31.07.2020 07:27 | K dílu: Autorský workshop | Narvah |
zkus hejného metodu, to není taková nuda a i ten jazyk není tak sofistikovaný jak u rovnic s žádnou neznámou |
||
30.07.2020 14:09 | K dílu: Autorský workshop | Narvah |
Najo, vyraz radši na nějakej matematickej workshop, to ti víc sedne. |
||
30.07.2020 14:08 | K dílu: Autorský workshop | Narvah |
Pokud bys Papouchu jel, vyfoť se prosím u nějakého stromu, to jsou nejlepší fotky, co máš. |
||
29.07.2020 11:56 | K dílu: Autorský workshop | Narvah |
cool.. řekneš tam taky svoje rysku? |
||
24.03.2020 13:00 | K dílu: Ředitelka | Narvah |
Díky za ten první postřeh. |
||
09.03.2020 13:05 | K dílu: Předběžné varování !!! (Medlov 2020) | Narvah |
prima! |
||
28.10.2019 21:01 | K dílu: Výběry - zdůvodnění | Narvah |
kohelet, dobrej autor tady, ma talent.. dik |
||
28.10.2019 20:55 | K dílu: Holandský větrný mlýn | Narvah |
moc sledujes telku |
||
24.10.2019 21:02 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Nojo, Jani. Ta soutez by sla naprogramovat a zautomatizovat, aby tam dila nevkladal redaktor, ale sam uzivatel. Bylo by to objektivnejsi. To bylo naposledy, co jsem se souteze ucastnil. Redakce prozy s Lakrovem je pro me over. |
||
24.10.2019 11:14 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
s.u.: ten úvod se mi líbí - literární tvorba jako výsostně indiv. činnost.. ten další projev je už poněkud inkoherentní, přesto děkuji za zapojení do diskuse.. |
||
24.10.2019 08:41 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
R.L.: aby ses nedivil, až nebudeš |
||
24.10.2019 08:40 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
zvedavec: jestli je Lakrov žena nebo muž, nevím, své první knihy vydal/a pod Růženou Novákovou, další pod Jaroslavem Blahníkem.. neužil jsem slovo "vražda", ale terorista.. s tou "rukou na srdce": diskuse není zaměřena na to, jestli kdo činí zlé věci v životě.. činí, to je lidské.. je zaměřena na skutky, které udělá na tomto serveru a jestli i bez toho, aby je reflektoval, může zastávat funkci redaktora.. podle tebe ano, v pořádku.. děkuji za názor.. |
||
23.10.2019 22:55 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
R.L.: preposli ihned svuj prispevek do diskuse 12 uzivatelum Pismaka, nebo ti Lakrov posle postou infikovanou zpravu |
||
23.10.2019 22:52 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
zvedavec: prima, diky za nazor k me osobe. ted to zkus k tematu diskuse: mel by Lakrov opustit redakci prozy? |
||
22.10.2019 20:51 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Nejmilejsi Norsko, uvidime. Redakce se k vyhazovu nema. Bude treba oslovit Oldu, jak pises. |
||
22.10.2019 16:33 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Oldjerry: mně jde o to, aby Lakrov odešel z redakce. Využívám k tomu kategorii, kterou tento server disponuje. Diskuse: Výměna názorů na zajímavé téma. Názory si tu vyměňujeme, téma, zdá se, zaujalo. Každý si může zvolit, jestli to chce číst nebo nechce. |
||
22.10.2019 16:25 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Oldjerry: Jsi v této diskusi už druhý Gořin mluvčí, jak na to tak koukám. Přijde mi netaktní sem vtahovat, jakou má profesi - dala ti k tomu svolení? Snažit se podpořit pravost svých tvrzení věkem se mi nikdy nelíbilo. V tvém případě tvrzení navíc vychází z premisy, že starý člověk přestane ubližovat kroužkovcům, kdežto mladý je běžně usmrcuje nohou. Jak jsi k tomu došel? Stejně tak manipulace druhých tím, že pokud neudělají to, co chci, nebudou mít "cit v těle". |
||
