12.02.2014 14:50 | K dílu: 5.11.05 | park |
ach tak .... |
||
12.02.2014 14:34 | K dílu: x-y-x | park |
dlouho jsem tu nebyl.. na Písmákovi, ale toto je celkem milé překvapení* babočka, čmelák... ! |
||
06.02.2012 06:41 | K dílu: 96 - 97 | park |
Ještě pořád Tě baví číst negramotné poznámky lidí jako je zde např. Cayenne, StvN atd? Jinak pro Park - sčítání 1*, sobota trošku inspirovaná (hm.) a na mě moc ukecaná... Tož tak - měj se.... | ||
21.05.2006 07:53 | K dílu: Povídka - I, II | park |
Je to hodně popisné, ale to je zřejmě úmysl. Víc mi vadí ty pravopisné chyby, opravdu dost ruší..viz - nebila láska, ryzoto atd.. | ||
13.11.2003 00:00 | K dílu: Jak kouříte? (do 18 let nevhodné) | park |
pampelin T* | ||
18.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
roztomilý mentální paradoxon....* | ||
21.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
MEJDEJI : nádherná parodie Musilova textu! Tleskám Ti také a uznávám, že jsi to vystihl lépe a nekonfliktně... Dále se přiznávám, že jsem si konečně všiml závorky za kategorií :Kritika (lit. út.)a uznávám, že s takovou může člověk napsat jakýkoliv blábol zcela beztrestně. Nechápu pouze, kdo a proč stojí o hlubší kritiku? A jen prosím, neposílejte mi nikdo avi..na další díly! | ||
10.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Musil, já jsem už své řekl. A na závěr jen upozorňuji ostatní čtenáře Musilova textu, že existují i jiné pohledy na problematiku infiltrace cizorodých prvků do národní kultury, které je hodnotí jako příspěvek k porozumění mezi lidmi tohoto světa a krok k pochopení základních lidských otázek. Internet nabízí mnoho takových pohledů. PS: nerozumím poslední větě o tvrdém klubu.....tos myslel sebe? | ||
09.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
nick Musil: matně tuším co znamená slovo Esej, ale já jsem přeci také vyjádřil jen svůj názor v reakci na Tvou esej. V podstatě mi šlo o to, že Tvůj konflikt s n. Japhy, nemohu nevnímat jako impulz k jejímu napsání, a Tvé dvouleté snažení o shromáždění informací o fenoménu Haiku, jako sbírku slovníkových hesel, proloženou pseudoobjevnými postřehy až nemírně ironického rázu, bohužel bez sebemenší stopy nadhledu a pochopení oč vlastně v Haiku jde! A doufám, že mi neodpovíš v duchu: tak si to neměl číst blbe když se ti to nelíbí.....bylo by snadné tento postoj zařadit do správné přihrádky. Tak že shrnu: nejsem potrefený, neboť jsem na možnost této reakce sám upozornil, reagoval jsem proto, že Tvé informace jsou minimálně z 50% matoucí a zaujaté. A myslím, že by bylo spravedlivé, upozornit na tato fakta širší obec čtenářskou....to jsou mé důvody. PS: Myslím, že jsem nejmenoval žádný klub, tak že nařčení ze skryté reklamy nemusím vysvětlovat. | ||
07.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Milý Musile! Velice oceňuji Tvůj přínos české poezii, a jako další oblast hodnou Tvé pozornosti navrhuji chirurgii mozkových cév, popřípadě problematiku zakřiveného prostoru v upozaděnějších oblastech našeho vesmíru. Nepochybuji o Tvé schopnosti zpracovat, a reprodukovat obrovské množství informací z jakékoli oblasti lidské činnosti. A s obdivem pohlížím na Tvé sebevědomé zhodnocení vývoje světové poezie v průřezu staletími, s přihlédnutím k jejímu významu pro českého čtenáře... Upřímně bych si přál, aby tato Tvá aktivita, byla produktem ryze upřímného zájmu o Haiku, ale neodbytný dojem, že se jedná o pokus diskreditovat a možná i dost nešťastně ztrapňovat jiné autory zabývající se touto tematikou, mě nutí napsat tyto řádky. Jen nezralý člověk, a nebo uražený ješita (myslím, že jsi byl vykázán z nějakého klubu ,že?) se chová podobným způsobem. Mohu-li Ti říci svůj osobní pocit z Tvého elaborátu, pak jen, že je mi smutno nad Tvou promarněnou možností dozvědět se něco podstatného o haiku. ......... PS: pro ostatní čtenáře : mrzí mě, že jsem napsal pár řádků, kterým jsem přiřkl determinaci Haiku. Netušil jsem, že se setkám s takovouto reakcí, byť nebyla určena pouze mně. Psal jsem je však v čisté víře, že někoho pobaví nebo potěší bez ohledu na slovníková hesla. Na zjevně nepravdivý a místy až komicky demagogický text přítele Musila jsem se však pokusil reagovat bez stopy zášti a pomstychtivosti. Doufám, že to tak vyznělo...., kapce ironie se ovšem neubráním...Váš Parčík! | ||
