Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePRAVDA A...
09. 03. 2004
2
0
1903
Autor
Marky2
PRAVDA A…
Pravda je v lásce,
Pravda je v nenávisti,
Pravda je i v tobě
a taky v hoře, která se vypíná vysoko nad vším.
Pravda je v prázdnotě,
Pravda je v touze,
Pravda je i na křídlech motýla, který právě usedá do tvých vlasů.
Celý svět je pravdou, ale nesmíš v ní věřit,
protože všechno je lež.
…TY
Ráda bych řekla celému světu, jak moc mi chybíš,
ale budu mlčet, protože si chci myslet, že to není pravda.
Je v tom víc klišé než na medvědu plyše (křídla motýlů, touha, nenávist...)
Je to téma o kterém se přou i filozofové = příliš těžká látka a podle toho takové básně také dopadají.
Ta věta o tématu patřila první půli, kde se zdálo že do toho vneseš vlastní názor a možná bude z tématu něco vytěženo. V druhé půli to zabíjíš degradací na zamilovanou basnišku vhodnou strčit do obálky a poslat vyvolené osobě.
Tudy cesta k poezii rozhodně nevede. Zkus si půjčit nějaké klasiky a hledej rozdíl ku své tvorbě. Bohužel ani studium místních autorů nelze doporučit, jako vhodné ku srovnávání (leda těch opravdu vyspělejších, ale ty aby člověk pohledal)
Jo - pěkňoučké :-)
Milé dílko - forma se mi sice moc nelíbí, ale - v celku je to fajn :-)
TIPík
Petr_Pan: Děkuju ti, nevis o nekom, kdo rad kritizuje? Kdyztak ho na me postvi, ja bych rada, aby mi nekdo napsal, co se mu nelibi, co delam za chyby a podobne. Tve kritiky potesi a to moc, ale zatim byly jen kladne:-)