22.10.2019 13:01 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Oldjerry: díky za sdílení tvého subjektivního postoje k této diskuzi a tomu, jak působí.. Mým cílem je, aby Lakrov opustil redakci prózy - pokud se tak stane, diskuze splní účel a hned ji stáhnu. |
||
22.10.2019 11:32 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Lerak12: myslím, že tady je potřeba kritiky u uživatelů řešena už tím, že autor zaškrtává při publikaci díla "stojím o hlubší kritiku".. To, že Lakrov v závěru některých svých kritik připojí svůj bonmot "Přeju lepší čtenáře" mě baví - říká o sobě, že je horší čtenář. Myslím si, že peníze nejsou pro redaktory motivací. Možná je to u některých o tom, o čem psal K3 (patrně to tak má i Gora): být čten a hodnocen, tudíž být víc viděn a mít zpětnou vazbu. Nicméně spíše to beru jako bohulibou dobrovolnickou činnost a pokud je u některých motivace redaktorství podpořit talentované pisatele k tomu, aby pokračovali dál a rozvíjeli se, tak to je právě ono. Nicméně: "Orel ztratil nejvíc času, když se učil od vrány." |
||
22.10.2019 07:48 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: ty jsi v redakci prózy proto, že chceš být čten a hodnocen? to je tvá motivace? C.M. vstoupila do redakce, takže někomu se jaksi chce.. |
||
21.10.2019 14:39 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
a2a2a: díky za reakci.. když prolomíš kód Písmáka, tak to neděláš mimovolně, ale s úmyslem.. stejně tak nenainstaluješ někomu bobmu do auta náhodou.. osobně nepovažuji za nutné, aby byl redaktor slušný.. jen ono vybočení chování by nemělo být nad rámec širšího společenského úzu, tj. asociálního charakteru |
||
21.10.2019 14:30 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Oldjerry: díky za příspěvěk do diskuse |
||
20.10.2019 22:57 | K dílu: Dar | Narvah |
C.M.: nojo, z růženy nováková se stal jarin blahník.. |
||
20.10.2019 21:31 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: když píšeš, že "asi usoudili, že je to vtipné a dobře napsané", tak to vypadá, jako bys byl jejich mluvčí.. nebo třeba mluvčí redakce prózy.. to není od věci, aby měla každá redakce svého mluvčího.. ten by mohl na dotaz interpretovat, proč který z redaktorů dal výběr.. myslím, že bys v tom byl dobrej |
||
20.10.2019 15:24 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: ty jsi jejich mluvci? |
||
20.10.2019 14:22 | K dílu: Dar | Narvah |
C.M.: cool! až tam budeš, požádej prosím Lakrova, ať z redakce odejde. díky! |
||
20.10.2019 14:19 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: prima rozhodnutí být v redakci..!
|
||
20.10.2019 14:17 | K dílu: Mimo téma hovoru | Narvah |
Prerazeno od tohoto dila papouch: to, že jsi admin máš napsané přímo pod svým nickem. a taky je to v seznamu adminů. tak prosím zažádej Oldu o nápravu, ať to uživatele nemate.. pokud napíšeš prolog se zkomoleninou mého nicku a pod to dáš své dílo, tak se nediv, že si to propojujim. dílo mi přijde vtipné, jen si myslím, že to na výběr není.. to je myslím také škoda, že v informacích o činnosti redakce není uvedeno, na základě čeho se výběry dávají. podle mě zdůvodnění v jedné dvou větách by ten subjektivní dojem redaktora mohlo osvětlit, doplnit.. tomu, že Lakrov dává výběry nemístně, se nedivím.. u Gory jsem nyní rád, že vím.. káru sice táhne dál, směr se mi nelíbí.. |
||
20.10.2019 04:37 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Lerak12: registruji nyní, že tvé pozorování - viz tvůj první příspěvek v této diskusi - odpovídá tomu, co se tu děje: "Autoři si možná povšimnou, jak paní redaktorka je vždy "loajálně" vždy včas a na správném místě u Adminů!" Administrátor papouch zveřejnil včera své dílo Sýr, reagující na tuto diskusi a hned dostal výběr od Lakrova a Gory. Docela výmluvné samo o sobě. Je vidět, že spolupráce Gory s Lakrovem má i jiné rozměry, než Gora v této diskusi popsala. A že Lakrov se do diskuse přece jen nějak zapojil. |
