 19:54 | K dílu: Jak se naučit to nejtěžší? Milovat své nepřátele! | kuba.49vojenciak |
Musím nenávidět své nepřátele, protože bůh jim odpustí a uniknou jeho trestu. Musím je nenávidět, protože to oni mě to naučili. Musím je nenávidět, protože nenávist není špatná, jen občas bolí. |
||
28.02.2024 10:24 | K dílu: Nejvíc dne je v noci | kuba.49vojenciak |
Začátek je skvělý. Přesvědčí tě o klišé, jen aby se potom báseň otočila úplně jinam. |
||
26.02.2024 10:14 | K dílu: Sousedská | kuba.49vojenciak |
Vážně pěkná básnička. |
||
21.02.2024 13:50 | K dílu: PRÓZA MĚSÍCE ZA LEDEN 2024 - HLASOVÁNÍ | kuba.49vojenciak |
Až teď jsem se dostal k přečtení většiny povídek, a chci vyjádřit svůj respekt autorům. |
||
16.02.2024 15:33 | K dílu: Trocha optimismu | kuba.49vojenciak |
Jinys, v posledním komentáři jsem kritizoval to tvé zhunsení nad plačtivostí, ne reakci na společnost. To, že nemá komukoliv smysl vysvětlovat problém závislosti jsem už uznal. Sere mě ten ten debilní názor, že si za to může každý sám. Do prdele, já začal chlast jen proto abych nechtěl každý den umřít a zapomněl na ty sračky, abych mohl normálně fungovat. Nevzbudil jsem se s touhou být opilec. Ano, mám na tom nezanedbatelný díl viny, ale nejenom já. Když tě někdo v šesti znásilní tak to má důsledky, třeba alkoholismus. Tohle je jen špička ledovce všech důvodů, a každý závislí má tenhle ledovec rozrostlí po celém mozku |
||
16.02.2024 15:00 | K dílu: Trocha optimismu | kuba.49vojenciak |
Jinys- nepříjdeš si při své kritice "plakání" nad osudem jako pokrytec? Doslova káždé tvé dílo tady je pláč nad společností, a ani bych to nenazval reflexí čí pořádnou kritikou, je to jednoduché stěžování strýců v hospodě |
||
16.02.2024 14:56 | K dílu: Trocha optimismu | kuba.49vojenciak |
Jinys- mluvíš o možnosti volby a podobně, jenže ta u většiny nikdy nebyla. Nikdo se ráno neprobudil a neřekl si: Bude se mě ožrala! Je tu genetika, která by se ale sama o sobě dale snést, jenže se kombinuje s přostředím, co bývá mnohem horší. Slyšel jsem hodně příběhů o smutných dětstvích a dospívání, ale nenapíšu tu žádný příklad, jelikož anonymita je základ. A děkuju všem za tip |
||
16.02.2024 12:40 | K dílu: Trocha optimismu | kuba.49vojenciak |
Jinys- na to abych tenhle názor zdílel jsem poznal až moc závislích a jejich příběhů. Ale vyvracet ti to nebudu. Nejsem k tomu vhodný, přeci jen patřím spíš do té ošklivé části alkoholiků |
||
15.02.2024 22:46 | K dílu: Lásko, voníš ještě? | kuba.49vojenciak |
Dva první verše, ty mě donutili číst dál. Jsou nádherný |
||
12.02.2024 22:35 | K dílu: Črta | kuba.49vojenciak |
Pokud vůbec jsou |
||
12.02.2024 22:30 | K dílu: Črta | kuba.49vojenciak |
Neříkám, že myšlenky nejsou skutečné. Jen si jejich skutečností nemůžeme být jistí. Plus myšlenky jsou racionalizované emoce. |
||
12.02.2024 22:12 | K dílu: Črta | kuba.49vojenciak |
Luzz- autor tam rozhodně nevkládal žádné myšlenky ano témata. Nejsou pro mě důležitý, záleží jen na emocích, jen u nich je vysoko procentní pravděpodobnost skutečnosti |
||
12.02.2024 01:30 | K dílu: Črta | kuba.49vojenciak |
Děkuju |
||
11.02.2024 00:32 | K dílu: Večírky | kuba.49vojenciak |
Luzz- nevím, koncepce a nějaký rámec jsou věci, které jsem nikdy nechápal. Líbí se mi s tebou o tomhle mluvit, i když je to pro mě těžký. Kritiku nezvládám moc dobře, přestože se snažím. To je fuk, prostě se jen potřebuju zeptat, jestli to je podle tebe stylisticky dobrý. Jsem patetický? Možná. Zpátky k tomu důležitému, já píšu hodně volně, hlavní jsou emoce, jen o těch vím, že skutečně existují, hlubší myšlenky nic neznamenají. |
||
11.02.2024 00:10 | K dílu: Večírky | kuba.49vojenciak |
Plus si myslím, že zdeluju něco "víc", ať to znamená cokoliv. Píšu pro lidi, co si tím taky prochází. Když jsem byl hodně na dně, tak mi pomáhali knihy Bukowskeho, a ten samý pocit sounáležitosti, který v nich cítím, chci předávat |
||
11.02.2024 00:07 | K dílu: Večírky | kuba.49vojenciak |
Luzz- rozumím, ale psát o čemkoliv jiném by byla lež. Rozumím jen vlastnímu životu, a i tam je to sporný.