07.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
To jako, abych si tam přečet svoje Haiku? | ||
06.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
čtenáři!: člověče boží, prosím! ty slabiky fakt nejsou podstatou haiku...... | ||
06.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
tak jo, že se neustále něco děje, pokud je naše mysl lapená v procesu rozpoznávání a hodnocení; to na okraj, k některým ,,hodnotitelům" vnímám Podzimní večer - nejvyšší čas k Bytí!, ale těžko se soustředím, protože mysl nechce utichnout a myšlenky mě nedají pokoj..... | ||
05.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Tak jo....... | ||
05.11.2003 00:00 | K dílu: NIC | park |
A ještě se omlouvám Všem za pravopisné chyby, neboť jsem pologramotný disgrafik...8( | ||
05.11.2003 00:00 | K dílu: NIC | park |
všem ublíženým... ego, tedy ono malé, otravné, Osobnost tvořící prdnutí ve výtahu okamžiků, nám nedovolí odstoupit do dostatečné vzdálenosti od myšlenek na život, podle receptů.... a Vy přátelé, bratříčci a sestřičky, kteří jste v jeho objetí občas nebo trvale lapeni, zřejmě nechápete můj regulerní nepodpásový příspěvek do vyžádané! kritické diskuze. Ani slovem, jsem nenapadl slečnu nebo paní Nevímkdo, ale pouze její dílo, nebo ještě lépe jeho vyznění. Myslel jsem, že tyto stránky sloučí k vzájemné výměně názorů a postřehů. Není - li to tak, pak je třeba zatrhnouti možnost - nestojím o kritiku a je to! PS: a k tomu hoření a chladnutí; co si vysvětlujete pod pojmem obsah díla? Ten totiž vnímám jako soubor těchto dějů.....zřejmě jsem to vystihl neboť jste osobně dotčena ;-) | ||
05.11.2003 00:00 | K dílu: NIC | park |
......nesouhlasím s převážnou většinou příspěvků, a skutečně si nemyslím, že je to jak ze života. Asi se neseknu, když v pozadí cítím: Poslední tango v Paříži, Sladký život apod. To neznamená že jste tyto filmy musela vidět, ale to už je nějak zakysané v té naší pseudopostmoderní době ... To jsme opravdu národ dvojrozměrných, papíráčků, kteří buď hoří a nebo popelkově chladnou?( Mám na mysli ten celkem slušný Bártův klip...)... možná je na čase, hledat i jiné rozměry bytí! | ||
22.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
* | ||
20.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
něco mi to připomíná...... Barobrku! TyTyTy! | ||
11.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
postřeh ;-), ale o tu kombinaci nejde...... | ||
12.01.2004 00:00 | K dílu: | park |
Tak jsem zapoměl, něco napsat k tomu textu od Lenty2. Sedím u okna, a koukám na magnolii sieboldii, je červen a ten stromek je v plném květu. Každou chvíli, bez zjevné příčiny odpadne okvětní plátek a zvolna se snáší do trávy. Nikdo nejde, je horko i ptáci zmlkli. Odpoledne se zvedl vítr, je slyšet křik dětí, které se honí v tvarovaných tisových stěnách. Žena mi položí hrnek s kávou na stůl. Je to hrnek z kameniny po jejím dědovi. V okraji má vyštípnutou glazuru a drobné prasklinky po celém povrchu. Piju kávu, z magnolie stále padají květy. | ||
10.01.2004 00:00 | K dílu: | park |
Japhy Mým úmyslem nebylo, zpochybnit oprávněnost Danutina požadavku určit, zda se jedná nebo nejedná o Haiku, nýbrž pokusit se o společné poznání tohoto faktu prostřednictvím práce s ním. Já jsem zde díky rozborům Haiku, ( Tvým i Negevovým) pochopil velmi důležité věci pro mou vlastní práci. Haiku, která jsem takto nevnímal, i když jsi se o nich hned od počátku vyjadřoval v superlativech! Uznávám, že je to můj problém a neměl jsem právo zevšeobecňovat. Omlouvám se všem, kterých se můj egoistický projev mohl dotknout. p. | ||
