02.06.2003 00:00 | K dílu: Louka | Marko |
> Občas mizí smysl, logická, přirozená návaznost Třetí sloka... | ||
02.06.2003 00:00 | K dílu: Louka | Marko |
Pominu-li také různé nedokonalosti, dobré. Dobré. Nech spojování typu "a potom něco bylo, a potom zase, a potom zase" (první sloka). Pozor na rytmus, dynamiku (druhá sloka). Občas mizí smysl, logická, přirozená návaznost. Mění se v blábolení bez asociací i pocitů. Čtvrtá sloka výborná. Opravdu dobrá. MK | ||
02.06.2003 00:00 | K dílu: Nejsme tu sami | Marko |
Perfektní. Tip. MK | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: Andělská tvář | Marko |
Také trošku křečovité. Poslední sloka však báječná. Melodie, všechno. Mohla by být sama sebou jediná. Předchozí tři by ji ani nechyběly. Pro pořád 'nyní, 'teď a Bůh ví co ještě? Jen popis u těch třech. Bez citu, bez dojmu. O co se snaží? Nic. Hloupá stará přirovnání. Marná. Nic nenesou. Jen slova a o slovech. Bla, bla. Jen ten Konec. Ten je, panečku. | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Není špatné. Snad jen trochu křečovité občas. MK | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Jak se to vezme. Četl jsem už i horší věci (i když ne zrovna haiku) - třeba ty svoje. MK | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Hezké. Možná by neškodilo rozvinout víc trochu hloubky. Ale dobré. MK | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Pěkné. Ahů... Ahů... MK | ||
22.05.2003 00:00 | K dílu: Chudák včela | Marko |
Dobrý Bože, dobrý Bože. Tip. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: kaňka | Marko |
Výborně. Tip. Určitě. Je krásná. Někam si napíšu a ve dlouhých školních hodinách si ji budu číst. Dokořán minulosti... | ||
28.05.2004 00:00 | K dílu: Udělat práci | Marko |
Pravda, druhá polovina je velmi mírně řečeno slabá. Ale za první si stojím. | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: Obelisk | Marko |
Dobré. Ale konec mi tam nějak neštymuje. Skoro jako dvě básně. | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: Pavučinky | Marko |
Dobré. | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: Stesk | Marko |
Rytmus. Atmosféra. Obojí schází. A nemuselo by. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: ??? | Marko |
Pěkné. Moc. A také posmutnělé a také zlostné a také chytré a také... a také dobré je to. Tip. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: Dívka a rytíř. | Marko |
Tak takhle (prosím) ne. Takhle ne. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Tak. Inu, proč ne, že? MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: Utrhni | Marko |
Ano, syrové. To je ono. Dobré. Moc dobré. Tip. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: ráno | Marko |
Čerstvé. Krásně čerstvé. Tip. MK | ||
21.05.2003 00:00 | K dílu: | Marko |
Dobré. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: Buddhův bojový pokřik | Marko |
Perfektní. Buddhisté by měli radost. Velikou. Jen dodatek: slovo 'budhův' se píše (alespoň myslím) 'buddhův'. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: hádání 4.A s Oktávou A | Marko |
Na zřejmě téměřprvotinu rozhodně není špatné. Jen ta druhá polovina mi námětem nijak moc nesedí. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: Řekni mi to | Marko |
... třeba '...v pravdě'. Jinak vcelku dobré. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: Pár kapek. | Marko |
Dobré. Velmi dobré. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: | Marko |
