Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa počátku byl příběh I.
10. 05. 2004
1
0
1324
Autor
judas
Už se šeřilo. Ve třetím patře se rozhrnul závěs, otevřely dveře a na balkón vyšel mladý muž. Opřel se o zábradlí a zhluboka se nadechnul městského smogu. Pak sáhnul do kapsy, položil na okno krabičku cigaret, sáhnul do druhé kapsy a našel zapalovač. Zapálil si a rozžehnul světlušku z pekel. V té chvíli ve čtvrtém patře ruka zatlačila na kliku a na balkón vyšla žena. V ruce držela cigaretu a rychle si zapálila. Po prvním potáhnutí se pomalu opřela o zábradlí a rozhlédla se po světlech lamp a oken. U boku jí blikala malá světluška z pekel.
Světluška z pekel se mi nelíbí. Je to hloupé přirovnání.
Jinak nevím, co bych víc kritizoval.
Julie, nic proti, ale jen taková menší připomínka - tohle bych nedával jako samostatnou povídku. Docela dobrá věc by byla, kdyby byl nadpis PROLOG.
nemuzy hodnotit cast pribehu... :\
ale jestli je to dlouhy pribeh a kapitola je kratka, to bude mit kapitol!
tak svetlusky uz mame, napeti zatim nemame, zenu a muze mame taky.. dost nuda zatim
trpělivost, mí drazí kritici!
asi předesílám žádost o žádné další kritiky toho, co ještě ničím není. zatím jenom vyčkejte, prosím!
díky.
j.