05.01.2004 00:00 | K dílu: | park |
Zde se můžeme pokusit o jiné ztvárnění obsahu Lentiny miniatury.... v zahradě planý pelyněk rozkvetl květy magnolie tento pokus vhazuji do arény, a nejsem si jist pořadím druhé a třetí věty; čekám na Vaše názory...a třeba je to úplně vedle. O tom je ale diskuze...po Vašich reakcích napíši zdůvodnění | ||
22.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: Noc je - stav, kdy sluch nahradí zrak v prvořadosti vnímání a jak jsi přesně řekl, jsem-li tím tichem, jsem i tím zvukem řetězu, a potom by moje chůze byla zdvojením s ohledem na zvuk kroků ....... K tomu žití skrze haiku.... je to fakt dřina:)) | ||
20.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: jak jsi správně poznamenal důvod k posunu do neurčité budoucnosti v první případě, byl - zachovat logiku! Pec chladne a chleba také - očekávám sklidnění a s ním poznání.....tak to byla moje zásadní chyba a Ty jsi ji brilantně vyřešil, co očekávat, když oboje je stále zde? Perfektní je varianta s čárkou, protože - a já jím - je zbytečně moc slov... 2. Tak tady opravdu nesmyslně VANE vítr a pak to celé ztrácí půdu pod nohama, myslím, že Tvé technicky dobré zpracování, tu nic nevyřešilo.......pokusím se teda dál: Noc je zvuk řetězu u brány vítr! Zdůvodnění:( procházím (jdu) parkem - vyhazuju, ruším tam ten klid, hluk - není to hluk kecám, je to neurčitý zvuk..., vane vítr jo to je fakt blbost) Pokud si najdeš chvíli rád si přečtu Tvůj názor na ty změny. Díky P. | ||
19.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Oboje promyslím a napíši........Zatím dík! | ||
17.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy : Nebude mi vadit, když k rozboru přidáš Tvůj pocit vyjádřený jakkoliv.....nehodlám tyto moje věci prezentovat mimo tento klub. Sám jsem na rozpacích v případě haiku Park1, kde mi sedí, Tebou navržený slovosled v poslední větě, ale nechci to vydávat za své..asi by bylo možné nechat to jako anonymní, z výukových důvodů :)) Souhlasíš? | ||
16.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: dík za připomínku, předpokládal jsem, že cizí dílko bez souhlasu autora nikdo nevloží a tudíž toto bude automaticky bráno jako mé.... :v)), PS: předem dík za reakci....Park | ||
15.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
chladne pec sním svůj chleba Japhy, můžeš,se prosím vyjádřit k této věci? jdu parkem hluk řetězu u brány vane vítr a k této? | ||
15.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
www.blueworld.cz. Na této adrese probíhá údajně soutěž, o nejlepší!!!! české Haiku.........víte o tom někdo ? | ||
13.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Já si řikal, že je mi to povědomý...... bzzzz - bzzzz au! b z z | ||
13.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Adam G : duch nespočívá! Duch je freeware a úplně největší sranda je, že každý zákazník obdrží individuální verzi!!! stejného programu...... | ||
02.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
negev : temnou nocí mi trochu vadí, ale jinak se mi to líbí. Trocha světla v temnotách a poznání nezaškodí ;)) | ||
17.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
Musil... Jdeme-li slepě za svým cílem, jeho podstata nám uniká... a paradoxně, míjena - osiří ...to je můj výklad - vlka v mlze, ale chceš-li dá se to napsat i na dvacet řádků.... :o) | ||
10.01.2004 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: nikam jsem to necpal, protože jsem potřeboval ujištění, že jenom nementoruju.....na Tvé doporučení to dám do miniatur. p. | ||
09.01.2004 00:00 | K dílu: | park |
