15.12.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
No sakra!! Tip!Tip! Aj nej dielka!!! | ||
14.12.2003 00:00 | K dílu: Šašek, král a smrt | Charlotte_468 |
No sakra...to mi pěkně zamotalo hlavu...ale ano, myslím, že jsem to pochopila. Píšeš krásně, opravdu. Děkuju Ti. * | ||
03.01.2004 00:00 | K dílu: Jak kouříte? (do 18 let nevhodné) | Charlotte_468 |
Chech, klobouk dolů - docela originální :-) 1) Jsem holka a o změně pohlaví neuvažuju. Mám svojí kundu ráda, a za tím si stojím. 2) Mám holku a muže. Těm dvoum jsem věrná. Jsou to mí mazlíčci - jak na veřejnosti, tak v posteli, nebo třeba na kuchyňský lince...to už nezáleží jen na mně. 3) Záleží na tom co kouřím. Cigarety mi ale chutnají, ovšem bonton a slušné vychování dámy mi nedovoluje kouřit jinde, než v soukromí :-) 4) O sexu píšu docela běžně - největší inspirací je mi vynalézavost Barušky, a zvrhlost přítele. Ale dost takových děl je tak vulgárních a sprostých, že si je raději ukládám do compu, ale veřejnosti nedávám číst. 5) Čte je Baruška a přítel. Oba jsou, dá se říci umělci, a oboum je to opětovnou inspirací. Takže je pak sex a hrátky daleko živější, vynalézavější a zvrhlejší, než to bylo původně. Nikdo jiný to přijímat nemůže, protože nikdo není takový perverzní chlípník, jako jsem já :-) Tolik k tématu. A co Ty, Rebecco13?? ;-) | ||
22.12.2003 00:00 | K dílu: Chvilková vzplanutí | Charlotte_468 |
Růžové víno...to je dobrý nápad. Zkusím to, jak se to bude líbit. Díky moc, vážím si toho. ;) | ||
18.12.2003 00:00 | K dílu: Chvilková vzplanutí | Charlotte_468 |
Alan: Už jsem Tě začala postrádat :-) Děkuji za pěknou kritiku, velmi si toho cením. Jen - co se Ti prosím tak nelíbilo na kombinaci rudého a bílého vína? Když mi nabídneš lepší řešení, ráda tuhle věc přepíšu. | ||
22.11.2003 00:00 | K dílu: Chvilková vzplanutí | Charlotte_468 |
Smailinka: Konečně pořádná kritika. Co k tomu dodat...? Jde o spojení těla a duše - kdy jsi tak vnitřně polámaná a zoufalá, že duše jde stranou, a jen tělo dostává to, co potřebuje - ale duše ne, i když to vlastně také prožívá. Začátek to jasně ukazuje: Hrubým gestem/jemnou řečí, Pevnou tváří/ slabou duší - pro ty co slyší/ pro ty co jsou hluší - všude je spojení těla a duše. Básničku nemůžeš považovat jenom jako erotickou nebo jenom myšlenkovou - je to spojení dvou aspektů, které se nikde nespojují, ale ve skutečnosti je to velmi pevné spojení! Tahle báseň jde rovnou čarou z mojí duše, prostě jsem si sedla ke compu a napsala to jedním dechem, protože to byl tak neskutečně silný pocit, že jsem se nemohla zaobírat tím, zda-li jsou rýmy excelentní, nebo zda-li to lidem něco řekne. Prostě je to kus mě a tak to beru, tak to cítím. Ale díky... | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Apis | Charlotte_468 |
Omlouvám se ještě za překlepy, dost jsem toho přes den napsala.(a chyby) | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Apis | Charlotte_468 |
Omlouvám se ještě za překlepy, dost jsem toho přes den napsala. | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Apis | Charlotte_468 |
