10.01.2009 18:48 |
K dílu: Slunkoo
|
lord_Ivanhoe
|
slint... vskutku mocné
|
10.01.2009 18:43 |
K dílu: Větrná
|
lord_Ivanhoe
|
skvělý teríí
|
25.08.2008 23:51 |
K dílu: Severák
|
lord_Ivanhoe
|
skvělé! začátek mi přinesl zvláštně pěkný vize ;-)
*
|
03.06.2008 16:45 |
K dílu: Přišla jsem bosá před Pána Boha
|
lord_Ivanhoe
|
3. a 4. sloka se mi hodně líbí, začátek je inu slabší, ty tretky mě tam podvědomě děsně rušej (jak řekla Fája aj ten synek koňskej)... Bacha na PaNNu M.
Básnička mi připadá tak hezky nadnesená, snaží se říct něco víc, proto mě tam to profánní "řekla" zaskočilo, trošku kazí fajn potenciál. Poslední sloka je best ;-)
|
08.03.2008 17:19 |
K dílu: Sum sit Éfed
|
lord_Ivanhoe
|
kritizovat se to má běžně a záměr ano
|
01.07.2007 10:35 |
K dílu: Obr
|
lord_Ivanhoe
|
nemyslím si, že by to bylo nevhodné. Protože když i v pohádkách bude vítězit zlo, děti ztratí ponětí o tom, že by to mohlo být i v reálném světě jinak...
|
26.06.2007 10:07 |
K dílu: Obr
|
lord_Ivanhoe
|
heffké :-) líbí se mi, že to má i nějaké poselství
|
25.06.2007 15:02 |
K dílu: Červnová
|
lord_Ivanhoe
|
pohodička, klídek... :-)
|
08.06.2007 10:03 |
K dílu: Sokolník
|
lord_Ivanhoe
|
takové krásně melancholické a heroické mi to přijde. Intenzivní... Opravdu podařené (z mýho hlediska tam jen úplně nesedí ten konec)
tip top
BTW, pane redaktore, odpusťte lidový ráz mého sdělení, ale melete hovnaa
|
30.05.2007 09:24 |
K dílu: Slyšíš?
|
lord_Ivanhoe
|
jejej, to jsem si snad ani nezasloužil :-D (chudák Álojs, je teď určitě smutný ... a nebude mě mít rád... a .... a pošle na mě Písmákovou mafii)
|
29.05.2007 13:22 |
K dílu: Slyšíš?
|
lord_Ivanhoe
|
tyjo, Káťo, klobouk dolů. Tahle je už opravdu mástrpís. Lepšíš se a to dost!
|
29.05.2007 13:19 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
asi máš pravdu. Lidi kolem mě nejsou tak zlí. Ale to je myslím tím, že si ty ostatní k sobě nepustím. A nemyslím si, že by jich bylo málo...
|
28.05.2007 17:12 |
K dílu: Maturitní
|
lord_Ivanhoe
|
Jojo, přidávám se s přáním a doufám, že se zadaří! A dílko tak maturitně dobře hysterický :-D
|
28.05.2007 17:08 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
Nu, taky názor. Prostě mi něco letělo hlavou a bylo mi líto to nechat uniknout. Když myslíš, že je to plk, prosím. V tom případě nebylo dílko určeno pro tebe...
Jinak k ostatním tvým kritikám... radši se mrkni i na jiná dílka, třeba zaujmou víc. Nepíšu jen úvahy a pohádky
|
27.05.2007 10:25 |
K dílu: momentka prázdniny
|
lord_Ivanhoe
|
Tedá tedá, ta role tě nějak poznamenala :-P
Ale jinak jo, dobrý. Líbí se mi, jak jsi vystihla takovou tu náladu naprosto nudnejch prázdnin k ukousání. A i s detailama pracuješ dobře, je to díky nim tak hezky, jednoduše provázaný. Třeba ty záda-stěna a záda-záda. Povedený.
Ale moje nohy samozřejmě protestujou vůči invektivám, jako byla tahle :-P
Přeju hezký a zábavný prázdniny...
|
14.05.2007 15:26 |
K dílu: O sově, která moc snila
|
lord_Ivanhoe
|
Zvláštní dílko, ne úplně typický pro tebe. Docela by mě zajímal autorův komentář k tomuto dílku, hmmm?