Pěkné (dle mého i rytmicky, Zborniku) ovšem s myšlenkou příliš (nikoliv však absolutně) nesympatizuji. Ovšem to je subjektivní. Budiž. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: IZOLACE | Marko |
... a smutné ... velice. Díky. | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: IZOLACE | Marko |
Hezzzké. Velice. | ||
13.11.2002 00:00 | K dílu: Pod mostem | Marko |
Jde to, ale mohlo by to být lepší. Rozhodně to však není můj styl. S dobrou melodií to ale asi bude naprosto špičkové. | ||
13.11.2002 00:00 | K dílu: | Marko |
Bývorně. Toto je Píseň s velkým 'P'. | ||
28.05.2004 00:00 | K dílu: Jedné noci | Marko |
Bláboly, eh. První sloka dobrá, ale jak jsem mohl napsat ten zbytek... Nevím, nevím tedy. | ||
09.11.2002 00:00 | K dílu: Jedné noci | Marko |
Ale Astalavisto, píseň nemusí mít ani opakování, ani refrén... I balady jsou písněmi! A onen text (Jedné noci) se od nich strukturou nijak zvlášť neliší. Co třeba některé (já jim říkám 'výpravné') písně Nohavicovi, Plíhalovi? He? Tady jde o impresi! Nikoliv o přílišný smysl či klišé a neklišé! | ||
09.12.2002 00:00 | K dílu: Vrazi | Marko |
Dodatek: tato báseň je více písní než básní. Od prvopočátku má svou melodii. Proč jsem ji udal jako báseň nemám potuchy... -mk, autor | ||
09.11.2002 00:00 | K dílu: Zpívej můj pane | Marko |
Ach, tato skoropíseň vznikala za poslechu nekonečných opakování jedné bezeslovné melodie. Asi proto se tváří spíše jako píseň. První byla myšlenka, která se pak vtěsnala a přizpůsobila až dodatečně svůj tvar melodii. Proto se tváří tak neurčitě. | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Mizícímu | Marko |
Dragonangel: Jo, taky Tě mám... | ||
09.11.2002 00:00 | K dílu: Mizícímu | Marko |
Snad to měla být Mizícímu promluva do duše, copak autor může vůbec někdy vědět? | ||
01.11.2002 00:00 | K dílu: Testament | Marko |
Ten konec narozdíl od zbytku básně nepůdobí příliš vážně. Skoro až sarkasticky. I když jak se to vezme. Jinak ovšem naprosto perfektní. | ||
01.11.2002 00:00 | K dílu: Trauma | Marko |
Mňo, trošičku myšlenky by nebylo? -mk | ||
01.11.2002 00:00 | K dílu: Utekl jsem po větru | Marko |
Zkus dát pozor na melodičnost. Přece jenom nahrazovat chybějící slabiky tečkami mi nepříde jako příliš poctivé. A ještě jeden dodatek: jako výpustka se vždy píšou tři tečky, nejsprávněji ovšem znak '…' (pozor – není '...'!). Takhle to nemá ani vzhled, ani valnou funkci. A jestli chceš vyjádřit pomlku, radši napiš skutečný znak pomlky '–' (pozor – není '-'!), či případně pomlk více. Často to je i daleko lepší. S výpustkami a vyplynutími do neurčita je uprostřed sloky nutné šetřit. Ty fungují tak maximálně za jejím posledním slovem. | ||
01.11.2002 00:00 | K dílu: Utekl jsem po větru | Marko |
Myšlenka je smutná. Ale reálná, buhužel. Až příliš často. Sebekritika v tomto směru rozhodně neuškodí. | ||
24.09.2005 00:00 | K dílu: Země,voda,obloha | Marko |
Dobře. Původně jsem myslel, že absence mezer za čárkami a tečkami je neznalostí. Snad ano, ale text je do té míry lineární, že jsou chybějící mezery super. Opravdu hapruje konec, poslední dva odstavce, úplně se přestávají zabývat myšlenkami hrdiny a namísto toho stroze popisují nějaká z celkového hlediska nevýznamná fakta a děj. Snaží se evokovat napětí, zcela falešně, bez citu a invence, zkratkovitě, jakoby zrychleně, urychleně, už abych byl pryč. Možná je to mým subjektivním dojmem. Popisuješ, pravda, hrdina popisuje a mluví a uvažuje o svých myšlenkách, třeba aktuálních a okamžitých. Závěr i s pointou proto není až tak podstatný aby musel být obsažen tak jak je. Nemusel by být obsažen. Ale to je jen můj dojem. | ||
