Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNová Víra
10. 05. 2004
0
0
1328
Autor
CHIREN
Mám pouze jednu otázku na nejvyžší autoritu tohoto světa:
.... Kde je tvoje svědomí, ...... není? ...... :o)))))
Myslím,že jsem kdysi něco podobného četl.Šlo vlastně o jakýsi pokus,který se vymkl kontrole. :o)
A co když je Bůh entita stvořená lidským individuálním i kolektivním vědomím? Co když tady byli lidé daleko dřív,než On?
Může něco "dokonalého" neobsahovat NEdokonalost?Jakobychom chtěli po mrzákovy výkony ,kterých dosahují zdraví a ti nejlepší ....
pobavilo. určitě jo.
bohužel, i kdybych nakonec přiznala, že Bůh je, tak jsem přesvědčená, že nic jako svědomí nemá. může mít absolutno svědomí?
hmm... ak veríš tomu, že Boh je zodpovedný za chyby ľudstva, tak musíš vedieť aj to, že Boh vykúpil, alebo ak chceš "opravil" ľudstvo tým, že obetoval svojho syna. Že to ľudstvo pochopilo inak ako bolo myslené, už nie je otázkou božieho svedomia.
Jeden pán řekl: Bůh je mrtev. Ať teď je jen na nás jestli mu věříme, stejně jako je na nás co si myslíme, že Bůh je a co má na "svědomí"...
Ano Nietszche řekl, že Bůh je mrtev - a co na to Bůh? Nietszche je mrtev . . .
Lasy