03.08.2017 03:13 | K dílu: Když melodie dozněla | balsiker |
Zase jeden případ z nekonečného přívalu špatně použitých jenž / jež / již. A pak tedy i nově vytvořené slovo jejíchž. To je hádám nechtěná spojenina správného jejíž a množného čísla jejichž. Ale mnohem víc rušivě na mě působilo, že ten starý plantážník začal ke konci mluvit neuvěřitelné knižně... Předem se omlouvám, jestli je to trochu moc strohá brzce ranní kritika. :0) |
||
17.10.2007 01:47 | K dílu: Podzim | balsiker |
Ten poslední to kazí. Jaká škoda. | ||
10.10.2007 20:21 | K dílu: Moudrý Kuo | balsiker |
Pěkné dílko na odlehčení. Jen onen termín rolnických ninjů je poměrně podezřelý. :0) | ||
09.10.2007 16:36 | K dílu: Prečo | balsiker |
Hups, omlouvám se za dvojitý příspěvek, to je ta lenost a tak jsem chtěl dát obnovit stránku z historie. | ||
09.10.2007 16:34 | K dílu: Prečo | balsiker |
No, byla to jedna z povídek toho mála prozaických útvarů, co tu je. Takže jsem si ji rád přečetl. Napsané to špatně nebylo, ale ten konec a ten důvod přežít mi přijde nesmírně laciný. Pomoct někomu v kariéře... Mno nic. | ||
09.10.2007 16:34 | K dílu: Prečo | balsiker |
No, byla to jedna z povídek toho mála prozaických útvarů, co tu je. Takže jsem si ji rád přečetl. Napsané to špatně nebylo, ale ten konec a ten důvod přežít mi přijde nesmírně laciný. Pomoct někomu v kariéře... Mno nic. | ||
09.10.2007 10:47 | K dílu: Když zůstaneš sama | balsiker |
Tedy, musím říct, že obzvlášť ta druhá část je svým způsobem dokonalá. :0) | ||
09.10.2007 00:29 | K dílu: Muži a ženy jsou dva různý živočišný druhy | balsiker |
Tak to je ovšem pozitivní skutečnost. Ale tak klidně se i rdi dle libosti, nakonec rdění není nikterak nevábné. Je to jedna z mnoha věcí, které (ne)jsou zbytečné. | ||
09.10.2007 00:15 | K dílu: Muži a ženy jsou dva různý živočišný druhy | balsiker |
Tedy, opravdu nic objevného. Ale i tak musím dodat, že tu někdo použil moje kdysi nesmírně oblíbené slovo, ale špatně. Když je něco očividné, tak pak tomu přísluší ekvivalent ušislyšné, nikoli uchoslyšné, fuj. To zní ještě hůř, než by tomu bylo v případě, že by někdo říkal okovidné. | ||
09.10.2007 00:06 | K dílu: Všední usínání | balsiker |
Jak tak na to koukám, prózy je tu pořád málo, tak je dobré, že se někdo dál snaží to trochu změnit. Vážně rád. No, taky bych s tím měl něco udělat. :0) | ||
08.10.2007 23:57 | K dílu: Odporný cestovatel | balsiker |
Já si rozhodně taky myslím, že to vůbec není špatný pokus, i když v tomhle případě mu něco chybí. :0) | ||
08.10.2007 23:39 | K dílu: Třinácté rande | balsiker |
Tedy, nesmírně roztomile morbidní konec. Jen netuším proč, ale hned jak jsem to začal číst, věděl jsem, jak to dopadne. Asi náhoda, ale kdo ví, náhody možná neexistují. :0) | ||
16.06.2007 10:42 | K dílu: Cokoliv | balsiker |
To je asi taková úvaha, jako já jsem šťastný a veselý. :0D | ||
16.06.2007 06:48 | K dílu: Dary lesního krále - 1.část | balsiker |
Zatím je to rozhodně pěkné. | ||
16.06.2007 06:42 | K dílu: Dívej se k obloze, když pláčeš | balsiker |
Jako nic proti, ale já už bych se mohl prohlásit takřka za experta a musím podotknout, že nekanou ale vůbec pomaleji. No nic... | ||
16.06.2007 06:35 | K dílu: velké hm | balsiker |
Proč by to odsud vlastně mělo mizet? Jo, tohle je tak srdceryvné, že mě to skoro vzbudilo. Ale to by se to nesmělo týkat nějaké holky. To už je jaksi dávno zbytečné téma. :0) | ||
16.11.2006 23:31 | K dílu: Proč? | balsiker |
A já jsem asi mrtvej. No ale tak co z toho. Nic. | ||
16.11.2006 23:26 | K dílu: Proč? | balsiker |
Tak pak to nebude úplně ztracené. | ||
16.11.2006 23:14 | K dílu: Proč? | balsiker |
To je prosté. Je to prázdné, prázdné a zase prázdné. | ||
16.11.2006 23:12 | K dílu: Plyšový medvěd, prasátko pro štěstí a slon se zdviženým chobotem | balsiker |
Tohle nebylo nic o dolování, takže to byla ale dost hloupá připomínka. Jako mohl bych sem napsat už i o tom, jak mi bylo, když jsem den před svýma narozeninama šel na pohřeb mladšího bratra, ale to by mohlo být až příliš nezaobalené. | ||