Senior: jako obvykle názor k popukání... *suchý smích ... trapné ticho.... suchý smích*
|
09.05.2007 18:23 |
K dílu: Dovolená
|
lord_Ivanhoe
|
charakterizoval bych to jako poměrně zábavnej, nic neříkající vopruz :-D stmosféra přesně vystihující příběh :-)
|
09.05.2007 18:15 |
K dílu: Vrána
|
lord_Ivanhoe
|
Inu, nebejt tam datum 14. tak si řeknu, že je to poměrně podobný mojí o 4 dny mladší básničce :-) asi sme byli naladěný na stejnou vlnu, pěkné ;-)
|
09.05.2007 18:10 |
K dílu: Konečně zmlkne
|
lord_Ivanhoe
|
nevím, tahle báseň mi přijde asi o něco slabší. První řádky slibujou něco víc, ale pak to působí spíš tak nějak prázdně. Po formální stránce fajn, hezky se tam všecky ty slova hoděj, ale nemaj podle mě valnej vzájemnej vztah. A "vykřičníček" to myslím posílá úplně jinam...
|
08.05.2007 12:08 |
K dílu: Krok a krok
|
lord_Ivanhoe
|
hej, zvlášť ten konec mě nadchl. Nevím, jestli jsem to pochopil úplně správně, ale opravdu m to oslovilo. Skráčíme stále, ale jak těžký je udělat poslední krok... hmmmm
*
|
20.04.2007 20:58 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
dost bylo višní! :-D
|
19.04.2007 20:07 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
třeba z višně
|
19.04.2007 01:08 |
K dílu: : - : - :
|
lord_Ivanhoe
|
mě to nějak nesedí, asi si to neumím představit :-)nemam asi rad, když mě někdo hladí po víčkách otevřených očí :-P
|
19.04.2007 00:58 |
K dílu: Zavaž mi oči
|
lord_Ivanhoe
|
ale joo :) musel sem ji teda číst vícekrát, ale trochu už jí rozumím :-) asi bych měl číst jindy než v jednu v noci :-(
|
19.04.2007 00:49 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
baa
|
19.04.2007 00:47 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
jooo??? JOOOOO????? :-P
|
19.03.2007 23:45 |
K dílu: Kulhavý kocouři
|
lord_Ivanhoe
|
mrau
|
19.03.2007 23:44 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
Jakubisko: abys nebyl i svrhlý :-P
|
25.02.2007 17:10 |
K dílu: Špatný sen
|
lord_Ivanhoe
|
BTW proč nikde nepatrat po něčem hlubším? Myslíš, že tam nic takovýho není???
PS: pel :-DDDDD, sory, ale to slovo mě děsně ničí :-DD
|
25.02.2007 17:07 |
K dílu: o nenávisti
|
lord_Ivanhoe
|
měl jsem sen, o tom, že jsem pochopil, jak funguje svět, příčiny a následky veškerýho dění, vztah mezi minulostí a budoucností... a zároveň sem pochopil, jak neskutečně zbytečný to pochopení je.
|
11.02.2007 22:05 |
K dílu: Moře perlorodek
|
lord_Ivanhoe
|
konec mi přijde jak z jiný básně. Moc se mi tam nelyby. Takový jakoby za každou cenu tam mrsknout tu lásku, žejoo :-P
Ale jinak mě uplně fascinuje toto:
„Ano, perly nejsou“
mlčím na Tebe
a Tvůj pohled navlékám
na šňůru iluzí
opravdu užasné- už jen za tento kousek tipec jako svinec
|
11.02.2007 22:01 |
K dílu: Lampa
|
lord_Ivanhoe
|
w
r
e
h
h
*
|
11.02.2007 13:20 |
K dílu: Peklo
|
lord_Ivanhoe
|
šak já vím:-) ale tento druh humoru je vtipný tak třeba týden, dál už je to jen trapnost:-) ale tak nikomu to neberu. Když někdo nemá na víc, tak se nedá nic dělat.
