Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKakání včera a dnes
31. 03. 2004
6
0
7480
Autor
kakání
Kolik něhy může dávat
hladkost těla mladého
v mládí krásnější je kakat
- lesk hovínka zdravého
já vím, mládí mé skrz žár
trochu hříšné bylo
kakání jsem miloval
a dal bych za ně život
nyní je však mnohé jinak
dosáhl jsem střední věk
lépe trávit čas dál neznám
- na záchodě pohovět
dneska mladí jiné zájmy
preferují před kakáním
kakání své spíše trpí
zajímá je milovaní
dívky si před milováním
vyholují fifinky
mou však žádná dívka není
mazlím se jen s hovínky
abyste však nemysleli
nemoderní tolik nejsem
před kakáním lubrikuji
kol dírky vždy vyholím se
Pablo_honey
03. 05. 2005Pablo_honey
03. 05. 2005
Nečetla! Víš, ona tento můj koníček sice naoko toleruje, přesto pro něj nemá příliš pochopení. Nebudeme raději býka dráždit červeným hadrem, není-liž pravda?
Nikita_Pitralon
15. 05. 2004
Rose_Mader: Děkuji, doufám jen, že ten smích byl veselý a nikoliv výsměšný ..ono i nad vážnějším tématem se dá pobavit a celé to tak trošku odlehčit, že ano.
Všichni ostatní: Děkuji Vám za leckdy takřka věcné připomínky..,
líbila-li se Vám básnička mám tam ještě další.
sprostej_fotr
01. 04. 2004
Psílal si mi avízo na Do hněda, nebo se mi to jen zdálo? Hledal sem nenašel, plís přibliž.
Tom33: to bylo pro autora ale můžeš se též podívat, "Do hněda" nalezneš v mém díle.
Jestli si z toho děláš srandu tak tě obdivuju, protože si to vydržel už docela dlouho. :))))
V opačném případě, mi je tě líto. Protože díky glorifikaci jedné běžné lidské činnosti, Ti mohou uniknout další důležité a pěkné věci. Jestli se v tý jedný činnosti moc nešťouráš ... :)))
Ten_co_dává_avíza
31. 03. 2004
Každý má nějakou svoji oblíbenou činnost, sleeping beauty třeba ráda plete, Waren zase rád jí a lyžuje. Mojí oblíbenou činností je kakání, pravda, tento zájem poněkud potlačuje mé další zájmy do ústranní (například v poslední době jsem trošku opomíjel moje dva největší koníčky hned po kakání a to luštění křížovek a fermentaci).
Marketka_16
31. 03. 2004
Trošku ujetý, sraní je sice dobrá věc, ale... Myslim si ale jinak, že je to pěkně, jasně napsaný. Pozdravuj mamku.
Jéje tak konečně! Hele věnuju ti jednu sou báseň, konečně najde uplatnění. Jmenuje se "Do hněda"
Bude se ti líbit :-)