Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejenom přirození
26. 02. 2004
3
0
2835
Autor
Charlotte_468
K životu chladná těla, půvabná svou bělostí,
Černou a přec tak světlou povahou!
Nic neříkající pohled,
Tmavá panenka hledící na práh pohanské Ráje.
Je Vševidoucí,
Přesto však nic nevidí…
Ve své absurditě nalézám uspokojení…
Jsem příliš dospělé děcko,
Co teprve saje mléko.
Ale život má už za sebou…
Šílenství a posedlost je moje přirozenost.
Jsme nejenom přirození - a tomu se to taky líbí.
Vždyť jsme každý Hvězdou,
Co svítí na nahém těle Nuit,
Co snaží s ní zesmilnit.
Jsme jedním z mnoha zázraků.
A umíme být nadlidskými…
Charlotte_468
23. 03. 2004Charlotte_468
06. 03. 2004
Kolega se vrací na místo činu! Už mi zbyl nějaký čásek přemýšlet o tomto dílku. Asi jsem ve výhodě a malinko znám pozadí. Takže bych si troufnoul říci, jak je velice zajímavě, zdánlivě neobratně zachycena absurdita současnosti sl. Š... utápěné v budoucnosti... schované v minulosti...
Tip za náročnost daného tématu.
Charlotte_468
01. 03. 2004
Dobře :-) Určitě víš, že rád počkám (a mou přízeň samozřejmě neztratíš ani v mezidobí...:-)) :-)
Je rozdíl v tom, "chtít se zalíbit", čímž mě osočuješ - nemám potřebu se zalíbit - stejně jako Ty se zbavuji toho, co mě tíží - a tím, kam směřuji já se svou tvorbou - k duši čtenáře. Chci vyvolat nějaké pocity, zapůsobit, a - je-li to alespoň trochu možné, přispět tím k uvědomění si sama sebe, získání zkušenosti - to je ve srovnání s nechápavými kritikami pod tímto dílkem celkem rozdíl - ten, o kterém mluvím ;-) Myslím, že kdybych psal dál, nejspíš bych se opakoval...:-)
Charlotte_468
28. 02. 2004Charlotte_468
27. 02. 2004
3. strofa se mi líbí. Ke zbytku: Připomíná mi to situaci, kdy jsem s jednou nejmenovanou Písmačkou seděl v kavárně a "hádali" jsme se ohledně jejího dílka, které jsem přijak jako řadový čtenář a odsoudil. Pomocí obrázků, črtů a všeho možného mi objasnila pravý smysl toho všeho... No - propracované to bylo - to ano, ale - stejně v konečném sečtení pro a proti to byla tak ňák hloupost (pro mě). Pokud v takovýchto básních nacházíš uspokojení a kýžený vrchol, proč ne, ale - já osobně bych se vetřel s prosbičkou, jestli bys nechtěla vyzkoušet něco jiného ? :-) Nechci být nepříjemný - ale - nevím, jestli Ti to už došlo, nebo ne: Když bych psal sestavy na aerobik, myslím, že by to moc čtenářů nepochopilo -> neoslovilo -> je zbytečné v Písmácké společnosti něco podobného produkovat (můj skromný názor :-)) :-)
Charlotte_468
27. 02. 2004
Já mám problém asi taky, totálně jsem to nepochopila a čtení bylo všelijaký jen né příjemný. Promiň.
Umíme a taky umíme míň šroubovat, i když asi sis dala práci hodně a tak...
Není to pusté, to ne...!
Buď je to na mě příliš složité (pravděpodobnější možnost) nebo to nenabízí nic zajímavého (méně pravděpodobné) nebo je to obojí dohromady (téměř nepravděpodobné) :o)