25.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
je to fakt krásný, zároveň ta myšlenka, že někdo zemře tak mladej zatímco my ostatní jsme pořád jaksi na "týhle straně barikády"... že Bůh zavírá oči, to beru jako pěknou básnickou nadsázku, problém je většinou v lidech, hned v dalších letech totiž podobných hrobů asi i u nás dost přibylo. Chci říct, tvojí básničkou jsem se fakt pokochal, ale pak jsem se i zamyslel a to už člověk nemá tak hezkej pocit..., ale dost už, asi bych se za chvíli dostal k Hamletovi...
:-)*
|
25.05.2003 00:00 |
K dílu: 2 roky
|
wolfy_new_dawn
|
:-) to musí být fakt skvělý dostat takovou báseň...
|
25.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
tak si vzpomínám, že v poslední básni co jsem od tebe četl jsi na někoho chtěla nalít kyselinu, takže - že by návrat? :-)
|
25.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
líbí..., asi by mi jinak trochu vadily některý slova, ale v daný situaci mě to přijde celkem normální :-)
|
20.05.2003 00:00 |
K dílu: To se nám to hoduje !
|
wolfy_new_dawn
|
co se týče kaviáru, tak bych to do vánoc vydržel, ale to bouchání šampaňskýho je docela příjemnej zvuk...
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Nucené práce
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Slunce a měsíc
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: 1. jarní den
|
wolfy_new_dawn
|
taky se mi líbila ta kuna :-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Šílen buď !
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: A CO BŮH, A CO JÁ
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Košile
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
krásná báseň, představuju si to s těma dlaněma jak propalujou košili...
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Lásce jsme se poddali
|
wolfy_new_dawn
|
je fakt dobrá i když, trochu ti tam skřípe rým a ty hrdličky jsou maličko kýčovitý, ale TIP
|
23.05.2003 00:00 |
K dílu: Vkrádá se strach
|
wolfy_new_dawn
|
Minstrel: no aby ne! Mě se líbí, že tvý sonety jsou romantický, ale ne ukňouraný, jak píše spousta ostatních, tohle si myslím, že se fakt musí holkám líbit
|
18.05.2003 00:00 |
K dílu: Vkrádá se strach
|
wolfy_new_dawn
|
:-)* docela příjemná básnička, celkem dobrej nápad udělat to jako sonet..., co na to ta "něžná vražednice"?
|
17.05.2003 00:00 |
K dílu: Bonaparte
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-) zajímavej námět
|
17.05.2003 00:00 |
K dílu: Druhá já
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Namechlé sudy
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Ke kořenům
|
wolfy_new_dawn
|
:-) do vázy je "y", začátek je dost dobrej, ty další sloky by možná chtělo ještě propilovat...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Jsou to jenom slova
|
wolfy_new_dawn
|
je to pěkný, jenom ty hvězdy a "křídla motýlí" bych nedával tak blízko sobě, "hvězdy" jsou obecně vzato dost kýčovitý, tak bych ten dojem na tomhle místě nezesiloval ještě motýlem. A když už bych tam ty hvězdy chtěl mermomocí mít, tak bych se asi snažil ty hvězdy zeslabit nějakým dost "tvrďáckým" slovem (a změnil bych taky nepatrně slovosled), třeba:
...nebo jenom snáší se z hvězd
slova co mihnou se jako pěst...
Nejlepší by ale asi bylo těm hvězdám se úplně vyhnout
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Miroslawek: to máš pravdu, já jdu zítra na zkoušku a hlava mi připadá jak kopací míč na hrozně maličkým hřišti, do který se každou chvíli někdo z hráčů strefí, chvíli mi připadá velká jak vesmír ale uvnitř naprostý vzduchoprázdno, chvíli malá jako špendlíková hlavička a tudíž taky neschopná činnosti, chvíli mi zase připadá že se ustálila na velikosti kontejneru a je plná nejrůznějšího odpadu...
