18.04.2020 15:14 | K dílu: Lampárna: Stěžujeme si | Pišta_Hufnágl |
Mno, to, že když dáte komentáři "tip", tak vás to hodí zase nahoru na začátek stránky, to je taky pěkně vymaštěná fičura... :) |
||
08.09.2019 22:31 | K dílu: Lampárna: Stěžujeme si | Pišta_Hufnágl |
Poslední poznámka - za "starých časů" by tady za těch dvacet minut od posledního komentáře byla obří smršť názorů a řevnění a nápadů jak z toho ven. Teď vidím jen letargii a nezájem. |
||
08.09.2019 22:09 | K dílu: Lampárna: Stěžujeme si | Pišta_Hufnágl |
A koukám, že formátování textu v příspěvcích vypadá hezky jen před odesláním. :) |
||
08.09.2019 22:07 | K dílu: Lampárna: Stěžujeme si | Pišta_Hufnágl |
Mno...Vrátil jsem se na půl dne, a zase mám na dalších deset let pokoj, se mi zdá.Svatá pravda je, že když tu někdo z jakýchkoli důvodu být nechce, tak tu být nemusí. Stejně jako tu nemají co dělat agresivní kreténi. Tečka.Pokud ovšem předsedovo vyňadření "Pokud se ti úpravy tak moc nelíbí, díky, přesuň se prosím někam jinam." očividně rovná se "Buď tleskejte (případně držte hubu), anebo jděte do prdele", tak je někde chyba. Jistěže svoje kroky odůvodňovat nemusí - není to tu placené. Nebude-li ale zdůvodňovat, nehodlal bych se podílet na tvorbě obsahu (kdybych o to ještě stál). A co je literární server bez obsahu? ... A zrovna stran literatury je, domnívám se, různorodost názorů poměrně živným podhoubím. Bez diverzifikace vzniká monokultura, a to ví i ta bídná květena, že to nevede k ničemu dobrému.Už jsem někde vedle zmiňoval, že je mi to již komplet jedno, ale vlastně si lžu do kapsy. Není mi to úplně jedno. Jako když potkáte starého známého, a zjistíte, že už s ním není ta sranda, co dřív, a byt si zařídil po svém. V nadšený jásot propuknouti nelze, leč kecat do toho taky moc nemůžete. Takže zbude jen takový ten zdvořilostní úsměv, a šup pryč.Sbohem, a dík za všechny ryby! |
||
08.09.2019 18:07 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Ale mohl by z toho být pěkný western: The Assassination of Luboš Kemrň by the Coward ...? |
||
08.09.2019 17:47 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Na nic jiného tady nečekám. A už mi pomalu dochází pivo... |
||
08.09.2019 16:32 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Jedenáct let ses psychicky připravoval to otevřít? :) |
||
08.09.2019 15:55 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Víš co - aby se ostatní mohli poučit z krizového vývoje a dát si na konkrétní závadové chování majzla. :) |
||
08.09.2019 15:54 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
A dozvíme se tedy, co ten nebožák Luboš provedl? |
||
08.09.2019 15:42 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Kdyby mi to tady už nebylo šumec, tak by mě snad popadla stejně revoluční nálada, jako za Velly... :)Teď si ale jen otevřu pivo a s pobaveným zájmem počkám, co se z toho vyvrbí. |
||
08.09.2019 11:41 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Nu což. Musíme tam všichni. |
||
08.09.2019 11:33 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Pravda je, že proč začal po tolika letech najednou vadit Luboš, to by mne zajímalo velmi. |
||
08.09.2019 11:18 | K dílu: Smazání Luboše Kemrně a Miluny Voškové | Pišta_Hufnágl |
Nevíme. |
||
02.05.2019 12:43 | K dílu: ZEMŘEL PRINT | Pišta_Hufnágl |
Vzal tu cestu k Ježíšovu hrobu poměrně poctivě, co?
|
||
07.11.2018 09:11 | K dílu: Plynové lampy | Pišta_Hufnágl |
Provádíte archeologický průzkum? :) |
||
16.07.2018 16:10 | K dílu: Medlov 2018 | Pišta_Hufnágl |
"Zákaz navážení se do chrousta."???Tak to na to kašlu, to by nemělo vejšku.
