Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seposlední stránka
21. 04. 2004
2
0
2162
Autor
Mikimys
Nedopitý šálek na kuchyňské lince,
napuštěná vana, kouřící,
kniha a tři tečky na poslední stránce,
dva lidi, spolu, toužící
...
souložící.
domácnost ve třech???to zní zajímavě. A kam se poděli chlapi???TO BY NEŠLO.
To je fakt. :-) Kdo by nám uklízel??? Museli bychom přibrat Adélku. :-)
Ale já tebe NEEE:-) Víš jak by to u nás doma vypadalo?Asi děs běs hrůza
Ale, zas tak černě bych to neviděla... :-)) Já si tě kdyžtak vezmu (teda až povolí svatbu osobám stejného pohlaví :-) ). :-)
však jo, ale pokud bych se teď momentlně koukla v pokoji na stůl, tak tam to nedopitý kafe leží, takže teď, než umeju hrnek jsem fakt NE mrava
A ty si myslíš, že seš nemrava jen do tý doba, než umyješ hrnek (což budu v tém případě trvat stejně hodně dlouho :-) )? :-))
Mrava, jo? Dovol, abych se zasmála - ha, ha, ha. :-) Já bych tam to kafe taky nenechala, páč kafe nepiju. :-)) Takže jestli se podle toho posuzuje mravnost, můj štít je čistý. :-))
Naopak, já jsem velká mrava! Já bych nikdy nedopitý kafe v kuchyni nenechala:-)
Já to vysvětlovat nepotřebuju, páč vím, že u tebe to vysvětlování nemá cenu. :-)) Ty jedna nemravo. :-)))) tipík jako vždy :-)
No to bych teda vysvětlit potřeboval ... je to taková ta hra najděte pět rozdílů? Našel jsem jediný ... vyhrál jsem? Ale inspirovala si mne k blbínkování. Bude se to jmenouvat "Sou ložnice?". Pošlu ti avi.