Líbí se mi, že na Egypt pohlížíš tak kladně, ovšem několik Tvých informací je značně zkreslených (nejen historicky). Egypťané neměli kalendář o 365 dnech v roce, neboť tento způsob zaznamenávání času vlastnili křesťané. Logicky si můžeme odvodit, že v té době neměl Egypt s křesťany nic společného, tudíž ani nemohl mít jejich kalendář. Egypťané zaznamenávali čas Nilskými povodněmi, ovšem jak, to nevím. Dále poněkud opomíjíš egyptsko-náboženský pohled na stavby pyramid. Pyramidy se nestavěly kvůli tomu, aby otroci měli co jíst. V Egyptě byli otroci, a co Voltaire nazval otrockou prácí, to opravdu ryze otrocká práce byla, ať už jiní slovíčkaří jakkoliv. Ovšem k té době to patřilo, a bez dávného otroctví bychom dnes měli jen málo věcí, a bylo jen málo památek (především Afrických, Amerických, Asijských apod.) Pyramidy byli stavěny především kvůli náboženství - nemluvě o tom, že okolí Gízy, bylo vlastně jedno z nejhlavnějších center uctívání boha Slunce Rea. Proto pyramidy - faraon si tím zajišťoval lehký vstup k Reovi, do bohatého posmrtného života. S posledním odstavcem souhlasím, ovšem opět opomíjíš jednu velmi důležitou skutečnost, a to, že Egypťané věřili, že centrem Ka (duše, která dělá člověka jedinečným) je orgán srdce, nikoli mozek. Mozek považovali za pouhou výplň hlavy, jakousi měkkou, nedůležitou hmotu, která nesplňuje hlubší význam. Proto jim samozřejmě nic nebránilo, aby po smrti vysáli mozek z hlavy, když se ještě navíc velmi rychle rozpadá. Zkus příště načerpat trochu víc informací, Tvé dílo bude kvalitnější. A když už jsme u té egyptologie, po přečtení jedné knihy nemůžeš soudit obsah egyptologie tak či onak, a už vůbec dokládat své názory pár odstavci z té jedné přečtené knihy (nevím kolik jsi jich přečetla, ale na moc velký počet to nevypadá). S pozdravem, Charlotte | ||
14.12.2003 00:00 | K dílu: Ochutnať chcem ťa celú... | Charlotte_468 |
Vseci tu hovori po slovensky, budem tiez. Tedy velmi pekne dielko...paci sa mi to nepokryte vyznanie lasky (ak to laska vobec je...ale áno, iste ze je)... Ivetke sa to pacilo tiez velmi, hej? :-) Tip si to zasluzi, ved je to pre dievca. | ||
24.03.2004 00:00 | K dílu: s.i.d.s. | Charlotte_468 |
Pardon, *nevidím* :-)) | ||
24.03.2004 00:00 | K dílu: s.i.d.s. | Charlotte_468 |
Říznutí do dlaně svrbí a studí? Nepřipadá mi to jako dobrý obrat, ale budiž, nebudu detailista (na definici bolesti či rozkoše z bolesti bych použila úplně jiná slova...ale nepřirovnávat!). Některá díla kazí jejich možný -třeba i trochu zajímavý- děj, něco, co narušuje jejich strukturu. Je to případ tohoto díla, kde mi zpracování připadá umolousané, cárovité, nevypracované a nezajímavé. Nemá to kousek poezie a kouzla. Dějově a obraty by sem tam byla zajímavá, ale jak říkám, podle mě to není dobře zpracované, navíc chvílemi zabíháš do frázovitosti (jak sám píšeš a bohužel, přes hledání jakékoli prostosti a smyslu, fráze je fráze, obzvlášť, když vidím tu omáčku kolem). Chybí tomu rytmus, "prázdné řádky" a meziřádky, nevydím v tom náladu a čarovno, které bych od básně čekala. Možná jindy. Ch. 468 | ||
09.12.2003 00:00 | K dílu: Prosba | Charlotte_468 |
Petula: Líbí se mi, jak jsi přemýšlivá...zkus o téhle otázce napsat dílko, třeba si sama odpovíš... | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Prosba | Charlotte_468 |
