Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZákon přitažlivosti
Výběr: Print
15. 04. 2004
16
1
12723
Autor
Noe1
Když
hvězdy a oběžnice
kolejí zvíněně usínaly,
když já, jakoby náhodou,
se u tebe zapomněl,
když tvoje spolubydlící se
zapomněla s někým jiným,
za takové konstelace se
srazily hmoty dvou lůžek.
A ač kdy byla mezi námi
světelná či temná léta,
naše tápající tělesa se
zákonitě potkala
v samém těžišti
Tebeplochy.
1 názor
Marcela.K.
05. 03. 2008
to nebyla vůbec špatná kontelace:) trochu mrazí...tedy příjemně, velmi příjemně:)těžiště Tebeplochy mě dostalo do kolen.tip
suprový spojení nečekaných slov... není až to klasicky Noeovsky (nebo jak se to skloňuje) hravé, ale některé kombinace mě fakt berou. t*
Och! Tak tohle je na tip každopádně! Nádherná hříčka od "zvíněně usínaly" po "Tebeplochy"...Jo. Je to dobrý. Tip!
Kolejačka? Hmm ... to veřím že ji rozumíš ;-) Díky ... tuhle mám hodně rád.
Ta_která_nadává_navíza
21. 04. 2004
T_k_n_n: Hmmm ... původně jsem nechtěl na exhibici nějakýho nepříčetnýho idiota reagovat vážně, ještě by se u monitoru nad mou pohoršenou reakcí ukájel. Ale jestli to nejsem jen já, a jestli ten člověk opravdu patří do klubu kritiků, je to něco jiného. Pak bych do too šel. Jo a přepošli mi zprávu (?), kde se Lyrik tak vyjádřil, ať to mám od zdroje.
Ta_která_nadává_navíza
21. 04. 2004
Ta_co_nadává_navíza: díky. Ok, jdu do toho.
Lyriku, toto je moje stížnost na chování člověka s nickem Zdenda. Vadí mi kritika, kterou napsal pod toto mé dílo. Prosím zneviditelni ji, pokud to technicky jde ... a splň, co jsi slíbil Té_co_nadává_navíza.
Ta_která_nadává_navíza
21. 04. 2004
Copretinko: děkuju, ale vzhledem k věku je to tu pro tebe ještě s hvězdičkou, holt na pořádné kritiky od tebe si budu muset počkat :)))).
Zdendo, otevřel si mi oči, děkuji za námět na podnikatelskou činnost. Nechám to přeložit do němčiny a prosadím se na německém pedofilním pornotrhu v pohraničí. Slibuji, že desátek bude tvůj.
Ostatní: koukněte, takhle má vypadat správná kritika - a ještě prachy to přinese. Nejen ty vaše tipy. Teda já vám všem za ně taky děkuju, i za to pochlebování vedle tipů, ale na zdendu prostě nemáte. :)))))))))))))))))))))
dismorphia
20. 04. 2004
dis: neházej kanon do ovsa, budeš-li se snažit a pilně trénovat, zdendu nejen můžeš dostihnout, ale i předstihnout. :)))))
dismorphia
20. 04. 2004Ta_která_nadává_navíza
20. 04. 2004
teeda ale nejlepshi je stejnak v tezishti tebeplochy...to je fakt super :)))
Aerotik: dík za klub i tip
Elyn: ty víš :)))) ď.
Simona, cooopretinka, Lasy, dismorphia: Děkuju.
Chroust: světlo není, to je jen špatně polapená tma :))))). Žárovky jsou přece, jak každý průměrně vzdělaný člověk ví, pouhé lapače tmy.
:) jo vím..;))
a to o žárovkách jsem nevěděla, děkuji za doplnění mezer ve vzdělání...(to bys mohl vědět, kde se prodávají měděný dráty?:)
Elyn: viz wordovský soubor - část Pohlcovače tmy asi uprostřed souboru.