Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítr
30. 08. 2000
0
0
3751
Autor
Olí
Milí Písmáci a Písmačky, milé Písmenky a Písmenci,
pokud Vaše básničky nebo povídky nějak souvisejí s trampskou tématikou, můžete je publikovat v trampském klubovém a slezinovém (upozornění pro rockery: to nemá nic společného s vnitřními orgány) časopise Vítr.
Vítr si můžete prohlédnout na www.magica.cz/Vítr/Index.html. Svoje díla můžete adresovat Frenky Dlouhánovi Patašonovi na zeushrom@razdva.cz.
Vaše Olí
Rivi: pošlu na tvoji paměť malý nafukovací kouzlo... a tvýho zkoušejícího Trochu Lepší Náladu. Paladin žehnej tvýmu učení ;-))
Saša: První jsi byl ty. Čest (radost taky) je na mojí straně...
Já a vysmívat se? Nikdy:c) (Ale FAKT jsem to myslela vážně...)
BTW: musím se učit - a to ani ještě nevím, jestli mi nezavřeli zkoušejícího...:)) Skutečně MUSÍM (37 knížek na přečtení...):)
Merle - díky za ... sekundování když jsi primus?, za ... doplnění když jsi originál?, za ... dialog - to je snad ten správný výraz ... takže dík...
Rivka - dík a držím palce ...
Rivi, kdybych tě neznal, myslel bych že se mi vysmíváš... ne že bych si to nezasloužil. ;-))
BTW: nepojedeš příští výkend na ten Říp, že bychom konečně spláchli pár těch piv, co ti dlužím?
Sašo - strašně ráda tě tu zase vidím:)
Merle: :)))))))))))))))))) TO JE GENIÁLNÍ!!!:)))))))))))))
vějou ti vlasy
rusalko z krásy
hladí tě vítr po tváři
chladí ti tělo
by nebolelo
splín mizí líp než s cukráři
...
koníčku hyjé tak toulej se dál
řeka nám omyje prach
změň svoje kroky v divokej cval
těším se na rodnej práh
...
:c)))
šašašovi:
u opasku věrný nůž
vojska svršky zelené
na kytáru zahraj už
a neříkej mi, že teď ne
kanady i s kloboukem
pod krkem mám šátek
paďourům se obloukem
vyhýbám vždy v pátek
v sobotu však z osady
sezve pardy jasný zvon.
Na paďouří poklady
pořádáme velký hon
:-)))
vy se tady pořád všichni bavíte jen o vítru.Na trapskou tematiku se taky dá něco složit!