:-)Takže jasně - myslel jsem samozřejmě, dát to do "básně nerýmované"
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Miroslawek: Takhle jsem to taky myslel, verše tady nejsou. Tak bych tomu dal jinou grafickou úpravu a dal to do neveršovaných býsní jakožto volnej verš, tady (na básních lyrických veršovaných)ta neexistence verše maličko irituje...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Taková variace na Krylovský "zmrzlináře dětem zabili", jinak -souhlasím s Beauty, že bych tam asi nedával verš...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Vzkaz
|
wolfy_new_dawn
|
:-) jsou tam dobrý obraty, možná bych místama změnil slovosled, kterej tak trochu připomíná prózu
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Ten den přichází
|
wolfy_new_dawn
|
rubín noci, ten obrat se mi líbí, ale "luna" a "růže", dvě tak neskutečně sentimentální slova bych obě společně snad do jedný básně nedával...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Latinská improvizace
|
wolfy_new_dawn
|
:-) libí se mi, jenom bych ji asi dal do nerýmovaných...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Písmena
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: nenasytně
|
wolfy_new_dawn
|
:) je to docela dobrý, ale ten rým je trochu divokej, co myslíš, nevyznělo by to celkově líp, kdybys to napsal nerýmovaně (volný verš)?
|
12.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-) je to dost dobrý, kromě tý poslední sloky, která mi moc nesedí, na to jak je celá ta báseň taková lehoučká tak je začátek poslední sloky moc filozofickej a moc vážnej a fatální..., taky to "kdopak mi pomůže", na to se dá v duchu odpovědět jenom "nikdo". Myslím že brečet by se mělo buď hned od začátku nebo vůbec. Asi bych sem nacpal nějakou nadpřirozenou bytost, sudičky nebo víly nebo tak nějak a trochu bych to zrelativizoval a tak odpinknul zpět do tý lehkosti ve který je celá báseň. Co třeba:
Možná moje dobrá víla
někde na pokec se zastavila.
Třeba tlačí ji botičky,
či zvoraly to sudičky...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Šeříky
|
wolfy_new_dawn
|
To je teda dost brutální říct NE tak krásnou básničkou, to jsem rád, že si ji můžu přečíst normálně tady na Písmákovi :-)
|
12.05.2003 00:00 |
K dílu: Šeříky
|
wolfy_new_dawn
|
skvělý*
|
12.05.2003 00:00 |
K dílu: čekání (pád)
|
wolfy_new_dawn
|
:)
|
27.12.2003 00:00 |
K dílu: Bitva s Bohyní války
|
wolfy_new_dawn
|
s tím rytmem máš pravdu, asi to někdy ještě předělám
|
16.05.2003 00:00 |
K dílu: Bitva s Bohyní války
|
wolfy_new_dawn
|
jo, to je ono, tyhle dvě věci jsem měl na mysli, kromě toho ještě ten už první dojem při prvním setkání nebo prvním letmým kontaktu už vlastně vyjadřuje ta Bohyně války, tím jak je ten už první dojem mocnej..., potom je to přesně o tom, jak říkáš ty...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Bitva s Bohyní války
|
wolfy_new_dawn
|
Zly: To myslíš jako že se to nerýmuje, když ti to připomíná Šimka a Grossmana?
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Bitva s Bohyní války
|
wolfy_new_dawn
|
kdyby jsem si v týhle básni ještě víc "pustil fantazii na špacír", tak bych to už asi nemohl uveřejnit v Písmákovi...:-)
|
23.05.2003 00:00 |
K dílu: Jidáš ze zastávky tramvaje
|
wolfy_new_dawn
|
joooo, to by se mi docela zamlouvalo, psát texty pro nějakou mírně ulítlou kapelu
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
I muži občas umírají,
pro zemi po které chodí...?
Trochu moc patriotismu, poté co jsem viděl ty dojemný scény amerických hrdinů vracejících se z Iráku tak to až tak moc už nemusím... A co třeba takhle (předem se omlouvám, jsem dneska trochu ironickej...):
Muži raději modrou knížku,
žádnou vojnu, líbat svoji Myšku...
I muži se někdy sbírají,
ze země po které chodí,
s kocovinou se probírají,
inu, i takhle to chodí...
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu: Ja kráčal som dopredu
|
wolfy_new_dawn
|
*
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
lidi svý říkadla
maj do myslí vyrytý,
však básník má tykadla,
ty viděj co jiným skrytý.
A v tichý rezistenci,
přivolá pak v existenci,
ze země fantazie a snů
- bláznivý jaro, hučící vesnu...
|
10.05.2003 00:00 |
K dílu: Nebe blankytu
|
wolfy_new_dawn
|
dík za tip, docela jsi mě povzbudila, trochu jsem měl obavu jak to tady lidi vezmou, protože je to fakt trochu netypický
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Kyselina
|
wolfy_new_dawn
|
Markýz de Sade,
procházel se po zahradě,
ačkoli už tma tmoucí,
závist v srdci planoucí...
tvrdě po něm ale vyjela,
nová konkurence - Fairiella :-)
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Poslední v roce...
