Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec jedný nuly
Autor
Perlino
Od tý doby, co sem skočil, se toho moc nezměnilo. Sluníčko pořád svítí, jako by v sobě mělo tunu steroidů, vítr má dneska větší výdrž než Zátopek a Martina se dole pořád líbá s tím hajzlíkem. Však už mu za chvíli rozbiju hubu. Jediný, co se totiž změnilo, je patro...
Ta blondýna ve stotřicátýmdruhým měla ty prsa vážně pěkný. Nevím, proč se furt před zrcadlem prohlížela a upravovala si halenku. Vypadal dost překvapeně, když uviděla v okně můj mlsně se olizující obličej. Asi nečekala, že ji budu ve stotřicátýmdruhým šmírovat zrovna tímhle způsobem...
Ženský jsou stejně pořád nespokojený a furt by něco měnily, viď Marti. Však ten týpek za chvíli uvidí...
V děvětadevadesátým právě probíhala schůzka poradců poradců. Nevím, o čem můžou takhle v jednom kuse debatovat. Nejspíš o tom novým fáru, co si koupil šéf obchodu pro střední Evropu a přilehlé asijské země. Nebo možná o tom, jak je mrzí, že nejsou alespoň ve stovce...
Zbytečný kecy - další z Martininých domén. Fakticky únavné. Zbytečné a lživé. Nebo mi chce ještě tvrdit, jak mě stále miluje...
V šestašedesátým sem zahlédl jakejsi chuchvalec lidí na obrovský posteli. Všichni byli nazí a nad nimi se vznášel oblak kouře z lístečků Cannabis. A ne že bych byl rasista, ale všichni byli černí jak noc, ze které se tenhle “večírek“ nejspíš protáhl. Rozeznal sem jen jeden obličej. Nevím odkad, ale toho chlápka nejspíš znám. Asi z MTV...
Jetlipak sou ti dva taky takhle daleko? Martina byla teď na pár večírcích beze mě...
Třiatřicátý je jedno z hotelovejch pater. V tom patře je pokoj a v tom pokoji postel. A na tý posteli ležela nafouknutá šoustací panna a čekala. Milenec si ještě odskočil. Že by byl nějak moc nažhavenej, se asi říct nedá. Ale radši se zeptejte tý panny. Ovšem až později, teď už má určitě plnou díru práce...
Když sme u těch děr, jednu jsem si vybral k efektnímu přistání. Hodlám s sebou do ní strhnout toho chlápka, co mi vocucává holku, a v klidu si to s ním vyříkat. Před tímhle barákem pořád něco kopou, ale teď je tam prázdno - kopáči maj polední pauzu. Už slyším, jak bude ta děvka ječet...
„Městská rada dnes urychleně přijala vyhlášku o zabezpečení výškových budov. Impulsem jí k tomu byl narůstající počet sebevrahů volících skok z mrakodrapu pro ukončení života. Poslední případ se odehrál předevčírem na rohu 53. a 66.ulice. Pětadvacetiletý J.P. s sebou po skoku ze 165. patra víceúčelového komplexu koncorsia NOABBREVIATION srazil do výkopu před budovou mladý líbající se pár, který měl údajně několik dní před svatbou. Všichni tři byli na místě mrtvi. Policie zatím nevypátrala důvod mladíkova činu, protože nezanechal dopis na rozloučenou. Pro televizi NFN Klára V.“