17.01.2022 11:39 K dílu: Roční nekromantika Merle

astrálka: je to tak strašně dávno, že to byl už hódně jinej merle :) ale některý věci se prostě nemění. 

24.07.2020 11:58 K dílu: Novinky #2 Merle

dobrá nekromancie :) vrací to vzpomínky

24.07.2020 11:41 K dílu: Merle

sem si tak zvyknul na lajky, že mi tu vyloženě scházej

24.07.2020 11:39 K dílu: No, ty bláááho! Merle

diagnóza písmák :) 

24.07.2020 11:36 K dílu: Roční nekromantika Merle

starý dobrý časy, dobře že jsou pryč :) ale vzpomínám taky rád ty jedna čarodějnice :-P

12.04.2010 10:46 K dílu: Mávat vl(a)kům Merle
zoufalství a bolest především umožňuje poznat sebe sama i nám zabědněncům. těm chytřejším to stačí jednou...
01.03.2010 08:59 K dílu: Poslední rozloučení se Šminkou Merle
budu tam
24.02.2010 09:39 K dílu: Sbohem, Šminko Merle
snad je ji ted lip :(((
28.02.2005 00:00 K dílu: Merle
nechceš to psát taky na literru? že by se mi chtělo se sem logovat jen kvůli tobě, to zas jako ne :)
24.09.2003 00:00 K dílu: Merle
neodstraňuj nic prosím... nemusí být vidět, ale odstraňovat snad není potřeba
04.09.2003 00:00 K dílu: Merle
v podstatě už klepe na dveře :)
03.09.2003 00:00 K dílu: Merle
Mair: to je u mě normální :))) vždyť mě znáš... ale nic si z toho nedělej... podle současný situace to vypadá, že se ten odpadkovej koš krásně využije na moje poslední díla... já odsud mizím. to co se tu děje nemůžu podpořit ani pasivně.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
mair: bojhužel choděj avíza i na nepublikovaný sbírky...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
mair: na chvíli jsem ji použil jako odpadkový koš pro všechna moje díla, když jsem je nechtěl mít veřejně přístupný...
05.11.2003 00:00 K dílu: Spokojení Merle
zatrsakr... dobré je to
24.10.2003 00:00 K dílu: OSLAVA STÁTNÍHO SVÁTKU 28. října Merle
to zrovna budem akorát dělat oslavu k otvírání Litery...
13.10.2003 00:00 K dílu: Alathea Merle
nezapomenutelná postoprvé... jednou... jednou se ji naučím zpaměti, jako jedinou kdy dobrovolně.
13.10.2003 00:00 K dílu: Merle
Jedi: pokud zveřejníš bez souhlasu autora jeho díla - je to krádež, pokud tam ani autora neuvedeš, je to krádež očividná, a je úplně jedno, jak dobře nebo nedobře jsi to myslel. takže místo hloupý a děravý obhajoby z toho koukej vyvodit důsledky, než z toho tady vyvodí důsledky někdo jinej.
08.10.2003 00:00 K dílu: Merle
je to obyčejná krádež, nic víc
03.10.2003 00:00 K dílu: ...999... Merle
i ty jeden mravokárče... :)
03.10.2003 00:00 K dílu: Lampička z bazaru Merle
ta je teda nic moc fundíne...
24.09.2003 00:00 K dílu: Velrybí píseň Merle
ale jo... jde o to... jde to... ;)
24.09.2003 00:00 K dílu: Podzimní (písmácké) haiku Merle
takový už je ten náš svět na jiné louce zas a znova rozkvete má pampeliška
11.09.2003 00:00 K dílu: Ranní ros jímání Merle
po dlouhý době fakt moc hezká věc od tebe brácho...
03.09.2003 00:00 K dílu: ~ * ~ Rozloučení ~ * ~ Merle
potkáme sestři :)(:
04.09.2003 00:00 K dílu: Merle
reb: u toho hovoru s lyrykem jsem byl i já. mě doufám trochu znáš... a já to vnímal stejně jako bříza. problém není v tom nedokázat se normálně bavit, ale dokázat se dohodnout. a to nešlo. už není co řešit...
03.09.2003 00:00 K dílu: Merle
bříza: s opouštěním serveru to nemá nic společnýho, jde o běžné znepřístupnění děl - aby je nebylo nutné mazat.
