Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJaký jsi ve vztahu?-testík
Autor
kindly
1)Na ulici uvidíš krásnou/ého holku/kluka a ty jí/ho chceš sbalit, jak to uděláš?
A)Zeptáš se jí/ho jestli neví kolik je hodin.
B)Zeptáš se jí/ho jestli neví kolik má pes nohou.
2)Už je pozdě a ty musíš domů, jak se z rande vymluvíš?
A)Řekneš, že musíš domů.
B)Řekneš, že ti umřela prababička a ty musíš rychle na pohřeb.
3)Ten/ta tvůj/tvá tě pozve k sobě domů, ale ty víš, že má psa a ty nesnásíš psy, jak se zachováš?
A)Rezignovaně mu/jí povíš, proč k němu/ní nemůžeš.
B)K němu/ní půjdeš a psa, vždy když se nebude dívat, nakopneš.
4)Jak jí/jemu vyznáš lásku?
A)Podáš jí růži a vše jí řekneš/Vezmeš si ho stranou a vše mu řekneš.
B)Ve školní jídelně jí/mu hodíš lísteček s vyznáním do polévky.
5)Jak se s ní/ním rozejdeš?
A)Vezmeš ho/jí do cukrárny a vše mu/jí v klidu řekneš.
B)Vezmeš ho/ji do baru, opiješ ho/ji a vše mu/jí v klidu řekneš.
6)Jdeš po chodbě, vrazíš zrovna do dívky/kluka, kterého obdivuješ a vyrazíš jí/mu učebnice z ruky, co uděláš?
A)Omluvíš se a pomůžeš jí/mu vše sebrat.
B)Začneš se hlasitě smát jaký je to nemehlo a do učebnice jí/mu ještě kopneš. Musí si tě přece všimnout, ne?
Vyhodnocení:
Více A)
Jsi gentleman/dáma a víš jak se máš chovat. Pohybovat se ve vztahu je pro tebe hračka. Víš, jak se jí/mu zalíbit.Jsi upřímný/á a nedělá ti problém svěřit se svému partnerovi o svých problémech a nedostatcích. Ale nejsi až příliš kladný/á? Neměl/a by sis vzít příklad z B?
Více B)
Gratuluji. Jsi opravdový originál, mnoho takových lidí jako jsi ty zrovna není. Máš zvláštní záliby i povahu a určitě je s tebou sranda, alespoň z pohledu diváka, i když pro tvého partnera to s tebou musí být vskutku silný zážitek. Osobně bych tě vážně nechtěla potkat, ale nezoufej, jistě jsou i tobě podobné existence, které na tebe určitě čekají.