||
19.10.2019 22:00 | K dílu: ...a už se nebráním | Narvah |
Pokoj tobě. |
||
19.10.2019 21:58 | K dílu: Nic necítím | Narvah |
jj, je to klíčové.. tak snad sis dobře vybrala |
||
19.10.2019 21:52 | K dílu: Sýr | Narvah |
Díky papouchu, pěkné dílo, náležitě oceněné redakcí prózy. |
||
19.10.2019 21:39 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: hlavu mám chladnou.. víc se tu o lidech dozvím z jejich reakcí než děl.. co se týče "přestřelek" - považuji možnost výměny názorů (i ostřejších) v diskuzích za prostředek růstu.. a jednu z velkých předností, kterou tento server disponuje.. |
||
19.10.2019 17:16 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: líbí se mi tvůj humor! |
||
19.10.2019 17:14 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Marcelka/mylenka: čekal jsem nějaké inventivy z tvé strany.. pastuju sem tedy ještě link na svou diskusi, kterou jsem v rekaci na zveřejňování soukromé pošty z tvé strany zřídil: https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=337885 |
||
19.10.2019 16:05 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Marcelka K./mylenka: domnívám se, že tehdy ještě funkce mazání vlastních kritik nebyla možná.. možná u vlastních děl, už nevím.. co ale vím je, že vulgární jsem k tobě byl, protože jsi používala podobně pokřivené způsoby jako Lakrov: zveřejňovala si soukromou poštu.. v souvislosti s těmito tvými "útoky zezadu" bylo v pravidlech tohoto serveru ustanoveno a platí dodnes následující: "Uživateli je zakázáno zvěřejňovat obdrženou soukromou poštu (včetně citace její části či citlivých údajů z ní získaných) bez souhlasu obou stran." jinak děkuji za příspěvek do mé diskuse - chyběla jsi mi tu.. |
||
19.10.2019 15:46 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Janina: třeba Zbora, ten tady nešláp vedle, co vím.. Lakrov byl potrestaný, to je v pořádku, trest si odpykal.. mně nevyhovuje, že tu dělá redaktora: právě proto, že tu šlápl vedle tak moc.. o tom je celá diskuse |
||
19.10.2019 15:40 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
plátno: líbí se mi tvůj smysl pro humor |
||
19.10.2019 15:39 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: to by byla jiná diskuse.. můžeš to zkusit i tady, říct něco upřímně o sobě.. třeba tě někdo bude následovat.. otevřenost probouzí otevřenost.. sem zvědavej, co o sobě povíš |
||
18.10.2019 21:40 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
N.T.A.: kdyby Lakrov došel, tak pak napiš, jaký to bylo a co pije |
||
18.10.2019 21:39 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: teď už ses vyjádřil přímo, díky za to |
||
18.10.2019 21:38 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Fruhling: prima, že jste se ozvali. asi málo hlasitě.. kdy se to stalo? |
||
18.10.2019 21:36 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Janina: tenhle server je celej psán o lidských vztazích.. je literaturou.. |
||
17.10.2019 22:52 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Gora: jo, tvůj názor jsem četl. a čas redaktora je drahý, chápu. |
||
17.10.2019 22:50 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: ne, ale u už chápu, že máš potíž rozpoznávat identitu uživatelů. |
||
17.10.2019 22:45 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: ses překlikla do jinýho nicku? dobrý. |
||
17.10.2019 22:21 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