|
||
10.02.2024 23:26 | K dílu: Večírky | kuba.49vojenciak |
Ale myslím si, že tohle je můj styl. Baví mě v něm psát a cítím se pak líp. |
||
10.02.2024 23:25 | K dílu: Večírky | kuba.49vojenciak |
Luzz- tý kritiky si vážím. Je fajn jí slyšet a vidět nějaké chyby, které jsem přehlédl. Jestli chceš ještě něco vytknout, klidně můžeš. |
||
10.02.2024 19:42 | K dílu: Z dětství | kuba.49vojenciak |
Občas sklouzáváš ke klišé, ale popisy malých drobností jsou hezké. Možná se zkus zaměřit na ně, na to, co si pamatuješ i po letech. |
||
10.02.2024 19:34 | K dílu: Tak nám dejte šanci | kuba.49vojenciak |
Dobrý, jen bych změnil retuš duše, stává se z toho klišé. Jinak vážně dobrý
|
||
10.02.2024 19:32 | K dílu: Vzpomínám | kuba.49vojenciak |
Mám rád tyhle básně o naději a zoufalství. Tip |
||
03.02.2024 17:46 | K dílu: Tentokrát to nesmažu | kuba.49vojenciak |
K3- určitě souhlasím. Děkuju |
||
31.01.2024 23:43 | K dílu: Kdo zkurvil svět (1. část) | kuba.49vojenciak |
Otázka, zda souhlasím, ale napsáno dobře. |
||
31.01.2024 11:32 | K dílu: Tentokrát to nesmažu | kuba.49vojenciak |
Tak jsem se konečně dostal k opravě hrubek. Děkuju. Mimochodem, pisatel jen tipuje, že to byla skotská, podle své zkušenosti z let předešlých. A doufám, že kázání v díle moc není |
||
31.01.2024 11:28 | K dílu: Mlčenliví... | kuba.49vojenciak |
Tohle je skvělý. Oceňuji narážku na Rasputina. Celkově melancholickému tónů přidává trochu humoru. |
||
30.01.2024 23:23 | K dílu: Návrh zákona na zákaz sexu | kuba.49vojenciak |
S každého tvého textu čiší to nasrane zoufalství. To má můj obdiv za |
||
28.01.2024 20:48 | K dílu: Tentokrát to nesmažu | kuba.49vojenciak |
Jani, já v tom tolik smutku nevidím. Je to jen život, co popisuju. Každodenní realita některých z nás. Závislost patří k věcem, které pochopí pouze ti, co v tom bydlí. |
||
28.01.2024 13:43 | K dílu: Tentokrát to nesmažu | kuba.49vojenciak |
K3- já zásadně píšu s čistou hlavou. Pod vlivem jen zbírám zážitky. Jak dlouho to lze číst? Netuším.
|
||
28.01.2024 13:10 | K dílu: Vývoj společnosti | kuba.49vojenciak |
Já bych to zařadil do úvahy, ale je to na tobě. Jde o tvé dílo |
||
28.01.2024 12:49 | K dílu: Vývoj společnosti | kuba.49vojenciak |
Nějak nechápu proč je to báseň. Proč se nerozepsat a udělat z toho prózu? Nemá to básnický rytmus. |
||
28.01.2024 09:30 | K dílu: Sám sebou | kuba.49vojenciak |
Hodně mi to evokuje rap. Se vším dobrým i špatným, ale ty pozitiva převažují. Tip |
||
11.01.2024 00:05 | K dílu: Rychle | kuba.49vojenciak |
Gora- určitě můžeš nominovat a na předešlé zprávy jsem neodpověděl, protože nebylo, co říct |
||
08.01.2024 17:20 | K dílu: V divadle | kuba.49vojenciak |
Já nevím, jestli to je geniální, nebo dementní. Každopádně pobavilo. |
||
05.01.2024 20:07 | K dílu: Tradice | kuba.49vojenciak |
Líbí se mi, ale na začátku bych dal opiových |
||
18.12.2023 20:54 | K dílu: Propadání | kuba.49vojenciak |
Taký jsem všude propadal kvůli své rebelii. A nešťastné lásky znám taky, stejně jako většina buzerantů. |
||
17.12.2023 22:00 | K dílu: V Brně na cíčku | kuba.49vojenciak |
Tohle je zatraceně dobrý.
