11.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Úsměvný konec, ale celé mi to bylo takové vzdálené. Ostnaté klubíčko - hezký výraz
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Jedenácté přikázání
|
Agáta_212
|
Zajímavý výklad :-) Příjemně napsaný, vcelku vtipný, ale nečetla jsem něco podobného už někde? :-)
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Kniha
|
Agáta_212
|
Škoda, že to není víc rozpracované. Je to příjemně napínavé, skoro až mrazivé. Konec - i když nápaditý - mě zklamal, zdál se mi odfláknutý. Škoda, nápad by si zasloužil tip.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: PIKSLA, JAKO SYMBOL ZANIKAJÍCÍ KULTURY SOCIALISMU
|
Agáta_212
|
Kupodivu vím. :-) :( :-)) :-()
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: PIKSLA, JAKO SYMBOL ZANIKAJÍCÍ KULTURY SOCIALISMU
|
Agáta_212
|
Zdá se mi to nebo jseš naštavaná kdykoli se objeví nějaká ne zrovna kladná reakce?
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: PIKSLA, JAKO SYMBOL ZANIKAJÍCÍ KULTURY SOCIALISMU
|
Agáta_212
|
No, mě to rozhodně nenadchlo. A dlouhý to teda je.(Ačkoli délka samotná - pokud má nějaký význam - mi nevadí.) A ty písmenka! A připadá mi to takový celý přehnaný, přepjatý... To bude těma vzpomínkama... Je tam pár vtipných postřehů, ale ty jsou pohřbený pod tim balastem. Potřebovalo by to pročistit. Takže jak říkali ostatní - ukecaný. A ten konec, to jakýsi bilancování, bych taky vypustila.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Střet
|
Agáta_212
|
Po obsahové stránce mě to příliš neoslovilo (strašně klišovité - boj dobra se zlem), ale napsané to je každopádně dobře, zajímavě - zvlášť přihlédnu-li ke věku autorky. Na textu je poznat vliv fantasy knížek.
PS: Držím palce v dalším psaní.
|
12.11.2003 00:00 |
K dílu: Prostě takovej normální tejden
|
Agáta_212
|
Ještě si to rozmyslim :-)
|
12.11.2003 00:00 |
K dílu: Prostě takovej normální tejden
|
Agáta_212
|
No, kdybych Tě četla tak srašně nerada, tak bych to snad ani nedělala nebo ne? I když něco na to možná bude... :-))
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Prostě takovej normální tejden
|
Agáta_212
|
Kam? Do tábora tvých příznivců, obdivovatelů, nemilosrdných kritiků, nesmiřitelných hanitelů...nebo ještě někam jinam ? A můžu si snad i vybrat? :-) :-))) - abys věděla, že je taky umím :-) A vážně DOKONCE i vím co znamenají! :) To jen tak na okraj.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Prostě takovej normální tejden
|
Agáta_212
|
Tak na to, kolik to má tipů a hlavně návštěv - jednoznačné zklamání. Nevím, tenhle jazyk a styl mi nesedne. Začátek mě dost odradil, ale konec je vypointovaný dobře. (začátek: příliš účelové navození nepříjemného pocitu; konec - výstižný, působivý) Je vidět, že to má autorka odžitý. A nenávistný to je, to ne že ne. A taky trošku hm... ukňouraný? Nebo možná jenom navztekaný.
PS: A to tzn. deníkový dělení mi taky nepříjde šťastný.
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu: Obraz
|
Agáta_212
|
Je to příjemně mystické, napínavé, ale ke konci na můj vkus už přehnané... Taky je ten příběh takový jednoduchý, schématický zasloužil by rozvětvit.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Obchodní dům
|
Agáta_212
|
Starý tělnatý dámy...dobrý. Ale tu poslední, modrou větu bych stoprocentně smazala. Je tam navíc a ubírá konci na působivosti, děsivosti :-) Ať si každej představí co chce...