A AVI jako bonus ...to je humor myslím velmi podobný. Taky se vtipem nemá nic společného
|
09.02.2007 22:10 |
K dílu: Peklo
|
lord_Ivanhoe
|
asi bych zacitoval jednu moc vhodnou repliku, ale nejspíše by urazila... :-D
Senior bohužel, neb je vytížen jak časově, tak neurálně, nestíhá ani čísti po sobě svoje patvary a překlepy. Styděl bych se, být velkým panem retraktorem, uhh, šak mě chápete...
|
02.02.2007 13:28 |
K dílu: Pár hematitů
|
lord_Ivanhoe
|
poslední strofa wrrrr, opravdu skvělá!!!
|
02.02.2007 12:13 |
K dílu: Beznaděj
|
lord_Ivanhoe
|
má to silnou atmosféru. Chybí mi tam trochu nějaký vrchol básně, je to také trochu monotónní, ač silné. Ale v každým případě se lepšíš, ty obraty jsou mnohem lepší než bejvávalo :-)
|
27.01.2007 19:11 |
K dílu: Lesní
|
lord_Ivanhoe
|
chjo, smutním z toho
|
27.01.2007 18:54 |
K dílu: Lumík
|
lord_Ivanhoe
|
ohromující, opravdu nečekaně podařený spojení slov, co by mě asi nenapadly. A ty nemluvňata, zvláštní, opravdu to má něco v sobě.
lýbý
t*
|
07.01.2007 00:25 |
K dílu: v zapomnění
|
lord_Ivanhoe
|
bože! on to nenapsal někdo jinej.... pak ten frk nechápu už vubec :-D
|
07.01.2007 00:23 |
K dílu: v zapomnění
|
lord_Ivanhoe
|
ehhh, tím sem myslel to Stvn nebo co
|
07.01.2007 00:22 |
K dílu: v zapomnění
|
lord_Ivanhoe
|
Inu, mě to nedokončené ani nepřijde. Kritik přede mnou si asi nevšiml, že názor o zájmenech už tu padl a ten jeho je tu přinejmenším naprosto zbytečný...
(chjo, připadá mi to tak, nebo v těch tří frcích zapůsobil děsně arogantně?)
...asi mam blbou naladu, nebo co. Ale prostě mi nějak nedochází, co je konstruktivního na tom, napsat že se mu to nelíbí a šmitec :-/
du se asi radši vyspat
|
17.12.2006 15:10 |
K dílu: the chamber of secrets
|
lord_Ivanhoe
|
Různé úhly pohledu mají za následek různé definice :-P
|
13.12.2006 17:48 |
K dílu: Bytůstka
|
lord_Ivanhoe
|
aha... ani jsem si neuvědomil, že se to dá chápat takhle. Což je ostatně škoda
|
12.12.2006 23:54 |
K dílu: the chamber of secrets
|
lord_Ivanhoe
|
já dnes skoro ne, páč došel papír a bylo mě trapno žádat vesmírný lidi, se kterejma bydlím.
Kolej je ale bohatá na lidi majetné /alespoň co se toaleťáku týče/
|
12.12.2006 22:07 |
K dílu: Bytůstka
|
lord_Ivanhoe
|
Jezuita + SENIOR = zbyteční lidé :D
promiňte, ale mám takový zvláštní dojem, že jeden z vás je asi poněkud retardovaný jedinec, slintající ve své cele, který se nějakým nedopatřením dostal na chvíli ven a náhodnými údery havou o klávesnici (neb samozřejmě má svěrací kazajku, též poslintanou, avšak slušivou) stvořil stejně odporný a nechutný text, jako je on sám
zatímco druhý je jen arogantní debil, pro společnost žádné ohrožení, avšak říkající si každým svým projkevem o ránu.