24.09.2005 00:00 | K dílu: | Marko |
Děkuju. Kašlu na dojmy podzimu. Hlavní je mít kam jít a že je. | ||
24.09.2005 00:00 | K dílu: | Marko |
Hmm, ten konec je doopravdy jako rána kladivem. Dost mě zabolela. Ale jinak... | ||
20.09.2005 00:00 | K dílu: Kočka mluvící | Marko |
rose01: Jo, jo. | ||
24.09.2005 00:00 | K dílu: Complex Paskvil | Marko |
Nebrat vážně. | ||
09.09.2005 00:00 | K dílu: Stesk nad životem a smrtí | Marko |
K_Anče: Také že je. Právě proto nestojím o vážnou kritiku a nijak se s ní nechlubím. Je tu víceméně z dokumentačních důvodů. | ||
29.08.2005 00:00 | K dílu: Vlaštovka | Marko |
Eh, stojím o hlubší kritiku, jen jsem pozapomněl zaškrtnout příslušné pole. | ||
10.09.2005 00:00 | K dílu: Nemohu | Marko |
Poopraveno. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Hadovi | Marko |
Sigourney: Vidíš. A jiným se moc líbila. Názor. Jen názor. Škoda že jsi nenapsala proč. | ||
09.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Sigourney: Dobře. | ||
03.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Eg_Ar_11: Zvláštní. Vonehdá jsem přeložil Havrana. Ale tato báseň je asi o půl roku starší. Až do překladu Havrana jsem se o Poa vůbec nezajímal. Pravda je, že jsem se v něm v některých ohledech našel. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
(Za ten názor.) | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
a2a2a: Nevím, proč by nemohl být sražený ošklivě. Rytmus sloky je úmyslně odlišný. Špatně jsem se vyjádřil. Mám rád, když i pořadí a rytmus slov (včetně jeho změn) vyjadřuje. Třeba náhlý zvrat, ale neptej se co má vyjadřovat zde. Nevím. Nevím co báseň vyjadřuje a nechci se tím zabývat. Uznávám tvůj názor. Básně se líbí, básně se nelíbí, takový je život. Děkuju za něj. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
a2a2a: Poslední sloka taková má být. Tebou navržená verze mi přijde divná. Proč taková? Divná, odsekaná. Nejsem nedočkavý. Mám rád slova. Taková má ta sloka být. Nejde o první verzi. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Sigourney: Díky. Částečně jde o věc názoru. Vážím si formy. Ty nikoliv a je to jenom dobře. Pišme jak umíme. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Vika: Jak to? | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Vika: Jak to? | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Psyché: Nevím co je můj styl. Mně je to jedno. Píšu jinak než jsem psal. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: Dostavník do tmy | Marko |
Eg_Ar_11: Ano? Kde? Tohle je jenom moje, nic podobného jsem v životě neviděl natož abych něco podobného četl... Neznáme se? Pořád mi to nejde do hlavy, tuhle báseň četlo minimum lidí. | ||
10.05.2005 00:00 | K dílu: chceš býti zvěčněn tiskem?! vyhlašuje se pátrání za účelem nikoli sňatku (aspoň nepředpokládám;) po písmáctvu z okresů Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou a Liberec | Marko |
Jo táák, trochu jsem nepochopil zadání rozsahu území. Pravobřežní labe od Těchlovic. No nic, nevadí, příště ;-) | ||
10.05.2005 00:00 | K dílu: chceš býti zvěčněn tiskem?! vyhlašuje se pátrání za účelem nikoli sňatku (aspoň nepředpokládám;) po písmáctvu z okresů Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou a Liberec | Marko |
...tedy o adresu. | ||
10.05.2005 00:00 | K dílu: chceš býti zvěčněn tiskem?! vyhlašuje se pátrání za účelem nikoli sňatku (aspoň nepředpokládám;) po písmáctvu z okresů Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou a Liberec | Marko |
