05.05.1999 00:00 K dílu: Jen tak... lonelyman
Jak je mozne, ze dokazes v tak neznych intencich provadet variace na tema TY + JA ? Je to uzasne.A abych reagoval na tvoji obavu ze je to mozna neuprimne, a ze prestanes psat, reknu jedine :
AT TE TO ANI NENAPADNE !!! Az se mi neco nebude libit, tak ti to klidne naserviruju natvrdo, o tom nepochybuj,ale me se tve verse vazne libi. Jsou jemne a citlive. Diky ti za ne. Pis dal a casteji
05.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Libi se mi napad, celkove je to zajimave a krasne.
Jen pokud muzu rict i trosicku negativni kritiky,pusobi na mne trosicku rusive to opakovani " Jen masku nechaji - nechaji jen masku.Prijde mi, ze se basen kazdym novym versem rozviji, a posouva myslenkyk necemu novemu, jen v tehle vete je jakesi zadrhnuti.
Ja to tak citim, coz ovsem prirozene jeste neznamena, ze to tak skutecne je.
Takze jestli jsem te moc rozladil, tak mi to klidne vrat u tech mych vytvoru. :o)
05.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Dokazes to, po cem ja tajne jen touzim.
Volne navazovani myslenek, nespoutanych pravidelnym versem, a presto podanych umeleckym zpusobem. Ackoliv se mi to nestava casto, clouma se mnou bleda zavist.

P.S. Diky ze se vyjadrujes temer ke vsemu co stvorim, vazim si tvych versu, a proto i tve kritiky. Neboj se vsak i kritizovat, nejen chvalit. Nejen ze to snesu, budu navic vdecnej.
Slyset chvalu je sice povzbuzujici, nicmene pro basnicky rust je treba objektivni kritika.
05.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Ten napad vyuzit inzeratovou formu je impozantni, zejmena diky zpusobu, jakym jsi ji promenil v basen.
(ackoliv " Na pohlavi nezalezi" ??? Asi jak komu, ze ???
05.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Na sobce mas dost citlive vyjadrovani, tak asi nebudes 100 % sobec. Ja bych to typoval tak maximalne 20 % sobectvi, a to v sobe mam ja taky.
Ale verse chvalim co to jde, a to i presto, ze nemam moc v lasce AA-BB formu. (ale to uz jsem nekde nekomu psal )
03.05.1999 00:00 K dílu: Jen jednou.. lonelyman
Bodovani je jenom do deseti ? To je skoda, tohle bych ohodnotil alespon na 30.
Vazne se mi to libi. U jedne me basne jsi mi napsala " Pis takovehle basne casteji, a budu stastna." Nemyslim, ze bych je musel psat, dokazes to mnohem lepe.
Ale abys nerekla, jednu venuju tobe, ale napisu ti ji priste, ted uz nemam moc casu.
05.05.1999 00:00 K dílu: Dotek tvých vlasů.. lonelyman
Jses citliva a sniva, pokazde kdyz ctu neco od tebe, je mi tak nejak krasne na dusi...Diky
03.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Ten komu to patri, musi byt stastny clovek, pokud dokazes tak citlive milovat, jako psat.
03.05.1999 00:00 K dílu: Meč a růže lonelyman
Pokud muzu prispet s kritikou, ackoliv neni naprosto kladna, souhlasim trosku s Merlem. Rekl bych, ze 1-4 sloka jsou nadherny, ma to svih a tempo, a to se myslim perfektne hodi k tematu.
Dalsi sloky jsou ale zpomalenim cele basne, a trochu mi pripada, ze ten konec se k tomu tak docela nehodi. Ale doufam, ze me ted nebudes kamenovat. Je to jen muj nazor, a nejsem tak dobry basnik, ani kritik, abych ti do toho mel co kecat. Takze ranil-li jsem tve city, tak pardooooon. :-)
24.04.1999 00:00 K dílu: JA?! lonelyman
Je to uprimna zpoved ? Jestli ano, tak smekam pred tvou sebekriticnosti.
Libi se mi ten rozpor srdce-duse. Vetsina lidi to podvedomne spojuje,zatimco ty to dost zasadne oddelujes.
22.04.1999 00:00 K dílu: Z POHÁDKY DO POHÁDKY lonelyman
Neznas se osobne s B.Stokerem ? Z te basnicky jde hruza - ale zajimave udelana.
Jak te tohle napadlo ? Pridavam se k predchozi otazce - co predchazelo tomuhle dilu ?
22.04.1999 00:00 K dílu: VŠECHNO NEJLEPŠÍ, KRISTÍNKO lonelyman
Ahoj Saki, jsem tu novej, a prochazim tady co se da, ale tohle me dostalo. Pisu pro svou holku verse jak na bezicim pase, kratky i dlouhy, ale nemyslim, ze by cokoliv melo tuhle uroven...je to skvely, citlivy. Mimochodem, cela tvoje tvorba je zajimava, necetl jsem uplne vsechno, ale urcite to udelam. Byl bych rad, kdybys mi mohl obcas zkritizovat ty moje vytvory. A poradne se do mne opri, potrebuju to. dik
07.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Puvodne jsem nechtel tohle psat, ale me to neda. Kde se v tobe bere ta rozpolcenost definovana na jedne strane inteligentnimi kritikami i citlivymi versi, a na druhe strane "paskvilem" ( promin mi to slovo, ale jsem z tebe zmatenej jak lesni vcela ) o rani toalete ????