...velmi intenzivní ...ale co když nepovolí, co je potom správné? Jenomže, kdo má tu moc někoho změnit? A kdo tu moc říci, co je "správné" a co není? Velmi krásná báseň. Jde do mých oblíbených. (tip) | ||
29.10.2003 00:00 | K dílu: Nos redeii | Charlotte_468 |
Papulipida: To mi zrovna Ty povídej ;o)) | ||
14.12.2003 00:00 | K dílu: Skutečnost | Charlotte_468 |
815.0: A někdo si myslí, že neví, ale ví to :-) (sakra, nějak jsem se do toho zamotala) | ||
22.11.2003 00:00 | K dílu: Skutečnost | Charlotte_468 |
815.0: Někdo ví, a někdo neví :-) | ||
29.10.2003 00:00 | K dílu: Skutečnost | Charlotte_468 |
815.0: Vampýři nejsou jenom astrální bytosti - když se z vampýra stává astrální bytost, je to poslední stadium, které se děje až po jeho smrti. drfaust: Záleží asi na jedinci. Hodně jich věří v původní Mužskou a Ženskou sílu Bafometa a Babalon, jiní třeba v něco jiného :o) Papulipida: To temné je ve mě tak nějak zakotveno. Když napíšu něco veselého, zní to naivně, z čehož vyplývá, že moje umění bohužel nepřesahuje hranice vesela, pokud v tom není sex, nebo nový vztah. Jedině tedy psát podlé radovačky, které se nebudou líbit každému....i když to je asi jedno. No zkusit to můžu, ale až bude nálada a situace. Děkuji všem za kritiky. | ||
14.12.2003 00:00 | K dílu: Děvka | Charlotte_468 |
Noo...ten rým to kazí, ale myšlenka pěkná :-) | ||
07.12.2003 00:00 | K dílu: Tajemství | Charlotte_468 |
Nelíbí se mi. Slova, ke kterým dáváš slovo "nebo", což je vylučovací, vůbec s tím dalším slovem vylučovací význam nemá. Žádná dualita, nic takového. Věci, které se mohou skvěle sešrotit dohromady, a utvořit třeba docela silný celek. Ovšem toho jsi nevyužila, spíš naopak. Nee, myslím, že to jde napsat lépe. | ||
19.04.2004 00:00 | K dílu: Podzimně pochmurná | Charlotte_468 |
Jé, ty Tvoje básně mě dostávají. Jdeš do nej autorů - rozhodně! Tip | ||
27.02.2004 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Vyzrání je záležitostí času, získání si většího odstupu je taktéž otázkou času. Vývoj vidět je, ovšem nepsala jsem nic o vyzrálosti, tudíž nevím, na to reaguješ. | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
KAŽDÝ DEN BEZPRÁVÍ POTKÁVÁŠ, BOUŘIL BY SES, KDYBYS MOHL, ŽE "všechno bude fajn" SI NALHÁVÁŠ A PŘITOM OČI NÁSILÍM PŘIVÍRÁŠ; NE OČI, ALE DUŠE PLÁČÍ PRO (ne)SVOBODU. --- Ta je fakt nádherná. Ne každé Tvé dílko mě zaujme, ale tohle zaujalo moc. Ohromná hloubka myšlenek, pěkné obrazy (oko těžkou slzu rodí...)... Navíc je vidět určitý vývoj, což mi taktéž dost sedí. Tip+klub :-) (a ne za odměnu) | ||
18.10.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
DRACULA: Ne, není pro Tebe ;o)) Pokud neumíráš. Jinak děkuju všem za zájem, potěší to. | ||
22.11.2003 00:00 | K dílu: Časoprostor | Charlotte_468 |
Ta poslední je krásná! Ten začátek mi moc nesedl, ale za myšlenku si tip zaslouží! | ||
13.10.2003 00:00 | K dílu: tma | Charlotte_468 |
Typický Abyss - není tam realita ani iluze, stejně jako v Tvém dílku. Je to krásný splín, a asi ho dám do klubu. Tip+kluby. PS: Myslíš zajímavě! | ||
11.10.2003 00:00 | K dílu: Kladivo na čarodějnice | Charlotte_468 |