Tam myslím spadají i Litoměřice. Mám dost nových nezveřejněných věcí, hlásím se také o informace... | ||
03.05.2005 00:00 | K dílu: Havran | Marko |
a jako nic... | ||
03.09.2004 00:00 | K dílu: Moje první básničky | Marko |
Dobrý, dobrý. Jen tak dál. Pozor na rytmus. (Počet slabik.) Moc se mi líbí první dva řádky od první. Ty mají rytmus dobrý. Ve třetím přebývá slabika. (Nejlépe slovo "malá" - lepší by bylo jednoslabičné - například "si".) Čtvrtý řádek totéž a k tomu podivná skladba AB AA (snad rozumíš) což je nesmysl. Dobré by bylo pravidelné AB AB, tedy aby čtvrtý řádek končil také na '-id' jako druhý. Druhá básnička je také moc dobrá. První čtyři řádky perfektní. U posledního mi také přebývá slabika. Naschvál se zamysli, které slovo je tam navíc. (Napověda: má jednu slabiku a není to "rád".) Obecně nemá cenu takováto pomocná slova jako "tak" a podobně do básničky strkat. Jen kazí. Asi takhle:
Škola Ve škole se člověk učí, doma má volno a klid. Za oknem si včelka bzučí, ráda že bude med mít. Babička Babička pere, Fabián pomáhá. Babička meje, Fabián vyšívá. Když babička zašívá, Fabián Vždy rád pomáhá. |
||
29.08.2004 00:00 | K dílu: | Marko |
Přesně jak píše Jirka_Vlček. Chce-li kdokoliv za cokoliv peníze, musí nabidnout něco, za co zaplatit uživatelům stojí. Stávající funkčnost i grafické rozhraní písmáka jsou opravdu mizerné i ve srovnání s komerčními neplacenými servery. Natož s placenými. MK | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: Letní bouřka | Marko |
Hmm, to je dobré. Škoda jen toho "nechce ještě", "ještě nechce" by bylo myslím mnohem lepší. Jinak se perfektně čte. Četl jsem i mnohem neobjevnější díla. Například to následující, že sk8ergirl... | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: Zamračené ráno | Marko |
Eh, žádný objev. MK | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: Archeolog | Marko |
Že? Také ne. MK | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: | Marko |
Chudák Japonci. Ale dobrý... Tip. MK | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: Srpnová? | Marko |
Perfektní. Štve mě ta záplava nerýmovaných {cenzurováno}. Ale tohle, tohle je dobré. Tip. MK | ||
15.09.2004 00:00 | K dílu: Zase jsem do páru člověka ztratil | Marko |
Já v tom taky nic nevidím... To chce klid. MK | ||
06.09.2004 00:00 | K dílu: Za tónů klasiky | Marko |
Alimra: Plně chápu tvou výtku. Jenže "v Boha" nepasuje. Ona byla nejdříve jen v řečených slovech a až potom na papíře. A v nich to nezní nijak hrozně (ostatně zkus si "ve Boha" říci nahlas). Každopádně díky. MK | ||
06.09.2004 00:00 | K dílu: Za mřížemi | Marko |
gabio: Jo, mně taky. Tehdy jsem tak psal. MK | ||
03.09.2004 00:00 | K dílu: Za mřížemi | Marko |
Ališa: No, tak napůl. Tehdy jsem ještě písničky moc nepsal. Akrij: Je to nepřehledné. Částečně úmyslně. Částečně rozhodil formátování Písmák. Ale neva to, ne? MK | ||
06.09.2004 00:00 | K dílu: Vše už tu bylo, vážení | Marko |
Mila_cik: Je to "zkamení". Děkuji Dr. Mephistovi. Ona je to totiž změna stavu. Že mi to předtím nedošlo... | ||
03.09.2004 00:00 | K dílu: Vše už tu bylo, vážení | Marko |
Mila_cik: Díky. Ověřím. Poslední dobou s tím mám podezřele mnoho problémů... MK | ||
03.09.2004 00:00 | K dílu: Teplej' jarní déšť | Marko |
sleeping_beauty: Asi máš pravdu. Jenže se mi nechce nechávat tam nespisovná slova jen tak, bezprizorně. Kyklop: Jo. Nečekaně... Ale jsou i daleko horší rýmovaniny. I v a n k a: Jo, je. Jenže ji sem nenapíši. Pech. gabio: To máš složitý... MK | ||