PS: četl jsem tvá díla a musím je, ač jsem méně než relativně chytrý (proboha, kde si jen nabral tak idiotské spojen slov), hodnotit jako opravdovou honbu za alespoň nicotnou kvalitou, které takový pisálek jako ty nikdy nedocílí
dobrou noc
|
12.12.2006 18:51 |
K dílu: Bytůstka
|
lord_Ivanhoe
|
mohu se zeptat na výklad tvého projevu? Asi nechápu účel slova "jakoby" v první větě. A ani to, co myslíš slovem "nahodnoceno"? :-)
|
12.12.2006 18:48 |
K dílu: Nepisům
|
lord_Ivanhoe
|
buď je to myšleno jako ironie, čili to, co píšeš v prologu atd je celé myšleno ironicky,
nebo to myslíš vážně
ale vzhledem k tomu, že tam krom posledního verše není žádný náznak toho, co by si tím chtěl říct mezi řádky, bojim se, že je to šitařina
|
12.12.2006 14:39 |
K dílu: Zlodějská
|
lord_Ivanhoe
|
:-D
však ať kradou, vždyť je to super krást :-)
|
11.12.2006 21:46 |
K dílu:
|
lord_Ivanhoe
|
safra safra
|
11.12.2006 21:44 |
K dílu:
|
lord_Ivanhoe
|
|
11.12.2006 21:43 |
K dílu:
|
lord_Ivanhoe
|
|
11.12.2006 21:06 |
K dílu:
|
lord_Ivanhoe
|
wrrrr :-P
|
10.12.2006 21:31 |
K dílu: Teorie kraf
|
lord_Ivanhoe
|
bylo košer? A si ty košer?
|
10.12.2006 16:01 |
K dílu: Fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
lord_Ivanhoe
|
inu, pohádka zvláštní. Myslím, že takovýhle jednou dětem číst nebudu :-P
|
27.11.2006 10:00 |
K dílu: Šedavo
|
lord_Ivanhoe
|
díky, dokonalý to nejni, vím. Ale psal jsem to upřímně
|
20.11.2006 16:39 |
K dílu: lízat jahodovou
|
lord_Ivanhoe
|
první sloka skvělá, pobavila.
pak už to jde řekl bych do kytiček, je to myslím příliš perverzní, na to aby to zdravě šokovalo. Ale je to jen muj osobní názor, třeba se to ostatním líbilo celé
|
07.11.2006 14:30 |
K dílu: Vězeň temnoty
|
lord_Ivanhoe
|
hohooo :-) jednou možná :-D
|
02.11.2006 09:22 |
K dílu: Tuš
|
lord_Ivanhoe
|
fakt hodně působivý, zwíííírže :-) Lybi, motz
mrauww*
|
29.10.2006 19:06 |
K dílu: O jednom nešťastném finském zviřátku
|
lord_Ivanhoe
|
hej.... to je skvělý :-) fakt mě to bavilo
A konec mi připomíná Lumpyho :-)
(ehm, to je ale rýýým....)
*
|
23.10.2006 16:19 |
K dílu: Jak se do lesa volá
|
lord_Ivanhoe
|
ehm.... je
|
22.10.2006 02:44 |
K dílu: podzim si s námi hraje..
|
lord_Ivanhoe
|
to je tak krááááásně podzimníííí, jako ty sama :-)
|
21.10.2006 10:50 |
K dílu: Jak se do lesa volá
|
lord_Ivanhoe
|
hoh, tady je zvykem kritizovat i reakce, ju? To by chtělo ještě přidat sem prolog pro reakce a třeba i kategorii :-D
|
20.10.2006 18:51 |
K dílu: Jak se do lesa volá
|
lord_Ivanhoe
|
fairiella: asi máš pravdůůů, vůůůdůůůů.... dů důůůů
|
20.10.2006 18:49 |
K dílu: Tichý vánek
|
lord_Ivanhoe
|
fascinejtink!
když jsem to čet, "tichý vánek" se mi pak už znělo jako nějaké zaklínadlo, nebo mantra, je to supr :-)
|
31.08.2006 14:13 |
K dílu: Aurë entuluva
|
lord_Ivanhoe
|
nemůžu... Myslím, že to nemá být dořečený
ale děkuju za komentář
|
15.06.2006 00:01 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
Ehm, nu, doporučuji si o těch tuleních něco přečíst. Kdyby je lovili třebas Esykmáci, jako přirození obyvatelé tamního světa, tak je mi to buřt, ty navíc neloví mláďata, ale pár dospělých na maso.
Mluvím tu o komerčních sviních, co tuleníky zabíjejí jen a jen pro prachy a je jim úplně jedno, zda vyhynou, že sou ještě moc mladí atd.
"svet akosi od prirodzenosti speje ku zlu"
-tak tohle tvrzení si opravdu nevyvrátil, protože já myslím právě lidský svět (který následně táhne do záhuby i vše ostatní).
