Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa stavbe
Výběr: Lyryk
02. 03. 2004
4
0
3322
Autor
_iris
Premýšľam,
prečo je môj dom
niekedy omúrovaný tieňom,
zastrešený šridľami čierneho havrana.
Naklonený v základoch
a ja ako tehla v stenách,
zmeravená svišťaním vetra
a vlastných vnútorností.
Ešteže si môžem vo vnútri poriadne rozsvietiť.
Leon_Chameau
11. 08. 2004
vest????!!!! dik za odborne vysvetlenie, vidis jak tu chybas :)
Martinka, chuan - d!
Tento dom je úžasne zbudovaná záležitosť !
Dáva veľa nádeje.
(Pomyselne sa pripájam k Lyrykovi vo výbere.)
Nie je to na Teba trochu pochmúrne? Ja i ked som ta nikdy nevidel mám z básní predstavu život milujúcej osôbky, ktorá píše obrazné verše. Na co si chces rozsvietit (ci posvietit?) Nieco nevyjasnené?
S básňami len tak ďalej - píš, píš, píš - dobre sa to číta!!!
aj "milujuca osobka":))) ma zle dni a ved to je prave dobre, ze si aj napriek tomu mozem "rozsvietit" (lahko sa zase dostat na svetlo kvoli niecomu / niekomu).
a dik za podporu!!!
no, to by mali byt take tie obdlznicky ci co to, co sa davaju ako strecha, na chate take mame...aspon dufam, ze sa to tak povie...
su aj sindle aj skridle...podla mna...to je to nase bohatie vychodnie narecie:) a ved je to uplne jedno, ked sa mylim opravim.