Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepred obrazovkou
01. 01. 2004
4
0
1633
Autor
zvedavec
pred obrazovkou
čo nerozpoznateľne bliká do modra
rozmýšľam
o nehe, prianí a myšlienke
tečie smerom odo mňa
niekde celkom inde
ale i prichádza!
rozmýšľam
koľko citu tíško pretína
tie najtvrdšie siločiary sveta
tvoriac niečo iné - jemné , čisté
krásne spojivo, čo i premieňa
A´t nám sílí pavučina dobra
ať je i dál tato Země modrá
ať je lidstvo den ode dne lepší
ať se letos snad i můj plat zvětší
BARBAR
Jaaaj, prajem Ti zvýšenie platu ... :-))) zo srdca a to ostatné samozrejme tiež, milý BARBAR, ale to aj nám všetkým! Možno už splnenie tých "ostatných vecí" by viedlo k zvýšeniu platov. ;-)
Ďakujem všetkým "kritikom", i za pozornosť i za priateľský pohľad!
Ano, vidím to taky tak! Jemná, neviditelná pavučina, kterou jsou propojeni ti, kteří usilují o dobro. Problém je ale v tom, že obdobné neviditelné pletivo používá i zlo. Věci, které jsou našim smyslům patrné, jsou pouze jen špičkou ledovce. Ony pavučiny jsou pod vodní hladinou a dávno před tím, než se něco viditelného stane, probíhá intenzivní aktivita právě v těchto silových polích…
Snažím se vynakládat maximum energie na to, abych podpořil tu první z nich…stejně tak, jako i Ty…
Čím více dáváme, tím více býváme obohaceni tím, co se nám po těchto energetických pavučinách vrací…
TIP…a díky!