Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSilnice s příčeskem a muž v předpokoji
Výběr: Lyryk, Print
07. 05. 2004
7
0
8215
Autor
drfaust
věročce
Silnice s příčeskem a muž v předpokoji
na cestě tulák
hledá svůj krok
jakoby měřil rejstříky map
rozkročeno na
čtvercovém poli
se souřadnice vyhraňují
jezdcem do L
přes řeku
přičešu směry k cestám
tak napovídám si:
Jak najít
na oběžné dráze střed?
Miroslawek
12. 09. 2004
jsem rád, že tě mohu zpětně překvapit
...a co to vůbec znamená: zpětně překvapit?:))
von_Tikowitz
12. 05. 2004
Lyryk: Tímhle směrem moje vzteklá rapsodie nemíří. :-)
Drfausta občas docením, občas neporozumím, ale nelámu přes koleno ani své neporozumění, ani jeho poezii.
Žij a nechej žít - to je to, co mě momentálně rajcuje. :-)
A je mi líto, přeceňuješ mě - tohle bych při vědomí nikdy nezvládla. Jsem prostě omezená krunýřem své poezie.
:-)
no to si nemyslím... spíš se mi zdá, že asi málo čteš (poezii)... ale v tom se mohu sakra plést... takže radši mlčím.
V tom se opravdu sakra pleteš. :-)
Je tak těžké k pochopení - že přestože mohu milovat starou čínskou poezii, Holana, Jefferse, Šiktance, Holuba atd. atd. - nikdy se nebudu pokoušet psát jako oni? Protože to co píšu - to jsem já - to, co mi tryská tak nějak samo - a buď to je poezie, nebo není - ale nikam dál prostě sahat nechci.
Tohle mi zavonělo hodně hloupostí, co jsi napsal. Nu což.
ale já jsem přeci nenapsal, že nečteš... co blázníš...
naopak vyjádřil jsem překvapení z toho (a to pak píšeš sama), že to v tobě nezůstává takovím způsobem, aby se to promítlo do tvojí tvorby.... takhle to bylo myšleno a ne jinak:))
klid prosím tě.
a to avi bylo zbytečné... já nikomu avíza neposílám, když mlivím s jedním člověkem...
To je právě ono - nepromítá. A proč by nutně muselo? Mě tohle překvapilo při rozhovoru s Egilem. Kdy se mě ptal na mé oblíbené autory - a hledal jejich stopy v mé tvorbě. To mě přinutilo k úsměvu. Jsem si škodolibě říkala, ať si zařazuje a hledá styčné body. Můj nejmilovanější autor vůbec a bezkonkurenčně je Robinson Jeffers - ale nikdo nebude psát jako on - ani já ne.
Napsal jsi:
no to si nemyslím... spíš se mi zdá, že asi málo čteš (poezii)... ale v tom se mohu sakra plést... takže radši mlčím.
kurnik, tak jaktože jsi podle tebe "nenapsal" že nečtu. Tomu nerozumím. A proč zrovna psát o bláznění?
Píšu o něco výše - že toleruji jakoukoliv poezii, i kdyby mi zrovna k srdci nepřirostla. Nešlo by to i opačně? bez zdůrazňování nesečtělosti autora? Ne každý přistupuje k poezii jako k technickému rysu na prkně. :-)
Omlouvám se za avi. :-)
no mysli si o mém vztahu poezii co chceš... třeba i to, že k tomu přistupuju jako technickému rysu... to je tvoje věc
no mně to nepromítání do vlstní tvorby překvapuje dost... myslím si, že je to dost neobvyklé... (nikoli nemožné)
Ano, nikoli nemožné. :-)
Jsou lidi, co mají svůj jazyk, a netřeba jim hledati jinde. :-)
Jinak - Lukáši - Já přece neodsuzuji tvůj způsob tvorby, čti pozorně. I TAKHLE se tvoří krása - i tímhle způsobem. Já takhle tvořit zřejmě neumím - ale chápu a přijímám to u jiných.
:-)
ohó, tak teď jsem rozchechtal sám sebe .-))))))))) četl jsem šňůrku básní od Rowenny a myslel jsem stále, že je to od Rowenny a říkal jsem si, ona nám předvádí, že by náš styl mnohoznačných básníků taky zvládla, tak to ocením a pak jen zuby smíchem vycením, když zjistím, že je to drfaust; ale na Výběru nic měnit nebudu, protože beztak je to skvělá báseň, i když je od drfausta .-))))))