Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrnkové křoví
15. 02. 2004
2
0
4854
Autor
DušíK
Trnkové křoví
spolklo dva vrabce v letu
pět jich vyplivlo
trnkové křoví
jestřábí silueta
frnk, frnk, vrabčáci!
díky za odezvu, hezký den :o)
Trnkové křoví
spolkli dva vrabci v letu
větve vyplivli
cítíte to karumi a hosomi ? :o)
no, jsem trochu v rozpacích. Díky za kritiku.
Předělávat to nebudu, neboť mě nic nenapadá (možná naštěstí :o)). Vaše variace beru a líbí se mi, jde z toho poznat, jak to cítíte vy.
Peřeju hezkej novej týden, s množstvím zanícených kritik a nezanícených nosohrtanů. :-D.
prááázdnááá slááámááá
hromady vrabčích hovíííínek
dááááávím se dááááláááámáááánkem
No tak já si myslím, že je to fajn jak to je, vyplivlo, nevyplivlo - ta vize personifikovanýho křovíčka je podle mě přesná, hezká, živoucí a originální.Zdravím, plivajíc při tom na všechny, kteří ti chtějí tvoji básničku upravovat a měnit.Ty jsi básník, no ne?
dovolím si ještě malou zkoušku (quizz):
jaké je tam popsáno roční období? kdo na to přijde?
přítel na telefonu není povolen, časem snad padesát na padesát :o)))
a) převážně jarní
b) převážně podzimní
c) převážně letní
d) převážně zimní
chroust...z : prázdná sláma, je racionální pojmenování slámy, které pravděpodobně nepamatuješ :)) Obilí se sklízelo ručně, stavělo se na dosušení do tzv. panáků, a posléze bylo odvezeno do stodoly na mlat - mlátilo se cepy až vypadala většina zrnek.
Část jich tam ovšem zůstala, a tuto slámu bylo škoda používat na podestýlku, nebyla totiž ještě prázdná. A tak se na mlat pustila např. drůbež a ta vyzobala klásky do čista...
Tato prázdná sláma byla na podestýlku, a ležela ve stodole.
Chápu, že děti internetu a mechanizované sklizně tento pojem neznají :)))
Tak Ty jsi asi z města, jinak si to neumím vysvětlit........ :DD
už je to lepší?
parku, nedělej to horší..:))) Od začátku to byl vtip..a ty tu uděláš přednášku o slámě :)))
Dušík: asi, když je to křoví "prolítnutelný", ne? Ale roční doba - že by blízko k jaru?:)))
To bych nebyl já abych si nerejp ))
Je to zase trošku ukecaný. Postřeh bezvadnej, ale mělo by se taky požadovat od čtenáře trošku účasti :)))
trnkové křoví
dva vrabci dovnitř -
pět ven!
co ty na to?
Začínají se nám tříbit pohledy, tak ještě Elyn a Japhy.......mají - li chuť........
Začínají se nám tříbit pohledy, tak ještě Elyn a Japhy.......mají - li chuť........
No, já nevím, ale zase - minulý čas..
spolklo, vyplivlo - no, ....napsal jsi sám...:)
ale jako obrázek je o kouzelný...a moc líbí..- a souhlas s chroustem ohledně posledního řádku
:) pardon, parku, to sice asi formálně správnější, ale strašně studený...:)
(díky za avízo..;)