07.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Maprach: Mas urcite pravdu v tom, ze kazdy autor potrebuje ke svemu rustu i kritiku. Krytykova kritika je ve spouste veci pravdiva a uzitecna. Ale myslis si ,ze je v kritice treba napadat relativne drastickym zpusobem tema ? Veta "...pak jde sice o vážné sdělení pocitů, které s uměním nemá nic společného. " uz neni kritikou a snahou o vyjadreni sveho nazoru ani snahou poradit autorce. (alespon me to tak pripada). To uz je pokus o obecne definovani poezie, a svym zpusobem je to kudla do zad. Pokud nekdo neco vnima a citi, tak proc by o tom proboha nemohl napsat kvalitni literarni utvar ??? Ale predevsim jde o formu kritiky. Je to jako v zivote. Muzes nekomu napsat ze je absolutne neschopny, aniz by se urazil, pokud mu to umis podat setrne. A muzes nekoho urazit ci zklamat tim, kdyz mu reknes ze je skoro nejlepsi, kdyz to podas spatne. A o tom to myslim je. To je to, co se tady snazim obhajovat ( a myslim, ze i Print ). Ostra kritika neaztrati na uprimnosti, poda-li se autorovi jako nazor, ne jako rozsudek.
06.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Krytyku, Jsem opravdu rad, ze odpovidas na nase argumenty, a ze neurazis a nejses urazen. Ja osobne si vazim kazdeho protinazoru, vcetne tvych. Myslim, ze vsichni chteji slyset opravdovy nazor, a nejen vykonstruovanou pochvalu. Jsem rad, ze jses, a ze zasahujes. Jen si obcas myslim (a asi nejsem sam),ze z nekterych tvych kritik vyzniva neco, co by tam byt nemelo. Nekdy to vypada, ze nepripoustis jiny nazor nez svuj, a ze se tak trochu povazujes za nejvzdelanejsiho cloveka na tomhle serveru. V tomhle ohledu mne mile prekvapila tva reakce ze dne 6.5., protoze posouva predchozi egoisticky pojatou kritiku do pozice nazoru. A pokud to vnimas jen jako nazor, a jses ochoten polemizovat a eventuelne svuj nazor poopravit (budes li mit duvod) pak je to presne to, co opravdu muze autory primet k zamysleni. Napadas ve sve kritice formu - pak se tedy zamysli nad tim, jestli by prave tvoje kritiky ( ktere jsou mnohdy myslenkove zajimave a mnohdy mozna pravdive) nemely prave tu formu trosicku pozmenit a zlidstit. Ale jeste jednou diky za tve nazory,cenim si obsahu a tve vnimavosti.
05.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Nemam prilis ve zvyku montovat se do toho, do ceho mi svym zpusobem nic neni, ale v tomto pripade udelam vyjimku. Jarko: Cetl jsem vse co jsem tu od tebe nalezl, a zapusobilo to na mne. Mas citlive vnimani sveta, a narozdil od Krytyka nejsem presvedcen o tom, ze (cituji) " sdileni pocitu nema s umenim nic spolecneho " Nerad pouzivam vulgarismy, ale jsem presvedcen, ze tahle veta je proste naprosta pitomost. O cem jinem by mely byt verse, kdyz ne o citech a pocitech. Vers bez citu je jako sadrova kopie sochy, vyrabena seriove po desitkach. Pro mne je vers a umeni prostredkem pro vyjadreni vseho co mi lezi na srdci. A pokud mi tam bude lezet laska, budu psat o lasce, pokud smrt, tak o smrti. A bude mi jedno, jestli me nekdo zacne rikat, ze o tomhle poezie byt ma, a o tomhle zas ne. Skutecna poesie vychazi z nitra osobnosti, a muze tedy obsahovat cokoliv, co jeji autor citi a vnima. Nenech se tedy odradit od psani. Pis dal se stejnym citem. Kdyz ne pro nikoho jineho, tak pro sebe. ( A taky trochu pro mne, protoze k tvym versum mam blize nez k dilum ostatnich zdejsich autoru. Tim nechci rici, ze by se mi nelibilo nic jineho - naopak je tu mnoho del ktera me oslovuji. ) Pis dal... Krytyku: Mas pravo na svuj nazor, a ja ti jej nechci upirat. Je pravda, ze souhlasim s nekterymi postrehy ktere jsi Jarce napsal. Patrne jsi inteligentni a vzdelany clovek, a ocenil bych, kdyby ses poradne obul take do mne. Kazdy autor potrebuje slyset i negativni kritiky, a ty dokazes cist a vnimat velmi pozorne. Ale naprosto nesouhlasim s nazorem, ze poesie se nema tykat citove prilis nabitych temat.Svazovat poesii pouckami o tom, co je a co neni kycovite, a odkud uz to je kyc a ne umeni, me prijde dost absurdni. Myslim, ze nikdo nema pravo stanovit obecne hranice poesie,nebot poesie je subjektivni zalezitost vymezena ciste dusevnim rozpetim kazdeho jednotliveho autora. Zkus tedy prosim v tomhle smeru zauvazovat,mozna by neskodilo, kdybys byl trosicku umirnenejsi, a nechal kazdemu jeho svet, jeho fantazii a jeho pocity. Posuzuj vers, kvality a originalitu, cokoliv, ale nesnaz se stanovovat limity. Nechci na tebe nijak utocit, nebo vyvolavat nesvary, ber to jen jako oponenturu k tvoji kritice, se kterou ja bohuzel nesouhlasim, ackoliv pripoustim, ze pravda muze byt nekde uprostred. A koncim uz s touhle stati, je to uz delsi nez je zdravo.
07.05.1999 00:00 K dílu: lonelyman
Krasne a procitene, vzalo mne to
Nahoru