Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTři roky
28. 02. 2004
1
0
1002
Autor
Belie
Tři roky si musí ještě odpykat.Tři roky v řetěze a v místnosti plné ostnatých drátů.V místnosti kde je černo.Žádné jasné hlasy,ale jen ozvěny.Tři roky musí ještě trpět a nemůže naplno žít.Je zavřené a stísněné.Čím víc se rozroste, tím víc to bolí,ostnaté dráty se zabodnou.Ale za tři roky bude svobodné, žádný diktátor, nikdo takový.Toho už k sobě nevpustí,ale jednoho člověka tam vpustí.Toho kvůli kterému žije, toho kvůli kterému se srdce opět otevře.Už teď ho miluje a to ani nemůže, protože to strašně bolí, ale za tři roky když bude srdce svobodné a bez dozorců ho srdce zabalí.A bude si ho hřát a hýčkat,všechny rány se vyléčí a bude moc opět dýchat.
Presne tak, jak zde jiz jednou zaznelo...Ja bych si take prala, aby mi bylo opet patnact let:o)...Neco na mne z tohoto dilka dycha...ani nevim, co to je, ale nejak mne to rozneznuje:o)A za to davam tip:o)
mně je taky patnáct a žádný dráty nemám! :-)
... no, neřadil bych to do kategorie -blbůstka-, ale spíš někam do -výkřik-, nebo -zavytí- ... :-)
Mně je taky patnáct ... tady není žádná spravedlnost na tadydlenc tom světě ... :o)