03.09.2003 00:00 K dílu: Merle
bříza: prosím, připiš nahoru tenhle návod: pokud nechcete svoje díla vyloženě smazat, a alespoň částečně je nechat pro případné zájemce, založte si sbírky, kterou jimi naplňte... je třeba nezaškrtnout "sbírka je připravena k publikaci" a naopak zaškrtnout "díla jen do sbírky". tímto způsobem budou díla dostupná pouze přes program pismak-domu1311.exe (603kb).
03.09.2003 00:00 K dílu: Merle
vlastní rukou
18.09.2003 00:00 K dílu: Merle
Okeya: přesně... a nebude mit o chybět.
03.09.2003 00:00 K dílu: Merle
Rakem: nerozlišuješ adminy a správce, nerozlišuješ osobní útoky od sprostých slov, mezi který dokonce řadíš i vulgarity. ale já tu nejsem od toho abych tě poučoval. to by ses měl naučit sám...
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
Rakem: tak to znamená jen jedno, že nerozumíš pravidlům, podle kterých se tu maže.
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
velmi dobré řekl bych... a strach... to je jen další hajzl, co je potřeba ho chytit pod krkem
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
odmítám stahovat kalhoty, když brod je pořád ještě kus cesty...
02.09.2003 00:00 K dílu: Putovní knihy II - příspěvky Merle
myslím, že by bylo vhodnější k tomu udělat klub, a každý krok by byl jako dílo, ale pouze do toho klubu... tzn všichni zájemci by se to tom dozvěděli (přišlo by avízo)
03.09.2003 00:00 K dílu: Končím Merle
se mnou na seznam (díla přístupná jen z písmák domů)
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
reb: na to tu teklo moc krve stačí se podívat na ty rozběsněný lidi, a musí ti bejt jasný, že kompromisy jsou tak ve hvězdách. ale dnes jdeme s břízou podniknout poslední pokus, tak se uvidí.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: je opravdu přikladné, když v mém příspěvku o tom, jak považuješ svoje představy za jediný možný - ty vidíš povrzení svých teorií o mě.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: proč bych to dělal? copak tu budeme každej sepisovat svůj román o svém vlastním pohledu na revoluční údálosti? ty možná exhybuješ rád, ale já ne. kromě toho jsem línej sepisovat nějaký traktáty, nemluvě o tom, že na živo budu mít jistotu, že rebeka pochopí to co jí budu vyprávět, tak jak to myslím... nemůžu za to, že si to (moje důvody k čemukoliv) ty nedovedeš představit jinak, to si vyřiď sám se sebou a svojí nejspíš omezenou představivostí.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
reb: jestli chceš, někdy ti povyprávím trochu reálnější verzi
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
rakem: můžu tě ujistit, že za pouhé použití vulgárního výrazu se nikdy nemazalo, jen když to byl osobní útok. ale ani tehdy ne pokaždý, jen když o to postižený požádal (alespoň do nedávna to tak platilo)
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
uf... na chvíli mě zamrazilo, že by to mohlo bejt jinak... brrr
02.09.2003 00:00 K dílu: Merle
bříza: souhlasím. a dej mi co nejdřív vědět kde a kdy, a já rozhodně dorazím. nevena: věřím ti. fakt. ovšem označovat čísi chování za fašistické, je poněkud hodně hodně hrubější, právě proto, že fašismus se zdaleka netýkal jen totalitního omezování svobody. kdyby tomu tak bylo, byl by řev sousedů, kterým omezuješ jejich svobodu pouštět si muziku - oprávněný. možná je to tím, že jsem ze sudet, a že tohle u nás vnímáme jinak, ale jsem si jistej, že zrovna ty víš možná líp jak já, co to je fašismus a jeho jednání. shrnul bych to asi takhle: djpes použil tuhle vazbu jako záměrnou urážku, ve které se dá najít vzdálené a zavádějící opodstatnění (k tomu co on myslel).