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Píčovina 1.stupně °C
|
Agáta_212
|
...dostálo svému názvu, protože je to fakt p......a.
|
03.11.2003 00:00 |
K dílu: Polibek
|
Agáta_212
|
Teda to muselo být zamilování, když je člověk takhle mimo... Co se týče textu, je hodně emotivní - jak jinak. Vadí mi tam některá klišé jako třeba ty jahody. A začíná to jak červená knihovnička.
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: santókův pes
|
Agáta_212
|
...další živá pochodeň...
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Jedna noc
|
Agáta_212
|
Okouzlila mě velikost písma, ale to je asi tak všechno. Obsahově mě to zrovna neuchvátilo, je to na můj vkus moc nasládlý a tuctový. Co ale musím ocenit je celková živost povídky. Dialogy jsou - až na pár lehce prkených - reálné a celkově je to napsáno zábavně, svižně a s několika originálními obraty. Akorát těch vánočních stromků tam bylo moc :-))
PS: Délka tady nevadí, ale malinko ubrat by neškodilo, ačkoliv se to čte celkem dobře.
|
02.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Když se na to podívám bez toho, že ten námět ani obsah mi nesednul, tak napsané to není zle, hezké je třeba - "mezi prsty mu svítily malé zbytky naděje". Absolutně pokažené je to ale tím koncem. "Jsem anděl, musím se vrátit." to je jak z nějaké parodie. Kdyby tam byl otevřený, nekonkrétní konec určitě by to dílku prospělo.
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Odpustit a zapomenout
|
Agáta_212
|
Nejvíc mi vadily ty prkenné dialogy a sladkobolný obsah. Některé odstavce (bez dialogů) nebyly vůbec špatné, ale jako celek...nevím. Je to ale asi do jisté míry otázka vkusu.
|
02.11.2003 00:00 |
K dílu: Gay
|
Agáta_212
|
Vážně jsem se musela přemlouvat, abych TOHLE dočetla. Fakt nevím, co to má představovat. Nevím, jestli to mám nazvat povídkou, protože tohle je jenom vršení hnusu na hnus občas prokládané perverzností. Upřímně musím říct, že to je ta nejodpornější věc, jakou jsem na Písmákovi četla. Předpokládám, že to byl autorův záměr, protože kromě obrovské spousty nechutností a zvráceností tam nic není. Ze začátku - a vlastně až do konce - jsem měla dojem, že to není míněno vážně, že to má být nějaký podivný druh humoru nebo co. Snad mi bude osvětleno. Naprosto nereálné dialgy - vlastně naštětstí všechno, nevysvětlené chování syna atd atd. Už se tím nechci zábývat, vážně nechápu, co tím autor sledoval... Možná chtěl dát průchod své agresi, zvráceným představám, chtěl nám ukázat jakej je drsnej chlapák, chtěl nás šokovat, co já vím. Každopádně mně je z toho na zblití.
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Vraždící duch
|
Agáta_212
|
Dílko přecházím rozpačitým mlčením, ale jen díky autorčině nízkému věku...
PS: Předpokládám (doufám), že to má být parodie, ale i tak je to strašně nepropracovaný.
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: TEST: Věřte × nevěřte
|
Agáta_212
|
Tohle jsem četla na doporučení Ikru (na oplátku doporučuji MLČENÍ) a NAPROSTO nelituji ztráty - ježiš, to je rouhání! - tak jinak - věnování svého drahocennnéééého času.
Skvěle zparodovaný pořad. Výborná satira. Skoro mě mrzí, že jsem na to nepřišla sama.Hra se slovy v prupovídkách je úžasná a nemám tomu celkově co vytknout. (Nic, co by stálo za zmínku.) Smála - nebo aspoň usmívala - jsem se téměř od začátku do konce, což u mě není jev častý. Absolutně nejlepší, co jsem od autora četla. (Díky tomuhle impulzu v tom hodlám zase někdy pokračovat.) Vskutku zajímavý profesorský sbor a gymnázium...