16.11.2006 23:00 | K dílu: Proč? | balsiker |
Hm, tak tohle je docela hrůza. A to jsem navíc ještě ospalý. No tak nic. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: VE VLAKU-2 | balsiker |
Hm, to byla ale shoda okolností. Mašinka už byla z tunelu venku a nejspíš tam byl důvod houkat. Ale co, vždyť to je nakonec jedno. Taky jsi takový noční tvor? No, já to už ale zalomím.Tohle je to první a poslední, co jsem ze večerejška dnes přečetl. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: VE VLAKU-2 | balsiker |
Skvělý. Já tak rád cestuju vlakem. No, ale není pravda, že by vlak na začátku a na konci tunelu houkal.To je asi jediný detail, který by se snad ani nemusel nějak zvlášť vytýkat. | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: ZÁVOD | balsiker |
Jak milé to překvapení.Dva roky jsou pryč a já tě potkávám pro změnu tady.Ale člověka to potěší.No,tenhle tvůj výtvor je jako vždycky hodně čtivej.Ale je super,že teď už tam navíc nejsou žádný chyby,který by to trochu rušily.Skvělý.Doufám,žes toho tady napsal víc.Hned to jdu zjistit.Už se nemůžu dočkat. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Poslední volba | balsiker |
Tak imperativ je rozkazovací způsob. V gramatice. Ale v tomhle jde o filozofii. Takže tady přidávám vysvětlení dle Wikipedie: Kantův kategorický imperativ je základem přirozené morálky, kterou rozebírá ve svých knihách Immanuel Kant. Znění imperativu (jeden z možných překladů jedné z formulací): Jednej tak, aby se zásady tvého konání mohly stát obecným zákonem. V principu to znamená chovat se tak, jak bychom si představovali chování ostatních lidí. Jiná formulace: Jednej tak, abys používal lidství jak ve své osobě, tak i v osobě každého druhého vždy zároveň jako účel a nikdy pouze jako prostředek Neboli nemanipulujte druhými pouze ku svému prospěchu. Kantův kategorický imperativ je základem mnoha morálních systémů a filosofických argumentací. Jeho obdobu v sobě obsahují i všechna velká náboženství. V tomhle případě jde o to, že sebevražda jako taková neodpovídá lidské přirozenosti a to samozřejmě ani v tomto případě a tudíž se nemůže stát obecnou hodnotou a je porušením Kantova kategorického imperativu. No, snad jsem se do toho moc nezamotal. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Lhostejnost | balsiker |
Mám vůbec reagovat na takovou ... odpověď? Vypadlo mi písmeno, ty chytráku. To by sis ovšem uvědomil, kdyby ses přenesl přes svoji omezenost. Ale pokud sis toho ještě nevšiml, o kus výš jsem psal klasické haiku, ne klasická haiku. Ale co, proč ztrácet čas. Daleko zasvěcenější pohled jsem tu našel už u někoho jiného. A nakonec, ono je zdrojů víc, tak si dál hraj na znalce. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Lhostejnost | balsiker |
No, to je spousta kritérií a parametrů, ale naštěstí hlavní je vyvolání pocitů, atmosféry. Neexistuje jen klasické haiku, ale i haiku moderní, nemluvě o dalších. Jistě, některé zákonitosti mít musí, ale ne všechno, co jsi zde vyjmenoval. Ale na to, co by nemělo chybět ani v moderní haiku, a sice kigo, neboli slovo, které vyjadřuje roční období, na to jsi zapomněl. No, tak tedy další "expert" na haiku. Jestlipak svoje haiku píšeš v japonštině? Protože jinak už to přece taky není haiku. | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: PŘÍPAD PRO SOUKROMÉHO DETEKTIVA-3 | balsiker |
Až na ten konec dobrý,dalo by se říct. | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: PŘÍPAD PRO SOUKROMÉHO DETEKTIVA-2 | balsiker |
Hm,nerad to říkám,ale tohle už bylo dost špatný.Zase tam na jednom místě je strašně moc opakováno slovo sklo a navíc ještě i ve výrazu střepy skla a to je už takříkajíc obludnost.A těch chyb je tam taky víc.No jo,beru to zpátky,radši bych byl býval takhle nekritizoval. | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: PŘÍPAD PRO SOUKROMÉHO DETEKTIVA | balsiker |
