Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrstka mě

29. 11. 2003
5
0
335
Autor
dismorphia

- je mě málo -

 

velcí páni

na maškarním

za snoby a pávy

sama s ním

svlékám kůži

a dím

supi jménem pánů touží

vzít mě do dlaní

- hrstka postačí -

a rozsypat mě

- kamení

 

 

 


Romantička
03. 02. 2004
Dát tip
Kamení. Já si sebe samu jako kamení představit neumím. Jen část berou do dlaní, roznášet mě, znamení? Zas asi jen konflikt pocitu, nejsem vlastně beztvará. Třeba si už došla dále;-)

Hrozné, bez myšlenky... sakra, mi to nejde :) *

Rowenna
09. 12. 2003
Dát tip
výborná. **** ach, hlubší kritika, to nesvedu. Líbí se mi namalovaný obraz, líbí se myšlenka, spád tohohle dílka. Je to celé moc lehounké, vtipné a fajn. :-)

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
ještě že jsem si všiml procházeje okolo, příště prosím avi, i když třeba tentokrát nemám co dodat, asi bych si měl přečíst, co je mi adresováno :)

Aleya
30. 11. 2003
Dát tip
neptej se proč, ale trochu mě to připomělo agenta Smithe ("There´s so many me...") :))), ale přesto *

muflonšnek
30. 11. 2003
Dát tip
Hm... tak jsou to pávi nebo supi? :) Nevím proč, ale pořád nějak nemohu přijít na chuť těm rýmům, ačkoliv mám rád formu rýmuje/nerýmuje(?)

dismorphia
29. 11. 2003
Dát tip
bea: kopu, kopu kolem sebe, jenže nohy mám sem tam příliš krátké, někdy kopu bezúčelně do stěn (v Pirani a nejen v ní:) Ale kopu, když budu kopat, je tu stále ta možnost, že někoho/něco zasáhnu. Když se položím a poddám se tuhnutí, můžu to rovnou zabalit docela.. Tak nějak to je, ne?:)

dismorphia
29. 11. 2003
Dát tip
bea: zdem to nevadí.. a u lidí to občas nevadí mně:)

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
pohyb při kopu by měl vycházet nejen z kolene, ale i z kyčle a se souhybem celého těla... například "dím" je zřetelný spasmus... ale stejně se mi ta dílka líbí (tady především závěr), asi vyjadřováním, přestože mi různé detaily stále nesedí... :)

dismorphia
29. 11. 2003
Dát tip
Katu: Jsem ráda spíš za vytýkání.. Jedině z toho si můžu něco vzít, já stejně jako všichni ostatní. Čili děkuji; za názory, za poklepávání na slabá místa, která pak mám možnost v další činnosti možnost zesílit, zpružnit. A v tom to úsilí přece tkví, myslím...... ? Kopu přesně tak, jak jsi popsal. To ale nemění nic na tom, že prodloužit si kosti je náročná záležitost. Nebo absurdní? Tím hezčí by to bylo:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru