Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdvaha
06. 03. 2004
8
1
4455
Autor
Arienalia
Jiří Novák
III. A
Gymnázium J.K. Tyla
6.3. 2004
2. pololetní práce z českého jazyka
Téma :
Co je to odvaha?
.... tak přesně tohle je odvaha!
1 názor
Trocha sebereflexe...
Tehdy jsem si myslela, jak strašně nejsem drsná...
Načež jsem pod ten stůl smíchy málem spadla podruhé předevčírem :).
Seděla jsem v Síti, před sebou Šestero pevností a šíšu, a četla si ve sborníku Černá sanitka...
...a dozvěděla se, že ono to s tou originalitou nebylo až tak žhavý, jde o celkem profláklou UL, mající počátek někdy v sedmdesátých letech ve spojených státech...
Mno jo, no :).
Triss_Ranuncul
08. 02. 2006
Ááááááááááá !!
*Spadla smíchy pod stůl*
Přesně tohle sem udělala v sedmý třídě svý češtinářce, která mě nesnášela a šikanovala...I když, ono to s tím nesnášením a šikanováním fungovalo i obráceně...
Nakonec jsem ji dostala do Bohnic *pokrčení rameny*
Jedna z nás OPRAVDU nebyla v pořádku...
...ale oni nikdy nepřišli na to, že jsem to já :-DD
Jednoznačně TIP ;-)
Lysandra: Já jen jednou - od autentického zdroje (spolužačky našeho "Jirky") :-))
Ari tak tohle mě dostalo :-)))))))))))))) dávám dva TIPy ..a nebo ne .. tohle si zaslouží deset Tipů :-))))))))
Takhle bde vypadat má semestrální práce z filosofie :-))
Elemmírë: Doufám ,že ji nebude následovat příliš kulatá známka :-D Díky moc!
To už jsem jednou četl. ale tehdy se to jmenovalo "Co může čekat muž v sexuálním životě po padesátce".
.