StvN: u adminů nepředpokládám, že se budou projevovat nějak sofistikovaně. jsou to takový policajti serveru, občas zneužíjí svoji moc, k tomu ta jejich role svádí. u redaktorů bych však očekával, že je bude zajímat, s kým spolpracují, koho mají za kolegy. v redakci prózy je jich šest. Gora chce nechat minulost ležet, Lakrova podpořila. K3 se nedokáže otevřeně vyjádřit, zaujmout postoj. radši bude moralizovat. Lakrov, ten se patrně nezapojí, na to je moc velkej srab. to spíš nastraží další bombu. zbývá bixley, kvaj a reka. tak jsem zvědavej, co poví. a majitel serveru Olda. ten je myslím rád, že vůbec nějaká redakce existuje. |
||
17.10.2019 22:10 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: takový ambice, jako chodit k tobě na zahradu k ohni nemám. ani snažit se změnit tvé paranoidní nastavení. virtuál je virtuál. a taky realita. a to, jak se tu člověk chová, odráží, jaký je. každým slovem, skutkem. sdílení nicku více uživateli mi přijde prima nápad. |
||
17.10.2019 22:03 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
oran: souhlasím s tím, že tenhle virtuální prostor odráží naši společnost. takový zrcadlo. |
||
17.10.2019 15:11 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: kdyby na čem něco bylo? už jsem sem pastoval odkaz dokazující, že je to tak, jak píši. a pro mě to není promlčené ani za deset let - proto o tom nemlčím. otázka odpuštění, to je otázka. jak vidíš, zatím jsem se k němu nedopracoval. od Lakrova nepadlo ani slovo, z kterého bych mohl usuzovat na nějakou sebereflexi. nevnímám, že by to bylo mezi námi dvouma - pokud by Lakrov byl "obyčejným" uživatelem, tak ano. teď už se podělíš o svůj názor na to, jestli by měl Lakrov být v redakci prózy nebo mi dáš další otázku? |
||
17.10.2019 15:09 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: kdyby na čem něco bylo? už jsem sem pastoval odkaz dokazující, že je to tak, jak píši. a pro mě to není promlčené ani za deset let - proto o tom nemlčím. otázka odpuštění, to je otázka. jak vidíš, zatím jsem se k němu nedopracoval. od Lakrova nepadlo ani slovo, z kterého bych mohl usuzovat na nějakou sebereflexi. nevnímám, že by to bylo mezi námi dvouma - pokud by Lakrov byl "obyčejným uživatelem, tak ano. teď už se podělíš o svůj názor na to, jestli by měl Lakrov být v redakci prózy nebo mi dáš další otázku? |
||
17.10.2019 14:33 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: literární server není soudní síň. Soudit tu však můžeš za sebe, bez toho, aby ses odvolával na institucializovanou formu. Aktuálně tedy nemáš jasný názor na to, jestli je vhodné, aby byl Lakrov součástí redakce prózy, je tomu tak? |
||
17.10.2019 14:30 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: literární server není soudní síň. Soudit tu však můžeš za sebe, bez toho, aby ses odvolávala na institucializovanou formu. Aktuálně tedy nemáš jasný názor na to, jestli je vhodné, aby byl Lakrov součástí redakce prózy, je tomu tak? |
||
17.10.2019 14:12 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
K3: co víc potřebuješ k soudu? |
||
17.10.2019 13:15 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Admin A. admin F: domnívám se, že vaše funkce na tomto serveru je jiná, než vstupovat do diskuse s doporučením, abych se smazal nebo s metaforami o krysách |
||
17.10.2019 13:02 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Josephina: a někdy zůstává stejný.. a někdy se mění k horšímu.. prudič jsem byl.. co jsem mu provedl, nevím.. to se zeptej jeho
|
||
17.10.2019 11:44 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Gora: to jsem také řešil. a řeším je i nyní, když jsem tu zpátky a když vidím, kdo působí v redakci. je prima, že svou aktivitou podporuješ činnost redakce, přijde mi však také důležité myslet na to, s jakými uživateli spolupracuješ, i když se jedná o virtuální prostor. pro tebe je patrně v popředí samotná činnost.. pro mě je důležitý i charakter člověka, který ji vykonává. |