Jo, souhlasím. Druhá část mi taky dost uniká, ale začátek se mi líbí, i když je plný takových vcelku dost krutých, sadistických detailů, ale i to tam patří :-) Tip | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Je to upřímné, a je to z toho dílka cítit. Nepřipadá mi to jako báseň, ale jako "pouhé" sdělení...jako když Tvoje hlava vyhodí ven určité rozpoložení...a tím je to hezčí. Tip určitě, ovšem ne za zpracování, ale za to rozpoložení. Každý se tak někdy cítíme, a když to z nás opadne, smějeme se sami sobě, jak jsme mohli být tak pesimističtí :-) | ||
18.10.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Krásná... | ||
05.10.2003 00:00 | K dílu: Zpověď Psýché | Charlotte_468 |
... a pak už to jde samo od sebe :o)) (i když se to pak ještě stokrát upravuje) | ||
05.10.2003 00:00 | K dílu: Zpověď Psýché | Charlotte_468 |
Mám úsměv od ucha k uchu - tohle fakt moc potěší :-) Don´t worry: Jo, plodná asi jo - hodně mě to baví, tak neustále něco sepisuju. Mám totiž takové návaly múz, kdy sepíšu třeba tři básně najednou, jindy to jde pozvolna slovíčko po slovíčku (třeba Ikaros, nebo i tahle Psýché a kacíř), kdy čerpám ze svých či cizích příběhů - stačí jen pocit, slovo, něco si přečíst, třeba i v jazyce kterému nerozumím (snažím se louskat sanskrt), a vyvolává ve mě něco hlubšího... | ||
04.10.2003 00:00 | K dílu: Zpověď Psýché | Charlotte_468 |
Jo a ještě něco. Je to tak trochu říkanka, která mě napadla při čtení Charlese Baudelaireho a jeho Květů zla :-) | ||
04.10.2003 00:00 | K dílu: Kacířův příběh | Charlotte_468 |
Tak proč jsi mi dala tip??? | ||
19.04.2004 00:00 | K dílu: O vílách | Charlotte_468 |
Sladké, tak sladké! Máš nádhernou tvorbu... Tip | ||
11.10.2003 00:00 | K dílu: Dříve než zhasne | Charlotte_468 |
Pěkné...Mám ráda taková ty dílka, která volají a křičí, která neosloví, ale přímo se prokřičí, provolají svou naléhavostí. a tak na mě působí tohle dílko. Povedlo se. Tip+klub | ||
26.09.2003 00:00 | K dílu: Smrť blízkeho | Charlotte_468 |
Ale ano, ide to. Do klubika sa to mozno lahko nehodi, ale ako som uz povedala - ide to. Su am pekne obrazy, to ano. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Ach! :-) První sloka má špatný rytmus - trochu bych to poopravila. Druhá sloka je ale pěkná. Tip to ale nebude. | ||
20.02.2004 00:00 | K dílu: Pěstice poezie vášní | Charlotte_468 |
Ale ostatní Tvá díla se bohužel takto hodnotit nedají. | ||
20.02.2004 00:00 | K dílu: Pěstice poezie vášní | Charlotte_468 |
Nádhera.
Moje dojmy, úplně mi to buší do spánků, musím si ji někam dát (tu báseň, samozřejmě). "Voníš" může říct člověku pouze člověk, protože sám vylučuje stejný pach, i když v trochu jiném odstínu. A když pak hnije, všichni řeknou "to je smrad", protože oni nehnijí, oni mají jiný pach.
Sprostota je sprostotou pouze proto, že ji tak úchylní lidé vidí. Ale Tvá báseň není úchylná - naopak. Je přirozená. Lidská. Úchylnost je odříkání si lidských a přirozených věcí - říkání si, že vroucí tělo je hříšné, že svátost je třeba Ježíš, ne příroda, ale její nudná, ubohá a naprosto bezvýznamná součást.
Myslím, že jsme svatí proto, protože jsme lidé v pravém slova smyslu.
A to co jsi napsal je toho živým důkazem.