Jak že?!? Tak málo tipů?!?!? Když ne tohle, tak co?!?!?!? S dovolením tisknu... t + nej samozřejmostí.
PS: Přimlouvám se za pravidelné vysílání.
Sakra, nebylo té chvály trochu moc? Příště uberu.
...Ikru, o napětí tady, myslím, tolik nešlo...:-)
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: Hodiny
|
Agáta_212
|
No, chtěla jsi po mně názor..., tak tady ho máš. Obávám se, že budu tvým nejtvrdším kritikem, ale když sis o to sama řekla... Bez zjemňování.
Ach néééé! Moralitka a ještě k tomu taková hmm - nevyznívající? Rozhodně ale nedotažená, neumělá a jak bylo řečeno - neučesaná. Má to podivný rytmus, trochu jako dětská říkanka. Jednoduchost - to co se jinde vyplácí tady nezabralo. A HLAVNĚ "lidé někam spěchají pořádného života nedbají" z toho mi vážně vztávají vlasy na hlavě. Barevné vyvedení, které jsem vcelku oceňovala na Bouři tady nemá smysl.
Přijde mi, že tady moc tlačíš na pilu, báseň má zřejmě v člověku něco vyvolat. A přitom proto čtenář nemá prostor. Všechno je mu naservírováno pod nos. Nic se od něj nevyžaduje. Ve výsledku je to přesně naopak - úplně anti-pocitové.
To, co ses pokoušela vystihnout básní je mnohem lépe řečeno v prologu. Škoda, takové výživné téma...
No, já nevim, chtěla jsem říct taky něco pozitivního... (a to jsem to četla asi 10x) Tak aspoň ten název mi připomněl můj oblíbený film, což pozitivní je, ne? '.-)
A propós, to s tou slzou, která ukápne jsi už měla v Bouři, že?
Měj se a nezlob se, no.
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
...zmačkaná pavučina...dobrý
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Óda na WC
|
Agáta_212
|
Každopádně je to spíš fejeton než povídka. Ale i tak to je vcelku vtipné a pravdivé :-)
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Balada o tajemné dívce
|
Agáta_212
|
Mno, tak jsem od Tebe přelouskala už všechno. Jestli napíšeš něco aspoň trochu podobného rázu jako Smrt, pošli mi avi, ráda si to přečtu.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Moderní princezna
|
Agáta_212
|
Úplně špatné to není, ale silné je to asi jako šálek podruhé vylouhovaného čaje.
|
16.06.2004 00:00 |
K dílu: Smrt
|
Agáta_212
|
s_b: Myslím, že ty nemůžeš vědět nic o mých nárocích nehledě na to, že ztrhávat dílko je vždycky jednodušší, než na něm hledat to pozitivní.
|
15.06.2004 00:00 |
K dílu: Smrt
|
Agáta_212
|
Když si tu báseň teď čtu s odstupem času, nepříjde mi sice už tak skvělá, mj. to s tim mrakem je fakt příšerný, ale to jenom když se v té básni vrtám a to ani nechci, protože jinak je skutečně působivá. A ať se to některým líbí nebo ne - až na drobnosti - dobrá. A rozpitvávat báseň na jednotlivé složky (rýmování, rytmus... atd.) mi přijde fakt zbytečný, protože - alespoň pro mě jde přece o celkové vyznění, zapůsobení. A tahle báseň - v celkovém součtu - zkrátka moje nároky splňuje.
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Smrt
|
Agáta_212
|
Až na tuctový název nemám nejmenších výhrad. Přesně jak bylo řečeno: má to hloubku, vtip a originalitu. A mrazí to. Z některých obratů jsem ještě teď u vytržení - mj. lístek si kupuješ už teď.
Jednoznačně tipuji + nej
|
02.11.2003 00:00 |
K dílu: Na nebi
|
Agáta_212
|
Jednoduchá, milá, příjemná...