||
17.10.2019 11:31 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
StvN: osobně nevnímám, že by tu byl nějaký plebs. říkám si spíš, jestli ta akceptace Lakrova v redakci neplyne z nevědomosti. činnost v redakci prózy je dobrovolnictvím, vyžaduje tedy určité nasazení. a zároveň, podle mě, i odpovědnost, a určitou osobnostní zralost. dává možnost poskytnout autorovi textu reflexi, která má určitou vážnost. dává také možnost autorovo dílo a tím i jej zviditelnit, ocenit. podle mě by takovou funkci měli zastávat morálně bezúhonní jedinci. |
||
17.10.2019 11:22 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
C.M.: nejsem Lakrov. a pokud chceš důkaz, tady ho máš: https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=322758 pokud je pro tebe tedy dostatečný.. |
||
17.10.2019 11:19 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Gora: jde mi o rozvoj kvalitní prózy na Písmáku. domnívám se však, že Lakrov by neměl být členem redakce prózy, i když se na jejím chodu spolehlivě podílí. to ještě neznamená, že je pro ni vhodný. kultivující terorista, to nejde dohromady. repsektive jde, pokud se to toleruje, což se tu děje. |
||
17.10.2019 08:33 | K dílu: Nesmrdí tu něco? | Narvah |
Hm, pro mě je prezident gay ok. Těžko se mi chápe, jak může sexuální orientace prezidenta přispět k rozvrácení manželství. |
||
17.10.2019 07:34 | K dílu: Dno | Narvah |
Norku, buďme už kamarádi. Seš dobrej kluk. |
||
16.10.2019 16:09 | K dílu: Komentáře k Tao te ťingu z překladu Berty Krebsové | Narvah |
fghf |
||
16.10.2019 15:07 | K dílu: Mistru Karlovi | Narvah |
nejsu karlův fanoušek.. ni tvůj po tomto díle |
||
16.10.2019 14:14 | K dílu: výročí | Narvah |
kdo to je? |
||
16.10.2019 14:13 | K dílu: Nová kniha | Narvah |
Jednou napíšu knihu Svatba s mimozemšťanem, bude to trhák.
|
||
21.03.2018 14:56 | K dílu: Smysl života - 42? | Narvah |
prima: proč nechceš konkrétní definici v našem podání? proč by ti jednotlivci měli dávat obecnou definici, proč ne sami za sebe? | ||
21.03.2018 09:17 | K dílu: Smysl života - 42? | Narvah |
obecná definice v podání jednotlivce? to mě pobavilo | ||
27.02.2018 11:39 | K dílu: Měsíční povídky | Narvah |
Mně už přišly a výsledek je moc pěknej. Na chvíli se ve mně probudil mrtvé milenky cit. Nebo co to je. Děkuji: Jardo! Honzo!! Ireno!!! | ||
10.05.2017 14:43 | K dílu: | Narvah |
Myslím, že v tomhle roce se zase na Písmáčka přihlásíš.. Čekám na to.. | ||
12.04.2017 21:31 | K dílu: Jarní drobničky | Narvah |
nuda | ||
23.03.2017 12:57 | K dílu: Písmák 20/2 | Narvah |
sem se logl 2001/2002, někdy na přelomu.. to měl písmáček ještě jinej design.. tehdy jsem měl ambice stát se spisovatelem | ||
15.03.2017 14:49 | K dílu: Písmák 20/2 | Narvah |
Mirku to vím, ale to datum dle Lyryka neodpovídá a taky tam není údaj, kolikátej sem byl v pořadí jestli mi rozumíš ty kluku jeden! | ||
13.03.2017 11:32 | K dílu: Písmák 20/2 | Narvah |
Jak zjistíš, kolikátej se kdo kdy registroval? | ||
01.11.2016 23:38 | K dílu: Noclehárna garáž | Narvah |
modern lajf | ||
01.11.2016 23:36 | K dílu: Bartoloměj Žingor | Narvah |
ty přechody nejsou plynulý pro mě, jinak pěkný | ||
01.11.2016 23:29 | K dílu: Gottwaldova 2 | Narvah |
paráda! | ||
01.11.2016 23:09 | K dílu: Křest knihy; vindal drámo - Pod kopyty slunce | Narvah |
jak tam bude norsko, tak to bude legrace převeliká | ||
01.11.2016 23:08 | K dílu: Křest knihy; vindal drámo - Pod kopyty slunce | Narvah |
