o.k.
Tak já na něj teda kašlu.. Ikdyž bych mu nejradši něco napsal, ale on by mě to zas vrátil a tak dále..
Když to po mě chce žena a jen kvůli nim jsme na tomhle světě nebo aspoň já jo.
Co si myslí Karel Letoun mě nezajímá a vy ostatní si udělejte svůj názor, materiálu na to máte dost..
Tímto jsem s Karlem Letounem skončil, ať si o mě píše cokoliv, nehodlám se k tomu už vyjadřovat..
Snad kdyby to bylo něco pozitivního:-)
John_Ceder je opravdu idiot. Nechá se vyprovokovat a nevídí, že si z něj dělá blázny. Už mě ten blb nebaví.
Jo jasně jsme jedna a tatáž osoba!
A podle mě jseš spíš 13 letá holka, než autocad designer.
Nechápu proč reaguješ na nějakou stupidní hádku, která nemá s literaturou nic společnýho. Místo toho abys radši plnila záměr tohodle serveru.
Hlavně, že všichni nadávaj jak je všude komerce, bulvár atd. a pak si stejně každej přečte dílo: John_Ceder je idiot a přídá svoji vtipnou kritiku!
John Ceder
Jo jasně jsme jedna a tatáž osoba!
A podle mě jseš spíš 13 letá holka, než autocad designer.
Nechápu proč reaguješ na nějakou stupidní hádku, která nemá s literaturou nic společnýho. Místo toho abys radši plnila záměr tohodle serveru.
Hlavně, že všichni nadávaj jak je všude komerce, bulvár atd. a pak si stejně každej přečte dílo: John_Ceder je idiot a přídá svoji vtipnou kritiku!
John Ceder
Blbe, já si můžu posílat co chci a komu chci.
A nevšímej si mě, ty ironickej chudáku.
Blbe cedre, já žádný literát nejsem. To jenom blbec si to o sobě myslí. A jseš zakomplexovaný nevzdělanec. Utíkej před sebou sám !
Hlavně, že jsi mi nezapoměl poslat avízo!!!
říká ti něco ironie?
Jseš zasranej zakomplexovanej úředníček. Nechápu, jak se můžeš takhle chovat. Jednou na to doplatíš a nebo třeba přijdeš na to, že sice můžeš machrovat, dělat cokoliv, jen aby ses někomu zalíbil nebo tak něco, ale před sebou samým neutečeš!!!
Tady je na oplátku můj citát:
Cesta ke štěstí vede přes upřímnost k sobě samému.
Kdyby to někoho zajímalo, jak já si všímám pana literáta Letouna(ježiš to sou slova). Tak veškerá naše konverzace je k nalezení pod dílem Idioti v sekci Miniatury(to je jako, když to píše sám život).
2 katugiro
hlavně, že je sranda, co?
2 sleeping beauty
já se ti divím..
2 Elyn
tvému příspěvku nerozumím..
A já si zase myslím, že blbá seš ty a to velmi.
Jseš stejnej idiot jako ten Ceder. Proč do toho taháš můj věk, Prahu a moje povolání? Starej se o sebe a mě nech na pokoji, ty inteligente duševně na výši.
Ty krasavice inteligentní, hlavně že nelezeš někomu krkem ty. A jestli si myslíš, že nejsi trapná, tak si to mysli, mě je to jedno. Nevšímej si mě, dej mě pokoj, piš si svoje veledíla a mě nech žít.
pro někoho (katugiro), kdo neví, o co jde, má to dílo alespoň originální název :)
Asi jsi mu, Karle, padnul do oka...
Bych si tak myslela.
Hezký Vánoce...
Heh ... tak dobře jsem se už dlouho nezasmál. :o) Chování třiatřicetiletého úředníka z Prahy Karla_Letouna je za sebe vypovídající ... (+/- 11 let duševně, nikoliv více) ;o) Nic proti Praze nemám, ale pokud je tohle obraz klasického pražského úředníka ... no potěš. ;o)
s_b: Není nad angažovanost, že ano? Souhlasím. :o)
Elyn: Jsi dobrý diplomat ... ;o)
Hezké Vánoce vám všem ...
Chm.. tak to jo... umělče...