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
evicka: tvuj cich te zklamal. soucasni admini nejsou rizeni z hury, pouze jsou vicemene moralne zodpovedni majitelum serveru, a zaroven vsem lidem na pismaku. kdyby tomu bylo jak rikas, nestaveli by se v teto kauze proti spravcum (lepe receno proti nekterym jejich zakrokum)... vsimni si, ze naopak presne to vsichni aktivni admini udelali (ja, wopi, helca). jo, stejne jako ty jsem si myslel, ze na tom delat admina nic neni, az do prvni hadky. jak sis asi vsimla, v hadkach nikoho nezajima vina a spravedlnost. kdyz se nekdo citi ukrivdenej, spina se plive padni kam padni. kolikrat se nechas nespravedlne narknout, ze ses odporna prasiva komunisticka svine, nez si reknes, ze za to ti to jednoduse nestoji? nechci ze sebe delat chudacka (uz vidim, jak mi to tu djpes patricne znechucene vmete do tvare), jen se ti snazim priblizit neco, co neznas, ale presto to soudis. nevena: chces rict, ze neni rozdil tim nekomu rict, ze je fasista, a ze je totalitne smyslejici? az zarves na sousedy, kteri si po desate vecer pousteji nahlas muziku (po tom, co je nejdriv slusne pozadas), aby ji ztlumili... a oni ti zacnou nadavat do fasistu, co na to reknes? uznas jejich opravneni te tak nazyvat?
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
lyryk: ale to odpovídáš záporně na břízovu otázku... boris: tak ten pocit na chvíli odlož.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
boris: garancí už bylo několik navrženo, ale výhody a nevýhody všech z nich je potřeba probrat ze všech stran, a to osobně. jenom tak bude možno věci skutečně vysvětlit, a odfiltrovat všechny ty k "situaci nesmyslné" názory lidí, co nemají potuchy o funkčních mechanismech takových změn. jinými slovy: budeš muset vydržet.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
evička: jistě... ale to je ten návrh. v tom ti nikdo nebrání. ani ho zaorganizovat, ani se ho účastnit. ale v žádným případě to nebudou volby - kde někohodo nějaký funkce dosadíš. při vší úctě nemáš asi moc představu o takový práci, a co obnáší (to neměl přesně ani lyryk, a tohle je toho výsledkem), a proto já - na místě vlastníka, bych jen velmi málo přihlížel k tvýmu názoru na vhodný kandidáty. rozumíš? jinak jak už jsme psal (ve výše zmínění diskuzi), měla by se zavést funkce hlídače adminů - který by jim dělal přímou zpětnou vazbu, a tak dohlížel na bezproblémost. bříza: naprosto souhlasí
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
evička BTW: o pravidlech je konkrétní diskuze pod dílem http://www.pismak.cz/dilo.php?num=93224
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
evička: veřejná volba adminů je hloupost. prostě nemůžeš dát do rukou zodpovědnost nějakýmu člověku jen proto, že tobě jako člověku, kterej ho nezná, přijde že by se k tomu hodil - nemluvě o jeho chuti něčemu takovýmu věnovat čas. ano, dá se uspořádat návrh vhodných lidí, ale to je tak všechno. lidé se hlavně musí k něčemu takovému přihlásit, co víc - musí to být schopni dělat. tím padá 3/4tebou navrhovaných lidí... k tomu si přidej nutnost rozvahy, oproštění se od osobních pocitů (na admina si znadává každý), a zbydou ti dva lidi... z toho jeden už tu práci dělá. (ty počty jsou podle mých odhadů)
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: to o čem mluvíš (bez ohledu na to, jestli to lyryk dělal, nebo ne) je pořád chování totalitní, v žádném případě fašistické. u nás se říká - ten si plete pojmy s průjmy, a to je myslím docela výstižné.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: nikdo nechce omluvu za tvoje obvinění z totalitních metod, protože o totalitních metodách jsi nikde nepsal nic. o tom jestli lyrykovo jednání je nebo není správný tu ale není řeč, já sám naprosto souhlasím s břízou a to do detailu. si myslíš, že když s něčím nesouhlasíš, můžeš se pak vůči tomu beztresně projevovat jako impertinentní nactiutrhač?
