Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkinhed
29. 02. 2004
1
0
2140
Autor
hnidopich
Skinhed
Boxer v pesti,
v pesti sila,
za celem jen nenavist
a vic nic
Dr_Mephisto
17. 03. 2004
O duvodech a okolnostech vzniku hnuti skinhead neco malo vim, mozna i o malo vic nez-li prumerny vyholenec. Ale pri pohledu na tu chasku ubozaku, co nedokaze nic jineho krome vypiti vetsiho mnozstvi alkoholu nasledovaneho "ferovou" rvackou 1:10 v jejich prospech, se mi uz nechce ani zvracet. Je to smutne. Vysvetlili byste mi, co maji nasi soucasni domaci skini a neonaciste spolecneho se skinheadskymi originaly z americkych sedmdesatych let?
hnidop.: nic, nic nemají společného .. mne ale točí, že mají podporu naší zkorumpované policie... ééch, pustil jsem se do polemiky, do které jsem se pouštět nechtěl ... to je tím, že i my, papoušci, se občas naserrreme... :-)))
T*
Jak na hlavě, tak v hlavě.
Skini jsou esencí těch sil, které chtějí řešit složité společenské vztahy jednoduchými prostředky. Jenže ono to tak nejde. Nejsou sami, v poslední době to předvádí i šéf lidovců - jde za laciným zislem volebních hlasů.
A policie, ta má respekt z každého, koho se bojí. Nehledě na mentální spřízněnost - i zelené mozky si stejně jako skini myslí, že drogy nebo rasismus se dají zvládnout pendrekem.
s_b: Přesně tak ... :o)
No co ...okolnostích je slovo téměř jako jakékoliv jiné ... také má právo na život. :o)