Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýbuch
28. 05. 1999
0
0
1669
Autor
zf
Včera večer mi moudrostí bouchla hlava,
vyletěl z ní skoro všechen ten šedý hnus,
lítal jsem bezhlavě po bytě
a hledal jsem své pravé hemisféry kus.
Zastavil jsem se až u stolu,
kde mám knihy, různé tužky a své zelené pravítko,
na popsaných listech literou spatřil jsem krvavé pihy
a kus mého mozku ležel opodál jak těžítko.
Vzal jsem jej tedy láskyplně do dlaně
a nacpal si ho dírou v lebce zpět,
ale snažil jsem se celkem marně,
vypadl mi mrcha jinou dírou v hlavě hned.
Hodně lidí mívá v hlavě nasráno,
proto mi moc nevadí, že mám mozku půl,
a tak, jak mi včera večer bouchla hlava,
zřejmě se ze mě zrodil pěknej vůl.
novacek: pak se z nej stane velky autor a uz mi ani ten tabacek nenabidne. kdepak, at zustane tak jak je :-)
mě se to líbí jak to je - je to velká sranda. Oceňuju nepřítomnost klišé a přirozený jazyk. Druhá sloka je skvělá !!!
Tímto chci nováčka udat pro důvodné podezření na přílišńou chitrost. Prosím odpovědné orgány, aby učinili za dost spravedlnosti, a přebytečnou část mozku mu uřízli. Poslední spravedlivý - Merle ;-)
:-))))))) Jojo. Kdyby sis ještě trochu pohrál, aby ti vycházely slabiky...
Tolik talentu ... a tak nepřesně míříš... i takovou tvorbou ale musí projít většina velkých autorů. Zkoušej to znovu a znovu, jednou najdeš i další téma o čem psát, ne jen o momentálních depresivních stavech.
Hihihi! No prostě skvělý, taky mám mozek někdy jinde...
nejčastějc v pr....!:-)))
nejčastějc v pr....!:-)))