Dám-li si toto dílo do nejoblíbenějších, ztratí svoji hodnotu. Tip, je pro tento případ ubohým hodnocením, které je nespravedlivé - tip je moc málo. Proto tohle dílo nechám bez tipu, bez nejoblíbenějších děl a "pouze" ho doporučím několika lidem. In Eternal Love, Charlotte |
||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Nokturno III. | Charlotte_468 |
Je něčím zajímavá...na začátku vidím záblesky podmanivosti. Ovšem konec je spíš umělý, a v poměru s těmi předchozími odstavci v tomto díle, zní povrchně - vypadá to jako by ses rozmýšlel "tak co tam dám?" a ždímal poslední rýmy, co Tě napadnou... | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Ikarova křídla | Charlotte_468 |
Děkuji Vám. Potěší mě, když čtenář pochopí dílo, které jde z duše, a které se chápe jen těžko :-) | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Ikarova křídla | Charlotte_468 |
Děkuji Vám. Potěší mě, když čtenář pochopí dílo, které jde z duše, a které se chápe jen těžko :-) | ||
23.09.2003 00:00 | K dílu: Jako stín | Charlotte_468 |
Krásné myšlenky a obrazy, krásné zpracování - lehké, jemné, ne přespříliš složité - je to opravdu velmi povedené dílko. Určitě tip, do oblíbených a klub. | ||
26.09.2003 00:00 | K dílu: Nádoba na duše | Charlotte_468 |
No...ono to ale končí dobře :-) (jako že je pohřbena ta pomyslná rakev co nás dusí a utlačuje) Možná jsi to špatně pochopil, ale cením si Tvého času. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Nádoba na duše | Charlotte_468 |
815_0: Před chvílí jsem o takových "kritikách" mluvila, ale že to jsi Ty, ponechám to bez komentáře. Každopádně dík. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Nádoba na duše | Charlotte_468 |
815_0: Před chvílí jsem o takových "kritikách" mluvila, ale že to jsi Ty, ponechám to bez komentáře. Každopádně dík. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Nádoba na duše | Charlotte_468 |
Swedish_Nigg: Vůbec s tebou nesouhlasím. Poezie není korzet, ale UMĚNÍ! Jeden jej svede a získává inspiraci od ostatních, druhý jej nesvede, a brání se slovy chytráka. Jsem ráda, že je mi sem psána i záporná kritika - samozřejmě. Nejsem ale ráda, když mi sem někdo napíše jen smajla a slovo "tip", když vím, že je to afekt, stejně tak jako nemám ráda, když někdo kritizuje hloupě a zcestně. Ať už je to kladné či záporné. Toť vše k lidem, kteří kritizují proto, aby se zviditelnili - ne proto, aby OPRAVDU zkritizovali. Ti můj obdiv, úctu ani zájem nemají, takže u mě popularitu nehledejte. | ||
22.09.2003 00:00 | K dílu: Nádoba na duše | Charlotte_468 |
To má radost, že se to líbí. Anonym43: Ten nápad se mi zrodil v hlavě naprosto samovolně, když jsem se svojí mámou rozebírala, jakou rakev bych jednou chtěla :-) | ||
26.09.2003 00:00 | K dílu: Křik v hrobě (návrat) | Charlotte_468 |
Paci sa :-) Len je trochu pesimisticka, ale aj to sa hodi. Ma to svoju myslienku, svoj maly svet, ktory cloveka ponori - jasne, ze bude tip :-) | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: Tečka | Charlotte_468 |
U všech čertů, kdo to má pochopit? :-)Je to dost kolísavé, ale nutí to přemýšlet ... | ||
22.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Kolega: Hm. Spíš "Bůh rozdal múzy, ale někomu více a někomu méně" Lyryku upřímně - nelíbí. Ne, ne...Je to slabý, kostrbatý a dost "rozválený". Obzvášť mě tam vybudili ti Samoděržaví. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Myslienka sa mi paci, len to zpracovanie je len trosku ... zkracene :-) Ale paci sa mi, ze sa o tuto problematiku zaujimas - tip to bude rozhodne! | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Tvoj zposob psanie sa mi fakt paci. Je v tom taka skutecnost a zadrhujuca pravda, az sa mi z toho robi mdlo :-) Dam Ta do svych oblubenych autorov, aby mi chodila Tva dielka pravidelne - a nie je to pretoze si v mojom klubu, ale pretoze sa mi Tvoja tvorba proste zamluva...tip | ||