Niobe: až na to "špatně" máš poznání. Nepoznávám......není co, když vše jsi Ty Nemluvím .....není třeba Všechno.......to je! | ||
15.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Niobe: mohu-li, ač nebylo pro mě napsáno cítím se být účasten v tomto světě a musím jen poznamenat.....Kdo poznává, nemluví, kdo mluví nepoznává..... | ||
15.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
www.blueworld.cz. Na této adrese probíhá údajně soutěž, o nejlepší!!!! české Haiku.........víte o tom někdo ? | ||
04.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Když už se tady hovoří o literatuře, možná nejvhodnější pro vstup do světa sebepoznávání jsou knihy, vlastně záznamy z veřejných přednášek J. Krishnamurtiho : Vnitřní revoluce, nebo Tázání po nemožném, k mentální průpravě je hodně dobrá, ale dost náročná knížka od Ivana Špičky : Mentální průprava bez ilusí z nakladatelství Alogodos. | ||
20.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Adam G : pozor na nebezpečí dogmatického přijímání čehokoli! Obvykle se to stává lidem, kteří touží po poznání a domnívají se, že poznání je skryto za množinou vstřebaných vět."Avšak všechno co uvolňuje našeho ducha, aniž nám dává sebevládu, je zhoubné.! (Goethe). Člověk bez mentální průpravy je jako onen Tolstého hamižný sedlák Pachom: čert mu slíbil, že dostane tolik země, kolik oběhne od východu do západu slunce. Pachom se hnal, aby co nejvíce té zamě oběhnul, až při západu padnul mrtvý k zemi, a tou ho zahrabali, aby bylo vidět, mnoho-li země člověk opravdu potřebuje... Píši to proto, že bez Mentální průpravy jsou některé (ty podstatné) informace nepřenosné, a hrozí nebezpečí sklouzávání k tzv. selskému rozumu, apod. | ||
12.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Ano, přesně o to mi šlo.... Dívat se, je nejtěžší věc v životě......dívat se a naslouchat! Krishnamurti | ||
11.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: ano v tomto smyslu, který jsi otevřel, jsem podmíněn, ale já jsem svou úvahu vedl spíš směrem k závislosti na konkrétní osobě, nauce nebo rituálu.....jinak souhlasím. | ||
07.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Víte přátelé park je zahradník, a tak jednu zahradnickou reakci na Stíny... C´-kung putoval krajinou severně od řeky Chan a tu uviděl starého muže, jenž pracoval na své zahradě. Naléval vodu do zavodňovacích stružek, ale nabíral ji přitom namáhavě džberem ze studny. C´-kung k němu přistoupil a radil mu, aby si zhotovil čerpací páku: pak bude moci čerpat vodu bez jakékoli námahy. V starcově obličeji se zprvu objevil náznak hněvu, ale pak řekl se smíchem; "Můj učitel říkával: užívá-li někdo strojů, pak provádí všechny své činnosti strojově; a srdce toho, kdo provádí své činnosti strojově, se samo stává strojové. Ale ten kdo má v hrudi strojové srdce, ztrácí čistou prostotu. Kdo ztratil čistou prostotu, stává se v mysli nejistým a neklidným. A v neklidné mysli není zajisté místo pro vědomé bytí. Ne že bych takové věci neznal, ale stydím se jich používat." C´- kung zrudl a byl zaražen. Díval se na zem a neodpovídal.... mě se ten příběh líbí, přesto že neuznávám žádné nauky, učitele, a zprostředkované myšlenky....to podstatné je tam... | ||
02.11.2003 00:00 | K dílu: | park |
Nevadí mi být členem tohoto klubu, ale prostě mi unikají souvislosti ......Tvůj dialog s Negev je zajímavý, ale dost jednostranný. Kromě toho, (a stydím se za to) mám problémy s vnímáním slovenštiny, čili nerozumím okamžitě některým Negevovým asociativním výrazům. Rád se zapojím do diskuze, až budu mít pocit, že vím o čem se mluví. Bohužel Límanovy překlady neznám. | ||
11.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
