Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMagazín tichošlápků a šupšabublošů.
Autor
kirkov
Rozhlasová četba na pokračování:
Z KOMÁRA VELBLOUD
Byl jsem nedávno na výstavě komářích rukodělných
prací. Podivně me z toho šimralo za uchem.
(no a co teď dál s tim, člověk to tady nechá rozepsaný a de vod toho, trošku sprosté...)
...
Byl jsem nedávno na výstavě komářích uměleckých prací. Podivně mě z toho mrazilo v zádech.
(no, z toho už by se dalo vycházet, ale něco mi tam čoveče neštymuje...)
...
(aha)
Byl jsem nedávno na výstavě ročníkových uměleckých prací, První soukromé umělecké akademie dvoukřídlého hmyzu. Podivně mě při tom zamrazilo v zádech.
(jo tak to by šlo, a co dál)
...
Rok na to jsem byl na stejné výstavě a to již otrkán a zcela přivyklý protivnému bzikotu, počal jsem se rozhlížet okolo sebe, když tu...
(když tu, když tu...jo, už vim)
...když tu... bylo to zcela reflexivní jednání, nemohl jsem si pomoci, má ruka se samovolně vymrštila a dopadla přesně na místo, kde jsem ucítil drobné ďobnutí. V tu chvíli se mračna nade mnou hlavou začala stahovat,
...
(tak, teď sis to chlapče zavařil, pošlu tě do kopru)
v zápětí jsem by ubodán k smrti miriádami jeho spolužáků.
...
BÝT DROMEDÁRY DO HRBU JE PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNO!
(to se milej zlatej dočteš v každém bedeckeru, kdejakého špílamchra přes úsloví)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tak a teď sem vás viděl, vy holomci, ještě jednou se mi sem někdo nakýbluje a bude mi to číst, tak slízne takovýho facáka, že chytne druhej švenk vo zem a z řepy bude mít mávátko!!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Není to, ale pěkný tlouštík, ten čas?
Jak se tedy má věc s Ch. Chaplinem.
Který Chaplin je skutečný? Je to papundeklová napodobenina v reklamě na autobazar kousek od Palmovky? Nebo spíš nepodařený Chaplinův imitátor v karnevalové show ostrovní atrakce Las Palmas na Grand Canaria? Nebo je to ta hromádka zpráchnivělých kostí ve Švýcarsku?
Nikomu není do smíchu, viďte?
CELULOID! To je ta správná odpověď.
Koho! Ovšem lze nahradit lehce?
(Rin tin tina)
A koho! Nahradit nelze?
(Steva McCquina)
A Mungo Parka samozřejmě, ale to už je jen takový chytáček, takový špíček, nemýlím li se chi chi chi.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Nekřivdi Halině
tlustá je povině
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tak a teď už toho mám dost!!!
Sem snad jasně řek, že s tim šmízováním bude konec!
Ale jak chcete!!!
Vodteďka už jenom zašifrovaně!!!!
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Inhcišv ets icunan ez ýlzrmz ývavrk ykžolv!
Juf!