18.09.2003 00:00 | K dílu: Být andělem | Charlotte_468 |
Nelíbí se mi. Připadá mi jako zpověď puberťačky, nebo fanatika. Možná jsem příliš nekompromisní, ale tenhle laciný sentimentální styl se mi příčí. Snad jindy... | ||
02.11.2003 00:00 | K dílu: Artemis kontra Versailleská | Charlotte_468 |
Má to krásnou a hlubokou myšlenku, zprácování také jde a konec je originální. Tip si to zaslouží, i když dělám přesně to, co jsi nechtěl. Kdybych to tak necítila, věř mi, že bych to nikdy neudělala. Nejsem laciná a na to, aby tohle dílko nedostalo tip laciné také není. Zkrátka TIP :o)) | ||
14.09.2003 00:00 | K dílu: Babí léto | Charlotte_468 |
Roztomilé...milé. Tip | ||
18.09.2003 00:00 | K dílu: Nelze nic dodat | Charlotte_468 |
Nádhera! Opravdu se mi líbí - je to dost hluboké a melancholické, a právě tento styl mi nejvíc vyhovuje. Dám ho do nejoblíbenějších dílek, a tip, určitě ;o) | ||
14.09.2003 00:00 | K dílu: Co jsi... | Charlotte_468 |
Škoda...snad příště :-) | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: Co jsi... | Charlotte_468 |
Ach tak :-) | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: Co jsi... | Charlotte_468 |
Tobě se nelíbí? Jo a máš kritiku ;o) | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: Vyřiď poslovi dobrých zpráv | Charlotte_468 |
Zajímavé dílko...ale přečtu si ho raději víckrát, abych pochopila myšlenku :-) | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Ko(u)ření života 2/pro ženu | Charlotte_468 |
Hodně z toho cítím...musíš mít opravdu hluboké city, když něco takového opravdu cítíš, a navíc to dokážeš i dobře pojmout poeticky. Ano, líbí se mi, velmi. Možná ta troška erotiky (jestli jsem si všimla dobře) by mohla být trošku naléhavější (je to přeci důležitá část lásky)...ale jinak ano, je správně smyslná :-) Tip | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Ko(u)ření života 1/ pro muže | Charlotte_468 |
Možná jsem to špatně pochopila...ale každý chápe báseň jinak, nie? :-)) | ||
06.12.2003 00:00 | K dílu: Ko(u)ření života 1/ pro muže | Charlotte_468 |
Přesně, rytmus trošku kulhá, ke konci i nostalgie a smysl téhle básně. Začátek mě zaujal, ale konec už není tak dobrý. Ani pár nespisovných slov mi tam tak nevadí, jako "ko(u)ření života", které se hodí spíš do té druhé, erotičtější a co je hlavní - je o ženě! Tahle o Tobě, a promiň, jestli Ty celý život prožíváš jako při ko(u)ření "života", tak nevím, nevím... :-)) | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: Medvídek | Charlotte_468 |
To se mi moc líbí - je to roztomilé :o) Oblíbená dílka a tip .-) | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: Cibule | Charlotte_468 |
Mám Tě v nejoblíbenějších autorech, a věřím, že jsem udělala dobře :-) tip | ||
18.09.2003 00:00 | K dílu: Povidla | Charlotte_468 |
Velmi zkrácené pojednání :-) Už jsem to ale vysvětlovala, a nerada bych tím opět ztrácela čas. Já povidla nesnáším :-/ | ||
12.09.2003 00:00 | K dílu: Povidla | Charlotte_468 |
Je to o muži, kterému se bortí svět. Nakonec je všechno opačně než by mělo být /maminka-nepřítel,žebrák-určuje pravidla/, a než čekal. Nakonec na to doplatil - neprozřetelně snědl "pomyslná" povidla, v domnění, že jsou "jako vždycky", ale nakonec ho právy ty zabily. | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: Povidla | Charlotte_468 |