No jo,to je právě ty dva roky starý.Skoro.Takže se tam na jednom místě moc opakuje slovo muž.Ale jinak obsahově se tomu nedá nic vytknout,jako obvykle.A já tak rád kritizuju. ;0))) No,co se dá dělat,musím holt kritizovat svoje výtvory. | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: PARALELNÍ SVĚT-2 | balsiker |
Otaditut. ;0))) I ty lingvisto.Máš přichystané nějaké další neologismy? | ||
24.06.2005 00:00 | K dílu: PARALELNÍ SVĚT | balsiker |
Jetí výtahu?!!!OUouou. | ||
04.08.2003 00:00 | K dílu: Igor | balsiker |
No,je to vážně moc hezký. | ||
04.08.2003 00:00 | K dílu: Od toho jsou sny? | balsiker |
No jo,tak to je vážně o něčem.Vlastně škoda,že to není delší. | ||
04.08.2003 00:00 | K dílu: Klaustropolis | balsiker |
No,já bych řekl,že to víc než vystihuje to,co to vystihovat má. | ||
02.09.2005 00:00 | K dílu: | balsiker |
Hledal bych, ale co já vím kde. A sil už je tak málo. No jo, o jednoho otravu míň. To máš jako dárek k svátku i narozeninám. | ||
19.07.2005 00:00 | K dílu: Dva konce kyvadla | balsiker |
Je to moc hezké haiku. A je to haiku, protože kigo je tady motýl, který je spjatý s jarem. No, snad jen ten druhý konec světa tam trochu nesedí. Ale to je jen opravdu malý detail. Haiku to je každopádně. | ||
13.07.2005 00:00 | K dílu: snad haiku | balsiker |
No, haiku to není ani omylem, ale není to vůbec špatné. A protože tu , tuším, kategorie senryu není, tak tomu možná asi dám tip. Ale jo, dám. | ||
19.07.2005 00:00 | K dílu: Strašidelný dům | balsiker |
Pravda, na Puťu jsem zapomněl. No, podle mě sis takovou chválu zasloužila.A to víc než dobře. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Strašidelný dům | balsiker |
Já bych tedÿ zatleskal, ale to by asi nebylo zrovna moc k něčemu. To byla paráda. Úžasný, vynikající, perfektní, a tak dál. Skvostný. Je trošku škoda,že se tam vloudila v jedné části chyba a zaměnila jsi Máju za Radku, ale to se odpouští. Krása. Dal bych tomu nejradši víc než jeden tip, ale rozhodně si to přidám do výběru, abych to měl po ruce. Tomu říkám kulturní zážitek. No, doufám, že jsem to s tou chválou nepřehnal? ;0))) | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
Aha. Těžký je život včelařův. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
To potěší, že to někdo četl dokonce dvakrát. ;0))) | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
No, dá se to pochopit. Od povídek se to ani víc lišit nemůže. Každý v tom nemusí najít to svoje. Jinak ale stejně dál zůstávám i příznivcem prózy. | ||
13.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
A divíš se, při tom, jaké krásné letní počasí dosud panovalo? | ||
13.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
Tak nevím, ale přijde mi, že tady o moment překvapení vůbec nejde. O tom haiku nejsou. Pokud sis to aspoň tak nějak trochu představil, pak je to dobrý. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
To mě velmi těší. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
I když to už není haiku, tak to rozhodně vyvolává velmi pozitivní pocity. Hele, odkud ale víš, jak vypadám??? ;0))) | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
Díky. Přesně o to mi šlo. Teď jsem spokojený. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Čmelák | balsiker |
To je ale rozdíl. Divil by ses, jak moc patří čmeláci ke koloritu léta. Se usídlili u nás v hojném počtu a to je tedy něco. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: V peřince | balsiker |
Proč je to jako mezi haiku, když to s ním nemá ale vůbec nic společného?! Až moc roztomilé. No, to je jedno. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Noc | balsiker |
No, bylo by to dobré. Jen kdyby tam nebyly ty chyby. Doufám, že tím překladem neporušuješ autorská práva? Kdybych dal tip, patřil by té, jistě velmi dobré autorce. Ale ona z toho stejně nic mít nebude. | ||
19.07.2005 00:00 | K dílu: Poslední let na Zem | balsiker |