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: neboj se, mě nemůžeš urazit. vím, co od tebe můžu čekat. tvoje snaha omluvit si urážku jako popis stavu věci, jen vypovídá o tvojí nechuti přiznat vlastní chybu, nedejbože se omluvit. k tomu asi není třeba nic dodávat. albireo: na to zapomeň. k tomu stačí udání z hloupě osobních důvodů. to je jako kdybys říkal, že ti doma neudělají domovní prohlídku jen proto, že by před tím museli prohledat všechny obchodníky se zbraněmi...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
boris: hned na začátku jsem ti psal, že je z minulé praxe jasné, že tvoje petice v důsledku přináší víc problémů, než jich řeší. na to ani nemůsím být správce...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
gd: se zodpovědností musí přijít pravomoc. jinak to nejde. ale zrovna tohle považuju za neuskutečnitelnou věc. nikdo nepřijme právní zodpovědnost, za něco, co jednoduše nemůže uhlídat. jediný řešení je nějak právně ošetřit nezodpovědnost majitele za obsah...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
woland: to já taky... ovšem myslím si, že většinou se tu neukázalo až tak moc z charakteru (morálního), jako spíš neschopnosti zvládat ten tlak (není snadný jednat, když ti dvacet lidí píše všemožný urážky), případně vlastní vztahovačnost, atd.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
anonym: podle tohohle principu a téhle definice můžeš ale fašistou nazvat v podstatě naprosto kohokoliv, jen za to, že někoho nemá rád...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
woland: kdyby byl kretén každej člověk, co si pod tlakem neudrží objektivitu a soudnost, vypadalo by to na světě asi docela jinak.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
anonym: hmmm, lyryk se projevil nějakým rasismem? jakým právem jeho činy do týhle definice zahrhnuješ? to je jako kanárkovi říkat mrchožroute, protože je to taky pták, jako sup...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: tady vcelku nezáleží, co jsi měl u toho na mysli, ale co jsi napsal. rozhodně jsi tu nikdy neprokázal nic, co by ti dávalo právo strčit lyryka do jednoho pytle s fašisty. teď se tu oháníš slovy jako nedemokratické, nesvobodné, totalitní... bez ohledu na pravdivost nebo nepradivost, to není apriory urážka. přirovnávání k fašismu urážkou je.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: vidím, že nerozlišuješ adminy a správce, mezi kterýma je velkej rozdíl. na to jak jsi tu dlouho, toho nevíš docela dost. ty jsi nikde neuváděl fašismus jako příklad totality (že by někdo nevěděl co je totalita a potřeboval příklad?), ale označil jsi tak konkrétní lidi (konkrétní činy), aniž bys prokázal jakoukoliv souvislost, krom velmi generalizujících paralel. já to vnímám jasně, chtěl jsi ublížit, nic víc. jednoduše řečeno, ať už jsi to myslel, jak chtěl, napsal jsi to jako urážku, a to jako pouze urážku - ikdyž třeba vychází z tvého názoru.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: za totalitní si označuj co chceš, za "fašistické" už by sis to měl velmi rozmyslet. a jak poznat, kdy co z toho použít? pokud to nevíš, radši to nepoužívej vůbec... urážkou není ničí názor, ale to jak ho kdo vysloví.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
monty: ikdyž pominu že ta diktatura je taky hodně silný slovo, je sakra velkej rozdíl mezi někoho označit za diktátora, a za fašistu, to snad uznáš i teď, když jsi vytočená. označení lyryka za fašistu je pouze a jen slovní útok.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
bříza: ještě to prosím nevzdávej...
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
djpes: hloupě generalizuješ, a užíváš velký slova, kde nenacházíš vlastní. tvoje slova mají jedinej cíl - ublížit. ukázat věci v horším světle, než jsou.
01.09.2003 00:00 K dílu: Merle
myslím si, že zablokování nicků monty, standy, mathewa a gd bylo v pořádku. byl jsme u toho, a myslím, že skutečně s pocitem vlastní beztrestnosti jednoznačně ostentativně a veřejně porušovali pravidla. jen ten rychlej zůsob "testu" se mi moc nelíbí. (jestli jsou ty pravidla v pořádku, nebo ne je věc jiná) ovšem s tím, co přišlo dál už určitě souhlasit nemůžu. z titulní stránky nebyly odstraňovány (měněny kategorie atd) jen díla, co tam nepatřily, ale i regulérní diskuze (navíc nekorektním způsobem bez potvrzování druhého admina). byly mazány kritiky i jen proto, že obsahovaly odkazy na takto odstraněná díla. za "osobní urážky" byly během chvíle smazány další nicky, přestože to v žádném případě není správný postup pro takovou situaci. to že se tak dělo za výlevu emocí sice celý to chování vysvětluje, ale neomlouvá. chápu, že to celé bylo děláno opravdu s dobrými úmysly, a že veškeré montiny repliky o lyrykově touze o moci jsou hovadina. stejně tak si myslím, že i lyryk se z tohoto poučil. ale bojím se, že pro obnovení už tak křehké důvěry to zdaleka nestačí.
02.09.2003 00:00 K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? Merle
pegasík: ok. problém je prostě v tom, že takových dezinformací je tu spousta, a je jedno, jak to znova a znova vysvětluješ... víš co k FNB bylo prohlášení? jenže za týden byla odsunuta jinými upoutávkami...