Neprůhledný? Je tam dost komplikací, to jo...taky jsem to psala naráz (dílka píšu postupně a dodělávám je)...:-) | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: Básníkova modlitba | Charlotte_468 |
Líbí se mi, je hodně složitě psaná, takže se do ní člověk musí ponořit celou duší, aby ji pochopil. A tohle právě miluji na básních. Trochu tam vadí slovíčko "sračky" - možná je to jen můj dojem, protože jsem zásadně proti tomu, jak většinu nadějných děl kazí hloupé, vulgární slovíčko...ale budiž. I tak se to dá vyjádřit... Tip to bude. | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Souhlasím s katugiro. Prolog dává té básni smysl a nádech. Každopádně se mi líbí, že je tak málo slovy vyjádřen celý ten prolog, i když ne tak průhledně. Jen s Tvým názorem nesouhlasím, ale to je už asi vedlejší... | ||
24.09.2003 00:00 | K dílu: ČASOSVIT | Charlotte_468 |
Krásná! Opravdu povedené dílko, jen trochu zbytečně neprůhledné. Líbí se i volba slov, opravdu to zapůsobí. Tip to bude rozhodně. | ||
10.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Líbí se mi myšlenka, ale zpracování vázne. Začátek se mi tam absolutně nehodí, ale ta myšlenka, smysl, kdyby se vypracovala, byla by fakt dobrá! Zkus to sepsat jinak, nemusí to být ani dlouhé, ale aby tam byl jasně vystižený ten aspekt "Muže" (prvotní falus)... | ||
13.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Druhá sloka malinko vázne - nedávala bych jí tam, protože to trochu vybočuje. Zkus ji třeba jen pozměnit - aby byla ve stejném duchu, ale hlavně jiné rýmy. Rýmy které v ní jsou dělají - jinak duchalpnou a hlubokou - báseň možná až příliš beletrickou a lacinou. Zahalen prokletím, Ukryt pod tváří milou, Nad nocí vyletím, Sám, se svojí duší shnilou... Nebo něco na ten způsob. Dále tam váznou rýmy. Někdy se to rýmuje, jindy ne. Když to má daný rytmus, nenamítám - rytmus to však nemá. V začátku poslední sloky je očekávám velký konec - rýmy ale žádné, které by zasadily tu pravou, opravdovou ránu, nejsou. Ve znamení vinny, Pod ochranou úplňku, jež dobře znám, Hltám krev - rudavé stíny, Odsouzen na věčnost, Navždy být sám... Jsem nesmrtelný... Jojo, tak by se mi to líbilo víc... Ale jinak zajímavé dílko, pěkně obrázkové, ač celkově víceméně neohebné. | ||
25.09.2003 00:00 | K dílu: GJD | Charlotte_468 |
Je to dost na mozok :-) Ale chapem to a vcelku to aj ide...len...preco to podavas tak slozite?! Ale paci sa mi tam ta jemnost a neznost...keby to len fakt nemalo tu situaciu :-) Tip | ||
07.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Moc pěkné...:-) * | ||
14.09.2003 00:00 | K dílu: Knižní nostalgie | Charlotte_468 |
Krásná myšlenka :-) ... | ||
08.09.2003 00:00 | K dílu: Knižní nostalgie | Charlotte_468 |
Jde to. Vynahrazuju si špatné dny (s tajemstvím) na svém novém - a hodně šikovném - fotografovi, takže mi trochu pomáhá...díky za starost :-) | ||
07.09.2003 00:00 | K dílu: Knižní nostalgie | Charlotte_468 |
Moc lehce?! Myslím, že naopak. Je v tom skryta spousta myšlenek..jen na ně přijít, a rozjímat o nich, co? :o) Psala jsem to se splínem v hlavě. Myslela jsem na spousty věcí, a nakonec jsem to shrnula takhle...ale když nelíbí...:-) | ||
08.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Dost hluboká myšlenka. Zpracování je ke konci poněkud lacinější, ale přece jenom si myslím, že to neubírá na rytmu. Ale taky si nemyslím, že je nutno brát smrt tak ohromně tragicky. Za tu dobu co žijeme na téhla planetě bychom si na ní už měli dávno zvyknout :-) Tip to sice nebude, ale myšlenka se cení ;o) | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: Padlí Andělé | Charlotte_468 |