A nakonec nutno dodat, že to, co lidi potřebují nelze brát subjektivně, pokud je v sázce svět kolem a prostředí, které potřebujeme. Myslím, že v tomhle případě jde osobní svoboda stranou a každý, kdo tu neumí žít a poddat se jednoduchým a prostým zákonům přírody, ten by se měl odstahovat jinam .... třeba....hmm, na Měsíc :-D
|
11.06.2006 09:14 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
definováním pojmů dobro a zlo se zabývalo několik tisíc let několik tisíc jiných lidí a já pochybuju, že tu vymyslím za tři minuty, co tu budu nějakou převratnou myšlenku, která to celé rozsekne.
Ale, dejme tomu, že by pojmy dobra a zla, ať už je chápeme jakkoli, neměly smysl, byly by to (stejně jak soudili Nominalisté o idejích) jen jména v našich myslích. Co by z toho plynulo? Že na lidském chování a činech vůbec nezáleží. A ať je to pravda, či není, myslím, že nikomu neuškodí, když budeme radši počítat s tím, že naše konání není jen nesmysl bez významu.
Do té doby, kdy se lidi budou zamýšlet nad zlem a dobrem, bude mít cenu tady být.
A ohledně zvyřátek.... docela souhlasím s Kohákem, který vidí dobro v přirozenosti, v podpoře života, přírody. A přirozené není ubíjet bezmocné tvorečky tyčemi kvůli tomu, aby někdo prodal jejich měkkoučkou kůži, myslím, že o něco přirozenější je si sehnat něco k jídlu, klidně jednoho z těch tuleníků, ale decentně a s mírou...
|
26.05.2006 14:15 |
K dílu: Levandulová
|
lord_Ivanhoe
|
je to takový, pro mě depresivní, marný. Chjo... je v tom děsně melancholie
|
26.05.2006 13:49 |
K dílu: Mám tě...
|
lord_Ivanhoe
|
hezky stručné, k čemu taky zbytečné řeči kolem, líbí se mi to... má to aji atmosféru ;-) není tam nic navíc, co by se dalo vyškrtnout, zdařilé dílko
*
|
11.05.2006 20:40 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
...a dál....moje interpretace :-)))) no, ona nikam nespěje. Jen se snažím sdělit, jak to je (nebo jak vnímám aktuální stav reality kolem). Nemůžeš mi tu vyčítat to, že se lidi chovaj tak, jak se chovaj. Já za to nemůžu, já to jen napsal.
-tím nechci říct všichni... proto tam je taky slovo většina-
A k C si dovolím říct jen to, že se mýlíš. Zdá se mi, že jsi si zkrátka vztáhl mé krátké dílko na sebe a štvou tě tvé chyby. Pokud je to tak, je mi to líto, ale chce to na sobě pracovat.
Pokud to tak není, tak nevím, co sleduješ. vyvrať mi to, že třeba od přirozenosti (tzn. ziskuchtivosti a bezohlednosti) ubíjejí lidi několikatýdenní tuleně, navíc dost krutým způsobem. A že kdyby se povznesli nad svoje přirozený touhy mít co největší zisk a radši se řídili humánně, slitovali se a radši se živili rybařením, že by to bylo lepší.
Inu?
|
11.05.2006 20:31 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
Hehe, tak tedy nevím, kdo je tu špatně. Já si osobně myslím, že tohle není jen literární server,ale též místo pro diskuse a výměnu názorů.
Ohooo, jinak děkuji za teologicko-sociologickou studii, určitě studuješ filozofii, nebo tak :-))
Ale musím oponovat tím, že křesťanství není jediný směr, který mluví o negativním směřování světa a lidí. Je to přirozené, že pokud člověk není pod přímým vlivem společnosti a morálky (která nejen podle mě selhala), směřuje k sobeckosti, brutalitě, a podobně (viz Pán Much, Betonová zahrada, ...)
k tvému B:
zdá se že jsi vyjímečně nechápavý jedinec. Přirozeností chápu to, že pokud člověk neuplatní svou schopnost uvědomit si to, že je schopný činit něco dobrého nebo kvalitního, tak zkrátka sám od sebe činí zlo. Když si není vědom toho, že zabránit zlu může svojí aktivitou, tak je součástí ohoho zla a jen jeho vule mu pomůže se vymanit.
|
11.05.2006 11:15 |
K dílu: Smrt
|
lord_Ivanhoe
|
hezký náhled... líbí se mi. Nebát se neznáma a jít vstříc tomu, co život přichystá, ať je to jakkoli neblahé...