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu: Chlast, drogy a sex
|
wolfy_new_dawn
|
Ta kritika (Zly) má co do sebe, každopádně dobře odůvodněnej názor se kterým bych v obecný poloze souhlasil, je dobře, že jste se tady tak rozepsali, to jsou věci který je fakt potřeba vyjasnit. Nemůžu si ale pomoct, ta báseň se mi líbí. Ten kontrast drogy-růže se mi vůbec nezdá tak špatnej, naopak, taková ta trochu přehnaná romantika co by sama o sobě působila jako klišé, to tady dost dobře zjemňuje a působí to pak trochu víc vyváženě, jinak by to bylo jak z repertoáru Plastik People z 80. let, tedy nic proti "Plastikům", ale chápu to prostě tak, že se člověk nemusí chtít okamžitě zařadit do tý "nejtvrdší vlny" jenom proto, že chce napsat na takovéto téma.
|
09.05.2003 00:00 |
K dílu: Chlast, drogy a sex
|
wolfy_new_dawn
|
má to šmrnc, tip
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
trochu smutný,
chce to panáka - nutný!!!
Chvilka pochmurná a těžká...
Ať ta kmotřička s kosou
šlápne na ježka
nohou bosou!!! :-)
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Být sama sebou se někdy stydím být
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
09.05.2003 00:00 |
K dílu: Vrásky
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Zrcadlo
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Víla
|
wolfy_new_dawn
|
asi k vílám
se brzy přidám
báseň jak krůpěje
bláznivý naděje
v dlaních zamknuté
dlouho netknuté
pak náhle vzedmuté
v tajemný zahrádce
pak uvěříš pohádce
- jen jitro v mlze tonoucí
že pravdou je pravdoucí!!!
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)*
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Hlad
|
wolfy_new_dawn
|
ty pracky mě fakt dostaly...:-)
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
úplně novej svět...
pro tuhletu vizi,
zahodil bych televizi
kde důvěra, víra mizí,
pro těchhle pár vět...
(tip, jak jinak!)
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
11.05.2003 00:00 |
K dílu: prvomájová
|
wolfy_new_dawn
|
TiP!
láska krutě maličká,
sype se lidem na víčka:)))
- z celý tvý básně
je mi tak nějak krásně...
Lehkost i posvátná hrůza!
- řeknu ti, teda tvoje Můza...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
:-)
|
23.05.2003 00:00 |
K dílu: Polibek pro borce
|
wolfy_new_dawn
|
mě už se z toho dělalo špatně, jen jsem zapl televizi a taky jsem byl docela šokovanej že všichni jsou u nás v pohodě když celej svět demonstroval, no a najednou jsem sedl k počítači a byla na světě tahle báseň.
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Polibek pro borce
|
wolfy_new_dawn
|
já jsem tím hlavně chtěl vyjádřit svůj názor, už mě štve, jak v bedně pořád mluvili o těch "mesiáších" v maskáčích.
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Polibek pro borce
|
wolfy_new_dawn
|
Dneska jsem dal novou báseň, tentokrát o lásce, i když ta moje romantika je maličko "akčnější", snad se vám bude líbit, jmenuje se Nebe blankytu
čauky
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Polibek pro borce
|
wolfy_new_dawn
|
S tou melodičností máš pravdu, snad to bude časem lepší, přívítám i konkrétní připomínky co třeba nejvíc tahá za uši a tak...
|
26.04.2003 00:00 |
K dílu: Polibek pro borce
|
wolfy_new_dawn
|
Ta "vosina" to je obecnou češtinou "osina", obecnou češtinou jsem to napsal proto, že to mělo asociovat trochu hrubozrnný rčení, že někdo je pro někoho jak osina v ..., což jsem samozřejmě do básně takhle napsat nechtěl. Takže tou "vosinou" jsem chtěl vyjádřit, že je tady někdo kdo je vypravěči (z pohledu americkýho veřejnýho mínění) neskutečně protivný a takříkajíc "proti srsti". Za tip díky
|
26.04.2003 00:00 |
K dílu: Čekám...
|
wolfy_new_dawn
|
proč básník tak často v temnotě...
krůček a propast, vločka naděje,
to je o životě...
tvoje verše - jaro co zahřeje...
