Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRýma, rýma
03. 03. 2004
8
0
3479
Autor
Waren
Rýma, rýma
to je príma.
Z nosu kape, z očí teče.
Svěř se do zdravotní péče.
Doktoři pak na body,
uspořádaj závody.
papouš by taky ty uvozovky kolem je vyzobal, fakt to kazí
jednak tu ironii ani moc nevyjadřují a druhak to kazí intonaci při přednesu, čtenář (recitátor :) má tandenci to "je" v uvozovkách "vyrazit", čímž se pokazí rytmus...
Ale jinak za báfeňku píp, je to papouškovo gusto :-)
...tak jo, tak jsem to vyzob´... :)))
papouch: s tím recitárorem jsi mě dojal :))))
...........:-))))))))))) jsme Tě ukecali nakonec :-)))
Proč dojal? Jestli čteš mý ftákoviny, tak já ta čtyřverší recitovávám normálně, třeba na brněnským Šuplíku a jinde! :-)))
sleepin.: spojenými silami ukecáme celý svět! :-))
s_b: ...máš pravdu..., ale přesto to ("") tam nechám :)))
Parricida: ...děkuji Ti za starost o bůj zdavodní stab... :)
všem ostatním děkuji za přízeň :)))
s_b: ...nedá se nic dělat, ale musím Ti dát zapravdu... ať taky dneska udělám někomu radost :))). Až se mi bude chtít, tak to opravím.... :)))
...to je je v úvozovkách, protože autor, chtěl vyjádřit ironii, a zaboha ho nenapadl lepší způsob jak to udělat :)))
...máte tady na ironii nějaký zaběhnutý nástroje???