|
||
03.04.2018 12:29 | K dílu: Medlov | Pišta_Hufnágl |
Hmmm... :) |
||
01.03.2018 16:25 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Vymíráme... |
||
12.12.2017 14:01 | K dílu: ZEMŘEL PRINT | Pišta_Hufnágl |
:( |
||
28.11.2017 10:06 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Neplánovaně, ale zjevně ano. :) |
||
02.11.2017 11:06 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
No to víte - já budu do konce týdne tvrdnout v lese a čekat na vás, a zase, jako vždycky, nikdo nepřijde. Tůdle! |
||
29.10.2017 08:44 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Ano, Francuá... S jeho ztrátou jsem se dodnes nesmířil. :)
|
||
17.10.2017 17:06 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Nač se nimrat v historii? Mladejm to nic neřekne. My si to tehdá užili, ale svět jde dál. :) |
||
14.10.2017 13:31 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Zatím pěkná slabota... Přidejte! |
||
10.10.2017 18:43 | K dílu: Mláďata! | Pišta_Hufnágl |
Bohužel... :) |
||
15.06.2017 10:18 | K dílu: Nudapláž | Pišta_Hufnágl |
Tak pro rejpaly: Československý vlčák. :) |
||
14.06.2017 08:23 | K dílu: Nudapláž | Pišta_Hufnágl |
Jestli myslíš ten dermatologický problém, tak ano, už mnohokráte. A jestli máš na mysli šelmu, tak taky ano, koneckonců ještě trochu žije, dědek patnáctiletej. :) |
||
13.06.2017 17:19 | K dílu: Nudapláž | Pišta_Hufnágl |
No to víš, jak jsem zaregistroval hambatce, zatmělo se mi před očima a kontrola češtiny šla stranou... |
||
13.06.2017 14:22 | K dílu: Nudapláž | Pišta_Hufnágl |
Má zkušenost je jiná. Nazval bych to "Setkání s militantími adamity". Léta páně 2010, Plzeň, tzv. Bolevák. S manželkou, dcerou dvouletou, vlkem a místně příslušným kamarádem jsme tam jedno parného letního dne vyrazili na koupačku, coby osvěžující závěr výletu mimo civilizaci. Začátek byl podobný, jako u tebe - rybník (či co to je) byl obsypán domorodci jako nedocucaný bonbon vosami. Tehdy jsem si slíbil, že si správný název fobie z nadměrného množství lidí určitě po návratu domů vygůglím, abych věděl, co mi je. Zanedlouho jsme ale zjistili, že část břehu je oplocena a oproti té volně přístupné je vstup podmíněn nekřesťanským poplatkem dvaceti korun za osobu. Mé srdce přísného ateisty zajásalo. Konečně něco pro nás, bezvěrce. Poučen obsluhou mýtné budky, že i vlk je osoba, vysolil jsem stokorunu a byli jsme vpuštěni. Jedním slovem - nádhera! Z liduprázdných písčitých pláží jsme měli výtečný výhled na davy spořivých Plzeňáků, blízký lesík poskytoval čas od času potřebnou úlevu... Prostě pohoda. Po iniciačním koupání jsem vyrazil pro pivo. Vlka jsem přivázal ku stromu, ženu zanechal cachtat se s batoletem. Cestou zpět s náloží chladného místního moku ale slyším poměrně nasrané vlčí vrčení. A co nevidím - námi rozprostřenou plážovou deku pod jedním stromkem přímo u břehu úhledně skládá jakýsi zcela nahý muž archivního věku. I táži se předmětného kmeta: "Co to děláte, člověče?" "To je moje místo!" vece pán a pokračuje v činnosti. Naši složenou deku uložil do křoví a na její místo rozložil svou. Přiznám se, že ač povahy mírné, docela mě to nasralo. "Nikde tady žádnou ceduli o soukromém pozemku nevidím, je to placená část pro všechny, tak si to zase sbal a švihej někam vedle, vejre!", přešel jsem agresivně do tykání. Naháč zkoumavě popatřil na můj propadlý hrudník a tenké ručičky, a k ničemu se neměl. "No jak chceš," procedil jsem po vzoru westernových hrdinů skrz zuby, zachránil jsem pivo pod keřík a odvázal vlka. Pán zničehonic ztratil zájem o disputaci, poměrně svižně opustil území a brblaje zaujal místo o