|
||
16.12.2023 14:39 | K dílu: vypitá láhev vína | kuba.49vojenciak |
Tohl mě zasáhlo na osobní úrovni
|
||
13.12.2023 06:40 | K dílu: My, kdo jsme nikdy nebyli muži | kuba.49vojenciak |
Je to strašlivě zjednodušené? Ano. I tak to mnou rezonuje. Já tady dávám tipy podle toho, jak se mi líbí styl. Plus, proč je text v pohádkách? |
||
12.12.2023 17:39 | K dílu: Rychle | kuba.49vojenciak |
Slam poetry hodně získá přednesem a osobností autora. Působí to uhrančivě |
||
12.12.2023 16:59 | K dílu: Rychle | kuba.49vojenciak |
Jani, ta kavárna je Kafíčko v Poděbradech. Pořádala se tam soutěž v slam poetry. A všem děkuju |
||
10.12.2023 17:09 | K dílu: oops I did it again | kuba.49vojenciak |
Já jsem vždycky verše chápal jako způsob jak donutit kohokoliv číst ve správném rytmu, tady mi ten rytmus přijde trhaný. |
||
08.12.2023 06:54 | K dílu: O budoucnosti naší planety a lidí, kteří na ní zůstanou | kuba.49vojenciak |
Theodore, já tě mám s každým komentářem radši a radši. Jak jsem říkal, já jsem silně věřící, ale (a ano, poruším svůj příslib, že se nevyjádřim k obsahu) tohle ve výsledku působí fanaticky i na mě a co je horší, je v tom strašná arogance, pokrytectví atd. |
||
07.12.2023 21:47 | K dílu: O budoucnosti naší planety a lidí, kteří na ní zůstanou | kuba.49vojenciak |
Tohle je zajímavá esej, dobře napsána, o tom jestli souhlasím nebo ne se rozepisovat nebudu, protože sám nevím, jsem hodně věřící, ale... |
||
06.12.2023 19:37 | K dílu: Včera a dnes | kuba.49vojenciak |
Já tu poznámku chápu, neboj, jen říkám, že propaganda je slovo, jehož význam je příliš široký. Zároveň se jí nevyhnes v žádné kultuře, smutné, ale svět bývá smutný, z historického hlediska je propaganda i výuka o husitech. Nelíbí se mi to, ovšem. Vidím rozdíl mezi zdejší a totalitní propagandou vůbec možnost o ní mluvit a hledat ostatní zdroje. Tak, tohle je delší než bych chtěl, ale snad to osvětlilo můj pohled na věc lépe než ty krátké poznámky |
||
06.12.2023 08:25 | K dílu: Praha | kuba.49vojenciak |
Ozzozorba, proč ne, svým způsobem máš pravdu, o štěstí a kráse je mnohem těžší psát, a já to nikdy neuměl, ale že o hnusu umí psát každý? Spíš o tom píše víc autorů, protože je to zajímavější. |
||
06.12.2023 06:23 | K dílu: Včera a dnes | kuba.49vojenciak |
Safian, tohle bych nevnímal jako propagandu, alespoň ne v tom pravém slova smyslu, spíš je to logický jev. Proč bych se měl dozvědět o nudných a průměrných zprávách minulosti? O těch nikdo nemluví, protože si je ani nepamatují. |
||
04.12.2023 06:26 | K dílu: Včera a dnes | kuba.49vojenciak |
Myslím ten postoj k dnešku a informacím, o minulosti nemluvím, tu jsem vážně nezažil a ohledně informací z té doby se ke mně dostaly jen ty nejzajímavější zprávy. |
||
02.12.2023 21:32 | K dílu: finální produkt | kuba.49vojenciak |
Nesedí mi tam to vymasturbuju, je to krkolomný slovo, líp by znělo vyhoním to |