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Krátce a úderně
|
Agáta_212
|
Nic objevného. Pár věcí ale stojí za vypíchnutí, třeba deprese. Jinak se radši drž stylu ne nutně vtipného, ale spíš toho nahořklého jako ve Smrti. (Která ve mně doznívá ještě teď.)
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: Noční bouře
|
Agáta_212
|
Po přečtení první věty jsem čekala něco obdobného jako nepříliš povedené Noční snění. Jak jsem byla vyvedena z omylu! Krátké, výstižné, působivé. Nic nechybí, nic nepřebývá... Nekonkrétní a přece snad s jakýmsi sdělením... Jo, jo síla nevyřčeného... Drž se toho.
Doporučuju radši zatím kratší texty, ty dlouhé se snadno rozpliznou. Logicky je snažší udržet atmosféru, myšlenku atd. u krátkého textu. U delšího už to jde hůř...
A k tomu barevnému provedení... Jistě originální, přiznám se, že nic takového jsem nikde neviděla, ale nejsem si jistá jestli se to trochu s básní vzájemně neruší.
Tak uf, stačí? Jo, moment, málem bych zapomněla - *t
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: Noční snění
|
Agáta_212
|
Slibný začátek, ale bohužel jen ten... Vyzdvihuji dobře vystižené, vyjádřené např. "zapleten v pavučinu hvězd, měsíc ho zatnouká do noci" a haním nestravitelné, rušivé a atmosféru naprosto kazící mj. "daleko pryč od malosti a hamounství tohoto světa, bahna života..." Připadá mi to takové přepatlané a v jistém slova smyslu násilné - jako, že autorka tam chce nacpat stůj co stůj svůj pocit nespokojenosti se světem. A ještě takový dotázeček - je to psáno na jeden zátah? Zdá se mi tam být takový zlom, nádech píšícího, možná změna od původního plánu... nevím, snad mi bude osvětleno :-)
PS: Tak doufám, že ta kritika je pro Tebe ikru,Verčo, nebo jak Ti tady mám říkat dost hluboká... A jak jsi chtěla, je bez polehčujících okolností.
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu: Dokonalá žena
|
Agáta_212
|
Tak o reportáž tady moc nejde...možná o fejeton. A nijak mě neoslnil.
|
25.11.2003 00:00 |
K dílu: Dušičky
|
Agáta_212
|
Díky za osvětlení. Myslím, že to, kdy bylo co napsáno je dost zásadní. A protože mě hrozně baví pozorovat nečí literární vývoj a posun, tak si nenechám ujít Katku ani Kanadský pohlazení. Zvlášť když mají Tvoje doporučení...
PS: A už jsi někdy uvažovala o tom, něco přepracovat? I když uznávám, že někdy to nemá cenu, člověk je jinde nebo to za to nestojí atd. Já jen tak ze zvědavosti.
PS2: A s psaním fakt nekonči :-))
|
11.11.2003 00:00 |
K dílu: Dušičky
|
Agáta_212
|
Podle jmen to má souvislost s Jednou nocí, ne? Ale jestli jo, tak to postrádá její energičnost a čtivost. Tohle mě místy nudilo, ale zdaleka nejvíc mi vadil ten nad míru klišovitej, fakt otřesnej konec. Sorry, nebyl podle mého gusta.
PS: Ale tu Katku stejně někdy zkusim :-)
|
12.11.2003 00:00 |
K dílu: ZPOVĚĎ
|
Agáta_212
|
Skadbu to má pěknou, ale - bude to asi znít hnusně - téma je strašně obvyklé. Nechce se mi věřit, že máš deprese rád, to jsou asi spíš jen takové drobné záchvaty melancholie, ne?
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Sedm
|
Agáta_212
|
Tohle opravdu není příliš zdařilá recenze. Souhlasím s Javertem. Absence názoru, klišovité vyjadřování... A hlavně, když už tam musí být popsán děj, tak uvádět konec snímku je přímo trestuhodné!!! Navíc v popsání děje chybí dost podstatná část. Osnova je tam zbytečná a celkové rozvržení se mi nezamlouvá. Zavěr (historky, aktéři atd.) bych buď úplně vypustila nebo přetvořila, protože je otřesný. Nechci říct, že by kritika neměla světlé okamžiky...jen je jich poněkud málo. Líbil se mi třeba úvod, ale měla jsem pocit, že je odněkud převzatý.
