Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serumovej sen
16. 01. 2004
5
0
4233
Autor
houmles
Stín stromu řeže prosluněnej den
schoulený v láhvi rumu
Skrývám se pod jeho skalpelem
a jenom doufám že usnu
Láhev je hrdlem ke kmeni
a tak se co chvíli převalím vpravo
Zle je mi z toho kutálení!
..stín mě však následuje (s bolavou hlavou)
A já? stále doufám že usnu
přitom však právě z toho mám strach
Usnu a zůstanu z dosahu stínu
skrze sklo paprsky slunce - můj vrah
schoulený v láhvi rumu
Skrývám se pod jeho skalpelem
a jenom doufám že usnu
Láhev je hrdlem ke kmeni
a tak se co chvíli převalím vpravo
Zle je mi z toho kutálení!
..stín mě však následuje (s bolavou hlavou)
A já? stále doufám že usnu
přitom však právě z toho mám strach
Usnu a zůstanu z dosahu stínu
skrze sklo paprsky slunce - můj vrah
cekanka_ucekana
05. 02. 2004Miroslawek
03. 02. 2004
ale ale ale ale.... zjevne ti nikdy nebylo blbje po rumu. srdecni rytmika zrychluje, blici kytara hrabe do zaludecnich strun v necekanych intervalech (rekneme 1-2x za takt), pot po celem tele ale jen kdyz chvilku lezis bez hnuti, mno nebudu to napinat zkratka kdyz hnus tak hnus. samozrejme necham si poradit od odborniku jak asi rumova opice vypada, od jiste doby az na vyjimky rum nepiju (lhani lhani.. to me dycky bavilo). takze zaverem: tve nicmene me vicemene nerozhodilo, zkus si navodit autenticky pocit a pak mi napis jak ti bylo.
Miroslawek
03. 02. 2004
ax tak... jenze tady se dostavame asi k jadru pudla: ty myslis ze basen musi byt nutne "umelecka" ? me to slovo zni dost jako "vyumelkovana".. mno myslet si to muzes, to ti asi tezko budu brat. nakonec co clovek to nazor. jen se divim ze u ledaskerejch paskvilu zrovna tobe sviti vyberu a typu az se hory zelenaji, pritom te kostrbatosti a neucesanosti tam mas ze by ani vypolstarovanej brloh bez dveri nesvazal jich v jednu hromadu..pravda? ta je nekde venku...
Miroslawek
03. 02. 2004Miroslawek
02. 02. 2004Litochowitz
29. 01. 2004
To je teda pěkně hnusnej sen, já mám po rumu daleko lepčí a srandovnější..