Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJad(e)rný dopad
31. 03. 2004
8
0
5578
Autor
zolli
Oznamuji VŠEM svým láskám, že neprohrávám!
Klíče značkovacích želez – ty bariery duše
Ty barely jáDerného dopadu – to těžké
skopla jsem co jaderný odpad
Do dřeva vtínala jsem klín
Ten horký, ne ten železný
Sama náhle zasažena bleskem
štípím kmen, svůj rod, svůj druh!
Jen prosím, až zas mlčeti budu –
buďte cepem okovaným…
ať pobodána v tepny Vašim smíchem TRYSKÁM
Ten blábol ať vládne rtům
(já myslím všem odlehčeným)
Ten blábol ať vládne!
MYSLÍM všem odlehčeným…
zolli já přece wim že pernatec :) jenom je to takové přesné a roztomile ironicky silné (to nende dokopy, se mi zdá :o)))
Zdendo, nad rámečkem pro vlastní názor stojí: Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku. Tím jsi byl zbaven oné děsivé povinnosti číst mé píčoviny. Je skvělé vidět JAK zodpovědný jsi ke své odpovědnosti redaktora. Ptáš-li se na svůj duševní vývoj, obávám se, že nemohu objektivně zhodnotit jsi-li, či nejsi-li, kretén. Nejsem zaměstnána v ústavu, pro výchovu kreténů. Co je jáDerný dopad? Novotvar! V moderní poezii povolená píčovina, ale to jistě jako renomovaný kritik víš, vždyť jsi to sám závěrem bezchybně popsal. :o)))
Pišta_Hufnágl
31. 03. 2004
NO TOHLE .... !!!!!
:-))))))
Ale nejvíc mě pobavilo, že Pišta zasvěceně blemcá o něčem, aniž by tušil... :-)))))))))
Já myslím, že fakt dobrý . . .
Mám rád tyhle hry se slovy . . .
"ať pobodána v tepny Vašim smíchem TRYSKÁM
Ten blábol ať vládne rtům"
Lasy*
Zasvěcenci vědí a chechtají se! To je dobře. Taky vím, proč jsem psala: nestojí o kritiku ;o)))))))))
Pišta_Hufnágl
31. 03. 2004
všem.: (nápověda)
Pamatujete, jak Joe Cocker přezpíval písničku od Beatles With A Little Help From My Frends (nebo takňák) a ta přezpívaná verze byla lepší, než původní batlesácká a Bítli když to poprvé uslyšeli, tak poslali Joemu telegram s gratulací?
....
zolli - gratuluji!!
;-))))))
Lee Ale nene žádnej Villon...
papí říkáš:
I get by with a little help from my friendsI
get high with a little help from my friends
going to try with a little help from my friends.
Papí co je exfekce? To je nějaký druh infekce na ruby?