cca dvěstě metrů dále. Považoval jsem tedy celou záležitost za vyřešenou, znovu rozložil deku, uvázal vlka a jal se věnovat zachráněnému pivu. Zanedlouho ale věci dostaly spád. Na onu část pláže se začali pomalu trousit další a další lidé nahatého charakteru. Když už jich bylo asi šest a vrchní Adam usoudil, že všechny je vlk sežrat nezvládne, opět se osmělil k útoku: "Tady je to nudistická část! Svlíkni se!" a s rukama založenýma v bok bojovně vystrčil přirození mým směrem. "Není to nudistická pláž," kontroval jsem, "nikde tu není žádné označení." "Ale my sem takhle chodíme už třicet let!", děl děd, za kterým se nesměle houfovali další naháči. "A já si před hodinou zaplatil vstupný. A nikdo mě u vchodu nesvlékal. Dejte mi pokoj. Pánové, nevšímám si vás, tak vy si nevšímejte nás." "Tady se s plavkama koupat nesmíš, je to tradice!" "Fakt chceš vidět mýho ptáka?" naštětil jsem se, a na moment plavky stáhl. Pán zrekognoskoval terén. "Nechci." To mě trošku urazilo. "Ale s plavkama se tady koupat nesmíte!" Má choť to z vody celé pobaveně pozorovala i s nahatým kojencem v náručí. Následně podlehla a plavky stáhla. Plzeňský kamarád byl v tu dobu již nah, neb je trochu posera. Jelikož mi už bylo trochu horko a celé to dohadování mi začínalo lézt krkem, opět jsem odvázal vlka a s povelem "Chlupy dolů!" jsem se s ním vydal do vody. Vlka naturisté respektovali a své bimbající se příslušenství pečlivě odkláněli jiným směrem. Já byl rozhodnut nesundat plavky po zbytek života. Nakonec na tom byl nejlépe můj tamní spolužák, který je dosud jediný z mých spolužáků, který mohl zkoumat mou ženu zcela neošacenou. Naturisté se báli vlka, žena je zjevně neinteresovala (to zas urazilo ji), z mých zánovních plavek byli značně znechuceni a já jim tam navíc při odchodu nechal na tom "jejich" stromě viset úplně durch prosranou plínu své dcery. |
||
07.06.2017 10:25 | K dílu: Písmák 20/2 | Pišta_Hufnágl |
Dík. Potěšilo. :) |
||
17.03.2017 17:10 | K dílu: iwrite.cz nominováno na Magnesia blog roku! | Pišta_Hufnágl |
Tak jsem ti to tam hodil, pane. :) |
||
17.03.2017 15:05 | K dílu: Na houby, na borůvky, na | Pišta_Hufnágl |
A tak to pardon, já už nakukuju veeeelmi sporadicky, tož mi občas něco uteče. Nicméně to pivo u tebe mám pořád v plánu, tak zatím neumírej. To bys mě nasral. |
||
17.03.2017 09:30 | K dílu: Písmák 20/2 | Pišta_Hufnágl |
Tak ověřit číslo v podstatě není jak, žeano. Leda by to bylo na pozvánky jak u zednářů, takže bys měl sichr, že když tě přivedl člen 322, tak ty budeš 323... |
||
16.03.2017 17:42 | K dílu: Na houby, na borůvky, na | Pišta_Hufnágl |
Hele nelži, dyť by tě to zabilo... :) |
||
16.03.2017 10:59 | K dílu: Písmák 20/2 | Pišta_Hufnágl |
Jenže tohle funguje jen u těch, kteří se vyhnuli několika vlnám Velkého Mazání. Já se prvně zalogoval cca koncem roku 1998/ začátkem 1999, ale systém mi uvádí první přihlášení 22.1.2003 a id 7890. Což je ptákovina. Na tohle se po těch veletočích bohužel nedá spolehnout. |
||
03.03.2017 11:54 | K dílu: Písmák 20/2 | Pišta_Hufnágl |
Jo, ta nostalgie... Ale stejně to byla dycinky primárně seznamka, to mi nikdo nevymluví :) |
||
14.06.2016 18:47 | K dílu: V ruce štítky v pase staniol | Pišta_Hufnágl |