01.09.2004 00:00 | K dílu: Teplej' jarní déšť | Marko |
sleeping_beauty: Apostrofy jsou myslím tam, kde mají být, ne? Možná se ale pletu... MK | ||
01.09.2004 00:00 | K dílu: Teplej' jarní déšť | Marko |
sleeping_beauty: Apostrofy jsou myslím tam, kde mají být, ne? Možná se ale pletu... MK | ||
06.09.2004 00:00 | K dílu: Staré moudré paní | Marko |
Don't worry: Hmm, bylo. Já vím. Ale to není tak jednoduché, zase se vracet. MK | ||
26.08.2004 00:00 | K dílu: Rozkvetla květina | Marko |
záhadná_prokletá: Taková náhodná myšlenka. Skunny: Všemu rozumím? Inu, oko za oko, zub za zub. Ale... Nemám důvod tvrdit, že zmíněné není špatně zazpívatelné. Věřím, že je. Jenže dokud ji budu zpívat já a nikoliv zpěvák, není tento problém podstatný. Každopádně díky za připomínku. Martin Kozák | ||
26.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
záhadná_prokletá: Jasně. Bez obav. Záleží, co si představuješ pod pojmem "pachtění". MK | ||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
záhadná_prokletá: Nad čtením dnešních kritik se zřejmě umlátím smíchy. Není zač. MK | ||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
Ech, omlouvám se za zbytečné invektivy - různí chytrolíni mě pravidelně dovádějí k zuřivosti. Kdyby byl tohle ojedinělý případ, neceknu ani hlásku. Jenže není. Tudíž ještě jednou: omlouvám se. MK | ||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
Asi bych neměl být tak autorsky arogantní, ale nedá mi to: vildik: On se tě o to taky nikdo neprosil. Je mi ukradené co v tom vidíš Ty a spousta jiný Troubů (z nichž vyjímám záhadnou_prokletou aby se necítila dotčena). Postavit se můžeš třeba na hlavu. Nic, nic tím nezměníš. A nic tím nezměním ani já. Martin Kozák | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
Bože, já napsal "prozpěvuje" se 's'! Tak to se tedy moc omlouvám. MK | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Po proudu dál | Marko |
Básničku? Ty ses snad zbláznila. Vždyť tahle věc má melodii. Já si ji zpívám! Já snad přestanu písničky vůbec publikovat. Takhle to nemá cenu, když se sem melodie nedá vepsat. Člověk si napíše písničku, pak' si ji měsíce prospěvuje a někdo napíše, že tohle písnička není, není, není, prostě není. Šmarja. Martin Kozák | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Opravdu brzo ráno | Marko |
alternative4: Mysím, že jo. U mejch věcí normálka. Kimísek: Děkan. Alespoň někde někdo... MK | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Nepřišlo světlo mých dnů | Marko |
No, je nedopsaná. Proč jsem ji zveřejnil? Ja su vůl. MK | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Něco se stalo | Marko |
záhadná_prokletá: Jsi hrozný vrtal. Hip hop? Pche. Ale tohle je konina. Akési politické dojmy. MK | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Na světě | Marko |
Všechny mé texty mají melodii. A zpívám je a hraju. Tyhle folkařiny stejně většinou umí kloudně zazpívat jen autor. Přečti si třeba Vlastu Redla nebo některého Nohavicu. Vlastu Redla bez důkladného nácviku jen tak z textu prostě nezazpíváš. Tenhle je také v pohodě pro mě jako pro autora. Jako pro interpreta by pro mě byl katastrofa. Zdraví Martin Kozák | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Maličký hlásek naděje | Marko |
No jo. Mý texty a mý melodie holt už takový jsou. To se stává i v lepších rodinách. Dycky je nejdřív melodie a pak text. A to přece je písnička, ne? Martin Kozák | ||
26.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