To je sice moc hezký,že se ti nasvěcelo líbilo víc,ale naneštěstí znamená něco úplně jinýho.No, a s tím koncem je to tak nějak jinak.Ne,že by se mi nelíbil happyend, ale tak trochu jsem našel pár společných bodů, se kterými se můžu ztotožnit, ale ten konec k nim nepatří. A já už radši mlčím. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Poslední let na Zem | balsiker |
No, je to moc hezký. Pro mě ještě víc. No, to je jedno. Jenom mě rušilo to, že místo rozsvěcelo tam bylo nasvěcelo. Ale jinak opravdu nemám slov.Na druhou stranu nemůžu sdílet ten optimistický konec. Už radši mlčím. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: | balsiker |
Tohle není ani básnička, to je prostě nic. A kolik zabírá místa. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: ŘÍKAL SVÉMU PENISU BOŽE | balsiker |
Jestli někdy ten román vyjde, dej mi vědět. Toaletního papíru není nikdy dost. Ještě že se v tom většina lidí "ztrací", protože aspoň nebudou psychiatři tolik bohatnout. Nečetl jsem nic horšího a já toho četl hodně. No, tohle už nikdy nebude překonáno. Leda kdybych od tebe přečetl něco dalšího, ale to nehrozí. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Na planetě Jolkie | balsiker |
Hrůza. A tím nemyslím jenom stručnost. Chodíš spát už po večerníčku co? Ale abych pravdu řekl, teď dávají Buga a Pikolu a to není nic moc. Já mám radši Rákosníčka. To je expert. :0) | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Růže | balsiker |
No, tohle je spíš moderní haiku, možná senryu. I když je růže symbolem léta, tak zrovna v tomhle případě to až tolik neplatí. Každopádně díky. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Kazzi a Fred II | balsiker |
Hm, fyzika, no fuj. Ale co, pořád lepší, než takový vrh šikmý vzhůru. Jinak je tahle povídka dobrá, jenom občas s podivnými výrazy. Nebo jinak, napsat výraz těsná KOSTKATÁ košile, to je moc. :0))) | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Povídka o srně | balsiker |
Povídka to je, vzhledem k tomu, že definice povídky je tato: prozaický útvar nevelkého rozsahu s jednoduchým dějem, rychlým spádem (časově a místně sevřeným) a málo hrdiny, kteří se v průběhu děje zřídka vnitřně proměňují; na konci často pointa; (žánr střední epiky) Ale taky je to jinak docela dost velká blbost. :0) | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Problémy s princeznou | balsiker |
No, teď jsem taky dostal chuť napsat něco o upírech. Dám ti pak určitě vědět, pokud na to nezapomenu. Ale ty to i tak snad najdeš. Ale to bude krvavý čtení. Ha, už se těším. A k tomuhle dílku. No, má to dost svých chyb, ale když se to rozvede, mohlo by to třeba stát za to. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Lednový sníh | balsiker |
Přesně, to já jsem si celkem rád přečetl něco z ostravského místopisu, i když to mám dost z ruky. No, tohle mi přijde jako dost dobrá ukázka takzvané paperbackové literatury. Dobré oddychové čtení. A čte se to hodně dobře. To se rozhodně cení. Proto tomu tip určitě dám. Jen jediná nesrovnalost, která se mi ale trochu nelíbí.Jak se jeden z hrdinů mohl jmenovat Bělský, když OBA jeho rodiče pocházeli z Kamerunu. No, drobná chybka. Zřejmě bych si od tebe zase rád něco přečetl. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: | balsiker |
Hm, tak to se máš, to jsem bohužel realistický pesimista. Z donucení. A že to bolelo, bolí a nepřestane, dokud to nedoklepu. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: | balsiker |
Jau, to byla rána. Až tak mě praštil do očí ten pravopis. A ta přirovnání. Ale mělo to i dobrý stránky, to se musí nechat. Tak třeba bylo to krátký. | ||
19.07.2005 00:00 | K dílu: Světový mír v Delvitě | balsiker |
Pro mě je to příliš vynucený humor.Ale to nic, jiným se to líbí. Člověk se nikdy nezavděčí všem. Je to jen můj názor. Podle mě by to ale mohlo jinak být i mnohem lepší.No, to je jedno. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Světový mír v Delvitě | balsiker |
Ze všech sil fejeton. Ale co, nikdo není dokonalý. Mně fejetony taky nikdy nějak moc nešly. | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: VLAKOVÝ NIČEMA | balsiker |
