eliana: nenudim Te jiz s.. dekuji?... ale.. dekuji ;)
...je potřeba projít i ty bolesti, někdy to za to stojí, člověku to všechno dá pak hodně - tedy pokud pochopí...
zda rict, ze jsem rada... to nevim.. kdo by chtel tyto pocity, ale dekuji :)
...plný souhlas se Sakurkou, bolestně nádherné, mluvíš mi z duše...***
Pěkná, smutná..hmmm ;o)*t
dekuji ...... smutna to tedy je.....
"ezmezně
jako stokrát již
otřu si slzy do polštáře
pro tři léta s tebou
sáhnu si ještě níž.."
tohle se mi líbilo nejvíc . . .
báseň je výbroná, ačkoliv mám nehezký pocit, že již tak trochu neplatí . .
Lasy
No stale bych obetovala hodne pro dalsi tri leta s nim.. nemozna to vec :( Zivot uz je takovy, bere, co mame radi, nabizi, oc nestojime..
Přesně. Mimochodem tohle je má kritika číslo 999 :o)
To číslo má v sobě trojek spousty a také chci říct, že já vím o jedné slečně, která mne naplnila taktéž třemi lety neskutečna . . .
Lasy
zda se, ze mame podobne zazitky, a proto neni tezke pochopit, o cem neustale mluvim:-)
ano, zdá se, že ano . .
Lasy
cetla jsem si to znovu a mas naprostou pravdu - je to take dost o zivote samotnem. Vynikajici postreh a dekuji.
univerzální - dá se to napasovat i na život samotný a potom mi to dává ještě hlubší smysl. pěkné *
.........d...........e...........k..................u..............j..............i......:)
myšlenka je velice zajímavá,a celkově mám takový smutno-krásný pocit,ale tak to má asi být,velice krásná,tipuji
kolega: jsem rada ze si byl prvni hodnotici kdyz si tak nalehal :)
sakurka: presne tak..
Inu, tato variace stovky je velmi nápaditá, verše sice trošičku vyskakují z rytmu, ale možná v tom je záměr, že?
Za nápad tip od pana Kolegy. :)