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Vykoupení z věznice Shawshank
|
Agáta_212
|
Vykoupení z věznice Shawshank je jeden z mých oblíbených filmů, proto mě mrzí, že ta recenze - ačkoli by měla - na film moc nenaláká. Myslím, že v recenzi nejde jen o to popsat podrobně děj. Film to je ale výborný... (Zelená míle není ani zdaleka tak dobrá.)
|
31.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Tak tohle skutečně není žánr pro mě. Přiznám se, že vlastně ani pořádně nevím o čem to je. Příběh jsem v tom nenašla, zdá se mi to jako z něčeho vykousnutý. Jestli je to ale pokračování - beru zpět.
|
31.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Celkem slušná sonda do pomatené mysli, ale moc krátká šla by víc rozpracovat a konec mě taky nijak neoslnil. Myslím, že příběhu spíš uškodil. Jinak scéna s feťákem byla vážně nepříjemná, ale nejsem si jistá jestli by to z technického hlediska bylo možné. Ty to ale asi musíš vědět líp, když o tom píšeš.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu: Ženské domovy
|
Agáta_212
|
Mně se to nezdá odbytý, pointa je působivá. Jinak ten momentek s tim klukem se mi libil. Celkově docela příjemný počtení. Navíc to zní realisticky, mluva atd. Dávám tip.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Trochu nepřehledné, člověk se do toho ze začátku těžko "zakousne", ale velmi působivé, citlivé a inteligentní. tip
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Zdeněk Troška
|
Agáta_212
|
...trošku se mi to líbilo. Ale Trošku + jeho filmy fakt nesnášim.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Ten přesládlý začátek mě dost vyděsil, ale vydržela jsem. Jinak souhlasím s katugiro ty pasáže o Nicol jsou děs. A jestli se mi v tom příběhu něco líbilo, tak ten strašnej, více než slabej konec to spolehlivě přebil.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
No, jde to no. Je to ale dost přitažený za vlasy a pochybuju, že by ta ženská takhle vyváděla.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu: Prdelkoskopie či kolotoč ?
|
Agáta_212
|
Mě tenle nápad příjde výborný, ikdyž musím přiznat, že mě z těch povídek bohužel nezaujala moc ani jedna. Mám - li si ale vybrat, tak volím tu druhou.
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu: Setkání
|
Agáta_212
|
Jo, jo na povídku to není, ale k zamyšlení ano...
|
16.08.2003 00:00 |
K dílu: Andílek
|
Agáta_212
|
Lehce šokující, trochu zvrácené a ne moc uvěřitelné. Ale dějou se různý věci...
Jinak styl není špatný, je to takové - jak bych to řekla - obrazotvorné a řekla bych, že málokdo, kdo to začne číst přestane dřív než s posledním slovem. Psychlogie dívky je celkem reálná a u kluka, tak jak je popisován taky. Kdejakej kluk by asi machroval, že by si to nechal v patnácti líbit a jak, ale nevím, nevím zvlášť od holky, která by se mu ani nelíbila. tip
|
13.07.2003 00:00 |
K dílu: Rande
|
Agáta_212
|
Ze začátku jsem otráveně čekala nějakou tuctovou červenou knihovnu. Hezké zakončení (poslední věta). A celkově to celkem jde, ale... tohle moc nemusím.
|
12.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Dílko mi přišlo spíš než jako povídka jako taková ta deníčkárna. Jsem ráda, že to není o autorce, protože bych si o ní jinak byla nucena myslet, že je.... Doplňte si co chcete. Souhlasím s 815. A jinak barva textu pro nás ne zrovna dobrým zrakem vybavené je fakt dost příšerná. Chybky mě rušily, ale chápu.