02.09.2003 00:00 K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? Merle
pegasík: další tvoje nepravda. u FNB nikdy nešlo o nějaký závadný obsah děl, ale o to, že opakovaně a přes četná upozornění na to, aby v tom nepokračovali dávali svoje díla jako upoutávky na titulní stránku. a z toho důvodu jim byla omezena činost nicku, asi na hodinu denně, na dobu 14ti dnů.
01.09.2003 00:00 K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? Merle
jednu debatu o poctu adminu a mechanismech jejich schvalovani v pripade del k zneviditelnvani uz mame za sebou. standa vasina byl jeden z mnoha pritomnych, vysledek plne odsouhlasil. Olda k tomu vybral 5 podle nej lidi vhodnych lidi, pricemz na kazdem dile je potreba shoda alespon dvou, jinak se nic nestane (bohuzel dva se na to vykaslali). pokud se k tomu navic zavede funkce jakehosi kontrolora, ktery nebude mit moznost ovlivnovat, ale bude mit pristup k adminlogu (a tento by byl treba volen verejnou volbou), je to myslim dostatecna zaruka, ze admini nebudou prekracovat svoje pravomoce, ani kdyby treba nahodou chteli. a kdyz, prestanou byt adminy... briza: neosvedcilo se, kdyz to zacali delat lide, kteri pro to konkretne nebyli vybrani, ale byli k takovym pravomocem dosazeni podle jinych kriterii...
01.09.2003 00:00 K dílu: Pravidla? Jak byste si je představovali? Merle
souhlasím se standou, že pravidla by měla bejt hodně obecná ve smyslu apelaci ke slušnosti, s tím, že tam bude výslovně napsáno, že majitel si vyhražuje právo odstranit příspěvky (díla, kritiky) v rozporu se zákonem, nebo s těmito pravidly. technicky to budou provádět admini, na které bude dohlížet nějaký "kontrolor". sporné případy se budou řešit zvlášť. zodpovědnost adminů bych viděl jako morální s tím, že když by ji opakovaně nedodržel v rozumných mezích, prostě by se našel jinej admin. jinak doufm, že se najde jednoduchý ošetření toho, aby majitel nebyl právně zodpovědnej za obsah (wopi).
02.09.2003 00:00 K dílu: Podzim Merle
taky se tomu ne nadarmo říká babí léto ;))
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
shakul: oki, dobrý nápad. pojdu podmínky na webzdarma
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
jestli tohle projde (myslím, že by mohlo) jsem pro uspořádání setkání FtF všech lidí (co mají pocit, že k tomu mají co říct) někde v hospodě, a na těch pravidlech se domluvit... pokud možno, aby si každý donesl nějaký dopředu sepsaný vlastní koncept.
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
díky lyryku. v něco takového jsem doufal. pro
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Merle
mník: takže štika :)
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Merle
mník: š nebo f? :))
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Merle
boris: souhlasím s tebou, ale nelíbí se mi tvoje opovržlivá slova o těch co hrdiny nejsou. a srovnávat 68 a tohle (ve smyslu poddání se) je až demagogie. standa: to nebyla provokace, ikdyž mi bylo jasný, že to tak asi vezme.
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Merle
boris: silné řeči... v dobách, kdy se demonstrace rozháněli tanky a zatýkalo se za kde co, bys asi mluvil jinak o mávnutí rukou...
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Merle
je hezký že chceš aby tvůj hlas taky zazněl, ale nemyslíš, že už se to omlelo dost?
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
co fascinuje mě, jak si pokaždý neodpustíš přisadit nějakej ten jed. ale to bys ani nebyla ty...
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
mabi: a posádka supů už je kompletní pokud vím z písmáka jsi odešla celkem dvakrát, a to raději sama, než abys čelila tomu, co se tu proti tobě zvedlo za odpor. jestli tě dušan z totemu vyhodil, dobře udělal.
28.08.2003 00:00 K dílu: Merle
břízo, vidím to v podstatě stejně. pokud chceš, rád bych se k té diskuzi s lyrykem a tebou připojil.
28.08.2003 00:00 K dílu: Merle
sonatina: to že je něčí dílo najednou nahrazeno nějakou kritikou je už velmi dlouho nahlášená chyba, na to není potřeba nic hackovat...