považuji haiku za jedinečnou příležitost k odstranění bariéry vytvořené myšlením a zkušenostmi mezi pozorovatelem a pozorovaným; věřím, že když se něčemu věnuje plná pozornost, (ale ne soustředění! to je nejabsurdnější forma myšlení) tak zjistíme, že zde už není žádný pozorovatel, a tím pádem zde není ani myšlení a dokonce ani ego a jeho strach... chce se to hodně dotazovat a nikdy nic nepřijímat! Z obou haiku cítím prázdnotu, která vyvstává z deziluze tradicemi. Pořád říkáme Ano, přijímáme společnost takovou jaká je, rodinu, tradici a nikdy neříkáme Ne, a pokud ano tak je to jenom revolta a revolta vytváří svůj vlastní model, který se pak stane zvykem a tradicí...Rozumíme-li společenské struktuře jako celku, vidíme, že je založena na konfliktech, na soutěžení, na bezohledném prosazování sebe za každou cenu: ve jménu boha, ve jménu země, míru....Tak to by bylo ;o) (a promiňte nejsem zenovej mistr) | ||
10.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
djPes: vím že Tvá slova nebyla určena konkrétně pro mě, ale cítím nutkání Ti odpovědět.: Křesťan, Hinduista, Budhista, Komunista, Socialista.........dokud neskončíš s tímto viděním světa, každému z nás vyjde ráno jiné slunce, poroste jiný strom, poteče jiná řeka.....a opravdu nikdy neporozumíš duchu Haiku... | ||
09.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy: četl jsem to haiku několikrát, a čekal jak to uzraje, jestli je to pro mě, ale v angličtině nejsem doma(cítím víc němčinu a třeba i tu japonštinu), pocitově souhlasím s waldekke.... dnes ráno mi přišlo asi toto: pod nohou šustí listí už leží všude mrtví motýli... | ||
07.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
Asi těžko lze srovnávat japonštinu oplývající dvěma abecedami ( hiraganou a katakanou s několika sty slabik) + několika tisíci znaky s možnostmi abecedy naší. Ovšem Japonci mají také potíže s překlady Evropských jazyků, např. vlastních jmen př. Bedřich Smetana zní v jap. zhruba jako Bedurichu Sumetanu nebo cizí slova pivo = bíru, káva = kóhí, se odlišují i tím, že jsou psána pomocí znaků Katakany což je i opticky zvýrazňuje v textu. I zvukově je japonština naprosto odlišná a Japonci se velice těžko učí naší výslovnosti ...např dvě souhlásky za sebou jsou pro ně problém. Nicméně můj názor je, že podstata Haiku nespočívá v počtu slabik nebo rýmu, ale v tom co se ,,děje" a proto bych na přesném počítání netrval... Paradoxně, mně ta pravidla zatím vyhovují, protože za ně skrývám určitou neschopnost sjednotit svobodně formu a obsah . A je mi opravdu jedno, zda to bude 353 nebo 575 ...... | ||
12.12.2003 00:00 | K dílu: Asertivní feministka | park |
Morečku morku, ty můj kohoutku kdo Tě zprasil..... Kdo Tě to po poli vláčel, a pak zasil........ | ||
02.10.2003 00:00 | K dílu: Prostata | park |
:))* | ||
08.10.2003 00:00 | K dílu: Hlad v Hydeparku nebo Párek v parku? | park |
Kdybych to neměl 270km tak s děckama příndu, páč to slibuje velké povyražení.... každopádně děkuji za pomoc v boji se zákeřnými Tureckými motýly (ne Ibrahimi) ale kliňáky. Sám bojuji na jihovýchodní frontě! Váš Park! | ||
08.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
ČLOVĚK, KTERÝ SE ŽIVÍ HLAVOU JE MASOŽRAVEC, V PŘÍPADĚ, ŽE JE LIDSKÁ TAK LIDOŽROUT, V PŘÍPADĚ, ŽE JE LIDSKÁ A JEHO VLASTNÍ, PAK SE JEDNÁ O MASOCHISTU! Jinak já jsem měl na mysli onu známou intelektuálskou zpruzenost a podrážděnost plynoucí z mnohahodinového vysedávání po kavárnách apod. A to tedy není Tvůj případ! Dobře, obracím list.... | ||
07.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
Shammann: přesně to mělo vyjadřovat mé - ehm... StvN nedá se nic dělat, ale ptám se ,, nejsi náhodou Intelektuál"? To by se vše vysvětlovalo......např. poměrně neadekvátní agresivita, zvláště když Shammannova ironie byla neosobní a ještě s omluvou! Je to přeci diskuze a každý volí prostředky podle svého naturelu. Jde jen o to nebýt demagogem nebo hlupákem - pokud možno, že? A jinak,v beletrii je předmluva obvykle součástí díla, a stejně jako doslov neslouží k vysvětlování nebo manifestování postojů, alespoň já to tak nevnímám....hovoříme o beletrii nebo jen o poezii? | ||