Tip!
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Sudeťák
|
wolfy_new_dawn
|
Asi budu psát básničky o lásce, když je okolo toho taková diskuze :-)
|
26.04.2003 00:00 |
K dílu: Sudeťák
|
wolfy_new_dawn
|
Dík za typ. Fašističtí vrazi samozřejmě patří před soud, i každý jakýkoli zločin by měl být potrestaný, ať už byl spáchán tenkrát nebo dnes, to je něco na čem se samozřejmě shodnem. Já spíš nemám rád takový ty stereotypy že něco je absolutně černý nebo bílý, ono to očima toho jednotlivýho človíčka, kterej je tak nějak vlečenej událostma, může vypadat úplně jinak. Jinak, já tady ani tak nesnažím nevyjadřovat nějaký konkrétní názor, spíš jsem prostě tak trochu rebel a zamýšlím se nad věcmi okolo sebe, jestli skutečně jsou takový, jak se na první pohled jeví. Tak nějak si říkám:"Co když je to všechno (třeba jen maličko) jinak? Zajímalo by mě, co si budeš myslet o další mojí básničce, kterou dám sem do Písmáka za malý okamžik, je na aktuální téma a tak trochu ironicky komentuji jak Dobro s velikým D vítězí nad tím Zlem. (Ty výrazy "Dobro" a "Zlo" se v básni nevyskytují, to je jenom můj komentář, jak je to míněno...)
|
25.04.2003 00:00 |
K dílu: Sudeťák
|
wolfy_new_dawn
|
dík za kritiku Evičko, já bych to řekl asi takhle, Henlein, Hitler, Lenin i ti dnešní humanisti a demokrati se tlučou argumentama a na toho normálního člověka každej kašle. A o tom to vlastně je a je jedno, jestli ten človíček je Němec, Čech nebo třeba Eskymák...
|
25.04.2003 00:00 |
K dílu: Sudeťák
|
wolfy_new_dawn
|
díky že mě chápeš...
|
13.05.2003 00:00 |
K dílu: Samota
|
wolfy_new_dawn
|
Ta básnička se mi líbí čím dál tím víc, Tip. Na tohle téma (samota a tak) se sice snaží tady na Písmákovi psát skoro každej, ale většinou z toho vznikne sentimentální žvást, ale tohle mě fakto oslovilo
|
25.04.2003 00:00 |
K dílu: Samota
|
wolfy_new_dawn
|
líbí se mi ta "tma bílobílá" i jiný skvělý básnický obrazy, že "čas je voda bez vína", tak to je ještě lepší
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu: Tisíce Hamletů
|
wolfy_new_dawn
|
Bohužel se zde tato báseň nějakým omylem neobjevila celá, proto jsem vložil opravenou verzi se včerejším datem (čili 23. dubna)
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
ta Medůza jak slétne na rty, nebo "jsem Diem dnes když Caesara jsem zabil" to jsou skvělý obraty a celkově je to fakt elegantní
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Je to fakt super! já bych řekl, že v týhle básničce jde hlavně o tu náladu a pocity, který z ní vyzařujou, než o každý jednotlivý slovo, má to fakt zvláštní rytmus a melodii, ale nevím, jak to přesně popsat. Asi bych řekl, že se ta nálada líp zachytí, když člověk vnímá tu báseň jako celek než se snažit přijít na význam jednoho verše, protože jeden verš navazuje těsně na druhej a asi nejde sám o sobě vypíchnout a zanalyzovat. Takže jde (podle mě) o tu náladu, je to fakt skvělý
|
25.04.2003 00:00 |
K dílu: Já to tak nechtěla
|
wolfy_new_dawn
|
skvělý, i když z toho konce na mě jde trochu depka...