Jsem ráda, že to oceníš :o) Tak snad to zdlouhavé vysvětlování jak zařadit do klubu stálo za to :-) | ||
06.09.2003 00:00 | K dílu: Padlí Andělé | Charlotte_468 |
Na mě to tedy zapůsobilo hodně...ten konec je smutný, ale krásný :-) Začátek mi trochu drhnul v rýmech, ale ta myšlenka ten pocit oslepuje. Tedy dávám tip, a do klubíku :-) | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: Tvé tělo je mi vesmírem | Charlotte_468 |
Líbí se mi, jak jsi to napsal ... no...kdyby se to bodovalo :-) Jinak dík. | ||
09.09.2003 00:00 | K dílu: Tvé tělo je mi vesmírem | Charlotte_468 |
Nevím proč se tak divíš...snad i dívka má právo na to, aby se - alespoň na chvilku - utápěla v těle muže...;o) To není věcí jenom mužů...nejsou jediní, co si vychutnávají záhyby lidského těla. A my, i když to nedáváme znát, to někdy musíme trochu "vypustit" (třeba formou literárního dílka), abychom si dál mohly hrát na tvrdé a nepřístupné :o) | ||
20.02.2004 00:00 | K dílu: Nebudu otrokem Osudu | Charlotte_468 |
To jsou už staré věci. Hlouběji se s nimi stotožnit nedokáži, ale přesto to jsou moje děti :-) | ||
08.09.2003 00:00 | K dílu: Nebudu otrokem Osudu | Charlotte_468 |
Díky :o) | ||
15.09.2003 00:00 | K dílu: Po(s)lední iluze (vyhráváš?) | Charlotte_468 |
Papulipida: Děkuju, cením si toho obzvlášť od tak dobré autorky. Vítám Tě :-) Crowley: Prosím? Nějak nechápu souvislost mého dílka z halucinogenními drogami. Ale ujišťuji Tě, že je neberu :-) | ||
10.09.2003 00:00 | K dílu: S Fantazií | Charlotte_468 |
...nic moc | ||
06.09.2003 00:00 | K dílu: Město v Dešti | Charlotte_468 |
No...nevím. Rýmy trochu váznou, poslední sloka nic moc, ale myšlenkově se mi líbí konec...no, tip to asi nebude - Padlí Andělé jsou lepší :-) (máš tam kritiku) | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Ale jo! Sice až na popáté, ale dobrý! Ten konec mi sedí, myslím, že je to dost rozumná věta: "Jednou jsme se narodili, jednou zemřeme, teď žijme!" je moje krédo...jojo...pěkný :o) (ale že mi to trvalo!) | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Líbí...je to přímé, ale uniká mi poenta...(e/i?) Za tip to ale stojí :-) | ||
05.09.2003 00:00 | K dílu: Homunkulus | Charlotte_468 |
Hezká, jen nechápu, proč má název "Homunkulus". Pokud vím, tak je Homunkulus člověkem vyrobená třeba soška, která představuje zásobník energie, jakési vtělení osobního démona, který obsahuje osobní vlasy, nehty, krev či sekret. | ||
11.09.2003 00:00 | K dílu: Snad... | Charlotte_468 |
Imagine: Opravdu krásný :-) To si někam napíšu... | ||
29.08.2003 00:00 | K dílu: Snad... | Charlotte_468 |
No... myšlenka pěkná, ale kde máš háčky, člověče? | ||
23.09.2003 00:00 | K dílu: | Charlotte_468 |
Je krásná...taková průzračná a čistá...Působí na mě opravdu hezky. Tip, rozhodně. | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: Tajemství | Charlotte_468 |
:-)) | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: Tajemství | Charlotte_468 |
Dík za podporu, ale tohle je věc spíš dlouhodobá :-( Musím se s tím vyrovnat...no...snad :-) | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: Tiché vyznání | Charlotte_468 |
No...to byl asi nesmělý muž :-D | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: Chcem zit.. | Charlotte_468 |
Myslím, že jde spíš od dílko. Ten konec se mi líbí, ten začátek je trochu chaotický. | ||
25.08.2003 00:00 | K dílu: bod nula | Charlotte_468 |
Jo, pravopis dost skřípe. Někomu jedou dřív ruce než mozek, ale to prostě stává :-) Jo a máš komentář u dílka...myslím že "kurva jebte na mna". Proste se podívej. |