možná by se hodilo spíš "aby znovu doblil prahu" ;) | ||
01.11.2016 23:06 | K dílu: Křest knihy; vindal drámo - Pod kopyty slunce | Narvah |
jak tam bude norsko, tak to bude legrace převeliká.. vindal je pseudobard - bude to mazec! | ||
29.08.2016 18:44 | K dílu: Pozdrav | Narvah |
Vzdycham stejkem po tobe hasnej top sabne | ||
25.08.2016 13:11 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Prima, a teď k těm výjimkám ;) | ||
24.08.2016 22:10 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Kteří to jsou? ;) | ||
23.08.2016 21:24 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
haha! se tu teď občas objevím.. až něco napíšu pořádnýho.. ještě pořád se mi rozbuší srdíčko, když vidím, že se to vlevo nahoře na obrazovce žlutí.. písmáček je prostě stále má srdcová záležitost.. tys taky dlouho nic nenapsal, co? ten střední věk je ňák neproduktivní.. chce to nějakej rozchod nebo rozvod, aby člověk zas mohl psát.. nebo milenku (milence případně) nebo nevím, co se to stalo.. jen abychom nakonec nezačali potit nějaký smířlivý fejetony kristepane.. | ||
20.08.2016 10:40 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Jasný, pořád jsem to já. Ty jsi ty? | ||
19.08.2016 13:52 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
a2a2a: ahoj, díky, sem si vzpomněl, že jsem napsal až při letošních OH v Riu.. nojo.. ;) | ||
19.08.2016 13:49 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
b.b.: taky jsem na tu otázku koukal.. ;) jen už nevím, proč jsem to takto drsně formuloval.. schází mi kontext.. | ||
19.08.2016 13:48 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Stvn: souhlas.. pozoruji to i ve svém oboru.. dá práci se propracovat k poznání.. | ||
19.08.2016 13:41 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Movsare, mě nezajímá, co si do mě projikuješ, ani tvé generalizace a už vůbec se mi nechce cokoliv ti vyvracet nebo definovat. Pokud se ti rozhovor nelíbí, fajn, to je v pořádku. Pokud se chceš předvádět, běž to dělat jinam. Díky. | ||
19.08.2016 13:13 | K dílu: Rozhovor s Danou Zátopkovou | Narvah |
Movsare, prosím, přesuň prezentaci svých názorů pod jiné dílo nebo si otevři na témata, která pod mým dílem prezentuješ (emotivní paměť typická pro čechy, osobnost, vyvedení národu z krize, digitalizovaný chaos) vlastní diskusi. o podobně výplody rozbíhavého myšlení a pseudofilozofování tu nestojím. děkuji. | ||
25.05.2016 16:51 | K dílu: Eddie | Narvah |
"ale měl už po hehe" - to je parádní obrat.. dobrý četivo! | ||
25.05.2016 16:46 | K dílu: pojď, aleši! | Narvah |
díky stendys! | ||
07.07.2015 15:47 | K dílu: Malá fantastická soutěž - Vyhlášení vítěze | Narvah |
není nad psychopatické ilustrace | ||
07.07.2015 15:45 | K dílu: Úkol | Narvah |
jasně, třídní boj.. tak to má bejt.. jednu dobu si tuhle levičáckou angažovanou prózu dával aji johny steinbeck (bitva).. | ||
22.05.2015 16:47 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Narvah |
jaroslav blahník.. leda, že by se nechal přeoperovat.. ty seš taky borec | ||
20.05.2015 17:03 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Narvah |
můj nick zablokovat nejde, dero mi dal etenrity nick a olda na mě drží.. dej si bacha, ať neblokne tebe.. lakrov by měl bejt blokovanet trvale.. nebo by se měl vrátit do tramvaje k práci revizora, to mu šlo | ||
19.05.2015 18:48 | K dílu: Nový provozovatel Písmáka | Narvah |
Doporučuji zablokovat Lakrova. | ||
13.12.2014 19:26 | K dílu: Bytost č.21: Ghi (5) | Narvah |
připomnělo mi to rosegarden.. pěkný | ||
13.11.2014 22:26 | K dílu: Cestou okolo plotu | Narvah |
okolo plotu pole lán | ||
13.11.2014 22:25 | K dílu: Hledání | Narvah |
rmntck soul |