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu: Jak chcíply dobrý víly
|
wolfy_new_dawn
|
No je to fakt trochu do Landy, ale proč ne? Ostatně, můj básnickej ideál je něco mezi Máchou a Landou, takovej nějakej Mácha v ošoupaný kožený bundě a trochu uhlazenější Landa dohromady a tohle mi do toho docela ladí... A jedno tvrdší slovo ("chcíply") tomu dává šmrnc, obzvlášť v kontrastu s takovou romantikou jako jsou "víly". Jo, a taky to má fakt rytmus.
|
12.05.2003 00:00 |
K dílu: Jsi sklenkou vody v krystalu soli
|
wolfy_new_dawn
|
Je to super, takže tip! Lidový pořekadla mi to sice moc nepřipomíná, ale to vůbec nevadí, kombinace tolika paradoxů vytváří takovej zvláštní sympatickej svět (možná skutečnější než takzvaná realita...?).
|
24.04.2003 00:00 |
K dílu: Hrad
|
wolfy_new_dawn
|
jsou tam moc pěkný obraty jako třeba "tapeta kamene" nebo "jehlice jinovatky", naproti tomu výraz "stvím" bych asi nemusel..., řekl bych že báseň je (možná) o lásce, alespoň tak to na mě působí.
|
12.05.2003 00:00 |
K dílu: Až jeruzalémské hřeby rozkvetou
|
wolfy_new_dawn
|
:)*...sen o křídlech holubích...ve spojitosti s celou básní to tak nějak shrnuje o co tady jde...
jinak, tvým básním by prospěla trochu jiná grafická úprava, ne tolik kompaktní
|
08.05.2003 00:00 |
K dílu: Ty jsi (byla) má droga.
|
wolfy_new_dawn
|
je ta básnička tak nějak krásně barevná, nebo jak to říct (tip)
|
09.06.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Erwin2: Jestli se ti líbí moje básně, tak mám ještě něco na svý webový stránce, co jsem tady neuveřejnil, jsou to nějaký básně proti válce a taky nějaký erotický (trochu tvrdší, tak jsem je sem nedával). Moje webová stránka je: http://sweb.cz/mojebasne/
|
25.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
Erwin2: díky, docela mě to povzbudilo cos napsal. Ve svý poezii se snažím o to, aby nebyla zbytečně sentimentální a myslím si taky, že básník by neměl být nějakej ubrečenej a uťáplej hňup a že by to z básní mělo být vidět. Samozřejmě kvalita básnický tvorby se vyvíjí a třeba budu za pár let psát lepší věci, básně snad budou mít lepší rytmus a tak, to je už ale o něčem jiným, o přirozeným vývoji... Co se týče jazyka, jakej by se měl v poezii používat, tak kdybych řekl že tzv. spisovná čeština je už dost odtržená od skutečnýho života, tak bych mohl někoho pěkně naštvat, ale přece jenom je fakt, že dnešní čeština je už fakt docela někde jinde a spisovný výrazy působí dost uměle. Hovorová čeština je živej jazyk kterej si zaslouží aby se konečně dostal i do literatury. Ostatně, kdyby se člověk vždycky držel vžitých předsudků o tom, co je vytříbenej jazyk, tak by se u nás pořád psalo staroslověnsky :-) Takže takhle nějak to vidím...
|
25.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
tak fajn, já tu omluvu beru. Jinak s tím Rimbaudem máš svým způsobem pravdu, nebyla by to fakt žádná "brnkačka" tohle přeložit a hlavně pak přebásnit, musel bych spousty let psát básně a pořád se zlepšovat, takže je fakt otázka, jestli na to kdy vůbec budu mít... Ale, na otázku co bych moc rád kdybych mohl, musím odpovědět zase stejně, kdyby mě časem vyrostly takový ty zvláštní neviditelný tykadla který dělaj z člověka básníka a zároveň bych i zvládl teorii (rytmus a tak), tak by se mi moc líbilo udělat (někdy v daleký budoucnosti) novej překlad některých věcí z Rimbauda.
|
24.05.2003 00:00 |
K dílu:
|
wolfy_new_dawn
|
poslyš, takovýhle nekonkrétní kritiky jsou celkem k ničemu, příště se pokus trochu zformulovat nějakou myšlenku, jestli jsem podle tebe duševně nedostatečnej nebo případně k., tak bys snad mohl říct proč. Možná pak tvoje důvody uznám a zamyslím se nad tím co říkáš, možná že bych s tím naopak nesouhlasil a titul k. od tebe bych tak považoval spíš jako uznání... :-))) Ale chápej, to, co jsi napsal, nemá žádnou INFORMAČNÍ HODNOTU!!!
Co se týče Rimbauda, tak pokud vím, už hodně dlouho nebyly nový překlady jeho děl. A co na tom, že bych ho rád přebásnil? Každej z nás má nějakej svůj sen, na tom není přece nic špatnýho. A že je asi spousta lidí, kteří na to mají spíš než já? Tak OK, ať to udělají....
|