Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSeptima A
Autor
littledee
Septima A, druhé patro, třída vpravo, hned u nástěnky se suplováním. Velká, bílé vymalovaná místnost, plná výtvorů žáků a světle zelených lavic. Katedra. Před ní řada lavic a Eva s Alešem a Štoky s Jankem, za nimi Jarda s Honzou a Kamča s Luckou a v poslední lavici Charvi. Jací jsou?
Eva- ukázkový příklad všeobecně neoblíbeného člověka, Dcera jedné z profesorek. Myslí si o sobě docela hodně, ale hlavně si toho dost vymyslí. Hodně spolehá na to, že je kantorské dítě. Zná spoustu lidí, ale ty se neznají k ní.K životu potřebuje pozornost.
Aleš- machr. Pod slupkou bezva kluk. Dost chytrý. Šílenec, který si pořád potřebuje něco dokazovat. k životu potřebuje obdiv a uznání.
Janek- předseda třídy. Zná kdekoho, vlastně skoro všechny. Velice společenský člověk, který miluje samotu a toulky v přírodě. Bavič. Na školu kašle. Důvěrník mnoha lidí. K životu potřebuje slečnu, kamarády, být povětšinou středem pozornosti a Boha.
Štoky- v zásadě se o svém pravém jméně nezmiňuje. S Jankem tvoří perfektně sehranou dvojku. Cynik, ironik, satirik, hudebně založený. Rád se předvádí. Má spoustu velkých, smělých plánů. K životu potřebuje vzduch, kytaru a Boha.
Jarda- je dost svůj. Během dne kreslí spoustu krásných obrázků. neúspěšný v lásce. Věřící umělec. Sticker. K životu potřebuje měkkou tužku a skicák (nebo jakýkoliv jiný papír) a Boha.
Honza- extrovet. Živě a upřímně věřící v Boha. Šťastný, pořád. Chytrý. Stále v pohybu. Konečně našel dívku svých snů. K životu potřebuje uspokojit základní potřeby a lásku.
Kamča- tichá, chytrá, moc se neprojevující spolužačka. Milá a fajn. Celkem svědomitá. Klavíristka. K životu púotřebuje...nevím....moc jí neznám.
Lucka- odbarvená, krátkovlasá blondýna. Je jiná než většina členů naší třídy. Škola jí moc nebere. Neznám jí, vlbec.
Charvi- Petr Charvát. Skejťák. Jeden z mála lidí ze třídy, který kouří. Moc se neprojevuje. Když promluví, tak je to perla. Je svůj. Kašle na všechno.