Dítě na fóliovníku: Poradí. Samozřejmě. Po mořském rajčeti bych čekal, že už naší nonstop poradně budeš věřit. Hroznyzva, odborně Leptinotarsa Dira, je poddruh Mandelinky. Sice málo známý, ale o to odolnější. Specifikem tohoto škůdce je, že se drží zejména v pubickém ochlupení sourozenců, (tedy nikoli na lilkovitých), kdy na jednom sourozenci žijí samci, a na druhém samičky. Pohlavní dimorfismus je sice nevýrazný, leč pro zkušeného entomologa je hračkou. Předmětný škůdec saje zejména lymfu, což by ani tak nevadilo, ale současně vypouští do těla hostitele toxin, který ovlivňuje nervovou soustavu a nutí hostitele třít se o sebe vzájemně intimními partiemi, přičemž dochází k oplození samců samicemi (ano, je to takový biologický bonbónek) a samci následně kladou vajíčka na zpěvníky v Levných knihách. Zásah toxinu do CNS současně způsobuje puzení k tvorbě nesmírně debilních písní. Posbírat Hroznyzvy skutečně nejde, najmě pomocí ztracené víry, to je opravdu pravda. Poměrně účinná je rada našich babiček - tedy potírat napadená místa petrolejem. Oproti boji proti vším ale bohužel nestačí jen pouhé potření, je nutno následně potěr zapálit. Což teda docela štípe, nehledě na to, že škvířící se pubické ochlupení poměrně hnusně páchne. |
||
14.06.2016 10:06 | K dílu: V ruce štítky v pase staniol | Pišta_Hufnágl |
Já strávil značnou část mládí hloubáním nad lidovou písní "Beskyde, Beskyde". Nebylo mi jasné víc věcí - Kdo je to ten Beskyd? A co provedl, že po něm jdou? A ten Okibača, co je mu na stopě, to je policista? Nebo nájemný vrah? A proč je Okibača černoch, když podle jména je to zjevně Japonec? A co to, uvšechvšudy, dělá s těma ovcema? A proč? Jak jako "zatáčí" ovce? To je nějakej rituál? Nebo jakože z nich dělá kebab? Protože tam se to na tom rožni točí (=zatáčí). Jo, to bylo bezesných nocí... |
||
07.06.2016 17:37 | K dílu: Blog | Pišta_Hufnágl |
Jednoho dne se vrátím. A se mnou přijde zákon... |
||
31.10.2015 11:10 | K dílu: LISTOPADOVÉ AKCE V DOMĚ ČTENÍ | Pišta_Hufnágl |
Vstup zdarma, jo? No to je vrchol, tohleto... Možná (možná!) za pade bych se tam podívat šel, ale zdarma? Pche! |
||
05.10.2015 15:40 | K dílu: Pivo, noc a čtení na Helfenburku | Pišta_Hufnágl |
Jsemť prostě dobrodinec a ujímám se i ošklivých káčátek. Chceš mi to snad vyčítat, nelido? |
||
27.09.2015 22:02 | K dílu: Pivo, noc a čtení na Helfenburku | Pišta_Hufnágl |
Pivo prosím poslat do Nuslí. Fotografie netřeba. Ledaže by byly sexy, jak pravila květinka, nicméně u uživatelek tohoto serveru to je patrně bezpředmětné. Muf! |
||
18.04.2015 23:14 | K dílu: Žena za volantem | Pišta_Hufnágl |
Poslechnou, Květoň, voni na to koukaj špatně. Já chodím do práce pěšky (sic!), do kuchyně bych manželku vpustil pouze pod pohrůžkou sexu (tedy krom lichého čtvrtka každý sudý měsíc v přestupném roce, tam je to holt dohoda) a ohledně kanape si můžu jen gratulovat, že jsem prozřetelně investoval do opravdu obrovského. Já bych teda už neměnil. |
||
11.04.2012 07:51 | K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
Já nepřijdu. Já už tam totiž budu. Jsem tam furt. | ||
21.03.2012 08:05 | K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
BG: Tak to je v pohodě, páč pivo je v PÁ... Skejtinko: Náhodou byl! Chodím tam totiž každý den. Dal jsem včera dvě piva brčkem, a podroušen vyrazil dom. | ||
20.03.2012 14:36 | K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
Nojo, nojo... Tak jsem to zmotal... Mějte slitování, právě mi dvě hodiny dolovali z huby sedmičku vlevo dole :( | ||
07.03.2012 14:51 | K dílu: Písmák zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
Pche! Dobrovolně se připravím o sluch. A moooc se těším na hantec ve znakové řeči! :))) | ||
07.03.2012 14:14 | K dílu: Písmák zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
Od brňáků (ne, kapitálku nepoužiju, kdybyste mě mučili) je nejhorší poslouchat, že něco "vytíká". To, že tam "žeró", "chlastajó" a podobně, to bych snesl. Ale vytíkání? Ani omylem! | ||
