Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDeník hodného žáka
Autor
Alen_Spearre66
Školní trápení.
Pondělí: přišel jsem do školy o pět minut později. Má nová učitelka mi sebrala žákovskou, když jsem spolužákovi objasňoval podstatu pohybu spermií. Když jsem jí řekl, ať si žákajdu nechá, že jsou v ní stejně jenom špatné známky, začala do ní psát. Potěšilo mě to, protože papír lépe hoří, když je popsaný.
Úterý: opět jsem přišel pozdě. Učitelka mi vyhrožovala vyšším skóre z chování. Sedl jsem si do lavice a začal hrát se spolužákem piškvorky. Sebrala mi papír! Stál mě 50h. Nevím jestli nás může takhle odírat.
Středa: Žákajda včera odpoledne pěkně hořela. Když jsem učitelce sdělil, že mi k jejímu podpálení stačila jenom jedna sirka, rozzuřila se a chtěla mi dát poznámku. Bohužel si neuvědomila, že nemá kam a proto mi ji načmárala lihovkou na obal mé bývalé ŽK.
Čtvrtek: třetí hodinu jsem po kamarádce hodil vycpaného orla. Učitel mi zapsal do třídního katalogu toto: Šel z kabinetu Př a ohrožoval spolužačku svým vycpaným ptákem.
Pátek: Utíral jsem rozlité víno stránkami třídní knihy. Úča mě poslala za ředitelem. Řekl jsem jí ať vykoná anatomicky nemožný úkon! Neposlechla a vzala mě do ředitelny. Alkohol se po cestě začal projevovat a když jsem stanul před ředitelem a on se zeptal co můžu říct na svou obhajobu, vyšla ze mě akorát ranní snídaně.
Sobota: Má třídní učitelka se oběsila. (Konečně!!) Četl jsem to v novinách. V dopise na rozloučenou prý zmiňovala nějakého likvidátora učitelů. Chm kdoví kdo to je.
Neděle: Těším se na novou učitelku…………….