Jako dílo nic moc,
jako myšlenky super ;-)
|
10.05.2006 19:46 |
K dílu: Takové malé zamyšlení
|
lord_Ivanhoe
|
díky za tvůj rádoby inteligentní přízpěvek, milý Piliere. Křesťanskou výchovou sem bohužel pro tebe neprošel. A o sektách toho víš asi tolik, co já o tvojí mámě :-)) A jinak... nevnesl si do toho tady žádný racionální názor, na který by se dalo reagovat jinak, než výsměchem.... tedy... sory, ale HA HA :-)
|
08.05.2006 15:21 |
K dílu: Tajemství nebe
|
lord_Ivanhoe
|
to je milý... jsou tam nádherný hluboký myšlenky...
Co dodat?
Snad jen...
"...že v nebi se nemluví o ničem jiným, než o moři..."
|
08.05.2006 15:15 |
K dílu: Hmyzí haiku
|
lord_Ivanhoe
|
hemmm, nu, haiku to není, ale taky ftipné :-)
dnes si to s tou kaší trochu přehnala
|
08.05.2006 15:14 |
K dílu: Pavoučí příběh druhý
|
lord_Ivanhoe
|
:-D heheeh
|
08.05.2006 15:13 |
K dílu: Přírodní rovnováha
|
lord_Ivanhoe
|
:-D vtipné
*
|
28.04.2006 13:50 |
K dílu: Odpoledne
|
lord_Ivanhoe
|
přišlo mi kouzelný, jak je svět zašmodrchanej a jak může kolem nás prodíbat mnohem víc, než je vidět...
|
22.04.2006 15:47 |
K dílu: Blesk
|
lord_Ivanhoe
|
archaismy taky moc nemusím, teda alespoň tyhle (připomínají mi jiráska a NO). Ale do tohoto dílka se myslím moc hodí. Opravdu se mi líbí, začal sem ho číst a pak mě vtáhlo, což se moc nestává.... svojí atmosférou a sdělením mě zaujalo.
Jinak, já si nemyslím, že by dílo nutně mělo být co nejkratší a nejúspornější... je to jen jeden z možných způsobů psaní, ale neřekl bych, že ten nejlepší. Tak to dělali třeba komunisti, že do díla nedali nic víc, než bylo potřeba, čili v tom nebyla hloubka. No a jest a cest mi nevadilo. A z hlediska češtiny tam myslím problém není... Držím palce
tipus dávám
|
22.04.2006 15:39 |
K dílu: Svět
|
lord_Ivanhoe
|
Pěkné, má to hezkou myšlenku, jen by to chtělo ještě poupravit trochu počty slabik, aby to víc vycházelo...
|
22.04.2006 12:20 |
K dílu: Sama Paní Dáblova
|
lord_Ivanhoe
|
ehh, BTW, nejsou city a emoce totéž?
|
22.04.2006 12:19 |
K dílu: Odpoledne
|
lord_Ivanhoe
|
ne, v pořádku, nic si z toho nedělám :-) mě tak strašné nepřijde a tak sem rád... názory lidem neberu
|
22.04.2006 12:17 |
K dílu: Vůně moře
|
lord_Ivanhoe
|
přijde mi ,že pomáhaj navodit pocit ženy, která mává. Ale což.... nechám už to být, když už se to do mojí hlavy prodralo takhle, tak na to už asi nebduu sahat....třeba příští dílko bude zas o něčem jiným ;-)
|
20.04.2006 22:50 |
K dílu: Odpoledne
|
lord_Ivanhoe
|
přečti si to šeptem.... třeba to nebude znít tak strašně,.... a třeba jo :-))) kdovíííí
|
20.04.2006 22:49 |
K dílu: Vůně moře
|
lord_Ivanhoe
|
jejej, to mě vubec nenapadlo :-) heheh, safra, snad ho to moc nepřipomíná
|
20.04.2006 21:39 |
K dílu: Neodcházej
|
lord_Ivanhoe
|
;-) v tom případě ou kejj, mám rád skryté významy :-)
|
20.04.2006 21:20 |
K dílu: Neodcházej
|
lord_Ivanhoe
|
krásné k zamyšlení... až na půlnoční stranu (teda...aspoň jsem myslel, že je to sever a tam by slunko mizet nemělo, či to má nějaký spešl význam?)