Hm, v soutěži o největší blbost by byla každá kokurenční snaha předem marná. | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: Voskovky | balsiker |
Vidíš, já určitě vkus nemám, a proto se mi to líbí. ;0) Ale opravdu mě dostalo,že jsi napsal 'mích' místo 'mých'. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Jomidalův meč | balsiker |
Je to hodně zajímavý a napínavý, ale ten pravopis, ach jo. Ale jedna rada - NEPOUŽÍVEJ PŘECHODNÍKY!!! Bohužel je totiž ale vůbec neovládáš a to je pak děs. Ale jinak je to super. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Štěstí existuje.. | balsiker |
No jo, štěstí občas i existuje. | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Zrcadla živá a mrtvá | balsiker |
Já o tom vůbec nepochybuju, že to stojí za druhé přečtení. Dobře, skládání střepů, to já beru, ale do určité chvíle mi tam chyběl tvůj pohled, pokud možno sjednocující, ale nakonec jsem se dočkal. Nicméně, až napíšeš nějakou další úvahu, dej mi, prosím, vědět, aby mi neunikla. Díky. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Zrcadla živá a mrtvá | balsiker |
Hm, zajímavé počtení. Ale ze začátku a ještě uprostřed mi to přišlo příliš jako skládání střípku názorů jiných a jednoho velkého střepu Baconova (jen mimochodem, přišlo mi divné to bilingvistické František Bacon, to už by pak šlo i Fanda Slanina), ale to se ke konci napravilo. Opravdu zajímavé k zamyšlení. A dost možná si to přečtu ještě jednou. Nakonec musím říct, že i když jsem tu četl několik děl, která si říkala úvaha, tohle byla první úvaha,která jí byla i ve skutečnosti a za to ti patří dík. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Jedno letní odpoledne | balsiker |
Udělal jsem si takový soukromý tip, kolik ti je let a pak jsem musel posuzovat tohle dílko podle toho. Ale i tak je trochu smutný, že postavy nemají originální jména. Alespoň některé.To je dost velká chyba. Přímo bych řekl, že obrovská. Jen kvůli tomu to hodně ztrácí na kvalitě. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Pamflet na Mirka Dušína | balsiker |
No, zajímavé. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: Skonči a zůstaň zachován (2 z 5) | balsiker |
Hm, tak už další ukázka dobré paperbackové literatury v elektronické podobě. Takže tomu dám tip, to rozhodně. Já mám rád pohodové čtení. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: nekopejte prosím do pejsků! | balsiker |
No, zajímavé. Ale zrovna já to víc prostě komentovat nemůžu, nechci, nedokážu. Asi jen to, že to není úvaha, aspoň ne jako slohový útvar. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Skonči a zůstaň zachován | balsiker |
A já se nerad opakuju, ale jinak si za svým názorem stojím. Ha, a teď chci vidět, co uděláš, poněvadž bys mě nejdřív musel najít. ;0))) | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Skonči a zůstaň zachován | balsiker |
Hm, hezká sebekritika. Pravdou je, že je to napsané hodně dobře. A dost poutavě. Takže tomu odpustím několik faktických nesmyslů. Ale Starobrno. No fuj. Horší je už jen Šerák a Zlatý bažant. :0) | ||
12.07.2005 00:00 | K dílu: Prší | balsiker |
No jo, haiku to není, no a k obsahu se radši nechci vyjadřovat, protože to by mi pak bylo ještě víc neveselo. No, asi už bych měl radši jít spát. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: S kým bych tak chtěla.....? | balsiker |
Hm, fejeton to tedy opravdu není. Zajímavý. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Nejmocnější nadpřirozená bytost | balsiker |
Zajímavé a po pokračování přímo volající. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Síla náhody | balsiker |
No, i přes výše zmiňované nedostatky je to zajímavé. Ta pointa byla nakonec i překvapivá, ale konce toho typu, jaký jsi použil docela dost nemám rád. Škoda. | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: a druhe okcho vén | balsiker |