06.03.2012 14:05 | K dílu: Písmák zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
Zbora kecá. Od 9:00 do 11:00 většinou operuju, poté jdu na piv... pardon, na oběd, PAK jdu spát a v 16:00 (vyspinkaný) vyzvedávám dceru ze školky. Následně ji mám na starosti minimálně do 19:00, kdy doufejmež dorazí domů má majitelka. Ten bulvár, to je hnus! :) | ||
06.03.2012 13:59 | K dílu: Jdeme na pivo zralý na občanku | Pišta_Hufnágl |
A mně se zase nic neřeklo! Budiž, chápu, jsem odrodilec a na Pihmáka jsem zanevřel, ale stejně... Dnes večer budu plakat do polštáře. Plakat budu ostatně i na srazu, páč se tam dostavím přímo od zubaře, nicméně dorazím, anžto kdosi, kdo mne tajně miluje (zjevné!) vymyslel takovou lokaci, kam se nebojím přijít. Mám vás stále rád, pupíčci! :) | ||
18.01.2012 22:58 | K dílu: Půlnoční | Pišta_Hufnágl |
Není otřesná. Ty jsi pouze zahořklý, že to nedali tobě. | ||
18.01.2012 22:36 | K dílu: Půlnoční | Pišta_Hufnágl |
No já nevím, Květoň. Mně osobně to přišlo jako veleluxusní comeback. | ||
17.01.2012 13:44 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Alespoň čtrnáct dní musí! Pravidelně mě informuj :) | ||
17.01.2012 08:35 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
OK. Jestli máš furt to samý číslo, tak dám vědět. Jak to tam teď vypadá? Chci ukázat mrněti sníh, ale tady v Praze máme prdlajs:) | ||
17.01.2012 08:32 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
No vidíš. A já už jsem pryč. :) | ||
16.01.2012 05:47 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Nebo se můžu stavit já. V Libérci mám tchýni, takže se tam občas chtě nechtě vyskytnu :) | ||
16.01.2012 05:46 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Teď jsem se díval, a je to dobrý - mám se. Nereagování si neber osobně, poslední rok nemám na Pihmáka nižádný čas. Žes mi nedal vědět si nevyčítej, na čtení programově nechodím, páč je to v 99% děs, běs a obecně hnusná hrůza. Stav se někdy na pivo:) | ||
24.12.2011 09:55 | K dílu: PoLuce(rně) | Pišta_Hufnágl |
Když dítě bylo ještě dítětem, chodilo s rukama svěšenýma. Chtělo, aby tenhle potůček byl řekou, řeka dravým proudem... a tahle louže mořem. Když dítě bylo ještě dítětem, nevědělo, že je dítě. Všechno mělo svoji duši a všechny duše byly jedno. Když dítě bylo ještě dítětem, na nic nemělo názor, ani návyky, jen sedalo s nohama skříženýma a v mžiku se zase rozutíkalo, se vzdornou vlnkou ve vlasech a způsobným pohledem u fotografa... Souvislosti. Ne paradoxy. | ||
20.12.2011 14:09 | K dílu: Veselé Vánoce | Pišta_Hufnágl |
P.S. Lekce češtiny ti dám zdarma. | ||
20.12.2011 14:04 | K dílu: Veselé Vánoce | Pišta_Hufnágl |
Tys už dlouho nehlídal Mufa, žejo... | ||
04.12.2011 16:07 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Já mám teď poslední skoro rok opravdu jiný starosti než se zabývat parodiemi na literaturu. Bylo to příjemné, byla to sranda, bylo toho tak akorát. Spoustu jsem toho nasliboval a nesplnil, za což se hluboce omlouvám. Nicméně je to tak, jak to je. Až se zase budu nudit, rád se do aktivní služby vrátím. Zatím se mnou nepočítejte. Muf! | ||
16.11.2011 08:03 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje XIII. | Pišta_Hufnágl |
To se fakt domluvte s Derem. Zkouším to teď už na třetím počítači, a všade se to zobrazuje korektně. | ||
16.09.2011 14:25 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Moc práce, děvčata, moooc práce. | ||
20.05.2011 22:47 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
nojoporád | ||
20.05.2011 08:49 | K dílu: úvaha o myslivecké latině | Pišta_Hufnágl |
I ty lišáku... :) | ||
