Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMelancholie
25. 03. 2004
1
0
5060
Autor
Marky2
Přes jarní trávu přelila se bílá řeka, zaplavila krajinu.
Smutno u srdce je.
Slunce nezasvítí, nezahřeje.
Smutná nálada, nic i z toho nedělej.
Ráno řvali ptáci, kytky smrděly já to zatracený jaro taky nemusím.
BARBAR :-)
Zamračený_mnich
26. 03. 2004
Dnes byla zima, která zabila to jaro, co už jsem měla krásně napasovaný v srdíčku.
Zamračený_mnich
26. 03. 2004Zamračený_mnich
26. 03. 2004
Jaro je rozzářená krajina,
do lístků prvosenek šeptám jméno tvé.
Jaro je když ožije zem,
jak panna čisté a nevinné.
hmm
tak dnes rano, ked som sa pozrel von - nasnezene, a predstav si mna to potesilo, lebo prechadzajuce dni lialo, tak aspon trosku zmeny :o)
ale teplo je predsa len teplo... :o)
Někoho potěší sbíh, někdo radši už ten déšť, který je jaru podoben více, než bílá, ošklivá a studená hmota.
hmm
ked idem po vonku tak dazd je otravnejsi...
sneh sa da z kabata otriast a je prec, zatialco dazd cloveka hnusne premoci... :o)
ale když je déšť a je teplo, nejradši bych tancovala na ulici...v dešti. A zpívala si. I´m singin´ in the rain,...;o)
no jasne, ked je dazd a teplo, lenze ono je vonku okolo 5 -10 stupnov a to je na poriadny zapal pluc! :o)
Navždy_Tvůj
26. 03. 2004princeznicka
26. 03. 2004
Rish neva, já se tomu jen usmála a nedalo mi, abych se neopičila...promiň!
smutním též kvůli tomu,protože už CHCI zelený,šustící listí a hlavně miluju šeříky...a už bych je chtěla cítit...dávaj si načas...:-)