29.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
kalim: hlavně klid... nikdo tu neboří svět, ikdyž se to tak zdá. brzo začne střízlivění z adrenalinu a všechno se to uklidní.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
nin: místo s tím nemá nic společnýho. to už je lepší si díla převést do nepublikovaných sbírek.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
polárka: Albirea změnila Sonatina s odůvodněním, že je to spam...
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
kody: pochop... lyryk nikomu nic předávat nebude. je to jeho majetek, a on ho bude užívat podle svých představ. když odejdou (budou smazáni) - ti co se proti nim bouří, tím líp.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
já nikam odcházet nebudu, dokud tu budu mít alespoň těch pár přátel co mám, a ani nebudu mazat svoje díla. v těch dílech i v kritikách pod nimi je kus mýho života, a nějaký gesto mi za to nestojí. ale končím s veškerejma snahama o podporu tohohle serveru, a když už tu budu, tak jen neviditelnej. jinak bych chtěl říct, že smazání rebelantů je sice nesmyslné, zbytečně tvrdé a hloupé, ale přesto pochopitelné, a alespoň částěčně omluvitelné. ale zneviditelňování, a odsouvání veškerých ohlasů k tomu mimo hlavní stránku s odůvodněním - spam.... tak to už je naprosto neoddiskutovatelně neomluvitelná věc, která jasně říká jak to s těmi správci je.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Merle
lyryku, tohle jste skutečně přehnali, a co víc dále to ještě víc přeháníte až tak, jak bych nikdy nevěřil. prosím, odeber mi správcovská práva, a vyřaď mě z pomocníků. na tomhle se odmítám i jen nepřímo podílet.
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
vypadá to, že řešení je na cestě. prosím vyjádřete se spíš k dílu http://www.pismak.cz/dilo.php?num=93058&avid=1122019 než tady...
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
boris: takže jen proto, že konvence říká toto, ti cokoliv jiného přijde absurdní? BTW: pak by se tu měly objevovat jen hlasy ano, nikoliv hlasy ne, protože pak už je to hlasování.... ale to je fuk. nebudu se s tebou hádat. jak už jsem řekl, je to tvoje věc.
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
boris: mě to absurdní nepřijde. ale pokud to odmítáš, tvoje věc. je to tvoje petice.
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
i já pořád věřím ve vyřešení a v dohodu
29.08.2003 00:00 K dílu: Merle
boris: v rámci objektivity vepiš i seznam těch, co odmítli... a mě k nim přidej. prostě nemůžu souhlasit se všemi body...
28.08.2003 00:00 K dílu: Merle
sonatina: to, že se dílo přepíše něčí kritikou, se tu už stává nejmíň dva roky, a minimálně lyrykovi to bylo hlášeno hned několikrát (stejně tak Olda o tom věděl), ale pokud vím, nepodařilo se najít příčinu. není to mnohem pravděpodobnější vysvětlení, než nějakej hacking? umíš si vůbec představit, o co by v takovým případě šlo? najít v perlovským souboru (není to ani v databázi) konkrétně tvoje dílo a korektně ho odstranit? máš pro ten "hack" tvého díla jakýkoliv důkaz třeba z logů? tohle tvoje obviňování (zcestný) a bez důkazů se mi ani trochu nelíbí.
28.08.2003 00:00 K dílu: Merle
s tím nemůžu souhlasit. praxe ukázala, že veřejné probírání jen láká další exhybicionisty, je víc hádek o cenzuře, a není tu člověk, kterýho by bavilo se s tím pořád srát, kterej by neztratil trpělivost. ale bohužel v tuhle chvíli je lepší cokoliv jinýho, než to co je tu teď. proto nepíšu ani ano, ani ne.
27.08.2003 00:00 K dílu: rozzrněná Merle
bohužel nedokážu postihnout tu sílu, ikdyž ji cítím
27.08.2003 00:00 K dílu: rozpočítaná Merle
ale no tak...
26.08.2003 00:00 K dílu: Čo bude s nami po smrti? Merle
ano, Boris umí příjemně překvapit i mě. přesně tak...
27.08.2003 00:00 K dílu: Merle
tohle už mi teda kurva zavání... pokud se to nevysvětlí, vykašlu se na adminování i na pomocnění. s tímhle nechci mít nic společnýho :(
26.08.2003 00:00 K dílu: Merle
myslím, že úryvek k tématu zdaleka neříká všechno... a taky myslím, že docela dobře to vyjádřil Boris. škoda, že nemá sílu to aplikovat i na sebe.
Nahoru