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu: naslouchání
|
Agáta_212
|
Já to teda nikde neslyšela ani nečetla, až tady... Líbí se mi první věta.
|
13.07.2003 00:00 |
K dílu: Kastrace
|
Agáta_212
|
To, že mi to Pastičky připomnělo, jsem nemyslela negativně. Jasně, ty příběhy jsou odlišný, ale kastrace je tak výrazný motiv, že si na ten film skoro nelze nevzpomenout. A Pastičky jsem samozřejmě viděla, jinak bych o nich nepsala.
PS: Taková drobnost... Ženy se nekastrují, ale sterilizují :-)
|
12.07.2003 00:00 |
K dílu: Kastrace
|
Agáta_212
|
Dost nelogický. To by ten chlap jako nic necítil??? Když mu je řezala...nebo potom. Navíc děj je díky názvu strašně předvídatelný. Možná by neuškodilo ten název změnit, bylo by aspoň trochu překvápko. A Pastičky mi to taky připomnělo.
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Souhlasím. A za ten vnitřní význam, který si tam každý může najít, dávám tip.
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Pravdivé.
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Na to, že je to citát o tak úžasném tvorovi jakým pes bezpochyby je, bych čekala něco lepšího, hezčího, milejšího..
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Alibismus pro žáky, nespravedlnost pro učitele. Někdy to ale platit může.
|
16.06.2004 00:00 |
K dílu: Vzpomínky na Afriku
|
Agáta_212
|
Vzpomínky na Afriku jsem četla i viděla, ale tohle taky nebylo špatný... :)
|
15.07.2003 00:00 |
K dílu: Co je horší než hlad
|
Agáta_212
|
No... to je konec?!? To je KONEC.
|
17.07.2003 00:00 |
K dílu: For my sister!
|
Agáta_212
|
Proč ty chyby?? Proč ta angličtina??? Jinak ale nejspíš krásný vztah k sestře...
|
15.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Pěkná hádanka, ráda bych znala i pěkné řešení. Bez řešení přece nemůžu dát TIP:-)))
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Snít svůj sen s Tebou III.
|
Agáta_212
|
Pěkný. Ale že by to byla povídka? :-)
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Apsarasa
|
Agáta_212
|
Konec mi přišel celkem ujetej, ale jinak oceňuju, že se v povídce objevil Písmák, to jinde snad ještě nebylo.
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: POPRVÉ
|
Agáta_212
|
Nejdřív jsem čekala nějakou ptákovinu, ale... Dobrý, drsný, působivý.
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Telefon
|
Agáta_212
|
Přesnýýýý! Příjemnej konec.
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Duben
|
Agáta_212
|
To byla rychlost...
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Muž
|
Agáta_212
|
Jo, jo, já to beru. Já se ti do toho neopírám. Já ti to chtěla víceméně pochválit, tak se nečerti :-)
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Muž
|
Agáta_212
|
Tak jsem si s jednodenním odstupem a v čersvejším stavu přečetal znova Ženu a Muže a musím říct, že zásadní chyba byla asi v tom, že jsem poprvý četla nejdřív Muže a pak Ženu. Teď mi to do sebe pěkně zapadá jako puzzle :-) V Mužovi je dobře zvládnutá mluva, ale nemyslím, že všichni chlapi jsou takový sprosťáci.
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Muž
|
Agáta_212
|
No, je to realistický... Tak nějak v tom ale postrádám příběh. Není to špatný, ale... No, zkusim si přečíst tu ženu.
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Do spirály
|
Agáta_212
|
Líbí :-)
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Žena
|
Agáta_212
|
Názor stejný jako na muže... V tomhle jsem se jenom nějak špatně orientovala. Možná únava. A možná bych si to měla přečíst znova. Co se týče prvního dojmu víc se mi líbil Muž.
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Banalita.
|
Agáta_212
|
Souhlasím s ostaními. Kamilu bych vyhodila. Jinak mám radost z velikosti písma, protože jsem aspoň nemusela mít přilepenej čumák na monitoru. Dík.