Jinak hezky smutné, stýskavé
|
20.04.2006 21:16 |
K dílu: Sama Paní Dáblova
|
lord_Ivanhoe
|
nádherně zléééé :-)
skoro strašlivé, jak je to bez emocí :-)
tyjo,aj tip si to zaslouží (samozřejmě v rámci umění...) Děti se maj podávat jedině pečený, nebo nakládaný, to ví každej :-D
|
20.04.2006 21:13 |
K dílu: Africký bubínek
|
lord_Ivanhoe
|
nebo to chce ještě ty dredy a korálek... třeba to zafunguje :-)
|
20.04.2006 16:08 |
K dílu: Anděl
|
lord_Ivanhoe
|
krásný spojení, džungle pampelišek... ;-)
|
20.04.2006 16:06 |
K dílu: Malý chlapec
|
lord_Ivanhoe
|
hezké, úderné :-)
takové naléhavé a přesto ne přehnané
|
12.04.2006 22:06 |
K dílu: Smrtihlav
|
lord_Ivanhoe
|
Taky mi přijde, že je to součást většího celku, či to tak není? Zaujal mě název a konec mě uspokojil, je to pěkné, symbolické. Takové lehké, stravitelné fantasy bez nějakých složitostí, dobré na odreagování ;-)
|
12.04.2006 21:22 |
K dílu: Bludná pouť
|
lord_Ivanhoe
|
hehe, díky za reakce.... ale moje vlastní komentáře přijdou spíše později, jsem zvědaf, co si o tom pomyslí eště další individua :-) Pak třeba přiblížím něco víc... (i když toho nebude moc... bylo to něco, co přišlo odjinud do mý hlavy... a sám nemám uplně stoprocentně jasno)
|
06.04.2006 19:39 |
K dílu: Jaro
|
lord_Ivanhoe
|
hejááá hezké, svěží, líbivé (jen to překvapeně dívají....hmmm, je to takovééé, nevím, působí to na mě kostrbatě trochu.... ) ale jinak fakt nájs
|
25.03.2006 13:30 |
K dílu: Tak to bude stačit
|
lord_Ivanhoe
|
hned je mi líp a zapomenu na to šedivý bezútěšný počasí za oknem
t*
|
22.03.2006 17:39 |
K dílu: Zápisník šílence I.
|
lord_Ivanhoe
|
hola, smutné, místy pošetile bláznivé, nebo spíš hlubší ve svojí neuchopitelné podstatě.
Interpretace děl mě vždycky štvaly, nikdo přeci nemůže bezpečně říct, co tím autor chtěl říct, smysl má myslím jen vyjádření vlastní reflexe...
Mám rád úsměv očí, které Vědí
|
22.03.2006 17:29 |
K dílu: Chci pít horký čas
|
lord_Ivanhoe
|
hohooo, nejdřív jsem si jako trotl poplet písmenka a čet sem to čaj a cítil se, jako že mi něco uniklo :-)
ale teď už to vidííííííííím!!!!
A je to moc zajímavé :-) uplně se divím, co zmůže takové jedno ubohé písmenko :-) získalo to myšlenku a je to hluboký ;-)
T
|
19.03.2006 18:32 |
K dílu: dno asymetrie
|
lord_Ivanhoe
|
opravdu originální dílko :-) a obdivuji ty, co rozumějí betonu... :-)
já jediný, co o něm čet je betonová zahrada :-D a tam tyhle značky nebyly :-D
|
15.03.2006 13:17 |
K dílu: Co mi zpíval strážný anděl
|
lord_Ivanhoe
|
jojo, pěkné... když chce člověk ze života něco mít, musí si věřit a nebát se bejt barevnej :-D
hezké, maruško
|
13.03.2006 17:12 |
K dílu: Sonet o samotě
|
lord_Ivanhoe
|
Úžasné.... havran uprostřed vran mě opravdu oslovil. A celé je to pěkně čisté, bez nějakého narušení... má to řád, nááájs ;-)
Inu, jen to "ve" mi tam trochu nesedí, nevím proč,... teď sem trochu zblblej, nemá tam být v????
Jnak orpavdu hezké
|