Moc hezký, i když to není haiku | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Jak se pan Mrkvička ocitl v pekle | balsiker |
Hm, ten konec prologu přesně vystihoval to, co následovalo. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Starý kostel | balsiker |
No, jeho frekventovanost závisí na druhu literatury. Ne, gramatické nedostatky nejsou to hlavní, ale nesmí to kvůli nim místy doslova tahat za uši. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Starý kostel | balsiker |
Ne, tu bych ti odpustit nemohl. No, vážně netuším, co chtěl pro lidi, ale hlavně chtěl co nejvíc pro sebe. Tak to je. A v tom se stal velmi lidským, takže je asi snazší se s ním ztotožnit. Bohužel. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Starý kostel | balsiker |
A šestý. :0))))) Ale hlavně to není druhý. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Starý kostel | balsiker |
To je tedy diskuze. Satan, to je spíš takové zosobnění lidskosti a touhy po moci. Ostatně každý, kdo aspoň trochu zná bibli ví, že Satan byl andělem, ale byl příliš lidským a po moci prahnoucím. No nic, k tomu dílu. Je to napsané docela dobře, i když by to mohlo být lepší. Až na těch pár chyb. Nejvíc mě ale ničí jedna - do kápi, z kápi - má to být do kápě, z kápě. Kápi je jenom čtvrtý pád. No, vlastně i třetí. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Pro někoho realita | balsiker |
To asi nebude autobiografie co? Hm, celkem zajímavě napsaný. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: | balsiker |
Hm, moc milé dámy. Je to opravdu pěkně napsané. Líbí se mi to. | ||
19.07.2005 00:00 | K dílu: Dýchej | balsiker |
Rádo se stalo.Chce to mít chytřejší prográmky.Ale jo,jsem rád,že teď už nic neruší to hodně kvalitní dílko.Jenom doufám,že se brzy dočkám něčeho dalšího. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Dýchej | balsiker |
Je to opravdu hodně dobrý. A stejně se tam najde jedna věc, která to trochu kazí. A sice to, že 13.12.2008 není pátek, je to sobota. A to je trošku blbý. Hádám, že jsi opomněl to, že rok 2008 je rokem přestupným. Ale jinak si tohle dílo zřejmě přidám do výběru, protože se mi opravdu dost líbí. | ||
17.07.2005 00:00 | K dílu: První a jedinej člověk (2 ze 3) | balsiker |
Vida, tohle mělo celkem slušně tragikomický nádech. | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: První a jedinej člověk | balsiker |
No, jsem zvědav, jak to bude pokračovat. Ale je to dost specifický druh četby. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Prázdná | balsiker |
Zřejmě není co říct. No, já už dobojoval. Ale to nakonec přece není podstatné. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Prázdná | balsiker |
Nenech se zmást tím, co píšu. Já se občas i směju, ale už dávno mi nebylo veselo. Moc dávno.Už není, co zahodit, ale to něco málo, co zbylo, to nebolí o nic míň. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: Prázdná | balsiker |
Jo, to já bych taky radši zahodil, ale v mojem případě už v podstatě ani není co. Ale i když už v podstatě není, stejně se člověku ta tupá bolest zarývá až do toho nejskrytějšího zákoutí duše i těla. Jak pohnutý a emoce udupávající je někdy osud člověka. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: O malém chlapci v ještě menším světě | balsiker |
Jako celek určitě povedené. Ale trochu mi to něco připomíná a to není dobře, protože to pak trochu ztrácí na originalitě. | ||
16.07.2005 00:00 | K dílu: Předmluva k neexistující knize | balsiker |
Aspoň ta poslední věta je opravdu dobrá. | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: O Zeleném baretovi | balsiker |
To nejsou až tak jednotlivosti, ale když bych měl něco jmenovat, tak třeba kulaté třiaosmdesáté narozeniny až tak vtipně nevyzněly..Ale jinak to jako šlo. Jinak bych tomu určitě ten tip nedával. ;0) | ||
11.07.2005 00:00 | K dílu: O Zeleném baretovi | balsiker |
Já mám tak rád pohádky. A tahle byla dobrá. Až na pár míst, kde to byl až trochu moc vynucený humor. Ale dobrý, tvojim dílům rozhodně sbohem nedám. |