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Zajímavý, ale trochu zmatený. Nebo jsem zmatená jen já :-)
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu: Dopis
|
Agáta_212
|
Konec je možná obehraný, ale působivý.
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Souhlasím s Fermosou. Jinak Havla si skutečně vážím nejen jako politika, ale i jako člověka. Je to člověk s morálním kreditem, za který se nemusí stydět. Nejsem si jistá, jestli to samé platí i na Klause. Řekla bych ale, že se teď Klausovi celkem křivdí. Třeba jak se pořád do omrzení omílá, že byl na Hrad dosazen komunisty. Nevím, kdo vlastní tu zázračnou křišťálovou kouli. No, už to nebudu rozmazávat...
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Neboť mrtví cestují rychle
|
Agáta_212
|
Hezkej černej humor. Dobrý počteníčko k večeři. Další mrtvoláckou story si ráda přečtu.
|
12.06.2003 00:00 |
K dílu: Pohřeb
|
Agáta_212
|
Tak končně... Tohle se mi líbí. Taková milá, krutá groteska. Konec je úsměvnej. Na Muže a Ženu jsem se nemohla soustředit, ale tohle se mi četlo dobře. Možná, že i tip bude...:-)
|
05.11.2003 00:00 |
K dílu: Teta Helena
|
Agáta_212
|
Možná to něco sděluje, ale mně to nic moc neříká...
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Anděl a já
|
Agáta_212
|
Pomalý rozjezd, téma mě nezaujalo... Souhlasím, konec už je lepší a "přeandělováno" taky je. To s tou Nadějí, Zhoubou, myslím, že už jsem to četla tolikrát, že to už zapůsobit snad ani nemůže...
|
09.11.2003 00:00 |
K dílu: Sníh
|
Agáta_212
|
Nevím, co si z ní mám vybrat. Tak namátkou - dobré dílo (ať už se jedná o film, knihu, báseň...) by VŽDYCKY mělo mít co říct. Ale chápu, někomu stačí, když vyvolává jenom nějaký pocit. Třeba i těžko popsatelný.
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Sníh
|
Agáta_212
|
Dobře. Báseň vznikla na základě Tvé inspirace sněhem, tím jsi mi ale neodpověděla, co má báseň sdělovat. A jestli má sdělovat jenom, to že autorka se nechala inspirovat sněhem, tak je to snad ještě míň než ten příchod zimy...
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Sníh
|
Agáta_212
|
Nevím... Nic mi neříká... Prostě na mě nezapůsobila. Ne, že by byla tak strašně špatně napsaná, ale postrádá dynamičnost, živost... Mám pocit, že nemá, co sdělit... Příchod zimy? To je dost málo.
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Smrt
|
Agáta_212
|
Jak optimistický název... Mohl být originálnější, láska, smrt atd. jsou názvy příliš omšelé. Ale jinak jedna z tvých jistě lepších básní. Výrazné obrazy,"otevřenost" konce... Nebýt druhé části prvního verše (Ruce...) u kterého se mi nelíbil rytmus, rým, neměla bych téměř co vytknout a i na tipík by to bylo... Některá spojení jsou velmi zdařilá mj. "těla trosky" a podoby smrti zajímavé (mohlo jich být víc; smrt má tolik podob, kolik si jen člověk dovede představit...).
|
31.08.2003 00:00 |
K dílu: STALO SE PO PŮLNOCI
|
Agáta_212
|
Bohužel nezaujalo. Napsané to je celkem slušně.
|
08.11.2003 00:00 |
K dílu: Je mi na blití
|
Agáta_212
|
Ani by mi tolik nevadil ten mentorský nádech jako ty hrubky (lidi lhaly - to snad ne). A bez těch výrazů by to taky nešlo?
|
24.06.2004 00:00 |
K dílu: rotvajler v krychli projímadla
|
Agáta_212
|
No jasně. Michael Rimmer zavraždil přítelkyni jejíž mrtvola se nikdy nenašla...Dostal křeslo.