18.05.2011 12:35 | K dílu: respekt k básnickému slovu IV. - o subjektivitě | Pišta_Hufnágl |
mea culpa... | ||
18.05.2011 12:16 | K dílu: respekt k básnickému slovu IV. - o subjektivitě | Pišta_Hufnágl |
No to je teda pěknej maglajs... P.S. Mimo téma pro aleše: Roušar bude v neděli! :) | ||
18.05.2011 01:03 | K dílu: respekt k básnickému slovu IV. - o subjektivitě | Pišta_Hufnágl |
Regino, já žil v domnění, že je "ten " fakt, a v množném čísle "ta" fakta". Což je také poněkud nablblé. Tohle opravdu musel ustálit nějaký idiom. | ||
18.05.2011 00:23 | K dílu: respekt k básnickému slovu IV. - o subjektivitě | Pišta_Hufnágl |
A já bloud si vždycky myslel, že fakta jsou "ta", nikoli "ty"...Pokud ovšem pravidla pravopisu velí, že "fakt" je rodu mužského, dostáváme se do poněkud prekérní situace, anžto je-li fakt hrad, jak lze napsat "...se opírají o tzv. fakta". Jsemť všecek zmaten. Každopádně text výtečný. Bylo mi potěšením jej číst. | ||
17.05.2011 12:41 | K dílu: Toaletní diskuse | Pišta_Hufnágl |
sidonie, tak kde je ten slíbenej panáček? | ||
12.05.2011 06:15 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Tak zkus křivdit potichu. Díky. | ||
12.05.2011 06:13 | K dílu: Jel by se mnou někdo 18. května do Berlína na přednášku rev. Muna? | Pišta_Hufnágl |
A já myslel, že sis v tom mailu dělal srandu. Tobě definitivně hráblo... | ||
11.05.2011 21:05 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Tož já bych to s tebou taky zkusil, kdybys nebyla taková hubená... :) | ||
11.05.2011 21:04 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Márvine, ty jsi taaak moudrý! | ||
11.05.2011 07:56 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Do konce týdne ani omylem... | ||
11.05.2011 06:55 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Pošlu ti šátek přes oči, jo? | ||
10.05.2011 17:14 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Tak, a je to ouředně potvrzeno. Pipiny jste! :) | ||
10.05.2011 14:31 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Napíšeme Derovi. | ||
10.05.2011 14:06 | K dílu: KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje VII. | Pišta_Hufnágl |
Tak to máš někde chybu, zobrazuje se to normálně. | ||
09.05.2011 21:22 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Navrhuji kategorie "Právě se nudím", "Mimino ještě nespí", "Mimino se právě probudilo, takže další hodinu budu vzhůru" a "Čtu si tu, páč bych měl dělat DPH, ale nechce se mi". | ||
08.05.2011 20:33 | K dílu: Písmáčtí blbůstkáři v roce Orhana Pamuka - 2006 | Pišta_Hufnágl |
Lenoši. Tož zase je to na mě... Pojedeš. Ale budeš řídit! | ||
08.05.2011 18:40 | K dílu: Písmáčtí blbůstkáři v roce Orhana Pamuka - 2006 | Pišta_Hufnágl |
Dejte mu někdo Výběr... | ||
08.05.2011 07:14 | K dílu: Jste vybraní? | Pišta_Hufnágl |
Aštar Šeran je slibotechna! | ||
07.05.2011 22:05 | K dílu: Souvislosti | Pišta_Hufnágl |
Když už ani Márvin neví, o čem diskutovat... Autore, maž. | ||
07.05.2011 06:44 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Ach Bože... | ||
06.05.2011 19:25 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Zdá se, Márvine, že se proti tobě celý svět spikl... Napsal jsem, že mě mrzí, že jsem nedostal avízo. Tys kontroval, že jsi mě informoval. Odpověděl jsem, že jsem mluvil o avízu. Na to ty rozebíráš své povinnosti. Nezlob se, ale nepoznal jsem za celý život nikoho, kdo by byl tak mimo, jako ty. Smysl psaného textu tě zjevně míjí o několik koňských délek. | ||
06.05.2011 16:37 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
...tě tam svezu, v rámci výkonu trestu. | ||