06.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
ehm... | ||
30.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
možná by stálo za úvahu, odlišit seznámení s např. novými směry, jejich pravidly a různými alternativami od polopatického výkladu obsahu básně...... | ||
21.10.2003 00:00 | K dílu: len tak II | park |
jo, to je čisté......* | ||
22.10.2003 00:00 | K dílu: Vážně věřím | park |
dívko s os..:jo to je milý* ps: Adonis zjevně prohrál půlnoční boj se svým údem, a frustrovaně doufá, že v tom není sám . Držme mu palce aby to přežil... :))) | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: odešlý, odešlý | park |
* | ||
29.10.2003 00:00 | K dílu: | park |
záhada Blér vič 3:) | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
WiruZi, mě se to zdá dost dlouhý, ale asi tušíš proč! A na ty přechodníky fakt bacha. A ještě netuším co znamená -ulevila si, ale ne dostatečně moc !? | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: Vylepšení klubů | park |
Jsem pro, | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: Podzimní (písmácké) haiku | park |
Japhy - naprosto souhlasím!! * | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Na mě je tam trochu moc ,,jsemů" ale to je technická připomínka, jinak vcelku srozumitelné... | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: Tečka | park |
* | ||
21.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Já jsem nadšen, je to fakt moc dobrý....máme s japhym podobný gusto :))) | ||
21.09.2003 00:00 | K dílu: Rok 0 | park |
* Tip | ||
18.09.2005 00:00 | K dílu: mlhy třeboňských blat | park |
tohle jsem nějak minul, až k volavkám je to " meditace" asi bych to taky trhnul před bábou, bába = babí léto ....pro mě moc návodné až polopatické! | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: MOJE MARUŠKA | park |
Roztomilé je to....... | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: Nemravný žáček | park |
Já bych to lidem tak neulehčoval, což napsat , že zvracel... | ||
20.09.2003 00:00 | K dílu: projekce | park |
promiň přišlo mi to poněkud krotké na klub přátel temnoty, možná příliš zastřené metaforami a symboly; a pak přišla ta prostá, banální, ba každodenní událost jako je nehoda, a ta temnota byla přítomná okamžitě.....park | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: projekce | park |
dneska v rychlém voze, předjížděl mladík kamion v obci a náhle v protisměru i když v ne tak rychlém voze jela dívka, co říci dál; došlo k prudkému spojení. Sanitky, hasiči, policie, maminka a tatínek, čumilové......už se nikdo nedoví, proč dnes v 8,47h byla smrt u nás v obci..... | ||
21.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
T=T | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: po souloži | park |
dvě silnější dámy? | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: Atmosféra | park |
Jasně že Čili Pejprs ! Neumíš číst či co? | ||
20.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Děkuji všem za Vaši reakci, a ještě jednou se omlouvám.... | ||
20.12.2003 00:00 | K dílu: | park |
Omlouvám se všem, kteří vidí tato dílka poprvé........na některých stále pracuji, a tak se může stát, že se kritika vztahuje k předchozí verzi. Není mi jasné, jak se s tímto úkazem vypořádat, protože se nejedná o nové dílo obsahově, nýbrž o ladění formy. Pro příště budu "neusazené" pokusy označovat (neh - nehotové) a ukončené (uk) :)). | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
samozřejmě máš pravdu .........dík | ||
30.09.2003 00:00 | K dílu: Básníkova modlitba | park |
Tož pěkné, ani ten vulgarizmus mi nevadí, čistému vše atd...T | ||
22.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
