Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní bitva
11. 05. 2004
1
0
1346
Autor
mrs_Animal
Podzimní listí padlo
Jak vojáci po bitvě.
S bojem,
Jež byl
marný…
A změť nevýrazných barev
Listí,
Bezohledně přebila rudá
Krev.
Poslední pohyby rukou,
Jako větve mrtvého stromu,
Zatemnily mysl.
A vědomí ulétlo
Kdo ví kam.
Další list,
Padl.
Jeho krev vystříkla na tvář
Kolemjdoucího,
Co pořádal piknik.
Ten si toho nevšiml.
A v parku plném spadaného listí,
Kde seznámilo se tolik milenců,
Šarlat stvořil hvězdy,
A příjemnou námořnickou modř
Pokořil.
Z čisté oblohy,
Stala se hromada cizích tváří,
Listů…
A třeba ráno opět Slunce vysvitne,
A obloha zrůžoví,
Jako dívenka po prvním polibku…
mrs_Animal
15. 05. 2004
V tom případě, jednalo-li se o osobní záležitosti, připadá mi Tvé srovnání ještě více směšné :-)
Také jsem řekl co jsem chtěl a proč Ti to připadá jak Ti to připadá udivuje i mne, nicméně je mi to docela fuk :-)
Necháme toho, protože válka podzimu a zimy je vždycky zbytečná - jen nechápu, proč se tak bráníš - podzime :-)
Trošku mě to mrzí, protože jsem Ti chtěl pomoct ale jak se zdá, to jsi zatím nepochopila - třeba časem :-)
Kdybys měla chvilku, můžeš se přijít podívat na mé dílko - jen tak pro srovnání - zajímalo by mě, co si o tom myslíš (Tlící srdce) :-)
Měj se pěkně :-)
mrs_Animal
14. 05. 2004
V tom případě je mi líto, pokud Tě suché "Líbí" potěší víc - a - pokud Ti to dá i něco dobrého pocitu, proč ne :-)
Snad by Ti udělalo radost, kdybych napsal, že je to pěkná myšlenka, ale ztrácí se pod hromadou zbytečných PÍSMEN a SLOV, že z ní není cítit to, co by z toho cítit mělo být jen kvůli nevzhledné FORMĚ a volení směšných VYJADŘOVACÍCH PROSTŘEDKŮ ? :-)
Kam se poděla Tvá schopnost přijínat kritiky? :-)
Nic z toho bych Ti tady nepsal, kdybych Tě neměl rád a nezáleželo mi na Tvém uměleckém růstu, což je také to, proč si tu pod Šarlotkou začínala - nebo si už nevzpomínáš a uchvátila Tě tipová horečka? Tou trpí amatéři , mezi které Tě nepočítám :-)
Měj se pěkně :-)
Rádoby umělec
mrs_Animal
14. 05. 2004
Ach jo - chápu, ale bojím se, že Ty jsi trochu mimo :-)
"Líbí" nemělo ani v nejmenším symbolizovat nebo naznačovat, že toužíš po kladných kritikách - je to primární příklad špatné kritiky - pomineme-li hvězdičku - kdo se bojí o své ego jseš tu Ty :-)
Chápu, cos říkala, že si myslíš o mé kritice, ale myslím, že o tom, proč taková je se tu už mluvilo a já bych se nerad opakoval :-)
Pokud jsi i Ty zralým člověkem, a já věřím, že jsi, mnoho bys toho pochopila už výše a pak by ses nemusela uchylovat k tak zbytečným narážkám :-)
Ty mě chceš srovnávat s Kolegou? Vždyť to je milý člověk narozdíl ode mě - zkus to jinak :-))
PS: Dala by se tu zavést debata o tom, co si myslíš, že bych byl udělal, kdybych byl podle Tebe "zralým člověkem", protože jestli je to...
stop - teď bych mohl být nepříjemný a nejsem - vidíš? :-)
Slovně se příliš neovládám, ale - třeba se to naučím - časem :-)
Měj se pěkně :-)
Líbí. Hlavně první sloka. Celou dobu je to pochmurné, tmavé a obrazy lítají hlavou jeden za druhým a poslední sloka to celé uklidní a dá prostor malé naději...hezké. Tip
Ne, ne a ne :-)
První strofa mi vůbec nesedí - vím, co se v ní říká, ale je to formulované zbytečně zajímavě a po zamyšlení je to až komické - promiň.
Druhá strofa není nikterak originální a atmosféru stále nenavozuje.
Třetí se mi líbí asi nejvíc - tu otázku s vědomím sis ale mohla odpustit...
Čtvrtá s pátou by tomu vůbec, ale vůbec nechyběly, kdyby's je vyškrtla - nejen že výraz "vystříkla" tomu moc nesvědčí, ale celkově to nesedí - v první strofě všichni padli a najednou z dalšího stříká krev - ta myšlenka nevšímavého piknisty je fajn, ale někdy znamená méně více - opravdu.
Šestá líbí a nic k ní nemá :-)
Sedmá - příjemný závěr - jen co je pravda :-)
Jako celek - proškrtat, ještě si s tím trochu pohrát a bude to supe - myšlenka skvostná a alegorie sedí :-)
je to trošku něco jinýho....dokonce bych v tom viděl i temnou romantiku...
budí to obrazy - líbí *