06.05.2011 16:10 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Kdybys četl, co jsem psal, dopídil by ses, že jsem mluvil o avízu. Ale to bys musel, milý Márvine, přijmout fakt, že svět není definovaný tebou... | ||
06.05.2011 16:06 | K dílu: respekt k cizímu básnickému slovu III. | Pišta_Hufnágl |
S Měrkou to mám úplně stejně. Na druhou stranu, takový etalon vulgární mluvy jako Bukowski mi vcelku vyhovuje. Třeba Krchovského ale považuji za jednu z nejhorších možných podob poezie prezentované širší veřejnosti. Vzato kolem a kolem, je to holt kus od kusu. | ||
06.05.2011 14:20 | K dílu: respekt k cizímu básnickému slovu III. | Pišta_Hufnágl |
No moment, nikde jsem nepsal, že odmítám náročnost. Odmítám to, když se náročností maskuje plytkost. Což nelze rozeznat, dokud si člověk s daným textem nedá tu práci jej dešifrovat. Mluvíš o špičkách v oboru, fajn, ale sám řekni, kolikrát se ti TADY stane, že hodinu dešifruješ, abys nakonec zjistil, že uvnitř není lautr nic... | ||
06.05.2011 14:16 | K dílu: | Pišta_Hufnágl |
Proč jsem nedostal avízo? Taková laškovná debata! :) Hlasuju pro to, abych dostal exemplární trest. Dero mi v neděli v poledne přímo na Čáře naplácá pětadvacet na holou. Nic menšího si nezasloužím, já hulvát. A celý rok budu muset Márvina oslovovat "Velký vezíre". | ||
06.05.2011 13:25 | K dílu: respekt k cizímu básnickému slovu III. | Pišta_Hufnágl |
Protože, jak se domnívám, ona samoúčelnost je v takovém případě znakem povrchnosti a vyprázdněnosti - nemám co říct, tak použiju kudrlinky aby to alespoň nějak vypadalo navenek. Předpokládám, že víš, co tím myslím, a jen pošťuchuješ:) Analogicky, ze světa designu: židle je to sice na pohled krásná, nic proti, ale sedět se na tom nedá. Stejně tak text, konstruovaný čistě formálně, pokud nenese jinou informaci, je pro mě jako čtenáře nepřínosný. Vůbec nepolemizuji s tím, že text si vymazlení formy zaslouží, jen nesmí jít jen a pouze o ni. Stačí takhle? | ||
06.05.2011 11:46 | K dílu: respekt k cizímu básnickému slovu III. | Pišta_Hufnágl |
Výtečně. Kdybych si měl ovšem rýpnout, tak sepsáním tohohle na tvé poměry nebývale srozumitelného textu jsi zjevně učinil úlitbu právě těm zlenivělým čtenářům :) P.S. A je třeba říci, že text složený výhradně z "různých ornamentů a zdobností" užitých pouze pro to, aby byly užity, si žádné kritické ocenění nezaslouží. | ||
06.05.2011 11:25 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Tak to máš smůlu, budeš si muset ten Výběr nechat. A věř mi - tohle se s tebou potáhne celej život. | ||
06.05.2011 11:21 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Nevezmu. Leda bys mi za to slíbil pivo. (Vidíš, takhle se obstarává chlast. Co mám tuhle velefunkci, už za sebe v hospodě prakticky neplatím.) | ||
06.05.2011 11:19 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Právě. Stačí když tě třeba nějakej kritik kousne, a seš náš. | ||
06.05.2011 11:17 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Jestli seš pevných mravů, hrdě mi ten Výběr hodíš na hlavu! Áha? :) | ||
06.05.2011 11:16 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Právě ses nechal zkorumpovat a zařadil se do té židobolševickozednářskokritické partičky. | ||
06.05.2011 11:15 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Tumáš. Ať je prdel :) | ||
06.05.2011 11:10 | K dílu: Statistika nuda je... | Pišta_Hufnágl |
Veselé:) Hlavně ta debata pod tím :) Nicméně, aby měla tahle statistika vůbec nějakou vypovídací hodnotu, bylo by třeba zmapovat i období, kdy ten který kritik kritikem nebyl a provést srovnání. Patrně z toho vyjde, že si v četnosti výběrů nijak nepolepšili ani nepohoršili. |