|
23.06.2004 00:00 |
K dílu: rotvajler v krychli projímadla
|
Agáta_212
|
Myslim, že bych asi ani nechtěla vidět, co v tom kufru má... :) Jo a teď mě napadá - možná jsem nějaká zpožděná :) - Rimmer - to je jako po tom vrahounovi z New Yorku? Na vraha humoru nevypadáš...:)
|
23.06.2004 00:00 |
K dílu: Nový seznam děl
|
Agáta_212
|
Souhlasím s chroustem, i když bych to neviděla tak skepticky. Řekla bych, že skutečně jen nepatrný zlomek autorů by měl žaludek na to, posílat si sám sobě tipy. To podle mě pozbývá smyslu, i když nějaké čtenáře by asi nalákal. Tipy od přátel souhlasím bez výhrad, lavinový efekt také. Navíc když je u nějakého dílka plno tipů a jásavých reakcí, tak i ta negativní kritika nejde z pera :) tak lehce...
|
13.06.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Nesdílím všeobencné obrovské nadšení, asi to bude tím, že snové záložitosti moc nemusím. Ale tohle se mi víceměně líbilo. Souhlasím s tím, že pointa je tam navíc. Tu bych zrušila. Jinak... když všichni dávají tip, je mi skoro trapný ho nedat, takže ho dávám :-))
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: večeře
|
Agáta_212
|
Hravé s úderným koncem.
|
01.11.2003 00:00 |
K dílu: mlčení
|
Agáta_212
|
No, chvíli mi trvalo, než mi došlo, že závada není v mém počítači, na displeji, v Písmákovi, v mých čtecích orgánech... Díky, za lekci mé unavené mozkovně.
Originalita, STRUČNOST... = tip
|
15.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
No, docela úsměvný... Asi si někdy přečtu další.
|
13.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Básničky nečtu skoro vůbec a tuhle jsem přečetla náhodou... A nelituju. t*
|
23.06.2004 00:00 |
K dílu: Dělej!
|
Agáta_212
|
Tvrdé, pravdivé, tragikomické... Chutná mi :) Život ve dvou odstavcích... Konečně můžu zase jednou dát s čistým svědomím plnohodnotný t... :) Nej zvážím... :)
|
13.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Takže popořadě... Dávám tip, nej a tisknu:)))
|
15.07.2003 00:00 |
K dílu:
|
Agáta_212
|
Nijak mě to nenadchlo, ale na takovou kraťoučkou záležitost to celkem ujde.
|
23.06.2004 00:00 |
K dílu: Modli se se mnou
|
Agáta_212
|
Jo jasně ta báseň není dokonalá ani náhodou, vlastně je tam dost slabých míst, ale má NÁBOJ, což potvrzuje takové ohromné množství absolutně pozitivních kritik. To jak působí na (některé) lidi je fantastické! Když jsem báseň začala číst, čekala jsem (vzhledem k počtu tipů), že mě to srazí ze židle, což se bohužel nestalo... Jak jsem řekla ta báseň nebude bez chybičky, ale na tom vlastně nezáleží, protože podle mě splňuje to k čemu poezie má sloužit.(Nehledě na to jestli se mi líbí nebo ne.) Řekla bych, že díky téhle básni jsou (asi) ostatní Falčina díla trochu zastíněna, což je možná škoda... Nebo jsou o tolik moc horší? Nebo tahle nad nimi tolik ční? Každopádně se o tom půjdu někdy přesvědčit na vlastní oči :) FALKO, zdáš se mi jako citlivá, přející duše (čemuž uvěřil i takový skeptik jako jsem já :)) a tak ti přeji ať se ti jednou všechno to pozitivní co vysíláš vrátí. Zasloužíš si to.
|
25.08.2004 00:00 |
K dílu: Kobra nešikovná
|
Agáta_212
|
Kobra jedna nešikovná :)
|