Forma textu zrovna neexceluje. A co se týká drzosti... určitě může urážet. Omlouvám se. Je dnes a bylo včera. Jedno české přísloví v souvislosti s čelem o drzosti mluví. Pravda je relativní. I v rámci jednotlivce. MK | ||
26.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
sleeping_beauty: Děkuji za kritiku. Na Nově? Jsi blázen. To bych si dal. | ||
26.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
Skunny: Vidíš. Mě Tvá první reakce také mrzela. Jen jinak reaguji. Styl je (dejme tomu) snad a'la folk. Nevím. Proč bych měl, že? Omlouvám se za kritiku na nepravém místě. Pro své texty uplatnění nehledám. Když už vznikly, nemám důvod nechávat je válet v šuplíku. Neuvedl jsem, že jde o Vaši chybu. Děkuji za snahu. Cenním si ji. Problémem je, že sdělení typu "ten text je prostě blbej" je nic neřešící. Neházím Tě do jednoho pytle s komunisty. Moji příbuzní jsou mi velmi blízcí jako rodinní příslušníci. Proto kontrast mezi tímto pohledem a jejich přístupem k lidem a světu vnímám zvlášť ostře. Od začátku je mi jasné, že bys' komunisty nikdy nevolil. Žádné. Pouze ve mně Tvá reakce evokovala obecnou úvahu v tomto smyslu. Budiž. Děkuji. Slovo "nedomyšlený" alespoň částečně mnohé objasňuje. Nepopírám, že o hudbě víš o mnoho více než já. Víš. Reagoval jsem svým přístupem k věci. Neměl jsem v nejmenším úmyslu změnit Ti náladu. Mě jsi také jen pobavil a totéž, jak je i zde vidět, poprávu, očekávám od některých ostatních. Například od Tebe. Nezmýlil jsem se. Nebo ano? Já děkuji za Tvůj čas. Debata byla částečně konstruktivní. Děkuji. MK DODATEK: > alespon nekdo je v tyhle diskuzi normalni :o> ) Opět onen kritizovaný přístup. Normální je jen ten, kdo souhlasí s Tebou. Tuším, že uvedenou větu tak nemyslíš, ale v každém případě tak vyznívá. Proto ti komunisté. Tohle je připomíná. Objektivně mohu uvést, že jejich přístup k mnoha věcem je obdobný. Myslím, že totéž můžeš uvést i Ty. | ||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
záhadná_prokletá: Vždyť jsem uvedl, že kritiky jsou velmi zajímavou součástí publikování. Jenže já ty věci nepíši. Píše je někdo jiný mou rukou. Jsou darem od Boha. Nikoliv mé hlavy. Básničky si vymýšlet neumím. Prostě přijdou. MK | ||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
Skunny:
A ještě dvě tvrzenička:
|
||
24.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
Skunny:
|
||
22.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
záhadná_prokletá: No, já sice moc nejsem na anglické názvy, ale témeř vše je lepší než stávající. (A navíc se poměrně hodí.) Díky. Zatím přejmenuji. Martin Kozák | ||
21.08.2004 00:00 | K dílu: Make love not war (Lidem) | Marko |
sleeping_beauty: Jo, drzý a houpý. Dokud Ti nepostřílej celou rodinu. Dokud neprožiješ svůj život na bojišti se samopalem v ruce. GlamRockGirl: No tak vidíš. Díky. záhadná_prokletá: Kdo jsou G*R*G? Název mi také nesedí, jenže jaký dát? Co já se ho navymýšlel. A nevymyslel. Navrhni! Uvítám. Skunny: Jak víš, jakou má melodii? Sakra, připomínáš mi mé drahé komunistické příbuzné. Ti také kecají do všeho. Dr. Lecter: Snad si nemyslíte, pane doktore, že tato píseň má být srandovní?! Anonym93: Vím o Afghanistánu dost. A není to pěkný. Takovýhle, podobný. Smutný. Moc smutný. Moc. Zajímavé je, že jeden o rockových písničkách ví zřejmě všechno a oba ostatní zřejmě nic, že Skunny? Martin Kozák | ||
11.08.2004 00:00 | K dílu: Spiro, ergo sum | Marko |
Celkem dobré - viz kritika od děvče. Drobňoučké úpravy a bude to dobrý text pro písničku. Něco na to napíši. Celá hraje. Tip. MK |