člověče mě tam nějak nesedí ta metafora a počty slabik, ale jako text do hip - hopu bezva * | ||
20.09.2003 00:00 | K dílu: Krásná | park |
Ach Tvoje mléčně bílá pleť snad nedala se do ní sněť laskám jí denně tisíckrát ten ledovec však nechce tát.... OMLUVTE PRUDKÝ NÁVAL INSPIRACE :)))) | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
pardon - ta kritika je dostatečně mělká........ | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Felicia štěstěno, na mramorovém stole řeklo by se , k obědu prostřeno leč kol, kolem žlábek a okno bíle zatřeno 8) | ||
10.09.2003 00:00 | K dílu: Přiběh na jedno písmeno | park |
Beruška......... :-D | ||
02.10.2003 00:00 | K dílu: Poď do postele | park |
to vypadá na stejnou krevní skupinu......**** | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Japhy - sebekriticky jsem připustil, že ta dvojka hraničila s líbivostí, zcela mi cizí ;))) a tak jsem ji utnul....... | ||
10.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Díky všem za reakce....člověka potěší, že to někdo vůbec čte :)) | ||
09.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
přehledné a jasné.....umístit na nástěnku domácí aktivity;-) | ||
19.09.2003 00:00 | K dílu: BLBEJ KARBOŠ | park |
Ančovičky taky nejsou špatný......... | ||
29.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
jo to je velmi výstižné, řekl bych , a to i v metafyzickém smyslu, tak to beru :)) | ||
28.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
na konci mi to nějak drhne nemoce - emoce zní moc banálně , tak nevím, ale mini. to je.......... | ||
09.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Jo to zdvojení je fakt na pytel...myslel jsem, že se srovnám,ale nějak mi to uteklo....dík Japhy! (a stím omotáním máš taky pravdu ) to se nepovedlo... | ||
08.09.2003 00:00 | K dílu: Kolaudace | park |
okolo nás - and all that jazz.....prima :-) | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: A co jako? | park |
malinko narcisoidní ne ? | ||
22.04.2004 00:00 | K dílu: park/1 | park |
cranius: )))) | ||
10.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Mařka - se Ti nelíbí srdcekusy? Ale jinak mi přijde ten ,, trapný pokus" o lecčems vypovídající ......C.G.Jung by se zaradoval;-) | ||
08.09.2003 00:00 | K dílu: | park |
Mařka v každém ohledu, cynismem překypuje, a na plotě rozvěsila, srdcekusy jak fialové pyjamas... | ||
26.09.2003 00:00 | K dílu: Splynutí. | park |
A ještě mě tak napadlo, kdo nebo kteří - všichni víme, že když někdo napíše nechci Tě urážet, znamená to, že chci ? A kdo ví, že ženské jsou na tom hůř? A v jakém směru? Znáš slovo ...Šovinismus! Doporučuji Ti přečíst si něco od např.Zarabeth, když už mluvíš o síle lyriky. Ale to je také Tvoje věc....přiznám se, že jsem nečetl ty předchozí kritiky a chápu , že je toho na Tebe moc: stačilo však říci jen jdi do pr..ele parku a bylo to. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Splynutí. | park |
Klasické nedorozumnění mezi dvěma individui, ani v najmenším nenapadám Tebe jako člověka, a vlastně nic z tvých vizí, ale vyjadřuji jen své pocity, je mi líto, že to tak necítíš...P | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: Splynutí. | park |
Promiň, nechtěl jsem Tě urážet, ale celkový pocit z Tvého díla je, že to píše ženská půlka Tvého já, střižená Narcisem, chlap by do toho šel asi víc prsama : např : žíly ty modré trubky plné ledové vody, ztuhlé v ledovce ....... nebo - rozpaluje kůži, která se bortí, a v cárech odpadává na koberec :)) Ne ztrácím se, ale jsem - já jatka snů, puch mršin unášený větrem .....znovu opakuji je to můj pocit, a neodvažuji se kritizovat! No a ke konci mně to přišlo dost dlouhé. A vlastně jsem se nekouk, jestli stojíš o kritiku....V opačném případě mě pošli do p....park | ||
09.09.2003 00:00 | K dílu: 5 MINUT VŮNĚ | park |
Díky za povzbuzení ...a nápodobně Park |